Şimdi Ara

otomatik megane 3-auris 1.6 a/t hangisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
2.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sayın @isikkilinc,

    2009 daki ilk ötv indirimde 1.6 benzinli megan 3' ü kendime, ikinci indirimde de 1.6 benzinli auris' i eşime aldım.

    Megan manüel vitesti. Auris ise, mmt şanzıman. Her iki aracı da günlük özel kulanım için ve başka araçlarla beraber dizel araçlar da olduğu için benzinli tercih ettik.

    Ben, otomatik aracı pek sevmediğinden, manüel aldım. Eşime araç alımına karar verdiğimizde ise, ikinci ötv indirimin sonu idi. Dolayısıyla, elde kalan araçlar içinden seçim yaptık. Mmt şanzımanlı bir auris aldık.

    Evdeki hesap çarşıya uymadı, dizel araçlar yerine meganı iş icabı da kullanmak zorunda kaldım. Yedi aylık süre zarfında yaklaşık 50.000 km yol yaptım ve sattım.

    Hor kullanmak, bir yerlere yetişmek, kestirmelerden gitmek (hatta patika tarzı yollar) neticesinde doğal olarak bir kaç arıza oldu; sağ ön teker burcu dağıldı, bir amortisör patladı, sol arka salıncakta bir parça kırıldı.

    Bunun dışında bir sorunla karşılaşmadım, her hangi bir kazaya da karışmadım.

    Kullanım ve performansa gelirsek; yaklaşık 1400 kg ağırlıkta bir araç için 110 bg bir motordan ne bekleniyorsa, bunu fazlasıyla veriyor. Amacınız bir yerlere uçarak gitmek değilse, tatminkar. Otomatik şanzımanı kullanmadım, aracı taşıması, motor-şanzıman uyumu nedir bilmiyorum.

    Bagajı yeterli. İç hacim olarak, yapılı kişiler olmadığı zaman, beş kişiyi rahatsız etmeden bir yerden bir yere götürebiliyor. Uzun boylu biri varsa, ön sağ koltukta daha rahat eder diyebilirim.

    Auris' e gelirsek, eşim hâlâ kullanıyor. Şu an 60.000 km de. Normal bakımları ve bir kaç küçük şehir içi kaza harici servise gitmedi. En ufak bir arıza yaşamadık. Mmt şanzımanın kötü şöhretini aracı aldıktan sonra öğrendik. Fakat biz herhangi bir olumsuzluk yaşamadık. Esasen, sorumlu mmt şanzımanlar, ilk çıkan 5 ileri tipi imiş. Bizimki 6 ileri.

    Ben bu aracı spor moda almadan kullanamıyorum. Bunda, bence aracın bir kabahati yok, ben otomatik araçları pek sevmiyorum. Performans olarak spor modda, megandan daha iyi diyebilirim. Bu da normal, arada 20 beygir fark var.

    Bagaj ve iç hacim olarak, auris sanki daha ufak. Katalog değerlerine bakınız. Daha da iyisi, her iki aracı deneyiniz.

    Şimdilik bu kadar. Sorunlarınız olursa, vaktim el verdiğince cevaplamaya çalışırım.

    Saygılar.

    Düzenleme: imlâ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesut4.bahtiyar -- 2 Eylül 2012; 1:28:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bilgiler için cok tesekkur ederim auris on planda ben tam otomatik araba almak istiyorum aurisin benzinlisi tam otomatik.su an pazarlık yapıcam hangisi uygun olursa onu sececegim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikkilinc

    söyle nakit 35 bin var 40 kadar alırım diyorum kendime.megane benzinli otomatik 38000 dediler dizel 50000 tl dizel için cok zorlanmam lazım.
    aurise bugun bakıcam, fiyatlarbenzinlide aynı gibi ,dizelinde otomatiği yok ,mmt sanzıman sorunlu yazıyor mahkemelik.esim kullanıcak yokus işi onu korkutuyor bu yuzden auris olursa tam otomatik benzinli olur.

    Megane benzinli otm. hangi donanım için 38 bin fiyat aldınız..
  • yeni geleck arabalar bu ay sonu extreme comfort paket 38. 300 dediler.40500 tl 1.6 bva privilege aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saseidon33 -- 7 Eylül 2012; 17:13:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikkilinc

    yeni geleck arabalar bu ay sonu extreme comfort paket 38. 300 dediler.40500 tl 1.6 bva privilege aldım.

    O zaman extreme comfort paket manueli kaça alabiliriz tahminen
  • Bva farkı 1500TL olduguna göre, 37000TL gibi iyi bir fiyata alınabilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • renault flash telefonda 37900 demişti ama kesin fiyat indirirler.37 bin mantıklı siz kavacık mais arayın oyak uyeleri için fyat alın bende sorar buraya yazarım
  • Teşekkür ettim hocam 37 ye fena değil gibi comfort paketle birlikte..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    toyota kasa değişiyor! o yüzden fiyatlarını uygun tutuyorlar...
    Megane 3'ü tavsiye etmem


    Gecen hafta bende Aurıs,Megane 3,Pejo 308 üınceledım ve en mantıklı secımın Aurıs oldugunu dusunerek aldım.Sadece iç mekanın guzellıgı ,standart donanım zengınlıgı ve sorunsuzlugu nedenıyle auris derım
  • mazda 3 ya da honda civic lpg ile
  • Toyota = Sorunsuzluk, uzun yıllar diyen arkadaşlar, forumda kısa bir araştırma yapın lütfen!

    İkisi arasıdna Megane 3 kesinlikle
  • Toyata auris bana göre otomatik megane 3 rakip bile olamaz o kadar kesin konuşuyorum, bazıları sağlam v.s der Renaultta acayip kemikli araçtır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    Toyata auris bana göre otomatik megane 3 rakip bile olamaz o kadar kesin konuşuyorum, bazıları sağlam v.s der Renaultta acayip kemikli araçtır

    Neden rakip olamaz ona da bir açıklama getirebilseniz. Daha geniş, ferah iç mekana, daha iyi bir motora, daha iyi bir klimaya, daha uzun garantiye sahip olduğu için mi? Megane hangi konuda üstün auristen merak ediyorum. Bir aurisin arka koltuğuna oturun, bir de meganın. Ondan sonra kim rakip olamaz tekrar karar verin.
  • EDC sistemi bile bir tercih sebebidir, eğer kullanmışsanız yada test edin sonra toyataya gidin aradaki farkları görün ve aurisin dizel motor olarak tercih bile edemeyiz, çünkü rakipleri cok ama cok üstün perfomans ve verim olarak siz koltukları demişiniz benim için o kısım sonradan gelir megane iç kısımı auirisin yanında daha zayıf fakat açığını kapatacak bir otomatik vites sistemi var Koltukları o kadar kafanıza takmayın 300 TL ye ankara sasmazda istediğin gibi koltuk yaptırırsın ama diğerini yaptıramazsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    EDC sistemi bile bir tercih sebebidir, eğer kullanmışsanız yada test edin sonra toyataya gidin aradaki farkları görün ve aurisin dizel motor olarak tercih bile edemeyiz, çünkü rakipleri cok ama cok üstün perfomans ve verim olarak siz koltukları demişiniz benim için o kısım sonradan gelir megane iç kısımı auirisin yanında daha zayıf fakat açığını kapatacak bir otomatik vites sistemi var Koltukları o kadar kafanıza takmayın 300 TL ye ankara sasmazda istediğin gibi koltuk yaptırırsın ama diğerini yaptıramazsın

    Birincisi kıyaslanan araba edc değil, bva otomatik vitesli olan benzinli model. Aurisin dizeldeki rakipleri çok ama çok üstün demişsiniz ama neye göre üstün? Auris 1.4 olmasına rağmen performans ve tüketim rakiplerinden kötü değil. Renault megane 1.5 dci 90hp 0-100 13sn, auris 1.4 90hp 11.9sn.

    Karşılaştırılan megane 1.6 bva ile aurisin teknik verilerini yazıyorum.

    Remault megane - Toyota auris

    0-100 hızlanma 13.9sn - 11.9sn
    tüketim ş içi. 10.6lt - 9.0lt. Aradaki fark 1.6 litre. 50bin kullanımda de yakşalık 4bin tl fark daha fazla benzin parası :)

    Bu şartlar altında renault almak akıl işi değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    EDC sistemi bile bir tercih sebebidir, eğer kullanmışsanız yada test edin sonra toyataya gidin aradaki farkları görün ve aurisin dizel motor olarak tercih bile edemeyiz, çünkü rakipleri cok ama cok üstün perfomans ve verim olarak siz koltukları demişiniz benim için o kısım sonradan gelir megane iç kısımı auirisin yanında daha zayıf fakat açığını kapatacak bir otomatik vites sistemi var Koltukları o kadar kafanıza takmayın 300 TL ye ankara sasmazda istediğin gibi koltuk yaptırırsın ama diğerini yaptıramazsın

    Birincisi kıyaslanan araba edc değil, bva otomatik vitesli olan benzinli model. Aurisin dizeldeki rakipleri çok ama çok üstün demişsiniz ama neye göre üstün? Auris 1.4 olmasına rağmen performans ve tüketim rakiplerinden kötü değil. Renault megane 1.5 dci 90hp 0-100 13sn, auris 1.4 90hp 11.9sn.

    Karşılaştırılan megane 1.6 bva ile aurisin teknik verilerini yazıyorum.

    Remault megane - Toyota auris

    0-100 hızlanma 13.9sn - 11.9sn
    tüketim ş içi. 10.6lt - 9.0lt. Aradaki fark 1.6 litre. 50bin kullanımda de yakşalık 4bin tl fark daha fazla benzin parası :)

    Bu şartlar altında renault almak akıl işi değil.


    Sizin farkınız o Renault tarafından geliştirilen 1.5 dCi turbo Dizel motor hafifliği ile de büyük avantaj sağlıyor: motor ağırlığı sadece 127 kg.

    Ve kesinlikle tercihim DCi olur o farklar fazla etkilemez Dci'nin gerçek değerleri cok az güncel hayatta kullanımda bile değer fazla değişmiyor az yakıyor. Artık sizlere kalmış ne alırsınız almazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Melihdk -- 9 Eylül 2012; 15:20:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    EDC sistemi bile bir tercih sebebidir, eğer kullanmışsanız yada test edin sonra toyataya gidin aradaki farkları görün ve aurisin dizel motor olarak tercih bile edemeyiz, çünkü rakipleri cok ama cok üstün perfomans ve verim olarak siz koltukları demişiniz benim için o kısım sonradan gelir megane iç kısımı auirisin yanında daha zayıf fakat açığını kapatacak bir otomatik vites sistemi var Koltukları o kadar kafanıza takmayın 300 TL ye ankara sasmazda istediğin gibi koltuk yaptırırsın ama diğerini yaptıramazsın

    Birincisi kıyaslanan araba edc değil, bva otomatik vitesli olan benzinli model. Aurisin dizeldeki rakipleri çok ama çok üstün demişsiniz ama neye göre üstün? Auris 1.4 olmasına rağmen performans ve tüketim rakiplerinden kötü değil. Renault megane 1.5 dci 90hp 0-100 13sn, auris 1.4 90hp 11.9sn.

    Karşılaştırılan megane 1.6 bva ile aurisin teknik verilerini yazıyorum.

    Remault megane - Toyota auris

    0-100 hızlanma 13.9sn - 11.9sn
    tüketim ş içi. 10.6lt - 9.0lt. Aradaki fark 1.6 litre. 50bin kullanımda de yakşalık 4bin tl fark daha fazla benzin parası :)

    Bu şartlar altında renault almak akıl işi değil.


    Sizin farkınız o Renault tarafından geliştirilen 1.5 dCi turbo Dizel motor hafifliği ile de büyük avantaj sağlıyor: motor ağırlığı sadece 127 kg.

    Ve kesinlikle tercihim DCi olur o farklar fazla etkilemez Dci'nin gerçek değerleri cok az güncel hayatta kullanımda bile değer fazla değişmiyor az yakıyor. Artık sizlere kalmış ne alırsınız almazsınız.

    Toyotanın aliminyum blok 1.4 d4-d dizel motoru 99 kg.

    Dci kötü motor demiyorum, tüketim olarak çok iyi bir motor. Ama sizin dediğiniz gibi çok ama çok üstün ne özelliği var? Neymiş bu çok ama çok üstün özellikleri. Bu ayardaki bütün dizeller aşağı yukarı aynı yakıyor, hepsi de sağlam motor. Multijet, dci, tdi, d-4d. Çok bir farkları yok.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.