Şimdi Ara

OPEL INSIGNIA 1,6T 180 HP & VW GOLF 1,4T 170 HP? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
6.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09nanometer


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    o paraya corvette c5 alınır, üstüne 10 bin dolar gömülür, 650 hp ile alayına tokat...
    madem sadece performanstan bahsediyorsunuz ben de size en etkili çözümü gösterdim.


    O paraya boğaz manzaralı bir malikhane alınır , bırak aynadan bakmayı direk camdan bakarsın insigniaya

    30bin avro

    http://www.sahibinden.com/corvette_c5_cabrio_masrafsiz-34WQQaXQQ18698244WQQpXQQdisplayitem?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orijinalden alıntı: 09nanometer


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    o paraya corvette c5 alınır, üstüne 10 bin dolar gömülür, 650 hp ile alayına tokat...
    madem sadece performanstan bahsediyorsunuz ben de size en etkili çözümü gösterdim.


    O paraya boğaz manzaralı bir malikhane alınır , bırak aynadan bakmayı direk camdan bakarsın insigniaya


    Boğaz manzarası?

    C5 fiyatlarına bir bakar mısın?


    Lafın gelişi , maksat muhabbet olsun , o paraya olmasa bile o paranın X katına alınabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 09nanometer -- 7 Aralık 2009; 0:43:01 >




  • arkadaşlar

    golf ile insignia mukayesesi çok komik olmuş.

    golf ile astra mukayese etsek neyse...

    ben mayıs ayından beri insignia kullanıyorum...

    basit bir mantık söyleyeyim size ;

    100 kişinin bulunduğu bir meydanda insignia ve golf kısa bir tur yapsalar belkide 90 kişi golf görmeyecektir.

    insignia kadar alımlı ; konforlu ; cezbedici bir araba vede müthiş ivmelenen bir araba ile golf mukayese edilirmi

    sadece fiyatı mukayese edilir.

    bu arada ortalama 8.5 lt/100 km yakıyor.

    bu arac yorumlanmaz yaşanır.
  • Tabi ki kıyaslanır.

    Çok üst düzey arabalar dışında her araba ihtiyaca göre tercih edilebilir.

    Ben şu yaşımda asla Insignia almam. D segmenti yerine C segmenti tercih ederim.

    Insignia kadar alımlı demişsiniz, tasarım görecelidir. Herkes beğenmek zorunda değil Insignia'yı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husek7

    arkadaşlar

    golf ile insignia mukayesesi çok komik olmuş.

    golf ile astra mukayese etsek neyse...

    ben mayıs ayından beri insignia kullanıyorum...

    basit bir mantık söyleyeyim size ;

    100 kişinin bulunduğu bir meydanda insignia ve golf kısa bir tur yapsalar belkide 90 kişi golf görmeyecektir.

    insignia kadar alımlı ; konforlu ; cezbedici bir araba vede müthiş ivmelenen bir araba ile golf mukayese edilirmi

    sadece fiyatı mukayese edilir.

    bu arada ortalama 8.5 lt/100 km yakıyor.

    bu arac yorumlanmaz yaşanır.




    Tabiki kıyaslanamaz ama bütçe meselesi oldumu murat 131'le bile kıyaslarım insignia'yı

    70 HP Murat 131 mi ? 180 HP Opel İnsignia mı ?

    Not: fitili ateşlemişsin, ortamı yumuşatıyorum çaktırma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orijinalden alıntı: husek7

    arkadaşlar

    golf ile insignia mukayesesi çok komik olmuş.

    golf ile astra mukayese etsek neyse...

    ben mayıs ayından beri insignia kullanıyorum...

    basit bir mantık söyleyeyim size ;

    100 kişinin bulunduğu bir meydanda insignia ve golf kısa bir tur yapsalar belkide 90 kişi golf görmeyecektir.

    insignia kadar alımlı ; konforlu ; cezbedici bir araba vede müthiş ivmelenen bir araba ile golf mukayese edilirmi

    sadece fiyatı mukayese edilir.

    bu arada ortalama 8.5 lt/100 km yakıyor.

    bu arac yorumlanmaz yaşanır.




    sen gel tsı 170 dsg (golf yada jetta) ile bir kalkış yap; sen tsı 170 in plakasını okuyacak kadar yaklaşabilirsen şanslısın. yaşayacaksan çift şarjın zevkini yaşa... artık her arabada bir turbo var. marifet artık çift beslemede. her köşe başında nerdeyse dizel, benzin fark etmez; ´´1 adet turbo´´ içeren motorlu araç görmek gayet sıradan oldu. (bkz her mahallede bir milyoner) http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=her+mahallede+bir+milyoner










  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    quote:

    Orijinalden alıntı: Speed_Passion

    @overdrive a katılıyorum biri golf biri insignia ben 115 hp lik sürdüm yanılmıyorsam ha o kasayı kaldırmadığını çok rahat söylebilirim ama iş 180hp olunca eğer verilerde overdrive ın dediği gibiyse gerçekten alınmaya değer geçen günde beyaz bir insignia gördüm çok aseletli duruyor golf le tartışılmaz bile



    Insignia Kulübünden bir arkadaşımız denemesini yaptı ve videoya çekmiş.
    Veriler doğrudur
    Devirlerde hata olabilir,hatırladığım kadarıyla yazdım...

    Ancak 5.viteste 235 i rahat rahat gören bir araç 6.viteste rahat rahat 260 ı görür

    Video;
    http://videos.streetfire.net/video/Insignia-16-Turbo-5Gear_713728.htm

    Not:Araç Insignia Kulübünden Mehmet arkadaşımıza aittir.
    Deneme amaçlıdır ve yolda bir engel gözüktüğü anda ayak gazdan çekilmiştir.

    Not2:5.vites son hızdaki devir 6000 miş.


    afedersin de hadi görsün ancak kadranda o da bayıraşağı görür

    6. vites ekonomi amaçlı zaten

    sen o hıza 2 satte çıkana kadar 2 litre turbo fsi seni aynada kaybeder

    uğraş dur sen


    tfsi nerden çıktı şimdi kıyaslama yapmıyoruz konuyu başka taraflara çekmenin alemi yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako



    tfsi nerden çıktı şimdi kıyaslama yapmıyoruz konuyu başka taraflara çekmenin alemi yok



    günaydın, guten morgen mı desem acaba ?

    bu konu açıldığında bazı arkadaşlar alakasız örnekler verdi bende onlara istinaden bunu yazmıştım mesajlar silindi geriye o kaldı

    anladın sanırım şimdi

    mesele yok heyecana hiç gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 6 Aralık 2009; 0:09:38 >
  • Şimdi İnsignia Golf tartışmasına girmiyorum ama bişey söleyim;

    İnsignia 260 bayır aşşa yırtınarak bile zor yapar bence nedeni dersek;

    Arkadaşımda 2008 1.6 Turbo GSI var ve 185hp güç üretiyor modifiyeli olarak. 6 ileri vitesi var İnsigniadan daha hafif bir araç ve güç olarak aynı vites desek oda aynı sayılır. Araç 180 e kadar süper hızlanıyor ancak 190 dan sonra kesiliyor ve ağır gidiyor biz uzunda ancak 235-240 göreb ildik ve çok zotrlandı araba.

    Daha hafif ve 5 hp daha güçlü araba böle ise İnsignia...6 viteste hızlanma beklemeyin aman aman yol olsada pek bişey değişmez İnsignia göstergede zorlanarak 240 görür eğimde 245 olsun yokuş aşağa daha fazlası bence olmaz. Videoyuda izledim araç tamda GSI gibi 190 civarında kesiliyor.. 1.6lt ile bu kadar. 2.0T Astra veya 2.0TFSI lazım eğer kesilmesini istemiyorsanız en ucuz önerim ise;

    2.0T Astra Bertone olur




  • şu bir gerçek ki gpşf kötü bir araç deil ilk çıktıgı zamandan beri en çok tutulan araçtır.her tür yaş kesiminin altında golf var.insignia piyasaya henüz yeni cıktı ve birçok ödül aldı bile.bn her iki araçada bindim golf ün yeni serileri çıktıkça kalitesi düşüyor daha doğrusu vw grubu artık bunu alışkanlık haline getirdi.fiyatlar yüksek ama kalite ne yazık ki yok.bnce kısa bir düşünmeden sonra insignia ya karar verebilirsiniz kesinlikle sahip olunması gereken bir araçtır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    2.8 V6 325 beygir opc ve sıkı durun 1.8 ton

    opelin süper zeki mühendislerinden ancak bu kadar

    bu sayede opc'nin ruhu çip oluyor


    2.8 motoru çok küçümsüyorsun...

    2.8 V6 325 HP OPC'in 0-100 hızlanması 5.8 saniye (1.8 TON)
    6.0 V6 610 HP Bentley Continental GT'nin 0-100 Hızlanması 4.8 saniye (2.3 TON)


    Biri Bentley diğeri Opel sen karar ver....

    edit:rakam düzeltme



    bunu görmemişim

    örnek verdiğin bentleyin 0-200'ü veya ara hızlanması hakkında en ufak bir fikrin var mı peki yok göründüğü kadarıyla

    0-200'ü 13.8sn yani 9 sn daha iyi opc'den

    peki bu ne demek oluyor kalkışta plakasını dahi okuyamaz opc

    ara hızlanma konusuna hiç girmeyelim

    a little bit of sense please




  • golf gt mi insignia 1.6 t mi dersek ben insignia'yı alırım ama bu golf gt nin insignia dan daha hızlı olduğu gerçegini degistirmez.
  • belirttiğin kriterlerde golf fakat bu iki araç arasında kalsam eğer kesinlikle gidip golf almazdım. az daha performanslı olması golf almak için neden mi senin için bilmiyorum. sonuçta yarışacaksan tamam ama 180 hplik bir insignia seni hiç bir normal yolda üzmez, pistte üzebilir. ha yakıt konusu herkesin kendi bileceği iş. arabayı seviyorsan yakıtına da katlanırsın. katlanmak istemiyorsan golf alacaksın tabi. tek kriterin bu olsun bence. yakıt parasını verebilir miyim diye sor bir kendine. verebiliyorsan insignia, veremiyorsan golf.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    2.8 V6 325 beygir opc ve sıkı durun 1.8 ton

    opelin süper zeki mühendislerinden ancak bu kadar

    bu sayede opc'nin ruhu çip oluyor


    2.8 motoru çok küçümsüyorsun...

    2.8 V6 325 HP OPC'in 0-100 hızlanması 5.8 saniye (1.8 TON)
    6.0 V6 610 HP Bentley Continental GT'nin 0-100 Hızlanması 4.8 saniye (2.3 TON)


    Biri Bentley diğeri Opel sen karar ver....

    edit:rakam düzeltme



    bunu görmemişim

    örnek verdiğin bentleyin 0-200'ü veya ara hızlanması hakkında en ufak bir fikrin var mı peki yok göründüğü kadarıyla

    0-200'ü 13.8sn yani 9 sn daha iyi opc'den

    peki bu ne demek oluyor kalkışta plakasını dahi okuyamaz opc

    ara hızlanma konusuna hiç girmeyelim

    a little bit of sense please



    Ya ben anlatamıyorum ya da sen anlamıyorsun aramızdaki sorunu çözemedim gitti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk


    Ya ben anlatamıyorum ya da sen anlamıyorsun aramızdaki sorunu çözemedim gitti.



    ben seni anlıyorum sen diyorsun ki çok daha güçlü ve ağır arabaların 0-100'üne yakın verisi var opc'nin diyorsun

    bende diyorumki sana sadece 0-100'e bakarak performans açısından yorum yapılamaz bir bütün olarak ele almak lazım

    misal son hızı 250 olan iki araç düşün bunlardan bu son hıza 10 sn geç ulaşan mı erken ulaşan mı yeğlenir ?

    veya ara hızlanmada diğerinden 3 sn daha iyi değerlere imza atan mı ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 6 Aralık 2009; 20:54:23 >
  • Sürekli insignia ağır dediğin için bu kabataslak örneği verdim ve anlatmak istediğim o ki 2.8 V6 motor küçük bir motor değil bu nedenle Insignia OPC ağır, kendini kaldırmaz gibi söylemler yanlış. Sonuçta bu aracı herkes satın alamaz ve alan adamda ne kadar ağırmış demez çünkü altındaki çocuk oyuncağı değil...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk

    Sürekli insignia ağır dediğin için bu kabataslak örneği verdim ve anlatmak istediğim o ki 2.8 V6 motor küçük bir motor değil bu nedenle Insignia OPC ağır, kendini kaldırmaz gibi söylemler yanlış. Sonuçta bu aracı herkes satın alamaz ve alan adamda ne kadar ağırmış demez çünkü altındaki çocuk oyuncağı değil...


    Söylediğim sözlerin hepsinin arkasındayım ve yanlış değil

    İddialı bir araç yapıyorsan 325 beygirlik ve geri kalanıyla 4-4'lük bunu hafif yapmak içinde çaba harcayacaksın

    Sonuçta bu araç otobana çıkınca 2 litre turbo ve kendisinden 300-400kg hafif araçların avı olmayacak

    1000kg civarında 1.6 litre motora sahip ne araçlar var kendisinden çok daha güçlü 1.5 ton civarındaki 2 litre araçlara kök söktürür

    O aracı parası olan herkes alır ondan emin ol da opc tercih eder mi zannetmem




  • Şayet ben hiç çekinmeden tercih ederim insanlar yolda Ferrari gördükleri zaman "AAA Ferrari" deyip geçiyorlar. Ama beyaz yada mavi bir Opc gördüklerinde bu neymiş deyip incelerler

    İnsanlara farklı bişeyler lazım
  • Buyurun size dibinize girenlere kokunuzu takip etmenizi sağlayacak bir alman.



    teknik veriler ( yanlış varsa düzeltin arkadaşlar)


    http://www.motorsporlari.net/car/tech_spec.asp?specID=10166&make=Volkswagen


    Bu da araba ;
    http://www.sahibinden.com/boyasiz_dsg_golf_gti-78WQQaXQQ17840651WQQpXQQdisplayitem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bureda -- 7 Aralık 2009; 0:22:11 >




  • Gerçekten GOLF gaz tenekesi gibi bi motorlu 4 tekerlek...

    Insignia varken Golf Molf hikaye... 10.000 lira için yerlerde gezmeye değmez...

    İyi bi NOS kit'le de GOLF'e sekiz takla attırırım her türlü hava, yol ve kafa şartında...

    INSIGNIA derim...

     OPEL INSIGNIA 1,6T 180 HP & VW GOLF 1,4T 170 HP?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.