Otomatik Vitesine Güvenilebilecek 15-20 Yaş Civarı Arabalar?
-
-
Honda tam otomatikleri veya mercedes başkasına da güvenmem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu yaşta otomatik alacaksanız japon grubuna bakın derim. Hondanın 4 ve 5 ileri tam otomatikleriİ iyidir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu yaşta hiç bir otomatik güven vermez Japon yada Kore gurubu araçlar bir adım öne çıkar
Akıllı debriyaj dedikleri bir sistem var bende aracıma taktıracağım bir defa test sürüşü yaptım. Ocak veya şubat gibi taktıra durumum var. Bir araştırın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Toyota
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
tork konvertörlü bütün otomatil vitesleri alabilirsiniz. çünkü fiziksel bir bağlantı yoktur. tork konvetörlü şanzumanın ömrü otomobilden daha uzun ömürlüdür. yakıtın fazla olma sebebi de yağın oluşturduğu girdabın karşıdaki pali döndürmesi sebebiyle temas olmadan güç üretmesidir.
-
Hyundai kia Honda Toyota alabilirsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tam otomatik olan hyundai accent- matrix -getz 4 ileri tork konvektörlü
ömürlük sorunsuz tıkır tıkır
-
2012 ve oncesi benzinli , 4 ileri tork konv. Auris ya da Corolla
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tork konventörlü vites hariç güvenilmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öyle sanmaya devam edebilirsiniz bozulup içi açılıncaya kadar. Tork konvertörü denen türbinin içinde onlarca balata mevcut. Şanzımanın içindeki vites dişlileri kısmında ise kaç oranlı ise o kadar ile çarpın onlarca balata daha mevcut. Revizyonda hepsi değişiyor.
-
tork konvertorlu +1.
herkesin japon deme nedeni japonlarin neredeyse hepsinin tork konvertorlu olmasi, genel sorunsuzluk algisi da etken tabii.
-
2.0 dizel otomatik Mondeo
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Honda civic vtec 2
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ZF, BORG+WAGNER, AISIN, H-MATIC marka şanzıman kullanılan araçlar daha az sorun çıkarır
-
İlk aracım 94 civic bizde on yıl kaldı. Yaşı otuza, km'si 400 bine dayanmasına rağmen şanzımanı işlem görmemişti. Tabi bunda kullanıcı da çok önemli, sürekli sert kalkışlar ve yüksek devirli uzun süreli zorlamalar şanzımanı erken yıpratır. Bakımların kaliteli yağla yapılması da diğer önemli bir unsur.
-
Otomatikte Japon ve Amerikan daha iyi tabiki.
350-400 civarındaysa bütçeniz
2003 ve üzeri istiyorsanız tam otomatik olan Kore grubundan lacetti var. Torpido kilidi, kapı kolu vb. parçaları zor bulunur ve pahalıdır.
Biraz daha modelli Albea otomatik de iyi diye biliyorum.
Civic eski modelleri de çok sağlamdır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X