Şimdi Ara

P150HM'in 6990'ı çalışmayı durdurdu? 5. KEZ YENİ SORUN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cobra32

    Gerçekten anlamak mümkün değil 15 günde 2. arıza nasıl bir bilgisayarmış çözemedik(kendisiyle almanyada aynı okuldayız oradan biliyorum durumu) texture clevoyu aramaktan, mail atmaktan neredeyse teknik servisle kanka olacak yakındır.Problemler çözülmesine çözülüyor fakat vakit kaybı, iş kaybı ve yaşattığı stres yetiyor

    bari bir 15 gün sonra da 3.arızayı versin de direk sıfır kasa değişimi isteyin. aynı hatadan 3 kez garantiye giderse değişim şart diye biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texture

    Arkadaşlar bu akşam yine benzer bir sorun başıma geldi. Bu seferde facebook'tan başka bir taba geçerken birden açık renk mavi bir ekran geldi. ( windows mavi ekranından daha açık.) Yeniden başlatmaya çalıştığımda ise ekrana görüntü gelmiyor; fakat cpu & gpu fanlarının çalıştığını duyabiliyorum. Hard reset, CMOS reset ve ramleri takıp çıkartmayı denedim; değişen bir şey yok. Ekrana görüntü gelmesinin haricinde sağdaki ledler ilk 1-2 saniye yanıyor ve harddisk ışığı yanmıyor. Ctrl + Alt + Del yapmayı denediğimde yeniden başladığını anlayabiliyorum. Bunun haricinde aklıma gelen başka bir tanı yolu yok; RMA prosedürünü başlatmak için tekrar Almanya Clevo servisine mail attım.

    Gerçekten 15 gün içerisinde iki kere bozulması ve bunu yurt dışında yaşatması çok iyi bir tecrübe oldu. Kime yapacağımı bilmiyorum?

    hata kodu neydi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vagabond Warrior

    quote:

    Orijinalden alıntı: texture

    Arkadaşlar bu akşam yine benzer bir sorun başıma geldi. Bu seferde facebook'tan başka bir taba geçerken birden açık renk mavi bir ekran geldi. ( windows mavi ekranından daha açık.) Yeniden başlatmaya çalıştığımda ise ekrana görüntü gelmiyor; fakat cpu & gpu fanlarının çalıştığını duyabiliyorum. Hard reset, CMOS reset ve ramleri takıp çıkartmayı denedim; değişen bir şey yok. Ekrana görüntü gelmesinin haricinde sağdaki ledler ilk 1-2 saniye yanıyor ve harddisk ışığı yanmıyor. Ctrl + Alt + Del yapmayı denediğimde yeniden başladığını anlayabiliyorum. Bunun haricinde aklıma gelen başka bir tanı yolu yok; RMA prosedürünü başlatmak için tekrar Almanya Clevo servisine mail attım.

    Gerçekten 15 gün içerisinde iki kere bozulması ve bunu yurt dışında yaşatması çok iyi bir tecrübe oldu. Kime yapacağımı bilmiyorum?

    hata kodu neydi?

    Hata kodu yok, ekrana hiç bir yazı gelmemiş, sadece açık renk mavi bir ton gözükmüş. Sonrası malum bilgisayar hiç çalışmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cobra32 -- 7 Kasım 2012; 1:23:27 >




  • Ekrana hiç görüntü gelmiyorsa ve HDD ışığı yanmıyorsa CPU , ekran kartı veya RAM'lerde sıkıntı olabilir. Veya BIOS'u bir şekilde uçmuşsa yine bu belirtiler gözlenir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bodycik

    Ekrana hiç görüntü gelmiyorsa ve HDD ışığı yanmıyorsa CPU , ekran kartı veya RAM'lerde sıkıntı olabilir. Veya BIOS'u bir şekilde uçmuşsa yine bu belirtiler gözlenir.

    ekrana açık mavi düz ton geldikten sonra yeniden açmaya calistigimda cpu,gpu fanlari çalışıyor;ancak ekrana görüntü gelmiyor ve hdd ışığı 1-2 saniye yandiktan sonra sönüyor. ramleri,cmos pilini çıkartip takmayı, hard reseti denedim; fakat bir faydası olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texture -- 7 Kasım 2012; 10:22:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar yine sorunum Clevo Almanya Teknik Servisi tarafından çözüldü; gelen makbuzda grafik kartının değiştirildiği yazıyor.
  • VE YİNE GİTTİ BİLGİSAYAR.

    2 saat önce yarın olacak önjüri sunumum için 3D Studio Max'de render alırken turbo fanı açık olmasına rağmen gene dümdüz gri ekran verip yine aynı şekilde Bios'u geçemeyecek şekilde açılmıyor. Normalde görüntü gelmiyor bilgisayara ;fakat harici monitör bağlayıp Bios yazısını geçemediğini kontrol edebildim; bu sefer CPU ve GPU fanları çalışıyor ve yine yarın kargoya vereceğim. Şu an 3 ayda 3 kere servise gidiyor ve bunların hepsi nedense ben Almanya'dayken oluyor. Monster / Clevo beni neyle sınıyorsun çok merak ediyorum; gelişmeleri paylaşacağım tekrar arkadaşlar. Şu an yarın ki sunumuma render & görselleştirme yetiştirmeye çalışıyorum.
  • arkadaşlar en son sorunum çözülmüştü yine ve Türkiye'ye döndüm ve ilk yaptığım iş e-mail atmak oldu durumu Monster'a anlatan. Cevap bekliyorum, gelince yine haberdar edeceğim sizi.
  • ATI ekran kartlarının kaderi bu olsa gerek bende de 6770m li hp dv7 var oda sürekli bu hatayı veriyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texture

    arkadaşlar en son sorunum çözülmüştü yine ve Türkiye'ye döndüm ve ilk yaptığım iş e-mail atmak oldu durumu Monster'a anlatan. Cevap bekliyorum, gelince yine haberdar edeceğim sizi.

    clevonun bilgisayarı ücretsiz tamir etmesi güzelmiş.

    Demekki monster kendine üretim yaptırmıyor. Adamların yaptığı pcye sadece marka asıyor. Adamların sisteminde garantisi olup olmadığı gözüküyor :D

    Peki monster size ne dedi son olarak? sorununuza bir ÇÖZÜM ÜRETECEKLER mi ?
  • gönderirseniz inceleyelim dediler; fakat yine iş yoğunluğum olduğu ve laptopa bu süreçte ihtiyacım olduğu için Ankara'dan gönderme gibi bir durumum yok şu an için.
  • Arkadaşlar yine benzer sorundan bilgisayarım boot olmuyor ve Ömür Bey'e e-posta attım teknik servis süreciyle ilgili nasıl bir yol izlemem gerektiğini. Tabi arayınca Aras Kargo'yla teknik servisimize yollayın dedi müşteri temsilcisi.

    Yine ,yeniden çok önemli bir dönemde P150HM'im beni yarı yolda bıraktı. Konuyu güncel tutacağım.

     P150HM'in 6990'ı çalışmayı durdurdu? 5. KEZ YENİ SORUN
     P150HM'in 6990'ı çalışmayı durdurdu? 5. KEZ YENİ SORUN
     P150HM'in 6990'ı çalışmayı durdurdu? 5. KEZ YENİ SORUN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texture -- 3 Nisan 2013; 15:19:58 >




  • sanırım her seferinde ekran kartı değişti. aynı hatadan dolayı 3.kez garantiye gittiyse değişim olmalı diye biliyorum. sıfır laptop versinler hem servis için hem de sizin için daha hayırlı olur sanki. 6990 da ucuz bir şey değil yani. 4 tane 6990 parası zaten 1 laptop ederdi herhalde.
  • yorumun için teşekkür ederim metallurgy, senin de belirttiğin gibi her seferinde ekran kartı değiştirdi. Umuyorum Monster, ekran kartını tamamen değiştirmeyi ( Nvidia olabilir; ATI'den ve sorunlarından gına geldi çünkü) veya bilgisayarı komple değiştirmeyi teklif eder; zira daha 1 yıllık garanti süresinde 4 kere servise gitti, kalan 1 yılda da 4 kere daha gitme ihtimali var. Tabi bu sorunlar, servise gitmeleri sırasında bana yaşattığı iş kaybı ve stres yanında bir hiç kalıyor. Güncel olarak da halen Monster'dan cevap bekliyorum; Ömür Bey ekspertiz raporunun ( ve bilgisayarın başka bir arızası olup olmadığına bakılması ( v.b. ) ) beklenmesi gerektiğinin ve " eğer garanti kapsamındaysa" onarılacağını yazmış cevap verdiği mailde. Bunun dışında dün gün içerisinde aradım; ikisinde de müşteri temsilcisi Furkan Bey benzer ifadeleri kullanarak henüz işlem görmemiş, arkadaşlarımız sizinle iletişime geçecektir babında bir şeyler söyledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texture -- 6 Nisan 2013; 13:24:40 >




  • Arkadaşlar sorunum Fokus Bilgisayar tarafından ekran kartının " onarılmasıyla" şu an için çözüldü. Umarım bir daha bu konuyu güncelleme gereği duymam. İlgisi İçin Ömür Bey'e teşekkür ediyorum.
  • ve yine yeniden P150HM'im benzer bir sorunu bu kez de tatildeyken verdi; ve yine Monster'a göndereceğim. Bu arada sanıyorum ki Eylül-Ekim gibi garantisi bitecek ve son 1 yıldır 5 kez garantiye giden bir laptopun garanti bitiminde de bu şekilde her 2 ayda bir garantiye gitmesi muhtemel; sizce ne yapabilirim?




  • teknolojik ürünlerde aynı tip arızadan 3+ kere yada farklı arızalardan 5+ kere gittiğinde ürünün yenisi ile değişimini talep edebiliyorsunuz diye biliyorum. bu konuyu bir araştırın çünkü garanti bittikten sonra bir ekran kartı değişimi size çok pahalıya mal olur
  • Cuma günü kargoya vermiştim; cumartesi günü kendilerine ulaşmış. @semiozbas dediğiniz gibi iadenin yanında marka ve model değiştirilmesini talep ettim kargo paketine iliştirdiğim dilekçe ile. Nvidia gt580m olursa belki bu kadar başım ağrımaz diye düşünüyorum. Bugün aradığımda halen işlemde olduğunu, bu haftaiçinde geri dönüş yapılır dendi.
  • arkadaşlar Fokus'dan Ersin Bey tarafından bilgilendirilip, bozuk kartın 7970m'le değiştirileceği; fakat kart stoklarında olmadığından 6-8 haftalık bir bekleme süresi olduğunu belirtti. Bu süre zarfında mağdur olmamam için de gelene kadar gtx 670m takılarak tarafıma gönderileceği; 7970m gelince de garanti kapsamında değiştirileceği söylendi. hatta benim durumumda olup 7970m bekleyen müşterilerinde olduğunu söyledi Ersin Bey.
  • o hd7970m ha hayırlı olsun
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.