servis elemanları servis menusune girmeyi biliyorlarmıdır acaba
adamlar niye servis elemanı dostum.tabi ki bileceklerdir.bilmiyoruz diyorlarsa yalandır. mutlaka onların yanında servis menüsüne bak. Saygılr
hem ölü piksele hemde kulllanım saatine baktırtacağım . herhangi bir sorun olmaz inşallah.
uydu yönünden ne yapacağımı kara kara düşünmekteyim zaten.
quote:
Orjinalden alıntı: MuSoniC
quote:
Orjinalden alıntı: andy1
birde panasonic servise dusunde bakıyım ne dıyceksınız acaba.adamlar panel degısımıne 1000 ytl ustu masraf cıkar dedıler.ustelıkte garantılı urun bir daha markamı tövbe.cemin forumda aynı sorunu yasamıs bırının yorumunu okudum tvyi dusurme sonucu catlatmıs ucretsiz sorunu halledip urunu teslim etmişler.adamında aldıgı markayı duyan burun cevırıyor alınırmı dıye.servis kalitesi herseyden önemli bir kez daha anladım
Tekofaks servis olarak bence çok iyi, benim imzamda görülen tv'yi tekofaks 42PV600'ü değiştirme sonucu verdi. Sebebi de panel hatası.
arkadasım benım panel carpma sonucu catladı.yerli uretıcıler bur sorunu bellı makul fıyata hallederken hatta forumdada var bu sorunu yasayan yerli mal tuketıcı 5 kurus ucret vermeden firması pnaelı degısıp ıade etmıs.ben para almasınlar demıyorum ama daha 2 senelık garantısı olan urunu fıyatıda suan 2500 ytl cıvarı satılırken servis umursamıyor bile sizin hatanız fiyatı bu.işine gelirse felsefesi kibarca anlatılıyor.demıs oldugun markanın servısı bana 1000 ytl ustu masraf cıkardı.size tavsiyem urunu kullanırken altına yastık yorgan etrafınada cıt yapın ekranı hasar gormesın.yoksa işiniz zor gerci zengin olana dert degilde bizim gibiler ıcın buyuk fıyat
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme