Şimdi Ara

Otomatik vitesli Dacia Jogger Hibrit, Nisan itibarıyla Türkiye'de satışa sunulacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Otomatik vitesli Dacia Jogger Hibrit, Nisan itibarıyla Türkiye'de satışa sunulacak
    Pazardaki en ucuz 7 koltuklu otomobil olarak tanıtılan yeni Dacia Jogger, geçtiğimiz ay düzenlenen etkinlik ile Türkiye'de satışa sunuldu. Jogger şimdilik 1.0 TCe turbo benzinli ve ECO-G LPG'li seçeneklerle satılıyor. Bir diğer seçenek olan Dacia Jogger Hibrit ise Nisan 2023'ten itibaren Türkiye yollarında olacak.



    Yeni Dacia Jogger Hibrit, özellikleriyle neler sunuyor?



    Hibrit teknolojisine sahip ilk Dacia modeli olan Jogger Hibrit 140, Romanya Mioventi fabrikası’nda üretilecek. Jogger Hibrit, markanın elektrikliye geçiş süreci açısından büyük öneme sahip. Türkiye'de Jogger ailesine otomatik vites seçeneğini de getirecek olan Jogger Hibrit, mevcut gövde renklerine ek olarak bu versiyona özel “Mineral gri” rengiyle kullanıcılara sunulacak. Söz konusu model, hem şehir hayatı hem de doğa etkinlikleri için uygun, geniş, çok amaçlı bir otomobil arayan ailelere ve diğer kullanıcılara hitap edecek.



    Ayrıca Bkz.Yeni Hyundai Kona tanıtıldı: Daha büyük gövde, fütüristik tasarım



    Dacia Jogger Hibrit 140, aynı zamanda elektrikli araç kullanmanın avantajlarından yararlanmak isteyen kullanıcılar için öne çıkan bir seçenek olacak. Sessiz, yumuşak, titreşimsiz, tamamen elektrikli ilk hareket performansı sunacak olan model, yüksek tork değeriyle anlık hızlanma gibi avantajlarla sürüş keyfini arttıracak. Üstelik bunu sürüş özelliklerinden ve yükleme alanından ödün vermeden yapacak. Jogger Hibrit'in bataryası, aynı zamanda ECO-G 100 versiyonunda LPG deposunun da yer aldığı stepne bölmesinde, araç zemininin altına bulunuyor.



    Otomatik vitesli Dacia Jogger Hibrit, Nisan itibarıyla Türkiye'de satışa sunulacak
    Jogger Hibrit 140, motor frenini güçlendirirken rejeneratif fren işlevini artıran “B moduna” sahip bir otomatik şanzımanla yollara çıkıyor. Bu modun kullanılması, şehir içi kullanımda sürüş konforunu artırırken daha fazla enerji geri kazanımı da sağlıyor. Sürücü bu işlev sayesinde fren pedalı kullanımını azaltabiliyor. Böylece sürüş hem sürücü, hem de beraberindeki yolcular için daha da konforlu hale geliyor. 



    Hibrit model, kendine özgü 7 inçlik gösterge paneliyle öne çıkıyor. Sürücünün tercihine bağlı olarak kişiselleştirebildiği ekran, bataryanın şarj seviyesi, kalan menzil ve enerji akışı gibi temel bilgileri gösteriyor. Jogger Hibrit 140 ayrıca daha fazla konfor için standart olarak bir elektrikli park freni, kapalı eşya gözü ve bir kol dayamaya sahip yüksek orta konsol ile donatıldı.



    140 beygirlik hibrit güç aktarma sistemi



    Hibrit güç-aktarma sistemi ve 140 bg toplam sistem gücüyle Jogger, ürün gamında en iyi yakıt tüketimi ve CO2 emisyon değerlerini sunuyor. Sistem, kendini kanıtlamış ve Renault Grubunda yaygın olarak kullanılan bir teknolojiden yararlanıyor. 90 bg güç üreten dört silindirli 1,6 litrelik benzinli motor, iki elektromotor (bir 50 bg motor ile birlikte yüksek voltajlı marş jeneratörü) ve içten yanmalı motora bağlı dört vites ve elektromotora bağlı iki vitesli otomatik şanzıman olmak üzere gelişmiş bir çözümden oluşuyor.



    Otomatik vitesli Dacia Jogger Hibrit, Nisan itibarıyla Türkiye'de satışa sunulacak
    Fren enerjisi geri-kazanım sistemiyle 1,2 kW saat (230V) kapasiteli bataryanın yüksek enerji geri-kazanım seviyesi kadar otomatik şanzımanın verimliliği de önemli kullanım avantajlarını beraberinde getiriyor:




    • Şehir içi kullanımlarının %80'inde tamamen elektrikli sürüş,

    • Benzer kullanım koşullarında içten yanmalı bir motora kıyasla %40'a kadar daha fazla yakıt ekonomisi.



    Jogger'ın ilk hareket anındaki tamamen elektrikli çekişi ve otomatik şanzımanı, araca konforlu ve sürüşü kolay bir yapı kazandırarak enerji performansını artırıyor.



    Sürücü fren yaptığında veya yavaşladığında batarya şarj oluyor ve benzersiz bir hibrit deneyim yaratıyor. Jogger Hibrit 140, WLTP ortalama çevriminde 900 km'nin üzerinde menzile ulaşabiliyor. Jogger Hibrit 140’ta batarya sekiz yıl veya 160.000 km garantisi ile sunuluyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Otomatik vitesli Dacia Jogger Hibrit, Nisan itibarıyla Türkiye'de satışa sunulacak
    Otomatik vitesli Dacia Jogger Hibrit, Nisan itibarıyla Türkiye'de satışa sunulacak
    Otomatik vitesli Dacia Jogger Hibrit, Nisan itibarıyla Türkiye'de satışa sunulacak
    Otomatik vitesli Dacia Jogger Hibrit, Nisan itibarıyla Türkiye'de satışa sunulacak
    Otomatik vitesli Dacia Jogger Hibrit, Nisan itibarıyla Türkiye'de satışa sunulacak










  • El alemin en fakirinin bile suratına bakmadığı araçlar türkiye de 700 bin birim para ülkeye bak. Giriş seviyesi olan araçlar bile artık lüks sayılıyor, evet gerçekten uçuyoruz ama uçurumdan aşağıya Otomatik vitesli Dacia Jogger Hibrit, Nisan itibarıyla Türkiye'de satışa sunulacak 

  • Şu euro normları bizi bitirdi. Zengin avrupa ülkeleri için uygun ama bizim gibi ülkeler için eziyet.

  • Dacia CEO su , dacia için gelecek hibrit de değil LPG li motorlarda açıklaması yapmıştı ,


    avrupada jogger oldukça başarılı olmuş


    satışların 2/3 ü lpg li versiyonmuş ve satılan joggerların büyük bölümü full donanım olanlarmış


    otomatik olması ve hibrit olması jogger için büyük avantaj , avrupanın en ucuz 7 koltuklu Hibrit motorlu aracı oluyor


    Bir sonraki motoru renaultun yeni 1.2 hibrit motoru olur 3-5 yıl sonra

  • 1.0 ECO LPG+Otomatik gelse keşke, peynir ekmek gibi satar.

  • 1.6 atmosferik motor neden koymuşlar? 1.0 hibrit olabilirdi, aynı güç çok rahat yakalanırdı.

  • Dacia Spring'i neden hâla getirmiyor sunuz?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.