Şimdi Ara

Opel vectra Gt ile...... CDi ......si kaldırdık.. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
12.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karleone


    quote:

    Orjinalden alıntı: black/white

    arkadaslar uzatmnaya bırbırınızı kırmaya gerek yok kalkısta gt alır ama maks hızlarda gt toz yutmaktan baska bıse yapamaz mercedes karsısında kardes senınde yaptıgın ıs deıl dıesel aracla benzınlı hemde gt yı kaldırıp ovunmek nezamankı motor dengı bı mercedesle kaldırıp gecersen helal sana



    ayrıca o opel eski kasa 136 hp gt uzun yolda mercedesin cdı yazısını okuyamassın



    136 hp vectra gt yok. eski ve yeni kasa 2 si de 150 hp dir. 136 hp olan 96 sonrası astra gsi.
  • gsi.team kardeşim, benim aracım 96 vectra cdx 2,5 v6 ve bu araba 10senedir bende. Şimdiye kadar bir çok arabayla hem 0dan kalkış hemde düz yolda olarak dendim aracımı. Öncelikle şunu söyleyeyim senin gt ile cdx e yaklaşman bile mümkün değil. Benim araba düz vites şimdiye kadar hem düz vitesli cdx ile hem otomatik olanla gt yi defalarca denedik. Sonuç hep aynı gt sadece otomatik cdx ile cdx 3. vitese alana kadar biraz yakın kalabiliyor sonrası ancak plaka ezberler. Gt serisinden bana yakın kalabilen tek araç 94 model chipli ve headersli bir gt idi oda ilk 3viteste bayağı zorladı sonra chipi öyle yazıldığı için 150den sonra kesilmeye başladı ve geride kaldı.
    Sen gt cdx ten çok daha oturaklı ve performanslı ist ankara arası 15dakika fark attım demişsin ya işte orda benim gözümde güvenilirliğini kaybetmişsin. Diğer konuda hadi merc şöförü kötüydü otomatik vitesti yok dizeldi falan geçersin tabi öyle senin anlattığın farklar olamaz olsa olsa yarım boy olur. ama cdx olayında hepten dağıtmışsın ya sen hiç cdx kullanmadın yada yoldada denk gelmedin yada harbiden yazıyosun. ben opleller arasında en performanslısını gt ler zanneden şöförler sayesinde trafikte çok eğleniyorum. Her gördükleri vectraya musallat oluyorlar sonra rezil rüsva oluyorlar. Benim arabayıda hafife alıyorlar sonra plakamı ezberliyorlar. Sana şu kadarını söyleyeyim çoğu zaman artık muhatap olup benzin yakmaya bile tenzzül etmiyorum.
    Şunuda söyleyeyyim senin gt gayet güzel bir araçtır çıktığı dönemde bir çok otomobil severin hayranlıkla izlediği bir araçtır. O yıllarda yolda görüldüğünde ufo görülmüş muamelesi görürüdü. Ama o iş o yıllarda kaldı. Bence sen arabanı o kadar abartma sonra hayal kırıklığına uğrarsın.




  • gsi.team arkadasım senin yazılıarını okuyorumda gerçekten güvenilirlik dışı yazılar 1, viteste 100 gördüm diyorsun Cdx i geçtim diyorsun Merc. e fark attım diyorsun merc. e ilk baştan hadi fark atabilirsin ama sonrasında merc. bikere sana çok yakın gider bide arkadasın dediği gibi 186 PS değil 177 Ps dir o araçlar Sen biraz GT fanatiğisin okadar Bende Vectra GT kullandım 136-ps sinden 156ps sine kadar Ve hatta belki birçok arkafdasın kullanmadığı ve çok nadir olan 90 model 4x4 Vectra GT bile kullandım ve o araçta tuşlu klima ve havalandırma bile vardı. ama senin dediğin gibi CDX i falan çok rahat geçiyorum giib yazılar güvenillikten çok uzak bikere düz vites CDX leri geçmen çok zor çünkü GT den farkı yok hatta fazlası var 98 Vectra CDX de 245 km hıza çok rahat ulaştık arkadasımla. kaldıki 94 astra GSİ ile 240 a çıkana kadar ne çektik (ki GT den daha seri bir araçtır). biraz gerçekçi olalım . iyi çalışmalar.




  • 93-94 yıllarında egzoz emisyon kuralları yoktu sanırım, o yüzden üreticiler için de bir sınırlama yoktu. Bu sebeple motorlar da daha düşük devirlerde daha yüksek tork ve güç sağlıyorlardı ama bu tabiki çevreye verilen gazları artırıyordu. Bence olay bu. Yani o yıllardaki arabalar daha atak, ben öyle düşünüyorum
  • 1- Sen gt cdx ten çok daha oturaklı ve performanslı ist ankara arası 15dakika fark attım demişsin''' bu cümleyi ben demedim benim üstümdeki arkadaş (atmış ) demiş dsauduasudusauduasud


    Lütfen Topici ciddi okuyalım sadece işimize gelen kısmı okuyup cevap vermeyelim.. ayrıca cdx e binmem abi işin açıkcası çok hantal ve A'' kasaya göre dynmc. yapısı çok kötü sen GT ye dediğin kadar da fark ....dsuaduausda neyse abi haklısındır


    Saygılarımla




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gsi.team

    1- Sen gt cdx ten çok daha oturaklı ve performanslı ist ankara arası 15dakika fark attım demişsin''' bu cümleyi ben demedim benim üstümdeki arkadaş (atmış ) demiş dsauduasudusauduasud


    Lütfen Topici ciddi okuyalım sadece işimize gelen kısmı okuyup cevap vermeyelim.. ayrıca cdx e binmem abi işin açıkcası çok hantal ve A'' kasaya göre dynmc. yapısı çok kötü sen GT ye dediğin kadar da fark ....dsuaduausda neyse abi haklısındır


    Saygılarımla



    KARDES BIKERE SUNU UNUTMA CDX V6 HP SINI TAM BILMIORUMKI 170LERDE FELANDI GALIBA +2.5 SENIN GT BU ARACIN YANINDA KUŞ SERİSİ




  • genie79 arkadaşıma katılıyorum.

    gsi.team arkadaşım, bildiğim kadarıyla bi süre önce corsa gsi'ını satıp da aldın bu gt'yi..
    sanırım sen farkında diilsin ama eğer bu dediklerin doğruysa senin gt standardın baya ötesinde hatta bayaa bayaa bi yüklemişler sen almadan!..

    burdaki çoğu insan teknik bilgileriyle konuşuo, fizik kurallarıyla...

    E270CDI diyosun, 2.5CDX diyosun bunlar gerçekten büyük lokmalar;
    kağıt üzerinde kıyaslanamıcak makineler..

    pug206 hadi kıyaslanabilir, ağırlık/güç oranları birbirine çok yakın (ki 206GTI 150 değil 137HP, onu da yanlış yazmışsın.. Senin aracın da 150HP, ruhsat olayı farklı, ne istersen onu yazdırabilirsin..)

    Ben de opel hastasıyım, çocukluğumdan beri opel'le büyüdüm ben, 15e yakın farklı modeline bindim/sürdüm, gerçekten çok güzel.

    ama benim hoşuma gitmesi bu aracın en iyi olması anlamına gelmiyor ki..
    sadece ben seviyorum..
    bu araç benim sevgimle yürümüyor ki

    herhangi bi mercedese 10boy ne demek?? kalkış neyse de, 10sn sonrasında arayı açmaya başlıyosun, 300metre sonra da yaklaşık 50metre fark atıyosun???

    bi kere arkadan itişli aracın kalkışta avantajı var, ağırlık merkezi arkaya kayar, yere daha sağlam basar, patinaja düşmeden ok gibi fırlar; tamam dizel ama turbo sayesinde deli gibi kalkıyo dizel araç, kendi corsamdan biliyorum..

    ayrıca bilmiyorum geyik mi yaptın ama 93-96 yılları arasındaki bmw 3.25 ile opel modellerini kıyaslayıp, rekabetten bahsediyosun.
    sence opel, performans yada kalitesiyle bmw'ye yaklaşabilir mi???

    ayrıca kendini forumun demirbaşı olarak görmen de gerçekten saçma..
    ben de yeni üye sayılırım, ama yıllardır ilgilendiğim ve lisansımı yaptığım mesleğimi üzerine kurmak üzere olduğum otomobil konusunda senden ders alcak değilim!..

    son bi düzeltme: "pegeout" değil, "peugeot"!...




  • arkadaşlar keşke tomsfed şöle bi org düzenlesede gerçekten drag falan yapabilsek cadde araçlarıyla.tabi bazı şartları yerine getirip
    bence amaç birbirini geçmek yada fanatiklik değil burda aslında. kendi araçlarımızı hepimiz seviyoruz ve ne yapabileceğini de merak ediyoruz yanılıyomuyum?
    mesela benim ayrıca 94 skoda favoritim ve manager im de var.ve buaraçların ne yapabileceğini son hızlarınıda gerçekten merak ediyorum.ülkede bu eksikli var gerçekten dimi?
  • konu başlıktan sapmış ama madem sapmış devam edelim bari

    önce bişeyi düzelticem: Tomsfed, Tosfed ve Tmf olarak ayrıldı arkadaşım.
    artık sadece Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu

    Drag olaylarına baya uzun süredir ara verildi.
    Benim de gözetmen lisansım var tosfed'den, ankara'da drag yarışı yapılcaktı, fakat antalya'daki acı kaza yüzünden tüm draglar iptal oldu.
    şimdi herkes mahkeme sonucunu beklemekte bildiğim kadarıyla..

    Ama Tosfed'in düzenlediği drag'lar öyle eğlenceli olmuyo pek, daha çok millet birbirine düşmanca davranıyo, öne geçmek için hertürlü pisliği göze alıyolar diyebilirim...
    Tabiki herkes için geçerli değil bu ama böyle şeyler oluyo yani...

    aslında daha düzgün, daha sık olması çok daha keyifli olur ama .....




  • Tamam abi biz cdi ile kaldırmadık...bende hayal gördüm weuawueuawe....yalan sölüyom size ne diyim ya siz tecrübelerin karşısında benim gözler yanlış gördü o boy farkını ve mercedsin ne hale geldiğini ahah


    drag içinde organzeye gerek yok abi suausaus biz devamlı organizeyiz Ankarada.. b.kentte akşamları motor sesleri gelir fırının önünden ...yapıştıranları fark etmemek mümkün değil zaten ..Tehlikeli şeyler bunlar ama ne yapalım Allah hepimizi korusun..



    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 16 Aralık 2006; 0:24:30 >
  • gülme efektlerin çok hoşuma gitti yaw
    "weuawueuawe"
    "suausaus"

    ankarada yapılan sağlam organizasyonların çoğunda ben de yer alıyorum, seni tanımak istedim açıkcası

    ama yasal olarak da yarışlarda görev aldığımı sölemek istemiştim...

  • ilk kalkışlarda mersodan daha seri olabilir opelin ama fazla kmde merso soldan sıfır bırakır opeli.
  • arkadaşlar ankaradayım bende fırının önünde diil de ivedikte o yolun iki yanını kaopatan polislerden kaçanları bizde arabada mazotlanırken seyrederdik.ama arabamı asla bu saçma ve tehlikeli şeylere sokmadım.altı full neon o mavi skoda da benimdi.o şahinin takla attığı iki sene önceki geceyi de bilirim ama ne kadar seyretmesi hoş olsa da gereksiz bi tehlike var.ayrıca o gt lerin gelip içinde 4 kişi ile saçma 106larla kapışmaya kalkmasıda bi başka saçmalıktır ki yapılmıştır.gsi team belkide sensindir bilemem.neyse ama orjinal bi 156 lık gt ile yolda tabi güzel gider ne diim şimdi.yinede opelin en güzel ve güçlü motorları bikaç araç hariç omega ve vectra b lerdeki v6 lardır derim ben yinede.o motor ne saçma yerlerde hayatımı film şeridi gibi gözümün önünden geçmesini engelledi anlatmayayım şimdi.bi de adana otobanında 200 komp un kuyruğuna takılıp ifrit ettiğim herifi unutamam.çıldırmıştı zavallı!! 250de devir kesicisi devreye girdi ama ben hala kuyruğundaydım huhahahahah.manyaktı gerçekten...




  • gsi.team arkadaşım seni bir kaç formda da yazılarını okudum passatla falan kapışmak istediğinde okudum ama sana birkaç sey söylemek isterim...o 270 cdı dedğin arabayla otobanlarda kapışayım deme üzer seni o çok sevdiğin gt nden soğutur.söylemedi deme ayrıca 10 boy fark inan çok komik ve dizel bir arabayla benzinli bir arabayı yarıştırman dahada komik bu sırf ego tatmin etmek için yapılmıştır diye dünüyorum. .ayrıca 270 cdı bir performans arabası değildir onu zaten yarıştıranda akıl yok.cdx 2.5 e kafa tutuyorsun merak ediyorum hiç kullandın mı diye bırak uygulamaları kağıt üzerinde bile imkansız cdx i geçmen hele ki düzünü bir formunda da bravo hgt 2.0 ı küçümsemişsin fiatın ürettiği en kemikli arabalardan dır iyi bir sürücünün elinde senin gt yi baya hırpalar....13 yaşına girecek bir gt nin yapabilecekleri bellidir ve sen hep model arabalara kafa tutuyorsun motorlar arasında teknoojik farklar var 94 yılından bu güne teknoloji çok ilerledi eleştirilere açık bir insansındır umarım.....



    SAYGILAR




  • abi tabiki saygı çerçevesinde oldukça eleştirilere açığım ..ben sadece zevkine kaldırdığımız bir arabayı anlattım aaa yalanmı hayır değil ve çok fark attımı evet attı ne yalan söliyim ne işim var veya neden yalan söliyim ....hmm derseniz bu 2 katogori yanlış dır birisi disel biri benzinli derseniz doğrudur ama cdi ı bayaa bir ayırdı 1993 model dediğin o araba yani vectra gt bir zorumuz yok ayrıca o eski model dediğin arabanın özellikleri 2007 model çoğu hatırı sayılırı arabada yok düşünsene airbag,sunroof,abs,klima,bilgisayarı,sunroof ...bunları sıfır model multijet palioda mı bulacaksın milyarları verip dediğim gt nin fiyatı 10 milyar küsür....umarım anlatmak istediğimi anlamışındır sayın abim aa sen bana bu özelliklerde airbag,sunnroof,klima,yol bilgisayarı,abs + 156 hp sfi motor araba bul 10 milyara ben onu alıyım asduasduusdsa


    Not: genelde İnsanlar 13 yaşında araba diye kaçarlar....giderler paralarını 2007 model .....dandik arabalara gömerler 30 milyarı verdimi rahatlarlar bu tipler genelde sizin gibi pek anlamayanlar olmakla beraber 94 model vectrayı görünce ..arabadan anlamadıkları için olsa gerek hemen kaçarlar...

    Saygı ve Sevgilerimle..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 14 Ocak 2007; 12:25:46 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gsi.team

    Not: genelde İnsanlar 13 yaşında araba diye kaçarlar....giderler paralarını 2007 model .....dandik arabalara gömerler 30 milyarı verdimi rahatlarlar bu tipler genelde sizin gibi pek anlamayanlar olmakla beraber 94 model vectrayı görünce ..arabadan anlamadıkları için olsa gerek hemen kaçarlar...



    tam sevinmiştim yazının başını okuduğumda ama sonu gene bozuldu...

    arabadan anlamayanlar diyosun, bütün dünya mı anlamıyo akıllı arkadaşım?
    neden yeni araba üretio ki firmalar milyarlarca yatırım yapıp da?
    gt'nin hazır tasarımı var, çizimi, parçaları var, montajlayıp satsınlar bi tek onu dimi....

    bi kere şu var:
    zaman, "metal"i yorar!
    bu insanlar 13 senelik diye boş konuşmuyo, sen farkında değilsin,
    zaman geçtikçe metal parçalar zayıflar...
    bi gün o araba bi sorun çıkarınca buraya yazamıcaksın, utancaksın, demişlerdi diceksin...
    ama o koca koca binlerce mühendislik kitabı böyle diyo, daha iyisini biliosan gel bize hocalık yap arkadaşım...

    ayrıca, bütün insanlar senin gibi birilerini geçeyim ama ne kadar yaktığı, nası göründüğü, model yılı önemli değil demez arkadaşım.
    herkes zevkine göre, elindeki paraya göre araç alır...

    adamın işi sırf uzun yol ise, durmadan direksiyon başındaysa dizel albea yerine daha az para verip de 94 model gt mi alsın???
    bunun yakıtını sen mi karşılıcaksın?
    bakım masraflarını??

    sen vectra'yı seviosun, uğraşmayı seviosun, yakıt sorunun yok yada bi şekilde çözmüşsün, performansı seviyosun;
    ben de senin gibiyim, o aracın hastasıyım, performans severim, eski araçla uğraşmayı severim, bana göre de mantıklı ama gördüğün gibi 1.3dizel bi araç kullanıyorum.
    neden?
    yakıtı çok az, tasarıımı hoş, küçük bi araç, yeni olduğundan çok şükür 3 senedir tek bi sorun bile çıkarmadı, ilk 2 sene garanti kapsamında bikaç parça değişti, para vermedim.
    78bin km'ye geldi araç..
    eğer ben 2004 yılında bi gt alsaydım, bakımı ve yakıtıyla, bu araca verdiğimden fazlasını yatırırdım o araca..
    sırf 80bin km dip gaz yakıtı hesaplarsan anlarsın ne demek istediğimi...

    bunu anlatmamın başka bi yolu varmı bilmiyorum ama burası her türlü düşünceye sahip insanların buluştuğu bi forum, sadece senin gibi düşünenlerin forumu değil, tabiki sen de yorum yap ama insanlara daha saygılı olmaya çalış lütfen...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fircam -- 14 Ocak 2007; 14:29:34 >




  • Tabiki abi herkesin söğlediğine ve yazdıklarına saygımız var ...zaten saygısız bir kaç tartışma oldu sağolsun forum adminleri uzaklaştırdılar..ki çok haklıda bir durumdu neyse...


    topic konusu ne idi nerelere geldi...artık kapatalım bari sadece bu 2 araç arasındaki farkları görmek istemiştim hani...hp farkı falan filan ama olaya nerelere gitti.....en iyisimi bitsin abi bu topic...


    Herkese Saygılarımla....
  • arkadaşa tamamen katılıyorum bende de 93 gt var chip uygulamasıyla 158hp net hp sallama değil yük tipi dyno da ölçüldü türkiyede iki yerde varmış chipten önce kat iptali spor son susturucu ve açık filtre ile 141hp geldi o haliyle 240kmyi rahat yapıyo şimdi son hızını deneyemedim ama 250 yi rahat görür
  • Gereksiz bir tartışma olmuş.

    SFI efsane bir makinadır evet katılıyorum..ama gidipde E270 Gibi tamamen apayrı bi konsepteki araçla yürütmekte bayağı bi mantıksız.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkin

    Gereksiz bir tartışma olmuş.

    SFI efsane bir makinadır evet katılıyorum..ama gidipde E270 Gibi tamamen apayrı bi konsepteki araçla yürütmekte bayağı bi mantıksız.

    Senide burdan tebrik ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.