Şimdi Ara

Passat 1.6 trendline Brc Geç Marş Sorunu (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
5.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tabiiki LPG servisine :)
  • Sevgili faruk hocam benim aracım 2000 model wv aracımda lovato sıralısistem lpg takılı ve motor soğukken ilk çalışması genelde 4-5 saniye marş basıyorum öyle çalışıyor ve ilk gaza geçişte motor ısınmadan önce gazda durduğumda kalkarken debriyajdan ayagımı kaldırmaya başlayınca ve hafif gaz verince gaz yemiyor devir düşüp stop ediyor. motor ısınınca stop etme ve geç çalışma sorunu kalmıyor.lpg enjektörlerini temizlettim,lpg filtrelerini değiştirdim, ustaların isteğine göre bu sorunlarla ilgili yaptırdığım işlemler ısı müşürü,krank mili sensörü,benzin pompasını değiştirdim sorun çözülmedi. aracıma bakım içinse bujileri,yağını,benzin filtresini,hava filtresini,yağ filtresini değiştirmiştim. bu sorunun kaynağını veya çözümü nedir acaba. netten yazılan çok şeyi uyguladım.örnek. 250 km benzinde kullandım sft lft değerleri normale dönüyormuş benzinde iken gaz ayarı yaptırdım. enjektör sürelerini ayarlattım sorun devam ediyor. lütfen yardımlarınızı bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: komador

    Sevgili faruk hocam benim aracım 2000 model wv aracımda lovato sıralısistem lpg takılı ve motor soğukken ilk çalışması genelde 4-5 saniye marş basıyorum öyle çalışıyor ve ilk gaza geçişte motor ısınmadan önce gazda durduğumda kalkarken debriyajdan ayagımı kaldırmaya başlayınca ve hafif gaz verince gaz yemiyor devir düşüp stop ediyor. motor ısınınca stop etme ve geç çalışma sorunu kalmıyor.lpg enjektörlerini temizlettim,lpg filtrelerini değiştirdim, ustaların isteğine göre bu sorunlarla ilgili yaptırdığım işlemler ısı müşürü,krank mili sensörü,benzin pompasını değiştirdim sorun çözülmedi. aracıma bakım içinse bujileri,yağını,benzin filtresini,hava filtresini,yağ filtresini değiştirmiştim. bu sorunun kaynağını veya çözümü nedir acaba. netten yazılan çok şeyi uyguladım.örnek. 250 km benzinde kullandım sft lft değerleri normale dönüyormuş benzinde iken gaz ayarı yaptırdım. enjektör sürelerini ayarlattım sorun devam ediyor. lütfen yardımlarınızı bekliyorum

    1- LPG regülatörü , vakum borusundan manifolda doğru gaz kaçırıyor olabilir,
    2- Enjektörler (LPG) gaz kaçırıyor olabilir,
    3- Sistemin kontak sonrası cereyanını enjektörlerden almış olabilirler bu kabloyu başka bir kontak sonrasına almaları gerekir.
    Saygılar




  • her zaman buradan sorunu olanlara yardım yapan size ilgileriniz ve vermiş olduğunuz değerli bilgiler için çok çok teşekkür ediyorum faruk hocam. söylediklerinizi ustaya ileteceğim ve kontrolünü isteyeceğim. sonucunu buradan paylaşırım. saygılarımla
  • Rica ederim görevimiz ve misyonumuz ,
    Mutlu LPG kullanıcıları yaratabilmek, yardımcı olabildiğim kadar mutluym,
    Saygılar
  • herkese merhaba ben sorunu kısmen çözdüm netten 2. el sağlam birisinden enjektör ve regülatör alıp taktırdım geç çalışma sorunum çözüldü motor soğuk iken gaza ilk geçişte durduğum yerde gaz vermeden hareket edersem bazen stop ediyor. ama giderken gaza geçerse sorun olmuyor. sanırım o da gaza geçiş ısısından kaynaklanıyor 25 dereceye ayarlatmıştım 30 dereceye ayarlatırsam sorun kalmaz diye düşünüyorum özellikle sevgili faruk hocam ilgilerinize çok teşekkür ediyorum. sizin sorunumun kaynagını söylediğiniz parçaları değiştirerek çözdüm. saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi komador -- 16 Kasım 2011; 21:52:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: komador

    herkese merhaba ben sorunu kısmen çözdüm netten 2. el sağlam birisinden enjektör ve regülatör alıp taktırdım geç çalışma sorunum çözüldü motor soğuk iken gaza ilk geçişte durduğum yerde gaz vermeden hareket edersem bazen stop ediyor. ama giderken gaza geçerse sorun olmuyor. sanırım o da gaza geçiş ısısından kaynaklanıyor 25 dereceye ayarlatmıştım 30 dereceye ayarlatırsam sorun kalmaz diye düşünüyorum özellikle sevgili faruk hocam ilgilerinize çok teşekkür ediyorum. sizin sorunumun kaynagını söylediğiniz parçaları değiştirerek çözdüm. saygılarımla

    Kış olması itibariyle geçiş ısısını 35-40 arası yapın rahat edersiniz,
    Sorununuzu çözdüğünüze sevindim,
    Saygılar




  • benimle aynı sorunu yaşayanlara çözüm olabilir diye yazıyorum. aracıma yaptırmadığım kalmadı parça değişimi ve ayarlatma gibi aracımın stop etmesinin nedeni gaz kaçıran enjektörlerden dolayı oluyormuş enjektörleri değiştirdim geç çalışma problemi kalmadı. gaza geçişte stop etme olayına gelince onuda kendim çözdüm. aracımın gaz tesisatı tabir yerindeyse kulağı ters elle gösterilmiş gibiydi. nette okuduğun bilgiye göre gaz hortumlarını kısalttım yani sağ kulağı sağ elle gösterme gibi ve debriyaja basınca stop etme sorunum kalmadı. herkese sorunsuz günler dileklerimle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: komador

    benimle aynı sorunu yaşayanlara çözüm olabilir diye yazıyorum. aracıma yaptırmadığım kalmadı parça değişimi ve ayarlatma gibi aracımın stop etmesinin nedeni gaz kaçıran enjektörlerden dolayı oluyormuş enjektörleri değiştirdim geç çalışma problemi kalmadı. gaza geçişte stop etme olayına gelince onuda kendim çözdüm. aracımın gaz tesisatı tabir yerindeyse kulağı ters elle gösterilmiş gibiydi. nette okuduğun bilgiye göre gaz hortumlarını kısalttım yani sağ kulağı sağ elle gösterme gibi ve debriyaja basınca stop etme sorunum kalmadı. herkese sorunsuz günler dileklerimle



    Geçmiş olsun,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: komador

    benimle aynı sorunu yaşayanlara çözüm olabilir diye yazıyorum. aracıma yaptırmadığım kalmadı parça değişimi ve ayarlatma gibi aracımın stop etmesinin nedeni gaz kaçıran enjektörlerden dolayı oluyormuş enjektörleri değiştirdim geç çalışma problemi kalmadı. gaza geçişte stop etme olayına gelince onuda kendim çözdüm. aracımın gaz tesisatı tabir yerindeyse kulağı ters elle gösterilmiş gibiydi. nette okuduğun bilgiye göre gaz hortumlarını kısalttım yani sağ kulağı sağ elle gösterme gibi ve debriyaja basınca stop etme sorunum kalmadı. herkese sorunsuz günler dileklerimle



    Geçmiş olsun,

    çok teşekkür ediyorum sevgili faruk hocam sizin önceki mesajınız doğrultusunda enjektörlerden kaçıracağını düşünerek enjektör değişimi yaptırdım ve geç çalışma sorunum giderilmişti. tabiki aracımdaki sıralısistemin montajını görmüş olsaydınız eminimki bunu yapan ustaya usta demeyecektiniz ve montajının tekrar yapmamı tavsiye ederdiniz. regülatör ile enjektör arasındaki hortum boyu abartısız 1 metre idi enjektör ve manifolt arası ince hortum uzunluğu ise 30-35 cm vardı bunları neredeyse yarısını kısalttım ve stop etme sorunumda ortadan kalkmış oldu. herkese yardımını esirgemeyen size çok teşekkür ederim saygılar sevgiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi komador -- 12 Ocak 2012; 21:00:52 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.