Şimdi Ara

OY VERDİGİNİZ ADAMLARA BAKIN.... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • AKP. ...

    Arap Kürt Partisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  OY VERDİGİNİZ ADAMLARA BAKIN....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

     OY VERDİGİNİZ ADAMLARA BAKIN....

    Bence sınav bir yerden sonra gerekiyor, ama çok saçma bir sınav sistemi var. Bunun gereklilik nedeni ise gerçekten eğitimde başarılı olan insanların seviyeye göre ayrılması gerekiyor , bu aynı yabancı dil kurslarındaki olaya benziyor '' A1-A2-B1'' vs.vs.

    Şahsi görüşüm: Gereksiz, esber gerektiren ve bir insanın ömrü boyunca işine yaramayacağı gerek iş ortamında, gerek sosyal hayatında konular müfredattan çıkartılmalı.
    4.Sınıf,8.Sınıf ve 12.Sınıfın sonunda seviye tespit sınavı yerine işlenilen konulardan sorulan, çok absurt olmayacak ezber gerektirmeyecek ve tamamen mantığa dayalı insanın konuyu anlayıp anlamadıgını one cıkartıcak bir sınavlar olmalı ve sonuca göre gerekirse tekrar 1 yıl eğıtım verilmeli abi, biz kimleri gördük liseye gidiyor okuma, yazma bilmiyor.. Bu sınavlarda 2-3 aşama yerine 1 aşamadan olup kısa kısa olsa daha rahat olur. Okadar abartılmasına hiç gerek yok.

    Mesela daha geçen sene ÖSYM nin sınavına girdim şuan aynı sınava girsem bir çok kişi hatta aynı sonucu alamaz. Çünkü okadar boş bilgi ezberlemiştik ki, unuyor insan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.U.I.M. -- 28 Kasım 2015; 11:13:41 >




  • HEPİNİZ GURBAN OLUN AKP'YE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

     OY VERDİGİNİZ ADAMLARA BAKIN....

    Bence sınav bir yerden sonra gerekiyor, ama çok saçma bir sınav sistemi var. Bunun gereklilik nedeni ise gerçekten eğitimde başarılı olan insanların seviyeye göre ayrılması gerekiyor , bu aynı yabancı dil kurslarındaki olaya benziyor '' A1-A2-B1'' vs.vs.

    Şahsi görüşüm: Gereksiz, esber gerektiren ve bir insanın ömrü boyunca işine yaramayacağı gerek iş ortamında, gerek sosyal hayatında konular müfredattan çıkartılmalı.
    4.Sınıf,8.Sınıf ve 12.Sınıfın sonunda seviye tespit sınavı yerine işlenilen konulardan sorulan, çok absurt olmayacak ezber gerektirmeyecek ve tamamen mantığa dayalı insanın konuyu anlayıp anlamadıgını one cıkartıcak bir sınavlar olmalı ve sonuca göre gerekirse tekrar 1 yıl eğıtım verilmeli abi, biz kimleri gördük liseye gidiyor okuma, yazma bilmiyor.. Bu sınavlarda 2-3 aşama yerine 1 aşamadan olup kısa kısa olsa daha rahat olur. Okadar abartılmasına hiç gerek yok.

    Mesela daha geçen sene ÖSYM nin sınavına girdim şuan aynı sınava girsem bir çok kişi hatta aynı sonucu alamaz. Çünkü okadar boş bilgi ezberlemiştik ki, unuyor insan.

    "eğitimde rekabet ortamı ve üniversitelerin bağımsızlığı sağlanacak" yazılmış kısaca. öğrenci alım şartlarını, müfredatlarını vb. üniversiteler kendisi belirleyecek. yani ister sınavla alır, ister farklı bir sistem getirir. her okulda okutulan bazı temel dersler olabilir, özellikle ilköğretimde. insan hakları, demokrasi vb. gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

     OY VERDİGİNİZ ADAMLARA BAKIN....

    Turkiyede vasıfsız adamların en kolay yükseldiği kurum milli Eğitim Bakanlığı dır

    Türkiye'de en geri kalmış kurum yine milli Eğitim Bakanlığı dır

    Mesela maliye,sağlık,askeriye ufak da olsa gelişiyor ama milli Eğitim 50 senedir bir arpa boyu yol alamadı

    Zaten OECD ülkeleri arasında eğitimde açık ara sonuncuyuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Allah sizi bildigi gibi yapsin
    Ben uniye girmek icin gece gunduz calisip kendimi heba edecegim dersaneye milyarlar bayilacagm elin suriyeli si gelip sinavsiz girecek delirmemek elde degil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

     OY VERDİGİNİZ ADAMLARA BAKIN....

    Bence sınav bir yerden sonra gerekiyor, ama çok saçma bir sınav sistemi var. Bunun gereklilik nedeni ise gerçekten eğitimde başarılı olan insanların seviyeye göre ayrılması gerekiyor , bu aynı yabancı dil kurslarındaki olaya benziyor '' A1-A2-B1'' vs.vs.

    Şahsi görüşüm: Gereksiz, esber gerektiren ve bir insanın ömrü boyunca işine yaramayacağı gerek iş ortamında, gerek sosyal hayatında konular müfredattan çıkartılmalı.
    4.Sınıf,8.Sınıf ve 12.Sınıfın sonunda seviye tespit sınavı yerine işlenilen konulardan sorulan, çok absurt olmayacak ezber gerektirmeyecek ve tamamen mantığa dayalı insanın konuyu anlayıp anlamadıgını one cıkartıcak bir sınavlar olmalı ve sonuca göre gerekirse tekrar 1 yıl eğıtım verilmeli abi, biz kimleri gördük liseye gidiyor okuma, yazma bilmiyor.. Bu sınavlarda 2-3 aşama yerine 1 aşamadan olup kısa kısa olsa daha rahat olur. Okadar abartılmasına hiç gerek yok.

    Mesela daha geçen sene ÖSYM nin sınavına girdim şuan aynı sınava girsem bir çok kişi hatta aynı sonucu alamaz. Çünkü okadar boş bilgi ezberlemiştik ki, unuyor insan.

    "eğitimde rekabet ortamı ve üniversitelerin bağımsızlığı sağlanacak" yazılmış kısaca. öğrenci alım şartlarını, müfredatlarını vb. üniversiteler kendisi belirleyecek. yani ister sınavla alır, ister farklı bir sistem getirir. her okulda okutulan bazı temel dersler olabilir, özellikle ilköğretimde. insan hakları, demokrasi vb. gibi.

    rekabet ortamında da boku çıkıyor hocam afedersiniz ama, mesela hocaların bile çözmeye zorlandığı tip soru tarzı sormaya başlarlar bu sefer öğrencilere üniversiteler '' Biz köklü bir kurumuz, öyle kolay girilimez.'' tarzında düşünüp.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

     OY VERDİGİNİZ ADAMLARA BAKIN....

    Bence sınav bir yerden sonra gerekiyor, ama çok saçma bir sınav sistemi var. Bunun gereklilik nedeni ise gerçekten eğitimde başarılı olan insanların seviyeye göre ayrılması gerekiyor , bu aynı yabancı dil kurslarındaki olaya benziyor '' A1-A2-B1'' vs.vs.

    Şahsi görüşüm: Gereksiz, esber gerektiren ve bir insanın ömrü boyunca işine yaramayacağı gerek iş ortamında, gerek sosyal hayatında konular müfredattan çıkartılmalı.
    4.Sınıf,8.Sınıf ve 12.Sınıfın sonunda seviye tespit sınavı yerine işlenilen konulardan sorulan, çok absurt olmayacak ezber gerektirmeyecek ve tamamen mantığa dayalı insanın konuyu anlayıp anlamadıgını one cıkartıcak bir sınavlar olmalı ve sonuca göre gerekirse tekrar 1 yıl eğıtım verilmeli abi, biz kimleri gördük liseye gidiyor okuma, yazma bilmiyor.. Bu sınavlarda 2-3 aşama yerine 1 aşamadan olup kısa kısa olsa daha rahat olur. Okadar abartılmasına hiç gerek yok.

    Mesela daha geçen sene ÖSYM nin sınavına girdim şuan aynı sınava girsem bir çok kişi hatta aynı sonucu alamaz. Çünkü okadar boş bilgi ezberlemiştik ki, unuyor insan.

    "eğitimde rekabet ortamı ve üniversitelerin bağımsızlığı sağlanacak" yazılmış kısaca. öğrenci alım şartlarını, müfredatlarını vb. üniversiteler kendisi belirleyecek. yani ister sınavla alır, ister farklı bir sistem getirir. her okulda okutulan bazı temel dersler olabilir, özellikle ilköğretimde. insan hakları, demokrasi vb. gibi.

    rekabet ortamında da boku çıkıyor hocam afedersiniz ama, mesela hocaların bile çözmeye zorlandığı tip soru tarzı sormaya başlarlar bu sefer öğrencilere üniversiteler '' Biz köklü bir kurumuz, öyle kolay girilimez.'' tarzında düşünüp.

    onun ayarını da bırakalım kendileri yapsınlar. dediğin gibi olursa hiç öğrenci almaz ve dükkanı kapatıp giderler. yani öyle bir şey yapmazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

     OY VERDİGİNİZ ADAMLARA BAKIN....

    Bence sınav bir yerden sonra gerekiyor, ama çok saçma bir sınav sistemi var. Bunun gereklilik nedeni ise gerçekten eğitimde başarılı olan insanların seviyeye göre ayrılması gerekiyor , bu aynı yabancı dil kurslarındaki olaya benziyor '' A1-A2-B1'' vs.vs.

    Şahsi görüşüm: Gereksiz, esber gerektiren ve bir insanın ömrü boyunca işine yaramayacağı gerek iş ortamında, gerek sosyal hayatında konular müfredattan çıkartılmalı.
    4.Sınıf,8.Sınıf ve 12.Sınıfın sonunda seviye tespit sınavı yerine işlenilen konulardan sorulan, çok absurt olmayacak ezber gerektirmeyecek ve tamamen mantığa dayalı insanın konuyu anlayıp anlamadıgını one cıkartıcak bir sınavlar olmalı ve sonuca göre gerekirse tekrar 1 yıl eğıtım verilmeli abi, biz kimleri gördük liseye gidiyor okuma, yazma bilmiyor.. Bu sınavlarda 2-3 aşama yerine 1 aşamadan olup kısa kısa olsa daha rahat olur. Okadar abartılmasına hiç gerek yok.

    Mesela daha geçen sene ÖSYM nin sınavına girdim şuan aynı sınava girsem bir çok kişi hatta aynı sonucu alamaz. Çünkü okadar boş bilgi ezberlemiştik ki, unuyor insan.

    "eğitimde rekabet ortamı ve üniversitelerin bağımsızlığı sağlanacak" yazılmış kısaca. öğrenci alım şartlarını, müfredatlarını vb. üniversiteler kendisi belirleyecek. yani ister sınavla alır, ister farklı bir sistem getirir. her okulda okutulan bazı temel dersler olabilir, özellikle ilköğretimde. insan hakları, demokrasi vb. gibi.

    rekabet ortamında da boku çıkıyor hocam afedersiniz ama, mesela hocaların bile çözmeye zorlandığı tip soru tarzı sormaya başlarlar bu sefer öğrencilere üniversiteler '' Biz köklü bir kurumuz, öyle kolay girilimez.'' tarzında düşünüp.

    onun ayarını da bırakalım kendileri yapsınlar. dediğin gibi olursa hiç öğrenci almaz ve dükkanı kapatıp giderler. yani öyle bir şey yapmazlar.

    Adamlar devletten alıyor maaşını öğrenci umrundami sence, ben yaptım sınavımı öğrencinin kapasitesi yetmiyor arkadaşım der geçer.. Sonra sonuca göre sıralamayla atıyorum ilk 50bin kişiyi alır mesela, hee olan kime olur? O ilk 50 bindeki gereksiz yere bilgi ezberlemiş öğrenciye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

     OY VERDİGİNİZ ADAMLARA BAKIN....

    Bence sınav bir yerden sonra gerekiyor, ama çok saçma bir sınav sistemi var. Bunun gereklilik nedeni ise gerçekten eğitimde başarılı olan insanların seviyeye göre ayrılması gerekiyor , bu aynı yabancı dil kurslarındaki olaya benziyor '' A1-A2-B1'' vs.vs.

    Şahsi görüşüm: Gereksiz, esber gerektiren ve bir insanın ömrü boyunca işine yaramayacağı gerek iş ortamında, gerek sosyal hayatında konular müfredattan çıkartılmalı.
    4.Sınıf,8.Sınıf ve 12.Sınıfın sonunda seviye tespit sınavı yerine işlenilen konulardan sorulan, çok absurt olmayacak ezber gerektirmeyecek ve tamamen mantığa dayalı insanın konuyu anlayıp anlamadıgını one cıkartıcak bir sınavlar olmalı ve sonuca göre gerekirse tekrar 1 yıl eğıtım verilmeli abi, biz kimleri gördük liseye gidiyor okuma, yazma bilmiyor.. Bu sınavlarda 2-3 aşama yerine 1 aşamadan olup kısa kısa olsa daha rahat olur. Okadar abartılmasına hiç gerek yok.

    Mesela daha geçen sene ÖSYM nin sınavına girdim şuan aynı sınava girsem bir çok kişi hatta aynı sonucu alamaz. Çünkü okadar boş bilgi ezberlemiştik ki, unuyor insan.

    "eğitimde rekabet ortamı ve üniversitelerin bağımsızlığı sağlanacak" yazılmış kısaca. öğrenci alım şartlarını, müfredatlarını vb. üniversiteler kendisi belirleyecek. yani ister sınavla alır, ister farklı bir sistem getirir. her okulda okutulan bazı temel dersler olabilir, özellikle ilköğretimde. insan hakları, demokrasi vb. gibi.

    rekabet ortamında da boku çıkıyor hocam afedersiniz ama, mesela hocaların bile çözmeye zorlandığı tip soru tarzı sormaya başlarlar bu sefer öğrencilere üniversiteler '' Biz köklü bir kurumuz, öyle kolay girilimez.'' tarzında düşünüp.

    onun ayarını da bırakalım kendileri yapsınlar. dediğin gibi olursa hiç öğrenci almaz ve dükkanı kapatıp giderler. yani öyle bir şey yapmazlar.

    Adamlar devletten alıyor maaşını öğrenci umrundami sence, ben yaptım sınavımı öğrencinin kapasitesi yetmiyor arkadaşım der geçer.. Sonra sonuca göre sıralamayla atıyorum ilk 50bin kişiyi alır mesela, hee olan kime olur? O ilk 50 bindeki gereksiz yere bilgi ezberlemiş öğrenciye.

    devletten maaş alma durumu olmayacak, olay o.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

     OY VERDİGİNİZ ADAMLARA BAKIN....

    Bence sınav bir yerden sonra gerekiyor, ama çok saçma bir sınav sistemi var. Bunun gereklilik nedeni ise gerçekten eğitimde başarılı olan insanların seviyeye göre ayrılması gerekiyor , bu aynı yabancı dil kurslarındaki olaya benziyor '' A1-A2-B1'' vs.vs.

    Şahsi görüşüm: Gereksiz, esber gerektiren ve bir insanın ömrü boyunca işine yaramayacağı gerek iş ortamında, gerek sosyal hayatında konular müfredattan çıkartılmalı.
    4.Sınıf,8.Sınıf ve 12.Sınıfın sonunda seviye tespit sınavı yerine işlenilen konulardan sorulan, çok absurt olmayacak ezber gerektirmeyecek ve tamamen mantığa dayalı insanın konuyu anlayıp anlamadıgını one cıkartıcak bir sınavlar olmalı ve sonuca göre gerekirse tekrar 1 yıl eğıtım verilmeli abi, biz kimleri gördük liseye gidiyor okuma, yazma bilmiyor.. Bu sınavlarda 2-3 aşama yerine 1 aşamadan olup kısa kısa olsa daha rahat olur. Okadar abartılmasına hiç gerek yok.

    Mesela daha geçen sene ÖSYM nin sınavına girdim şuan aynı sınava girsem bir çok kişi hatta aynı sonucu alamaz. Çünkü okadar boş bilgi ezberlemiştik ki, unuyor insan.

    "eğitimde rekabet ortamı ve üniversitelerin bağımsızlığı sağlanacak" yazılmış kısaca. öğrenci alım şartlarını, müfredatlarını vb. üniversiteler kendisi belirleyecek. yani ister sınavla alır, ister farklı bir sistem getirir. her okulda okutulan bazı temel dersler olabilir, özellikle ilköğretimde. insan hakları, demokrasi vb. gibi.

    rekabet ortamında da boku çıkıyor hocam afedersiniz ama, mesela hocaların bile çözmeye zorlandığı tip soru tarzı sormaya başlarlar bu sefer öğrencilere üniversiteler '' Biz köklü bir kurumuz, öyle kolay girilimez.'' tarzında düşünüp.

    onun ayarını da bırakalım kendileri yapsınlar. dediğin gibi olursa hiç öğrenci almaz ve dükkanı kapatıp giderler. yani öyle bir şey yapmazlar.

    Adamlar devletten alıyor maaşını öğrenci umrundami sence, ben yaptım sınavımı öğrencinin kapasitesi yetmiyor arkadaşım der geçer.. Sonra sonuca göre sıralamayla atıyorum ilk 50bin kişiyi alır mesela, hee olan kime olur? O ilk 50 bindeki gereksiz yere bilgi ezberlemiş öğrenciye.

    devletten maaş alma durumu olmayacak, olay o.

    Devletten maaş almicaksa bu sefer öğrenciye yüklenecekler? Bknz: Özel Üniversiteler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]

    quote:

    Orijinalden alıntı: YukarıBakanKaraAyYüzü

     OY VERDİGİNİZ ADAMLARA BAKIN....

    Bence sınav bir yerden sonra gerekiyor, ama çok saçma bir sınav sistemi var. Bunun gereklilik nedeni ise gerçekten eğitimde başarılı olan insanların seviyeye göre ayrılması gerekiyor , bu aynı yabancı dil kurslarındaki olaya benziyor '' A1-A2-B1'' vs.vs.

    Şahsi görüşüm: Gereksiz, esber gerektiren ve bir insanın ömrü boyunca işine yaramayacağı gerek iş ortamında, gerek sosyal hayatında konular müfredattan çıkartılmalı.
    4.Sınıf,8.Sınıf ve 12.Sınıfın sonunda seviye tespit sınavı yerine işlenilen konulardan sorulan, çok absurt olmayacak ezber gerektirmeyecek ve tamamen mantığa dayalı insanın konuyu anlayıp anlamadıgını one cıkartıcak bir sınavlar olmalı ve sonuca göre gerekirse tekrar 1 yıl eğıtım verilmeli abi, biz kimleri gördük liseye gidiyor okuma, yazma bilmiyor.. Bu sınavlarda 2-3 aşama yerine 1 aşamadan olup kısa kısa olsa daha rahat olur. Okadar abartılmasına hiç gerek yok.

    Mesela daha geçen sene ÖSYM nin sınavına girdim şuan aynı sınava girsem bir çok kişi hatta aynı sonucu alamaz. Çünkü okadar boş bilgi ezberlemiştik ki, unuyor insan.

    "eğitimde rekabet ortamı ve üniversitelerin bağımsızlığı sağlanacak" yazılmış kısaca. öğrenci alım şartlarını, müfredatlarını vb. üniversiteler kendisi belirleyecek. yani ister sınavla alır, ister farklı bir sistem getirir. her okulda okutulan bazı temel dersler olabilir, özellikle ilköğretimde. insan hakları, demokrasi vb. gibi.

    rekabet ortamında da boku çıkıyor hocam afedersiniz ama, mesela hocaların bile çözmeye zorlandığı tip soru tarzı sormaya başlarlar bu sefer öğrencilere üniversiteler '' Biz köklü bir kurumuz, öyle kolay girilimez.'' tarzında düşünüp.

    onun ayarını da bırakalım kendileri yapsınlar. dediğin gibi olursa hiç öğrenci almaz ve dükkanı kapatıp giderler. yani öyle bir şey yapmazlar.

    Adamlar devletten alıyor maaşını öğrenci umrundami sence, ben yaptım sınavımı öğrencinin kapasitesi yetmiyor arkadaşım der geçer.. Sonra sonuca göre sıralamayla atıyorum ilk 50bin kişiyi alır mesela, hee olan kime olur? O ilk 50 bindeki gereksiz yere bilgi ezberlemiş öğrenciye.

    devletten maaş alma durumu olmayacak, olay o.

    Devletten maaş almicaksa bu sefer öğrenciye yüklenecekler? Bknz: Özel Üniversiteler.

    ldp politikalarıyla vergi yükleri vs. düşük olacağından ve diğer üniversitelerle rekabet halinde olacaklarından öğrenciye yüklenme gibi bir imkanları olmayacak. serbest piyasa gibi düşün. bir sektörde eşit şartlarda rekabet varsa kalite yükselir, fiyat düşer.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.