Şimdi Ara

Opel Astra J HB 1.4T+Landirenzo Motor Arıza Lambası (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
9.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ah be hocam GM Turbo motora LPG takılır mı hiç? Turbo beslemeli motorlarda ani hızlanma anında motorun daha fazla benzin basıncına ihtiyacı olduğu için tüketim giderek artacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elsa -- 2 Eylül 2017; 12:22:24 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis takilabilir sorun yok dedi. 1.4 t deki kaos devam.ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sert3333 kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar meşhur P1101 arıza kodu verdiğini öğrendik o zamanlar. Sonra Adana'da Yeni sanayi sitesinde Opel yetkili servisinden ayrılan Bilal Usta'ya götürdük aracı. Gaz kelebeği temizliği yaptı. Bayağı bir kirlenmiş olacak ki wd40 sıktıkça kapkara aktı kirler. Sonrasında aracı cihaza bağladı yaklaşık 20dk süren bir işlem yaptı hatta bu işlemin opel yetkili servisinde de görüneceğini söyledi aynı yazılım olduğunu söyledi yetkili servisteki ile. Neyse sonuç olarak bir daha bu arıza kodunu vermeyeceğini taahhüt etti bana. Gerçekten de o gün bugündür hiç sarı motor lamba arızası yanmadı. 20bin km oldu şu anda LPG taktıralı bir gün bile kararsızlık rölanti dalgalanması falan çok şükür sorun olmadı. Aldığım yakıt %95 hep aynı Shell istasyonundan. Geçen ustaya boğaz kelebeği temizliği yaptırdım bakımı sırasında neredeyse yok denecek kadar az kir çıktı.
  • Eyvallah hocam bayramdan sonra astra 1.4t 2014 model sedan alıp tüp taktirmak istiyorum. Ancak tüp uyumu konusunda tereddütlerim vardı. Ve tüp taktirdiktan sonra subap eritme harici başka bir problem çıkartır mi diye düşünüyorum. Bu konu hakkinda bilgi verebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sert3333 kullanıcısına yanıt
    Subap eritme dışında genel bir sorun göremedim. Bu arabayı almadan önce LPG planlarım arasındaydı zaten, çok araştırmıştım o dönem. Bu motorda LPG sonrası genel ve ortak sorun 80bin km lere gelince subap erimesi/uzaması diye anılan sorun. Zaten o zamana kadar bir kaç kere amorti ediyor. Çelik subap ile sorundan tamamen kurtuluyorsunuz. Performans ise çok bir farkı yok desem yanlış olmaz sanırım. Ekonomisi de gayet yerinde. Yukarıda yazdığım gibi LPG kaynaklı o arıza ışığından başka ne gözle görülür ne de hissedilir hiçbir sorun yaşamadım ki kulağı motor sesine hassas olan birisi olarak söylüyorum, arabaya hiçbir anormallik katmadı LPG sistemi. Bunların dışında sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplarım yine. Son olarak eğer bütçeniz dahilinde ise cosmo paketini öneririm, benim içimde kalmıştı bütçe el vermediğinden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen dediğiniz gibi cosmo donanım alacağım hocam inş. Geçenlerde sattığım araba 2006 model vw polo 1.4tdi trendline idi. Arabadan çok memnundum. Az yakıyordu. Ancak bebeğimiz olacağı için bagaj hacmi yetmeyeceğini düşündüğümüz için satmak zorunda kaldık. Aracım boş paket olduğundan dolayı bu sefer dolu paket araç almak istedim. Bu nedenle cosmo paket alacağım inş.



    Hocam peki subap değişimi ne kadara mal oldu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sert3333 -- 2 Eylül 2017; 22:11:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sert3333 kullanıcısına yanıt
    Sağlıkla kullanırsınız inşallah. Ben henüz subap değişimi yaptırmadım. Takılalı 20bin km oldu zaten. Yukarıda da bahsettiğim gibi 80bin km lere gelince subap sorunu baş gösteriyor derlediğim bilgiler ışığında. Çelik subap değişim ücreti de duyduğum ve okuduğum kadarıyla 1500 1800TL civarı sonrasında LPG ve subap sorunundan tamamen kurtuluyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam o zaman otomatigi sorunsuz bu fiyat aralığında benzinli kendi sınıfı içinde alınabilecek fiyat performans aracı diyebiliriz herhalde astra için.



    Normalde vw ciyim ancak dsg den korkuyorum. Otomatiğin keyfini bilmiyor olsam ve arabayı eşim kullanmayacak olsa düşünmeden jetta ya da golf alırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sert3333 kullanıcısına yanıt
    Hocam dsg her ne kadar çok konforlu olsa da insanı tedirgin ediyor. Golf benim için de çok güzel araba fakat dsg olayı malum. Konusunu açmadım ama geçen arkadaşın 2015 Leonu dsg den şikayetçi olmaya başladı titreme, geç vites yükseltme diye serviste yazılım şu bu bir şekilde çözdüler şu anda sorun yok fakat dediğim gibi güvenemiyor insan. Ben arabayı geçen sene Kasım ayında boyasız değişensiz ve yetkili servis bakımlı şekilde 50.750tl ye almıştım. Makyajlı kasa hb.l sport paket. Çevremde de söylüyorum şu an 2. elde f/p anlamında opel c sınıfı araçları benim gözümde ilk sırada, sunduğu donanımlar göz önüne alındığında. Otomatiğinin sabıkası da temiz sanıyorum tam otomatik active select diye geçiyor. Son olarak size not düşeyim, arabam 3/5 yaş arası olduğu için yetkili servis %25 indirim uyguluyor her parça ve işçilik için. Akü, buji ve genleşme kabı değişimleri gerekti bende aldığımdan bir süre sonra hepsini yetkili serviste yaptırdım bujiler dışarıda verdikleri fiyattan daha ucuza takıldı neredeyse platinum olan 60 70bin km ortalama ömürlü. Akü değişimi dışarıdan 50tl pahalıya geldi genleşme kabı yine daha ucuza geldi. Aklınızda bulunsun diye yazdım bunları da yetkili servisten fiyat almadan dışarıda bir şey yaptırmayın. Şimdiden hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sağolun hocam tavsiyeleriniz için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.