Şimdi Ara

Organizasyon - Etkinlik - Halkla İlişkiler PRojelik Alan Adı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • PRorganizasyon.com

    İstenilen Fiyat 40,000 TL

    Sahibinden.com sitesinde bulunan ilanım.https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-domain-hosting-yazilim-organizasyon-etkinlik-halkla-iliskiler-591161278/detay/

    Açılan web sitesindeki "Alanadları" ile iletişime geçmeden direk arayabilirsiniz telefon numaramdan veya özelden yazabilirsiniz.

    Son Fiyat Kesinlikle indirim söz konusu değildir.

    Dijital PR Nedir? ​PR, İngilizce “Public” ve “Relations” kelimelerinin kısaltılması ile oluşturulmuş bir kavramdır. Public Relations’ın (PR) Türkçesi ise Halkla İlişkilerdir.


    PR’ı (Halkla İlişkiler) daha önce kaleme aldığımız “PR Nedir?” başlıklı yazımızda geniş bir şekilde ele almıştık. Yazımıza buradan ulaşabilirsiniz. Şimdi sıra geldi “Dijital PR” kavramını yazmaya.

    PR, Public Relations’ın kısaltılması ile iki kelimeden oluşan bir terimdir. Public Relations‘ın (PR) Türkçesi ise “Halkla İlişkiler“dir.

    PR, (Halkla İlişkiler) görüş ve davranışları etkileyerek, kurum kimliği üzerine bir anlayış yaratan ve algılamaya sahip çıkan bir ilişkiler silsilesi olarak tanımlanabilir.

    PR, (Halkla İlişkiler) çalışmalarının amacı; itibarı korumak, desteklemek, artırmak ve düşünce, davranış biçimlerine etki edebilmektir.

    Halkla İlişkiler, davranışlarımızın, söylediklerimizin ve başkalarının hakkımızda söylediklerinin sonuçları ile, yani “itibar – tanınma” ile ilgili bir uzmanlık alanıdır.

    Halkla İlişkiler faaliyetleri, bir organizasyon ile hedef kitlesi arasındaki iletişimi sağlamak amacıyla yapılan, önceden planlanmış çalışmalar bütünüdür. Burada organizasyon; özel bir firma, kamu kurumu, sivil toplum örgütü ya da bir kişi de olabilir.

    PR (Halkla İlişkiler)’ın Akademik Tanımı

    Kamuya ya da özel sektöre ait kuruluşların olumlu bir imaja sahip olmaları için gerekli tanıtım politikasının saptanması, kuruluşların bu doğrultuda yönlendirilmesi, insan grupları ve kuruluşlar arasında bilgi akışının sağlanması ve bu bilgi akımının gerekli etkinliği kazanarak amaçlanan sonuca ulaşması için yapılan planlı faaliyetlerdir.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.