Opel taifesinde ikinci elde zarar yüksek boyuttadır. Insıgnıada bundan nasibini alan D sınıf bir araçtır. Sıfırı 60 küsür milyara satılan bir ınsıgnıayı ikinci elde 40-45 dolayında rahatça alabilirsiniz.
40 bin tl ye insignia satılıyorsa ben hemen alabilirim lütfen gelişi güzel yazılarda bulunmayın 45 bin tlnin altında insignia alabilmek sadece aracın hasar boyutu ile doğru orantıda alınabilir
Alda görelim Hatasız Insıgnıa 37.950 istemiş. 37 ye bırakır .
Şuan sahibinden.com'da 2008 üstü model 33-40 bin aralığında 138 Passat satılık. Nasıl? Passatlar ikinci elde fiyatını iyi korumuş değilmi
Insignia, otomobili tutku olarak görenler, kullanmaktan zevk alanlar için harika bir araç. Dizaynı bir numara. 7 aydır 1.4 T 140 beygirliğini kullanıyorum. Çok memnunum. Performansı oldukça iyi. Özellikle üst devirlerde çok keyifli. 4. vites 200km/h, 5. vites 220km/h görüyor. 6. viteste biraz daha çıkar. Yakıt durumuda fena değil. şehir dışı 5,5 - 6 lt civarı, şehir içi 7,5 - 8 lt tüketiyor. İkinci elde az zarar edeyim diye vw alanların her nedense devamlı karalamaya, küçük göstermeye çalıştıkları bir araç Insignia. Bu durum bile bir fikir verir sanırım Insignia hakkında
Benim yukardaki arkadaş gibi şu fiyatın altında bulursan ben alırım diye bir iddam yok. aranınca çokda temize 37 bin tl ye ınsıgnıa varmış demekki olay bu kadar basit. baktığın passatların yarısından fazlası 2005 öncesi modelleri bu arada uyarayım
Senin iddian Opelin (Insignianın) ikinci elde çok değer kaybettirdiği, bu iddiaya gösterdiğin kanıt ise sıfırı 60 bin civarı olan Insignianın ikinci elde 40 bin civarına satıldığı, vw, audi, mercedesin ise ikinci elde fiyatını koruduğu. Cevabını da fiyatını koruduğunu iddia ettiğin vw'nin passat modelininde aynı yaşta olanlarının benzer fiyatlara hatta daha ucuza satıldığını görerek aldın. Uyardığın! konuya gelirsekte örnek olarak gösterdiğim passatların değil yarısından fazlası; bir tanesi bile 2005 öncesi model değil. Tekrar oku istersen cümlemi, Şuan sahibinden.com'da 2008 üstü model 33-40 bin aralığında 138 Passat satılık.
6. vites 200 km/h ile giderken 3000 devir çeviriyor. Çok fazla ses çıkartmaz yani.
bir arkadasımda var uzun yolda yol ve motor sesı bıraz fazla dedı...
ben kullanmadım, ancak kartal sanayi Başaran'daki ustalar pek yaklaşma o araca dediler, vectra'nın yerine konumlandırılmak istendi ancak bir türlü olmadı, kronik sorunları var dediler o kadar..
tasarım olarak başarılı buluyorum , ancak dost tavsiyesi yaklaşmıyorum..
quote:
Orijinalden alıntı: liebermann
ben kullanmadım, ancak kartal sanayi Başaran'daki ustalar pek yaklaşma o araca dediler, vectra'nın yerine konumlandırılmak istendi ancak bir türlü olmadı, kronik sorunları var dediler o kadar..
tasarım olarak başarılı buluyorum , ancak dost tavsiyesi yaklaşmıyorum..
1,5 yıldır 130 bg dizel modelini kullanıyorum.Aktif olarak İnsignia formunda yer alıyorum.Şimdiye kadar rastladığım denk kronik sorun fren disklerinden ses gelmesi ve arada sırada ortaya çıkan baskı balata bitmesi sorunu. Benim aracım otomatik, hiçbir sorunum olmadı şimdiye kadar.
quote:
Orijinalden alıntı: Absinthe.
quote:
Orijinalden alıntı: liebermann
ben kullanmadım, ancak kartal sanayi Başaran'daki ustalar pek yaklaşma o araca dediler, vectra'nın yerine konumlandırılmak istendi ancak bir türlü olmadı, kronik sorunları var dediler o kadar..
tasarım olarak başarılı buluyorum , ancak dost tavsiyesi yaklaşmıyorum..
1,5 yıldır 130 bg dizel modelini kullanıyorum.Aktif olarak İnsignia formunda yer alıyorum.Şimdiye kadar rastladığım denk kronik sorun fren disklerinden ses gelmesi ve arada sırada ortaya çıkan baskı balata bitmesi sorunu. Benim aracım otomatik, hiçbir sorunum olmadı şimdiye kadar.
GM genel araçlarında o disk sorunu var.. bende de lacetti var, aynı durum bende de var, 160.000'de aracım , ilk sahibiyim, 5 kez disk arızasını yaşamışımdır ancak baskı balata çok erken bitmiş gibi, gerçi km'yi bilmiyorum ona göre söylemek lazım ama, sorun yaşamıyorsanız da dediğim gibi tasarımı şık bir araç, uzun yıllar kullanılabilir sanımca..
quote:
Orijinalden alıntı: liebermann
quote:
Orijinalden alıntı: Absinthe.
quote:
Orijinalden alıntı: liebermann
ben kullanmadım, ancak kartal sanayi Başaran'daki ustalar pek yaklaşma o araca dediler, vectra'nın yerine konumlandırılmak istendi ancak bir türlü olmadı, kronik sorunları var dediler o kadar..
tasarım olarak başarılı buluyorum , ancak dost tavsiyesi yaklaşmıyorum..
1,5 yıldır 130 bg dizel modelini kullanıyorum.Aktif olarak İnsignia formunda yer alıyorum.Şimdiye kadar rastladığım denk kronik sorun fren disklerinden ses gelmesi ve arada sırada ortaya çıkan baskı balata bitmesi sorunu. Benim aracım otomatik, hiçbir sorunum olmadı şimdiye kadar.
GM genel araçlarında o disk sorunu var.. bende de lacetti var, aynı durum bende de var, 160.000'de aracım , ilk sahibiyim, 5 kez disk arızasını yaşamışımdır ancak baskı balata çok erken bitmiş gibi, gerçi km'yi bilmiyorum ona göre söylemek lazım ama, sorun yaşamıyorsanız da dediğim gibi tasarımı şık bir araç, uzun yıllar kullanılabilir sanımca..
Baskı balatanın bitmesinin sebebide aracın ağırlığını kaldıramaması.
Agalar konuyu hortlaşmış olcam belkide olmucam ama yazmak isterim Opel Türkiyede pisayasa giren aero dinamiği çok iyi olan bir arabadır 0.27 sürtünme katsayısı vardır. Insıgnıa aynı FİAT Tempra gibi karalandı Temprada haketmediği yorumlar aldı zamanında Tempranında sürtünme kat sayısı 0.28 Temprayı sevmeyen adam ınsıgnıayıda sevmez. Ben Tempracıyım 2.0 16v tempram var.Benim görüşüm Insıgnıa yeni model Tempra dır maddi sıkıntım olmasa bir ınsıgnıa da ben alırım ;) Krallar gibi binerim
Almak isteyen durmasın parası varsa alsın şehir içinde binmeyi verir :D
Duygusal yaklaşmış olabilirm ama bunlar gerçekler :)
Saygılar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme