merhaba, 2017 model (2018 trafiğe çıkışlı) astra sedan 1.6 edition plus model aracımı(aynı zamanda yetkili serviste garanti kapsamında landirenzo marka lpg takıldı) geçtiğimiz şubat ayında 45000 km bakımı için opal ankara yetkili opel servisine götürdüm. aynı gün motor arıza uyarı lambası da yandığı için arızayla ilgilenmelerini de belirttim. bakımı yapıldı. motor arıza uyarısının krank keçesinden yağ kaçağı ve eksantrik mili arızası nedeniyle olduğu söylenerek, yağ kaçağı arızası garanti kapsamında onarıldı. eksantrik mili arızasının garanti kapsamında olup olmayacağını, opel merkeziyle yapacakları görüşme neticesinde öğreneceklerini ve bana dönüş yapacaklarını bildirdiler.arabamı bana teslim ettikten bir müddet sonra tekrar arıza uyarısı yanınca yetkili servis(opal) ile irtibata geçtim ancak bana arızanın garanti kapsamında onarılmayacağını ,opel türkiye merkezinin olumsuz dönüş yaptığını belirttiler. opel türkiye ile irtibata geçtim ve talebimin değerlendirileceği belirtildi fakat tekrar olumsuz geri dönüş yapıldı. ücreti mukabilinde yaptırmam gerektiği söylendi. bu kararınızın akıl ve bilim ile açıklanacak bir gerekçesi var mıdır diye sual ettiğimde; yok efendim gerekçesi, bizde böyle karar veriliyor denildi. kısaca yaptığım bir araştırmayla aynı model araç ve aynı arızayla alakalı onlarca şikayet okudum ve insanların mağdur edildiğini , kimi arızalarda ise yardımcı olunarak garanti kapsamında değişim yapıldığını okudum, gördüm. kronik sorun olduğuna kanaat getirdim. buradan opel türkiye’ yi profesyonel davranmaya davet ediyorum. eğer yardımcı olmayacaklarsa da eksantrik mili arızasının nasıl kullanıcı kaynaklı bir arıza oldugunu izah edecek rapor istiyorum ki müşteriler gerizekalı yerine konulmasın. sözlerimi sonlandırırken, tüketici hakem heyetinden başlayarak bütün yasal haklarımı da kullanacağımı ve bütün çevremi opelden uzak tutmak adına elimden geleni de yapacağımı belirtmek istiyorum!
ekleme: son 2 yıldır opal ankara opel yekili servisinde 15 , 30 ve 45 bin bakımları için 3500 tl ve lpg için de yaklaşık 6000 tl civarında olmak üzere toplamda 10 bine yakın servis ödemesi gerçekleştirdim. be vicdansız herifler ; hadi diyelim garanti kapsamını saymıyorsunuz, insan iyi niyet garantisiyle yapalım der hiç olmazsa!! allahtan korkmazlar sizi...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme