Şimdi Ara

PASSAT 2.0 TDI 140Hp ( Max Hız ) ?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
73
Cevap
0
Favori
37.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    yüksek fiyatlara satılan, yüksek vergi ödenen ve yüksek yakıt tüketen D sınıfı 2 litre hacimli 140 hp ve 320 nm lik bir araç için 210 yada 220 kmh lar bence yetersiz.

    düşük fiyatlara satılan, düşük vergi ödenen ve düşük yakıt tüketen C sınıfı düşük litreli dizel yada benzinli araçların çoğu zaten bu hızları yapıyor.



    O hızlara ne kadar sürede çıktığın da önemli.

    1.4 fındık motorla ne kadar sürede çıkarsın, 2.0 motorla ne kadar sürede çıkarsın?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    yüksek fiyatlara satılan, yüksek vergi ödenen ve yüksek yakıt tüketen D sınıfı 2 litre hacimli 140 hp ve 320 nm lik bir araç için 210 yada 220 kmh lar bence yetersiz.

    düşük fiyatlara satılan, düşük vergi ödenen ve düşük yakıt tüketen C sınıfı düşük litreli dizel yada benzinli araçların çoğu zaten bu hızları yapıyor.



    O hızlara ne kadar sürede çıktığın da önemli.

    1.4 fındık motorla ne kadar sürede çıkarsın, 2.0 motorla ne kadar sürede çıkarsın?


    +1
    Tam ben yazıcaktım aynısını. Ayrıca küçük hacimli 90hp-100hp'lik bir dizel motorun 175 ile giderken düz yolda azcık da yuklyuse hızlanacagını düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    yüksek fiyatlara satılan, yüksek vergi ödenen ve yüksek yakıt tüketen D sınıfı 2 litre hacimli 140 hp ve 320 nm lik bir araç için 210 yada 220 kmh lar bence yetersiz.

    düşük fiyatlara satılan, düşük vergi ödenen ve düşük yakıt tüketen C sınıfı düşük litreli dizel yada benzinli araçların çoğu zaten bu hızları yapıyor.



    O hızlara ne kadar sürede çıktığın da önemli.

    1.4 fındık motorla ne kadar sürede çıkarsın, 2.0 motorla ne kadar sürede çıkarsın?

    Alıntıları Göster
    Son yorumlar çok önemli. Küçük motorlar ve orada yazan max hız en öenmli konu değil. Bu forumda 1.8 TSI mı 2.0 TDI DSG mi diye sordum, çok faydalı bilgiler edindim ve dizeli seçtim, diğer arkadaşlarımın çoğu benzinli aldı (kiralık araçlar). Sonuç TDI+DSG mükemmel (şehiriçinde vites değişimi hissedilmiyor, kesintisiz tork aktarımı hissediliyor), şehirdışında 180 gibi süratlarla o kadar rahat gidiyor ki çoğu zaman yokuşlarda ayağınızı gazdan çekiyorsunuz, düşük devirli olsa bile ara hızlanmalarda mükemmel. Yıllardır Gaziantep'e giderim (İstanbul'dan) en zon Passat'la olan yolculuğum farkı farkettirdi (2.0 FSI dan çok farklı mesela).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMS

    Son yorumlar çok önemli. Küçük motorlar ve orada yazan max hız en öenmli konu değil. Bu forumda 1.8 TSI mı 2.0 TDI DSG mi diye sordum, çok faydalı bilgiler edindim ve dizeli seçtim, diğer arkadaşlarımın çoğu benzinli aldı (kiralık araçlar). Sonuç TDI+DSG mükemmel (şehiriçinde vites değişimi hissedilmiyor, kesintisiz tork aktarımı hissediliyor), şehirdışında 180 gibi süratlarla o kadar rahat gidiyor ki çoğu zaman yokuşlarda ayağınızı gazdan çekiyorsunuz, düşük devirli olsa bile ara hızlanmalarda mükemmel. Yıllardır Gaziantep'e giderim (İstanbul'dan) en zon Passat'la olan yolculuğum farkı farkettirdi (2.0 FSI dan çok farklı mesela).

    Alıntıları Göster
    bence de saçma tartışma...210 görür üstü ne olacak yani canınıza mı susadınız arkadaşlar.?hele tr yollarında ve tr şoförleriyle(söz meclisten dışarı):)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMS

    Son yorumlar çok önemli. Küçük motorlar ve orada yazan max hız en öenmli konu değil. Bu forumda 1.8 TSI mı 2.0 TDI DSG mi diye sordum, çok faydalı bilgiler edindim ve dizeli seçtim, diğer arkadaşlarımın çoğu benzinli aldı (kiralık araçlar). Sonuç TDI+DSG mükemmel (şehiriçinde vites değişimi hissedilmiyor, kesintisiz tork aktarımı hissediliyor), şehirdışında 180 gibi süratlarla o kadar rahat gidiyor ki çoğu zaman yokuşlarda ayağınızı gazdan çekiyorsunuz, düşük devirli olsa bile ara hızlanmalarda mükemmel. Yıllardır Gaziantep'e giderim (İstanbul'dan) en zon Passat'la olan yolculuğum farkı farkettirdi (2.0 FSI dan çok farklı mesela).

    Alıntıları Göster
    Merhabalar, hiç 1.8tsi kullanma imkanınız oldumu acaba, 2.0fsi ile arasındaki farkı merak ettim de.
    Bizde var 1.8tsi performans'ından çok çok memnunuz yakıt tüketimi de normal. 2.0fsi'ın torku 1.8tsi kadar olmadıgı için ve max torkunu da erken veremediği için TDI'dan sonra size zevksiz gelmiş olabilir.
    Eger benzin parasını şirket karşılıyosa 1.8tsi seçerdim, bastıkça basardım =)

    quote:

    Orjinalden alıntı: DrMS


    Son yorumlar çok önemli. Küçük motorlar ve orada yazan max hız en öenmli konu değil. Bu forumda 1.8 TSI mı 2.0 TDI DSG mi diye sordum, çok faydalı bilgiler edindim ve dizeli seçtim, diğer arkadaşlarımın çoğu benzinli aldı (kiralık araçlar). Sonuç TDI+DSG mükemmel (şehiriçinde vites değişimi hissedilmiyor, kesintisiz tork aktarımı hissediliyor), şehirdışında 180 gibi süratlarla o kadar rahat gidiyor ki çoğu zaman yokuşlarda ayağınızı gazdan çekiyorsunuz, düşük devirli olsa bile ara hızlanmalarda mükemmel. Yıllardır Gaziantep'e giderim (İstanbul'dan) en zon Passat'la olan yolculuğum farkı farkettirdi (2.0 FSI dan çok farklı mesela).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMS

    Son yorumlar çok önemli. Küçük motorlar ve orada yazan max hız en öenmli konu değil. Bu forumda 1.8 TSI mı 2.0 TDI DSG mi diye sordum, çok faydalı bilgiler edindim ve dizeli seçtim, diğer arkadaşlarımın çoğu benzinli aldı (kiralık araçlar). Sonuç TDI+DSG mükemmel (şehiriçinde vites değişimi hissedilmiyor, kesintisiz tork aktarımı hissediliyor), şehirdışında 180 gibi süratlarla o kadar rahat gidiyor ki çoğu zaman yokuşlarda ayağınızı gazdan çekiyorsunuz, düşük devirli olsa bile ara hızlanmalarda mükemmel. Yıllardır Gaziantep'e giderim (İstanbul'dan) en zon Passat'la olan yolculuğum farkı farkettirdi (2.0 FSI dan çok farklı mesela).

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: DrMS


    Son yorumlar çok önemli. Küçük motorlar ve orada yazan max hız en öenmli konu değil. Bu forumda 1.8 TSI mı 2.0 TDI DSG mi diye sordum, çok faydalı bilgiler edindim ve dizeli seçtim, diğer arkadaşlarımın çoğu benzinli aldı (kiralık araçlar). Sonuç TDI+DSG mükemmel (şehiriçinde vites değişimi hissedilmiyor, kesintisiz tork aktarımı hissediliyor), şehirdışında 180 gibi süratlarla o kadar rahat gidiyor ki çoğu zaman yokuşlarda ayağınızı gazdan çekiyorsunuz, düşük devirli olsa bile ara hızlanmalarda mükemmel. Yıllardır Gaziantep'e giderim (İstanbul'dan) en zon Passat'la olan yolculuğum farkı farkettirdi (2.0 FSI dan çok farklı mesela).


    Abicim bana sorarsan en güzel kararı vermişsin O 2.0 dizel motorla DSG yi birleştirince birde 320 tork ekleyince araba acayip bişeye dönüşüo....Araba mükemmel takma kafana rahat 200 ü geçersin....trafik ışıklarında beklerken gaza birden yüklen o aracın fırlayışı mükemmel veye düşük hızda giderken bi dene gaza yüklen o tork o ani vites düşüsü ve artışı araçta mükemmel kafan yapışıo koltuğa ama şehir içi trafiğinde biraz fazla yakıo ((istanbul trafiğinde))ben 8-9 L uldu araçta...uzun yoldada 2.8 L




  • quote:

    Orijinalden alıntı: justiceman

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    140 hp ile yapacağın en yüksek hız 210 km, 170 lik ile 230 km.

    2007 model 140hp TDI passat varken onu chip'lettim ve 180 hp yaptirdim. 230/240 km'ye çıktı araç.

    Dizel mi Benzinli diye düşünüyorsan kesinlikle dizel almanı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfisti159

    Zor görür , yavaş görsün diyorum. Düz yolda o hıza 170 hp ile hiçbir araç ulaşamaz. 250 basit geliyor sanırım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: PRND

    kesinlikle hız meraklısı değilim ve hız yapan biride değilim. fakat Passat 2.0 TDI 170 hp RAHAT 250 km/h görür gibime geliyor


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Alfisti159

    Zor görür , yavaş görsün diyorum. Düz yolda o hıza 170 hp ile hiçbir araç ulaşamaz. 250 basit geliyor sanırım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: PRND

    kesinlikle hız meraklısı değilim ve hız yapan biride değilim. fakat Passat 2.0 TDI 170 hp RAHAT 250 km/h görür gibime geliyor




    cevabını genel ver kardeşim ne benden alıntı yapıyosun? Yavaş görsün bilmem ne. Passat bu hyundai veya renoyla karıştırma
    i




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    quote:

    Orjinalden alıntı: Alfisti159

    Zor görür , yavaş görsün diyorum. Düz yolda o hıza 170 hp ile hiçbir araç ulaşamaz. 250 basit geliyor sanırım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: PRND

    kesinlikle hız meraklısı değilim ve hız yapan biride değilim. fakat Passat 2.0 TDI 170 hp RAHAT 250 km/h görür gibime geliyor




    cevabını genel ver kardeşim ne benden alıntı yapıyosun? Yavaş görsün bilmem ne. Passat bu hyundai veya renoyla karıştırma
    i

    Alıntıları Göster
    arabamı yenı aldıgımdan ankaradan boluya gitmiştim otobandan
    geri dönüştü denemiştim acaba kaç yapar diye
    220 -230 arasında bişiydi ama tam net olarak görmedım sürati gözümü bi an için ibreye bakıp çevirdim
    allah korusun o süratte hata affetmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    170hp Passat ın fabrika verisi son sürati 223km ise 250km ye yaklaşması ideal şartlarda mümkün olabilir.


    Fabrika verisi belirtilen son sürat aracın yapabileceği en yüksek hız değil,motoru riske atmadan uzun süre yapabileceği maksimum hız manasına gelir.

    Ben 2003 te 98 model 130hp lik Mondeo ile Bursa - Eskişehir arasında 240km hıza çıkmıştım,araç daha fazla hızlanamadı ama o hıza ulaşamamda pek uzun sürmemişti örneğin.


    Alıntıları Göster
    fabrika verisi son süratin anlamı, düz yolda rüzgarsız bir havada aracın ulaşabileceği maksimum hızdır.
    bunun limiti motor özelliklerine göre belirlenir ve hiçbir firma aracı daha fazla yaptığı halde düşük fabrika verisi göstermez.
    fabrika verisi son hızı 200 km/s ama rahat 220yi görür yorumları saçmalıktan ibarettir; görür ama kadran hatası her araçta vardır. arkadan rüzgar alır görür, önünde başka bir araç vardır rüzgarını keser görür vb.




  • şimdiki araçlar fabrika çıkış max hızını %10 aşabilmekte
    vw caravelle 2.5 102hp araç max hızı 153km bu araç 182km
    hıza çıkabiliyordu
    yeni caravlle 2.5 174hp max hızı 188km (fab verisi)
    210km hıza çikabiliyor 0 160km çıkışı sanki 220km hızı hemen
    görür hissi veriyor
    honda cr-v 2.2 140hp araç oda 0 160km çok iyi ama 195km
    hızı aşamiyorum
    yani bence araçlar eskiye göre max hızları çok çok geri
    eski araçlarda fabrikanın verdiği max hızın üstüne 23ile
    28km daha hız yapılabiliyordu aracın seri olması iyidir
    max hız bence felakettir 0 160 km si iyi olsun max hızı
    180olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N KUL

    şimdiki araçlar fabrika çıkış max hızını %10 aşabilmekte
    vw caravelle 2.5 102hp araç max hızı 153km bu araç 182km
    hıza çıkabiliyordu
    yeni caravlle 2.5 174hp max hızı 188km (fab verisi)
    210km hıza çikabiliyor 0 160km çıkışı sanki 220km hızı hemen
    görür hissi veriyor
    honda cr-v 2.2 140hp araç oda 0 160km çok iyi ama 195km
    hızı aşamiyorum
    yani bence araçlar eskiye göre max hızları çok çok geri
    eski araçlarda fabrikanın verdiği max hızın üstüne 23ile
    28km daha hız yapılabiliyordu aracın seri olması iyidir
    max hız bence felakettir 0 160 km si iyi olsun max hızı
    180olsun
    Aynı yerde hem gidiş hem de dönüşteki hıza bakmak lazım daha net bir ölçüm için.

    Yıllardır İst-Ank otobanında İst dan Düzce çıkışına varmadan yaklaşık 15-20 km lik bölüm var (Berceste den sonra başlayan düzlük) orada test ederim araçları, bunu da öyle yaptım ve araç 210 u geçmiyor denebilir (sadece H sınıfı kar lastiği biraz engelliyor olabilir)

    Adana-Gaziantep otobanında da benzer yerler var, sonuç aynı

    Dolayısıyla her araç max hızını düz yolda ve arkadan rüzgar almadan %10 aşamaz (aşanlar da var elbette)

    Not: Ben test ederken 210 ile giderken Freeelander 2 geçti beni sanırım chip-tuning uygulanmış bir araç, istesinde azami hız 181 yazıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMS

    Aynı yerde hem gidiş hem de dönüşteki hıza bakmak lazım daha net bir ölçüm için.

    Yıllardır İst-Ank otobanında İst dan Düzce çıkışına varmadan yaklaşık 15-20 km lik bölüm var (Berceste den sonra başlayan düzlük) orada test ederim araçları, bunu da öyle yaptım ve araç 210 u geçmiyor denebilir (sadece H sınıfı kar lastiği biraz engelliyor olabilir)

    Adana-Gaziantep otobanında da benzer yerler var, sonuç aynı

    Dolayısıyla her araç max hızını düz yolda ve arkadan rüzgar almadan %10 aşamaz (aşanlar da var elbette)

    Not: Ben test ederken 210 ile giderken Freeelander 2 geçti beni sanırım chip-tuning uygulanmış bir araç, istesinde azami hız 181 yazıyor

    Alıntıları Göster
    arkadaslar,

    bugün 2. Hiz testi yaptim aracimda 2.0 TDI 140PS. Bugün A5 Darmstadt - Frankfurt Otobaninda 4 seritlik yerde en sol tarafta beygirleri saldim ve 221km/h´ya ulastim ve dahada devami geliyordu ama malesef kendime ve arabaya güvenemediyim icin normal hizima geri döndüm. Araba 220 km/h sanki yere deymiyormus gibi his veriyor. Ben bunu denemek icin yaptim, lütfen kimse hiz yapmasin.

    Saygilar Yasin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YasinDE

    arkadaslar,

    bugün 2. Hiz testi yaptim aracimda 2.0 TDI 140PS. Bugün A5 Darmstadt - Frankfurt Otobaninda 4 seritlik yerde en sol tarafta beygirleri saldim ve 221km/h´ya ulastim ve dahada devami geliyordu ama malesef kendime ve arabaya güvenemediyim icin normal hizima geri döndüm. Araba 220 km/h sanki yere deymiyormus gibi his veriyor. Ben bunu denemek icin yaptim, lütfen kimse hiz yapmasin.

    Saygilar Yasin

    Alıntıları Göster
    şimdiki araçların fabrika verisinden %10 fazla yapması gösterge hatası vb.den kaynaklanıyor olabilir. tabi standart araçlardan bahsediyorum, çapı daha büyük jant takılarak son hız bir miktar yükseltilebilir.
    şöyle bir ilginçlikte vardı mazda 323 kullananlar varsa hak verebilir (halk ferrarisi denilen kasanın sedan modeli) bu araçla otobanda 4 kişi ile 220km/s hıza ulaşabiliyoduk ve 200ün altına düşmeden çok rahat gidiyordu, yıl 1995. tabi o hızda aracın motor sesi rüzgar sesinden duyulmayacak hale geliyordu o başka. 1500 motor ,beygir gücünü tam hatırlamıyorum ama en fazla 90 dır, bir aracın bu hıza çıkması mantıken imkansız. bu da demek oluyor ki eski araçlarda kadran hatası bayağı bir fazla.
    yeni araçlardaki hatalar psikolojik olarak sürücünün yavaş sürmesi için bilerek yapılan uygulamalardır diye biliyorum. yol bilgisayarı olan araçlarda anlık gerçek hız, göstergede ortalama hız değerini sıfırladıktan sonra çıkan hıza eşittir. dijital sayaçlarda hata payı çok çok az.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: threepwood

    şimdiki araçların fabrika verisinden %10 fazla yapması gösterge hatası vb.den kaynaklanıyor olabilir. tabi standart araçlardan bahsediyorum, çapı daha büyük jant takılarak son hız bir miktar yükseltilebilir.
    şöyle bir ilginçlikte vardı mazda 323 kullananlar varsa hak verebilir (halk ferrarisi denilen kasanın sedan modeli) bu araçla otobanda 4 kişi ile 220km/s hıza ulaşabiliyoduk ve 200ün altına düşmeden çok rahat gidiyordu, yıl 1995. tabi o hızda aracın motor sesi rüzgar sesinden duyulmayacak hale geliyordu o başka. 1500 motor ,beygir gücünü tam hatırlamıyorum ama en fazla 90 dır, bir aracın bu hıza çıkması mantıken imkansız. bu da demek oluyor ki eski araçlarda kadran hatası bayağı bir fazla.
    yeni araçlardaki hatalar psikolojik olarak sürücünün yavaş sürmesi için bilerek yapılan uygulamalardır diye biliyorum. yol bilgisayarı olan araçlarda anlık gerçek hız, göstergede ortalama hız değerini sıfırladıktan sonra çıkan hıza eşittir. dijital sayaçlarda hata payı çok çok az.

    Alıntıları Göster
    Benim bir arkadaşımda vardı passat 2.0 TDI 170 hp lik 240 gördüğünü ve bassa 250 yapcağını söyledi ve bence rahat bu hızlara ulaşır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sağlam oto

    Benim bir arkadaşımda vardı passat 2.0 TDI 170 hp lik 240 gördüğünü ve bassa 250 yapcağını söyledi ve bence rahat bu hızlara ulaşır...

    Alıntıları Göster
    civic 110hp edirne otoyolunda 218km hıza 3 kez çıktım ve motor
    devir kesici devreye giriyordu
    aynı yolda passat 240km gider sanırım iniş ve rüzgar yardımıyla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N KUL

    civic 110hp edirne otoyolunda 218km hıza 3 kez çıktım ve motor
    devir kesici devreye giriyordu
    aynı yolda passat 240km gider sanırım iniş ve rüzgar yardımıyla

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bende 110 HP hyundai era crdi var, düz yolda 215 rahat yapıyo, zorlarsanız 220 yi görüyo, Ben 140 hP LİK passatın rahat 240 göreceğini düşünüyorum ki yarın bir passat sahibi oluyorum, dneme şansım olacak..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratklc

    Arkadaşlar bende 110 HP hyundai era crdi var, düz yolda 215 rahat yapıyo, zorlarsanız 220 yi görüyo, Ben 140 hP LİK passatın rahat 240 göreceğini düşünüyorum ki yarın bir passat sahibi oluyorum, dneme şansım olacak..

    Alıntıları Göster
    60.000 TL sıfır 55.000 Tl ye 2. el 1.6 180 hp Insignia al 250 km/h hız yap ama hız herşey demek değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taner11

    60.000 TL sıfır 55.000 Tl ye 2. el 1.6 180 hp Insignia al 250 km/h hız yap ama hız herşey demek değildir.

    Alıntıları Göster
    140'lık 225-230'u görür 170'lik ise 250
    http://www.youtube.com/watch?v=gXoRM5FieZI&feature=related




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanemre58

    140'lık 225-230'u görür 170'lik ise 250
    http://www.youtube.com/watch?v=gXoRM5FieZI&feature=related

    Alıntıları Göster
    @EMOKİRVE

    Ben 2.0tdi passat kullanıyorum...Aracın son hızı 220km ve 221 olmuyor..

    İzmit-Bolu arası çok denedim düz-rampa aşağı vs. ve uzun süre o hızda zorlamama rağmen ibre 220km den
    daha fazlasını görmedi..Yani 140 hp lik passatın son hızı 220km
    Fakat araç da sanki kesici var gibi tam bilemiyorum servise falan sormadım ama sanki biraz daha yapabilir gib geliyor bana...

    Konu hort olmuş yeni farkettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playumb -- 5 Mart 2010; 23:17:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    @EMOKİRVE

    Ben 2.0tdi passat kullanıyorum...Aracın son hızı 220km ve 221 olmuyor..

    İzmit-Bolu arası çok denedim düz-rampa aşağı vs. ve uzun süre o hızda zorlamama rağmen ibre 220km den
    daha fazlasını görmedi..Yani 140 hp lik passatın son hızı 220km
    Fakat araç da sanki kesici var gibi tam bilemiyorum servise falan sormadım ama sanki biraz daha yapabilir gib geliyor bana...

    Konu hort olmuş yeni farkettim

    Bende de eskiden 2.0 tdi vardı.200 kmden sonra yavaş yavaş 210 gelirdi.ve maximum 220 yapardı.Arkadaşın 2.0 tdi ında da durum aynıydı.Dizeller böyle malesef.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.