Şimdi Ara

Otomatik viteste yokuş aşağı boşa (N) alma (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
24
Cevap
2
Favori
11.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    ne günlere kaldık 320d kullanan tasarruf olsun diye(ki tasarruf olmayacağından da haberi yok) yokuş aşağı inerken otomatik vitesi boşa alıyor

    Şurada sizler gibi insanlar olduğu sürece eski tadına kavuşmayacak burası.

    Tamam siz veya ben otomatik vitesi N'ye alarak rampa inilmeyeceğini biliyoruz ama konuyu açan arkadaş bilmiyor olabilir. Ki zaten bilmediğini de belirtmiş. Neden hala aşşağılayıcı yorumlar ?

    Konuyu açan arkadaşa da tavsiyem aracı kullanırken D'den almaması.

    eski tadına kavuşmayacak olmamasının sebebi benim gibiler değil, bilgili foruma katkı sağlayan üyeleri densizlikleriyle forumdan uzaklaştıranlar, onlara müdahale etmeyen forum yönetimidir... bunun da yeri burası değil... benim forumdaki mesajlarımın %90'ı motorlu taşıtlar bölümündedir.... son 6 ayda bırak mesaj yazmayı açıp bakmıyorum bile... arada bir uğruyorum uğradıkça da böyle başlıklar görüyorum, eskiden yoktu böyle başlıklar açar okur araştırırdı bilgili kişiler teknik detayını anlatırlardı, görsellerle grafiklerle videolarla desteklenirdi... sadece parası olan değil bilgisi olan konuşurdu. iyi araba sahipleri arabanın ne olduğunu bilen insanlardı, saçma sapan makas konuları son hız konuları, 1.6 aracının 0-100'ünün 7 saniye olduğu konuları, 1.4 aracıyla 230 yapıp video koyanların konuları olmazdı bilmem anlatabildim mi?

    özenli özenli kibar, seviyeli yazanlara neler yapıldı gördük, o yüzden artık ben de özenmiyorum, ağzıma nasıl geliyorsa öyle yazıyorum, şikayeti olan varsa şikayet etsin, sonuçta küfür yok hakaret yok değil mi?

    Arif bey resmen kaş yaparken göz cıkartıyorsun hem suçlu hem güçlü derler buna alt vtarafı pardon arkadaşım diyeceksin hala hatana devam ediyosun yazma daha iyi kardeşim.




  • Manuellerdede vitesi bosa atarak tasarruf yapilmaz kaldiki 320d ekonomik bir aractir birde nasil bir cesaretle aldiniz ki N ye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • G Man kullanıcısına yanıt
    L konumu Limit(ör) anlamındadır ve sadece 1. vites işlevini görür; 2. vitese atmaz hocam. 3 durumda kullanılr:
    1. Aracın yüklü haldeyken çok zorlanacağı dik bir yokuşta çıkarken.
    2. Çok dik bir yokuşta yavaş yavaş inilmesi gerekiyorsa frenlere yük binmesin diye motor frenini sağlamak için.
    3. Araçta ciddi bir arıza, özellikle de fren arızası varsa en yakın servise kadar gidebilmek için.

    Her ne olursa olsun L konumundayken 50 km/sa hızı geçilmemelidir.

    Konu sahibine dönecek olursak:
    Otomatik şanzımanlar hareket halindeyken kati suretle N'ye alınmaz. Çok ciddi arızalar başgösterebilir. Yatın kalkın dua edin ki sizde bir arıza oluşmamış.

    Bunun tek istisnası ise araç hareket edemeyeck durumdayken ve 4 lastiğin de çekiciye yüklenememesi, ayrıca çekiş yapılan tekerlekler çekiciye bağlanmak zorundaysa saatte 50 km/sa hızı geçmemek kaydıyla en fazla 50 kmlik mesafe kadar çekilebilir. Lakin işi riske atmayıp aracı tamamen çekicinin üstüne koymak doğru olandır.

    Tüm bunlardan sonra aracınızı hemen yetkili bir servise götürüp şanzıman testlerine sokun. Herhangi bir arıza var mı yok mu anlarsınız. Arıza yoksa sorun da yoktur. Lakin arıza varsa daha ciddi boyutlara gelmeden ucuz fiyatlara arızasını giderirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuratbanK -- 16 Ocak 2014; 0:55:37 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • özellikle tam otomatiklerde kesinlikle denenmemeli.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.