Şimdi Ara

OPEL ASTRA K VS GOLF 7 SİZCE HANGİSİ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
2
Favori
12.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yerimi ayirayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    1,4 150 hp manuel astra k sahibiyim. Astra K başlığında yakıt tüketimi paylaşımımı gören 122 hp'lik golf 7 sahibi bir arkadaş tüketimlerimiz hemen hemen aynı demişti. TSI motor tüketim açısından Opel'in 150 HP'lik motorundan üstün değil. Ayrıca Opel'in bu motorunda TSI motor gibi turbo boşluğu yok. Araba 900-1000 devirde bile gazı yiyor. TSI motorlar en yüksek torku verdiği 1400 devre kadar titreme yapıyor.

    38 km/h ortalama hızla Ankara'da eryaman-bahçeli arası sabah trafiğinde 5,8 litre/100 km yaktı aracım. Golf 7 veya 1,4 Leon sahibi tüm arkadaşlarla arkalı önlü giderek araçları karşılaştırabiliriz tüketim açısından.

    Gelelim Opel'in 1,0 motoruna. 1,2 TSI'dan az yakan bir motor. Kağıt üzerindeki veriler bu yönde. ADAC testlerine göre de veriler bu yönde. OPEL'in 1,0 motoru; Golf'ün 1,2 TSI motorundan ortalamada yüzde 6, Ford Focus'un 1,0 Ecoboost motorundan ise ortalamada yüzde 14 daha az yakıyor. Aşağıdaki linkte ADAC verileriyle ilgili açtığım konu var. İsterseniz inceleyebilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_115670295/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-681F960DF -- 13 Nisan 2016; 9:42:09 >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz dergi Alman Auto Bild üyesi bir dergidir. Testte de taraflı davranarak golf'ün 2,0 TDI motoru kullanılmıştır. 1,6 TDI motorla test yapılsa sonun sonuncusu olacağı sağır sultanın bile bildiği bir gerçektir. Sizin de testin bu yöndeki içeriğini belirtmemeniz ne kadar taraflı olduğunuzu gösteriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55

    Hiç kem küm yapmaya gerek yok c sınıfı hb liginde lider golftür.(Premium hariç)
    Jetta ile golf arasında ciddi anlamda fark var ki bu satışlarda da belli focus koptu gidiyor herkes görüyor zaten.(bunu niye yazdım vw fanı değilim bunu anlatmak için)

    c sınıfının her anlamda lideri golf'tür (premium dahil). autoshow'un golf, 1 serisi ve a serisi arasında yaptığı 2 karşılaştırmalı testte de golf 1. gelmiştir. diğerleri kullanılan daha yüksek malzeme kalitesine rağmen farklı alanlarda geride kalmaktan kurtulamıyor. herşey kaliteli malzeme demek değil. kaldı ki zaten a serisi ve 1 serisi o kadar da kaliteli bir malzemeden üretilmiyor. sırf ucuz c sınıfı pazarına girebilmek için üretilmiş vasat araçlar bunlar. kuzenim mercedes s fabrikasında çalışıyor ve "a-b serilerine mercedes demiyoruz biz, onların fabrikaları bile ayrı" diyor.

    Ben de paraya para demem banknot 100'lük olmadıkça. Para dediğin 100'lükten başlar diğer banknotların darphaneleri bile ayrı..




  • NafirKeyh kullanıcısına yanıt
    Araç tuttu hocam. Öyle olmasa Opel'in İngiltere'deki fabrikasındaki üretim yöneticisi Steffan Fesser "saatte 28 olan şu anki araç üretimimizi birkaç ay içinde 38’e çıkarmak istiyoruz." ifadesini kullanmazdı.

    Kaynak:http://www.autocar.co.uk/car-news/our-cars/vauxhall-astra-long-term-test-review

    Şu an talebe yetişemiyorlar ve düşük fiyattan satılan Türkiye'yi ikinci plana atmışlar sanırım. Yollarda Astra K göremiyorum başlığında yazan bir arkadaşın görüştüğü Opel satış temsilcisinin kendisine "ayda 50 araç istiyoruz 15 adet gönderiliyor" bilgisini verdiğini anlatmıştı.

    Misal ben aracımı 68.800 TL'ye aldım. Vergisiz fiyatı 40.000 TL.

    Aynı araba İngiltere'de 86200 TL. Onlarda dynamic SRi diye geçiyor. Ama bizdeki dynamic kadar dolu değil. Eksikleri ekleyince 21.500 sterline çıkıyor fiyat. Adamlarda vergi yüzde 19. Arabanın ordaki vergisiz fiyatı 72.000 TL.

    http://www.vauxhall.co.uk/vehicles/vauxhall-range/cars/new-astra/configurator.html?intcid=vc_meta_nav#trim


    Talebe paralel hızda üretim yapılamayınca General Motors tercihini 40.000 TL'ye satış yaptığı ülkeden yana değil de 72.000 TL'ye satış yaptığı ülkelerden yana kullanmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-681F960DF -- 13 Nisan 2016; 9:59:59 >




  • Bu soruya iki otomobili de yapan almanların çoğu golf'ü seçer ama dh üyelerinin çoğu astra der.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robertofiole -- 13 Nisan 2016; 10:07:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis
    Alfa almayın önünde haç var hristiyanlığa alet olmayın alman alın


    Hocam veciz deyişlerinizden biri.bence siz astrayla golf falan kıyaslamayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 13 Nisan 2016; 10:33:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Bahsettiğiniz dergi Alman Auto Bild üyesi bir dergidir. Testte de taraflı davranarak golf'ün 2,0 TDI motoru kullanılmıştır. 1,6 TDI motorla test yapılsa sonun sonuncusu olacağı sağır sultanın bile bildiği bir gerçektir. Sizin de testin bu yöndeki içeriğini belirtmemeniz ne kadar taraflı olduğunuzu gösteriyor.

    hangi testin mevzu bahis olduğunu anlayamadım (astra-golf mü yoksa 1-a-golf mü) ancak 2.0 motorla test yapmaları gayet doğal. çünkü orda hacme göre vergi olmadığı için 2.0d alıyor insanlar. kaldı ki karşılaştırılan alman arabaları sonuçta. bir alman dergisi alman arabasını kayırıyor diyemeyiz burda. bir gerçeği kabullenmesi lazım herkesin tüm testlerde tüm dergiler mi hep golf'ü kayırıyor. eskiden golf sahibi değildim ve fiyatından dolayı ayar olurdum. oturup elleyip test de etmemiştim. ben de derdim ne bu golf golf kardeşim. ama gerçek bu. sınıfının en iyisi. şimdiye kadar neden test etmedim kendime hayret ediyorum asıl. şu aralıktaki %9 indirim kampanyası olmasa hala ben de başkaları gibi bakıyor olabilirdim golf'e.
    almanya'da da türkiye'de de golf astra satışlarını katlıyor, golf eski, astra yeni olmasına rağmen. herkes aptal mı? insanlar kalite farkını görüyor işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 13 Nisan 2016; 10:26:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s700

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55

    Hiç kem küm yapmaya gerek yok c sınıfı hb liginde lider golftür.(Premium hariç)
    Jetta ile golf arasında ciddi anlamda fark var ki bu satışlarda da belli focus koptu gidiyor herkes görüyor zaten.(bunu niye yazdım vw fanı değilim bunu anlatmak için)

    c sınıfının her anlamda lideri golf'tür (premium dahil). autoshow'un golf, 1 serisi ve a serisi arasında yaptığı 2 karşılaştırmalı testte de golf 1. gelmiştir. diğerleri kullanılan daha yüksek malzeme kalitesine rağmen farklı alanlarda geride kalmaktan kurtulamıyor. herşey kaliteli malzeme demek değil. kaldı ki zaten a serisi ve 1 serisi o kadar da kaliteli bir malzemeden üretilmiyor. sırf ucuz c sınıfı pazarına girebilmek için üretilmiş vasat araçlar bunlar. kuzenim mercedes s fabrikasında çalışıyor ve "a-b serilerine mercedes demiyoruz biz, onların fabrikaları bile ayrı" diyor.

    Ben de paraya para demem banknot 100'lük olmadıkça. Para dediğin 100'lükten başlar diğer banknotların darphaneleri bile ayrı..

    pek olmamış bu benzetme. hepsi gümüşsuyu'nda basılıyor ve değeri arttıkça daha fazla güvenlik önlemi konuluyor. yani 4x50 = 200 tl ama 200 tl için kullanılan malzeme, harcanan emek daha fazla. aynen a serisi ve c serisi arasındaki fark gibi...

    a ve 1 serileri benim gibi gücü 3 ve c serisine yetmeyip bmw, mercedes'e iç geçirenleri tatmin etmek için yapılmış araçlar. ben de şahsen bir bmw-mercedes sahibi olmak isterdim ama a veya 1 serisi değil. hele ki 1 serisi çocuk mezarı gibi. aynı şekilde audi a3, içi golf'e göre dar. aynı fiyata dahi olsa biraz düşünürdüm. alırdım belki yine ama golf'deki kadar rahat etmeyeceğimi bile bile. bmw 1 de aynı şekilde golf ile aynı fiyata olsa rahat etmeyeceğimi bile bile alırdım belki. işte bu sebeple golf o karşılaştırmalı testte birinci.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robertofiole

    Bu soruya iki otomobili de yapan almanların çoğu golf'ü seçer ama dh üyelerinin çoğu astra der.

    alman tüketicileri de türk tüketicileri de tercihleriyle golf diyorlar senelerdir. çok daha eskiden golf daha az satıyordu. sebebi de golf'ün rekabetçi bir fiyatının olmamasıydı. bu fiyatlarla yeni astra gelecek sene son senesi olan eski golf'ün hala 2-3 kat gerisinden gelir. golf 8 çıktığında halini düşünemiyorum astra'nın.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    İngiltere'de Golf Match 1,6 TDI 110 PS Manuel 21.960 Sterlinken, Golf Match 2,0 TDI 150 PS Manuel 23.325 Sterlin. Arada 1.365 Sterlin ücret farkı var. Bugünkü kurla 5.535 TL.

    http://www.volkswagen.co.uk/new/golf-vii/configure/engine/1986/1994

    Hala 1,6 motorlu bir araçla 2,0 motorlu bir aracı karşılaştırmak tarafsızlığı gölgelemez diyebiliyor musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    İngiltere'de Golf Match 1,6 TDI 110 PS Manuel 21.960 Sterlinken, Golf Match 2,0 TDI 150 PS Manuel 23.325 Sterlin. Arada 1.365 Sterlin ücret farkı var. Bugünkü kurla 5.535 TL.

    http://www.volkswagen.co.uk/new/golf-vii/configure/engine/1986/1994

    Hala 1,6 motorlu bir araçla 2,0 motorlu bir aracı karşılaştırmak tarafsızlığı gölgelemez diyebiliyor musunuz?

    ingiltere'yi bilemem. almanya'da motor hacmine göre vergilendirme olmadığı için alman dergisi haliyle almanya'da en çok tutulan motor olan 2.0D motoru tercih eder. bunda bir tuhaflık yok. tüm satışlarda, tüm dergi testlerinde hep golf birinci. tüm dergiler mi taraflı? tüm tüketiciler mi önyargılı? benim 5 ay önceki halim gibi olan tüketiciler olmasa golf rakiplerini ikiye değil dörde katlar. dediğim gibi o indirim kampanyasını görmesem, "bu fiyatlarla alınabilir olmuş. şunu bir inceleyeyim be" demesem hala golf düşmanıydım ben de. zamanında biraderin golf almasına engel olup 307 aldırmıştım. ama o zamanlar arka kolonlar bile opsiyoneldi golf'de. 8 sübaplı motor + kapaklı jantlarla bile full 307'den pahalıydı. artık öyle değil. bu fiyatlarla golf'e rakip bir araç göremiyorum ben. daha da artarak artacak golf'ün satışları. hb olduğu halde böyle satan başka bir araç var mı türkiye'de? yok. astra sedan modeli olmasa harap olurdu. golf sadece hb ile satıyor bu kadarı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: s700

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55

    Hiç kem küm yapmaya gerek yok c sınıfı hb liginde lider golftür.(Premium hariç)
    Jetta ile golf arasında ciddi anlamda fark var ki bu satışlarda da belli focus koptu gidiyor herkes görüyor zaten.(bunu niye yazdım vw fanı değilim bunu anlatmak için)

    c sınıfının her anlamda lideri golf'tür (premium dahil). autoshow'un golf, 1 serisi ve a serisi arasında yaptığı 2 karşılaştırmalı testte de golf 1. gelmiştir. diğerleri kullanılan daha yüksek malzeme kalitesine rağmen farklı alanlarda geride kalmaktan kurtulamıyor. herşey kaliteli malzeme demek değil. kaldı ki zaten a serisi ve 1 serisi o kadar da kaliteli bir malzemeden üretilmiyor. sırf ucuz c sınıfı pazarına girebilmek için üretilmiş vasat araçlar bunlar. kuzenim mercedes s fabrikasında çalışıyor ve "a-b serilerine mercedes demiyoruz biz, onların fabrikaları bile ayrı" diyor.

    Ben de paraya para demem banknot 100'lük olmadıkça. Para dediğin 100'lükten başlar diğer banknotların darphaneleri bile ayrı..

    pek olmamış bu benzetme. hepsi gümüşsuyu'nda basılıyor ve değeri arttıkça daha fazla güvenlik önlemi konuluyor. yani 4x50 = 200 tl ama 200 tl için kullanılan malzeme, harcanan emek daha fazla. aynen a serisi ve c serisi arasındaki fark gibi...

    a ve 1 serileri benim gibi gücü 3 ve c serisine yetmeyip bmw, mercedes'e iç geçirenleri tatmin etmek için yapılmış araçlar. ben de şahsen bir bmw-mercedes sahibi olmak isterdim ama a veya 1 serisi değil. hele ki 1 serisi çocuk mezarı gibi. aynı şekilde audi a3, içi golf'e göre dar. aynı fiyata dahi olsa biraz düşünürdüm. alırdım belki yine ama golf'deki kadar rahat etmeyeceğimi bile bile. bmw 1 de aynı şekilde golf ile aynı fiyata olsa rahat etmeyeceğimi bile bile alırdım belki. işte bu sebeple golf o karşılaştırmalı testte birinci.

    Şu mesajın üzerine birşey denemez zaten. A3 ve golf aynı para olsa bile düşünürdüm dedi adam. Nefesinizi boşa tüketmeyin




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Almanya'da Golf Comfortline 1,6 TDI 110 PS Manuel 24.200 Euroyken, Golf Comfortline 2,0 TDI 150 PS Manuel 26.700 Euro. Arada 2500 Euro var. Bugünkü kurla 8.080 TL yapar.

    http://app.volkswagen.de/ihdcc/de/configurator.html#30300/36100/Comfortline

    Hala 1,6 motorlu bir araçla 2,0 motorlu bir aracı karşılaştırmak tarafsızlığı gölgelemez diyebiliyor musunuz?

    Ayrıca 1,6 motor 136 HP'lik manuel Astranın karbondioksit salınımı 99g/km iken, 2,0 TDI 150 PS Manuel Vites Golf'ün karbondioksit salınımı 109g/km. Dolayısıyla ödenecek vergi miktarı Golf'te daha fazla olacaktır.

    Hala 1,6 motorlu bir araçla 2,0 motorlu bir aracı karşılaştırmak tarafsızlığı gölgelemez diyebiliyor musunuz?


    Ayrıca iddia ettiğiniz gibi tüm incelemelerde Golf birinci gösterilmiyor. Autocar; 136 HP'lik CDTi motorlu Astra K ile, 1.5 TDCi motorlu Ford Focus ve 1,6 TDI motorlu Golf karşılaştırmasında şu ifadeleri kullanmış:

    quote:

    Teste göre farklılık açık bir şekilde ortada. Vauxhall 60 mil/saat hıza 9 saniyeden önce bir sürede çıkarken, bu yıl önceden incelediğimiz eşiti olan Ford Focus 1.5 TDCi bu değere 2 saniye daha geç ulaşmakta ve Volkswagen Grubun 1.6 TDI’sinin sunduğu değerler de benzer dezavantajlara maruz kalmakta. Aynı etkileyici farklılık 4. Viteste 30 mil/saat hızdan 70 mil/saat hıza çıkarken de gözlemlenmekte ve sınıf normlarına kıyasla 2 saniye civarında fark atmakta.


    Kaynak:http://www.autocar.co.uk/car-review/vauxhall/astra/performance



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-681F960DF -- 13 Nisan 2016; 15:15:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s700

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: s700

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55

    Hiç kem küm yapmaya gerek yok c sınıfı hb liginde lider golftür.(Premium hariç)
    Jetta ile golf arasında ciddi anlamda fark var ki bu satışlarda da belli focus koptu gidiyor herkes görüyor zaten.(bunu niye yazdım vw fanı değilim bunu anlatmak için)

    c sınıfının her anlamda lideri golf'tür (premium dahil). autoshow'un golf, 1 serisi ve a serisi arasında yaptığı 2 karşılaştırmalı testte de golf 1. gelmiştir. diğerleri kullanılan daha yüksek malzeme kalitesine rağmen farklı alanlarda geride kalmaktan kurtulamıyor. herşey kaliteli malzeme demek değil. kaldı ki zaten a serisi ve 1 serisi o kadar da kaliteli bir malzemeden üretilmiyor. sırf ucuz c sınıfı pazarına girebilmek için üretilmiş vasat araçlar bunlar. kuzenim mercedes s fabrikasında çalışıyor ve "a-b serilerine mercedes demiyoruz biz, onların fabrikaları bile ayrı" diyor.

    Ben de paraya para demem banknot 100'lük olmadıkça. Para dediğin 100'lükten başlar diğer banknotların darphaneleri bile ayrı..

    pek olmamış bu benzetme. hepsi gümüşsuyu'nda basılıyor ve değeri arttıkça daha fazla güvenlik önlemi konuluyor. yani 4x50 = 200 tl ama 200 tl için kullanılan malzeme, harcanan emek daha fazla. aynen a serisi ve c serisi arasındaki fark gibi...

    a ve 1 serileri benim gibi gücü 3 ve c serisine yetmeyip bmw, mercedes'e iç geçirenleri tatmin etmek için yapılmış araçlar. ben de şahsen bir bmw-mercedes sahibi olmak isterdim ama a veya 1 serisi değil. hele ki 1 serisi çocuk mezarı gibi. aynı şekilde audi a3, içi golf'e göre dar. aynı fiyata dahi olsa biraz düşünürdüm. alırdım belki yine ama golf'deki kadar rahat etmeyeceğimi bile bile. bmw 1 de aynı şekilde golf ile aynı fiyata olsa rahat etmeyeceğimi bile bile alırdım belki. işte bu sebeple golf o karşılaştırmalı testte birinci.

    Şu mesajın üzerine birşey denemez zaten. A3 ve golf aynı para olsa bile düşünürdüm dedi adam. Nefesinizi boşa tüketmeyin

    belki boyum senin gibi 1.70 değildir, ondandır? belki 75 kilo değilim? rahat edemeyeceğim birşeyi neden alayım. bunu anlamak çok mu zor?




  • Mantıklı bir yorum yapan yok.
    Fanlar diğer modeli yerin dibine batırıyor, aşağılamaktan zevk alıyor. Versen içinde yatarlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Almanya'da Golf Comfortline 1,6 TDI 110 PS Manuel 24.200 Euroyken, Golf Comfortline 2,0 TDI 150 PS Manuel 26.700 Euro. Arada 2500 Euro var. Bugünkü kurla 8.080 TL yapar.

    http://app.volkswagen.de/ihdcc/de/configurator.html#30300/36100/Comfortline

    Hala 1,6 motorlu bir araçla 2,0 motorlu bir aracı karşılaştırmak tarafsızlığı gölgelemez diyebiliyor musunuz?

    Ayrıca 1,6 motor 136 HP'lik manuel Astranın karbondioksit salınımı 99g/km iken, 2,0 TDI 150 PS Manuel Vites Golf'ün karbondioksit salınımı 109g/km. Dolayısıyla ödenecek vergi miktarı Golf'te daha fazla olacaktır.

    Hala 1,6 motorlu bir araçla 2,0 motorlu bir aracı karşılaştırmak tarafsızlığı gölgelemez diyebiliyor musunuz?


    Ayrıca iddia ettiğiniz gibi tüm incelemelerde Golf birinci gösterilmiyor. Autocar; 136 HP'lik CDTi motorlu Astra K ile, 1.5 TDCi motorlu Ford Focus ve 1,6 TDI motorlu Golf karşılaştırmasında şu ifadeleri kullanmış:

    quote:

    Teste göre farklılık açık bir şekilde ortada. Vauxhall 60 mil/saat hıza 9 saniyeden önce bir sürede çıkarken, bu yıl önceden incelediğimiz eşiti olan Ford Focus 1.5 TDCi bu değere 2 saniye daha geç ulaşmakta ve Volkswagen Grubun 1.6 TDI’sinin sunduğu değerler de benzer dezavantajlardan acı çekmekte. Aynı etkileyici farklılık 4. Viteste 30 mil/saat hızdan 70 mil/saat hıza çıkarken de gözlemlenmekte ve sınıf normlarına kıyasla 2 saniye civarında fark atmakta.


    Kaynak:http://www.autocar.co.uk/car-review/vauxhall/astra/performance

    öncelikle "dezavantajlardan acı çekmekte" pek olmamış. "suffer" kelimesi burda "acı" değil "yoksunluk" ya da "zayıflık" olarak çevrilebilir.

    1.4T astra tokatlar tokatlayamadan girdik (fena tokat yediğini rakamlarla ispatladım) ordan nedense dizele geldik. o testte golf'ün sadece motoru mevzubahis olmuş ve yeni astra 4 yıldız alırken golf 4,5 yıldız almış aynı sitenin testinde. zaten golf testinin ilk cümlesi astra sahipleri için yeterince acı vericidir bence:

    http://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/golf

    son cümle de bitirmiş:
    "The best hatchback in the world shows no signs of being anything less."




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    suffer:

    1) acı çekmek, ıstırap çekmek, güçlüğe uğramak, kayba uğramak
    2) başına kötü bir şey gelmek, kötü bir şeye uğramak, maruz kalmak
    3) olumsuz etkilenmek, zarar görmek; gittikçe kötüleşmek, kötüye gitmek; özellikle dikkatsizlik ve aldırmazlıktan kalitesi bozulmak
    4) izin vermek, bırakmak, müsade etmek
    5) çekmek, katlanmak, tahammül etmek; nefret veya şikayet etmeksizin kabul etmek

    Kaynak: Longman-Metro Büyük İngilizce Türkçe-Türkçe Sözlük

    İngilizler maalesef sizin için suffer kelimesinin isim soylu olanını henüz yürürlüğe koymamış. Belki "benzer dezavantajlara maruz kalmakta" diye de çevrilebilirdi. İki cümlenin anlattıklarından farklı şeyler anlaşılmıyor sonuçta. Çeviriyi o şekilde de değiştirebilirim, sorun değil.

    Konu Astra K-Golf mü iken, siz tutmuş Astra J'nin hantallığından bahsetmişsiniz. Verdiğiniz rakamlar J kasa Astra'ya ait rakamlar.

    Verdiğiniz karşılaştırmalar dizel araçlarla yapıldığı için, konu sayenizde dizele kaymış oldu. Ben de dizel Astra'nın incelendiği başka bir testi paylaştım. O testte olması gerektiği gibi 1,6 Astra, 1,6 Golf ve 1,5 Fordla kıyaslanmış.

    2,0 TDI motorlu Golf ile aynı özelliklere sahip 1,6 TDI motorlu Golf'ün İngiltere ve Almanya satış fiyatlarını verdim. Emisyondan dolayı ödenmesi gereken ekstra vergi de cabası. 1,6 motorlu bir araçla 2,0 motorlu başka aracı karşılaştırmak tarafsız bir tutum değildir dedim.


    Gelelim autocar'ın golf incelemesindeki ilk ve son cümlesine. Gelelim asıl mevzuya.

    Bütün firmalar emisyonu tutturacağım diye uğraşırken, bunun için ciddi ar-ge masrafları yaparken, VW bir yazılımla işi çözmüş. Ordan artan paralarla yumuşak göğüs, soğutmalı torpido, arka havalandırma, yokuş kalkış desteğinin sınırsız oluşu, kendine hayran bırakan koltuklar gibi ayrıntılara yoğunlaşabilmiş. Diğer firmalar niye bunu yapamamış. Çünkü emisyonu tutturmakla meşguller. Hile, hurda peşinde değiller. Alman hükümeti yetkilileri de geçenlerde açıkladı. Bu hileyi bir tek VW'nin yaptığını tespit ettik diye.

    Kaynak:http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/vw-emissions-scandal-german-government-finds-only-vw-group-used-defeat-devices

    Hal böyle olunca da motoru hileli, diğer konularda üstün bir araba çıktı karşımıza. Bakalım emisyon hilesi tespit edilen VW aynı başarıyı devam ettirebilecek mi? Artık haksız rekabet sona erdi. Motorun emisyon normlarını karşılayabilmesi için yapılması gereken ar-ge masraflarının yanısıra, açılan davalardan dolayı ödenecek tazminatlar ve bunun sonrasında haksız rekabet nedeniyle açılacak olan davalar nedeniyle ödenmesi gerekecek olan tazminatlar üst üste binince; VW autocar'ın Golf incelemesindeki ilk cümlesinde geçen sınıf normlarını belirleyen Golf'lerin arkasını getirebilecek mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-681F960DF -- 13 Nisan 2016; 15:20:21 >




  • Golf''çü fanatiklik yapıyorsunuz diye giriş yaptı Premium dahil C sınıfının en iyi arabası Golf'tür dedi çıktı baskı altında kalınca. Tartışacak bir şey kalmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Golf''çü fanatiklik yapıyorsunuz diye giriş yaptı Premium dahil C sınıfının en iyi arabası Golf'tür dedi çıktı baskı altında kalınca. Tartışacak bir şey kalmadı.

    Öyle demeyin arkadaşın boyu 2.20. Ancak Golf'e sığabilir. Diğer arabalar bizim gibi pigmeler için üretilmiştir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.