< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Otomatik Fatura Talimatının Hangi Bankada Olduğunu Öğreme!!! (2. sayfa)






-
-
Elektrik faturalarının altında genelde hangi bankadan talimatlı olduğu yazıyor.
Ben de bir telefon numarama Yapı Kredi haricindeki bankalardan talimat veremiyorum. Yapı krediden iptal ediyorum. (Aradan zaman da geçiriyorum.) Başka bankaya talimat vermek istediğimde başka bankadan talimat var diyor. Anlayamadım, üzerine de düşmedim.
-
aYNEN sorunum bugün çözüldü, ck firması bir inceleme başlattı, sizin de dediğiniz gibi kendi sistemlerinde gözüken otomatik ödeme talimatını sildiler ve ben farklı bir bankadan otomatik ödeme talimatı verebilmiş oldum.
Hülasa;
ben otomatik ödemeyi iş bankasından iptal edip başka bir bankadan vermeye çalıştığımda sistemde başka bir bankadan talimat olduğu için yeni otomatik ödeme veremezsiniz hatası aldım.
iş bankasını aradım sistem bizde herhangi bir otomatik ödeme talimatı yok denildi ki bu doğru iptal ettim sonuçta
elektrik firmasını aradım otomatik ödeme vermişsiniz banka ile görüşün denildi
banka elektrik firması ile görüşün....
nihayetinde elektrik firması kendi sisteminde gözüken otomatik ödeme talimatını sildi ve bende sorunumu çözmüş oldum.
Yani olay elektrik firmasında
-
Merhaba. Sorunu çözen var mı? Durduk yere aynı sorun bende de oldu.
Vodafone faturasının Garanti'de ödeme talimatı vardı. Ordan Yapıkrediye geçmek için talimatı iptal ettim. Diğer faturalarıma da bunu yaptım. Ama 535'li numaram başka yerde talimatlı diye onay vermiyor. Diğerlerinde sorun olmadı. Garantiye takrar vereyim dedim o da aynı sebepten kabul etmedi. Vodafonu ve garantiyi defalarca aradım kimse biz göremeyiz diyor. int.de de aradım böyle bir bilgiye ulaşamadım. Ayrıca faturayı defalarca inceledim, eskinde de yenisinde de öyle bir bilgi yok.
nasıl çözeriz bu sorunu?
-
Başvuru yapacağınız iki yer var
Birisi operatör özelinde
tuketicisikayet.btk.gov.tr
diğeri banka özelinde
-
Hocam, aynı sorun bende de var. Bendeki tüm bankalara baktım ve hiçbirinde talimat olmamasına rağmen otomatik ödeme talimatınız bulunmaktadır diye uyarı veriyor. Verdiğiniz bağlantıdan Vodafone'u seçip BTK'ya bir şikayet kaydı oluşturdum. Gün içinde Vodafone geri dönüş sağladı ve talimatın Türkiye Ekonomi Bankası'nda olduğunu söyledi. TEB'i arayıp durumu anlattım. Onlar da diyor ki bizde bir talimatınız yok, isterseniz kendiniz kontrol edin. Hakikaten uygulamadan kontrol ettiğimde ne talimat gözüküyor ve yeni bir talimat vermeye çalıştığımda "Abone başka bankadan talimatlı." diye yine aynı hatayı veriyor. Yani akıl alır gibi değil, çözümü bulamıyorum. Ne yapabileceğim konusunda bir fikriniz var mı?
-
Selamlar hocam.
Üstte belirtiğim gibi zaten operatör adımını tamamlamışsınız. Verdiğim diğer linkten kayıt açıp durumu anlatın. Btk tarafından ve banka tarafından ilgili kaydınıza dönüş yapılacaktır.
-
Hocam öncelikle Allah razı olsun beni doğru yere yönlendirdiğiniz için. Sorunum 1,5 günde çözülmüş oldu bugün itibariyle. BTK üzerinden Vodafone’a oluşturduğum şikayet ile bugün tekrar Vodafone tarafından arandım ve tekrar talimat verip veremediğimi kontrol etmemi istediler. Bu sefer talimatı kendi bankam üzerinden verebilmiş oldum. Tekrardan çok teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizden de Allah razı olsun hocam problemin çözülmüş olmasına sevindim
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X