saçmasapan bi yazı olmuş bunu yazan kesin türktür , madem emniyet kemeri arkada bi işe yaramıyor o zaman neden arkaya koyuyolar ,hiç görmedinizmi arkak koltukta oturupta ön camdan çıkan adamları
Sen sadece yan başlığı okumuşsun açıklamayı okumamışsın. Bu forumda senin gibi bi konu hakkında bilgi sahibi olmadan atıp tutan çok kişi var malesef. Forum kirliliği yapmaktan başka bi halta yaramıyosunuz
Güzel konu..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
quote:
Orijinalden alıntı: olcaytoshow
quote:
Orijinalden alıntı: TheJudgé
saçmasapan bi yazı olmuş bunu yazan kesin türktür , madem emniyet kemeri arkada bi işe yaramıyor o zaman neden arkaya koyuyolar ,hiç görmedinizmi arkak koltukta oturupta ön camdan çıkan adamları
Sen sadece yan başlığı okumuşsun açıklamayı okumamışsın. Bu forumda senin gibi bi konu hakkında bilgi sahibi olmadan atıp tutan çok kişi var malesef. Forum kirliliği yapmaktan başka bi halta yaramıyosunuz
+1
Faydalı bilgiler Teşekkürler.
aracı ramya inerken vitesten atmamalı motor freniyle birlikte fren yapılmalı
Güzel bir derleme olmuş, emeği geçenlerin eline sağlık.
Benim dikkatimi çeken bir "yaygın biçimde yanlış bilinen" konu döner kavşaklardaki geçiş üstünlüğünün kime ait olduğudur. Geçerli (yanlış) uygulamaya göre 1) Selektör yapan veya korna çalanın sorgusuz sualsiz geçiş üstünlüğü mevcuttur, 2) Sağdan gelene yol verilir, 3) Kavşak içindeki durur ve kavşağa girene yol verir. Doğrusu ise kavşağa girmiş olanın geçiş üstünlüğü vardır ve kavşağa yaklaşan durup kavşak içindeki aracın çıkmasını bekler. Şimdi gözünüzün önüne son zamanlarda girdiğiniz kontrolsüz döner kavşakları bir getirin lütfen, bu kurala uyarsanız başınıza neler gelir? Yanlışım varsa düzeltin.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme