Şimdi Ara

PASSAT MI YOKSA İNSİGNİA MI...???? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
8.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • passat
  • Passat şekilsiz şemalsiz bir araç. Açık ara insignia
  • Orijinalden alıntı: onboardx



    Sinif lideri acik ara passat.

    Diyosun


    Opel Insignia 2011DEKRA Raporundan yüzde 96,1’lik hatasızlık oranıyla “Kalite Konusunda” en yüksek puanları aldı.


    • Insignia DEKRA Hata Raporu 2011’de “En İyi Bağımsız Sıralama” kategorisini kazandı
    • Test edilen tüm otomobiller içinde en düşük hata oranı

    Opel Insignia DEKRA Hata Raporu 2011’in sonuçlarına göre en az hata oranına sahip olan otomobil. Yüzde 96.1’lik hatasızlık oranıyla Opel’in en iyisi olan Insignia tüm test edilmiş otomobiller arasında en iyi sonucu aldı.

    Opel, aynı kategoride Corsa modeliyle 2010 yılında elde ettiği zaferden sonra bu ödüle üst üste ikinci kez sahip oldu.

    DEKRA yıllık hata raporunu yedi araç tipi sınıfında ve üç kilometrelik okuma aralığında hassas türde değerlendirmeler yaparak meydana getiriyor. Hata raporu 15 milyon incelemeden alınan verilere dayanarak oluşturuluyor.

    Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik “Bu büyüleyici sonuç sadece Insignia’nın üstün kalitesinin kanıtı olmakla kalmayıp model yelpazemizin tamamının üst sınıf olduğunu kanıtlamaktadır. Müşterilerimize mükemmel kalitede ürünler sunmaya devam edeceğiz” dedi.

    Opel Insignia tasarımı ve yenilikçi teknolojisi ile 2008 yılında piyasaya sürüldüğünden bu yana “2009 Yılının En İyi Otomobili” dahil olmak üzere 40’ın üzerinde uluslararası ödüle layık görüldü.

    http://www.arabam.com/haber/Sirketlerden-Haberler-Insignia-En-Yuksek-Puanlari-Aldi/Detay-291330

    Opel Insignia und Audi A6 heißen die Sieger des DEKRA Mängelreport 2011. Das Auto mit der niedrigsten Mängelquote („Beste Einzelwertung“) ist der Opel Insignia (DEKRA Mängelindex: 96,1 Prozent). Damit siegte der Mittelklassewagen knapp vor dem Ford Fiesta (95,8 Prozent) und dem Toyota Prius (95,6 Prozent). In der zweiten Kategorie („Bester aller Klassen“) holte sich im dritten Jahr in Folge der Audi A6 (84,2 Prozent) den Titel als das Fahrzeug mit der besten Qualität über alle Laufleistungsbereiche. Auf Platz zwei und drei folgen der BMW 3er (81,7 Prozent) und der VW Passat (81,1 Prozent). Deutsche Automobile besetzen über alle Fahrzeugklassen und Laufleistungsbereiche 18 von 24 ersten Plätzen.

    http://www.dekra.de/de/pressemitteilung?p_p_lifecycle=0&p_p_id=ArticleDisplay_WAR_ArticleDisplay&_ArticleDisplay_WAR_ArticleDisplay_articleID=4764128



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Live yourlife -- 9 Mart 2012; 22:03:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    olaya dar penceren bakmamak lazım

    artık vw de biliyor d sınıfı diyince sadece passat var rakip çoğaldı hele şu yeni mondeo 1.6 dizel otomatik gelsin ben o zaman görecem

    araçlara gelirsek şahsi görüşüm

    passatın iki artısı var en önemlisi

    çok fazla motor seçeneği var 1.4 tsı manuelden tut 2000 tsı dsg kadar

    birazda kalite algısı fazla

    onun dışında insigna alan birine sen ne yaptın vw passat varken niye insigna aldın demek çok abes kaçar

    İnsignia'da, yanlış saymadıysam 7 farklı motor seçeneği var, Passat'ta da 4.

    Passat

    1.4 TSI 122 PS BlueMotion
    1.4 TSI 160 PS
    1.6 TDI 105 PS BlueMotion
    2.0 TDI 140 PS BlueMotion

    İnsignia

    1.4 140 HP ‐ Benzinli
    1.6 180 HP ‐ Benzinli
    2.0 130 HP ‐ Dizel
    2.0 220 HP ‐ Benzinli
    2.8 260 HP ‐ Benzinli 
    2.0 160 HP ‐ Dizel
    2.0 195 HP ‐ Dizel


    not: Passat güncel passat, eski kasada sanırım bir de 102'lik 1.6 var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubilay S. -- 9 Mart 2012; 22:08:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    olaya dar penceren bakmamak lazım

    artık vw de biliyor d sınıfı diyince sadece passat var rakip çoğaldı hele şu yeni mondeo 1.6 dizel otomatik gelsin ben o zaman görecem

    araçlara gelirsek şahsi görüşüm

    passatın iki artısı var en önemlisi

    çok fazla motor seçeneği var 1.4 tsı manuelden tut 2000 tsı dsg kadar

    birazda kalite algısı fazla

    onun dışında insigna alan birine sen ne yaptın vw passat varken niye insigna aldın demek çok abes kaçar

    İnsignia'da, yanlış saymadıysam 7 farklı motor seçeneği var, Passat'ta da 4.

    Passat

    1.4 TSI 122 PS BlueMotion
    1.4 TSI 160 PS
    1.6 TDI 105 PS BlueMotion
    2.0 TDI 140 PS BlueMotion

    İnsignia

    1.4 140 HP ‐ Benzinli
    1.6 180 HP ‐ Benzinli
    2.0 130 HP ‐ Dizel
    2.0 220 HP ‐ Benzinli
    2.8 260 HP ‐ Benzinli 
    2.0 160 HP ‐ Dizel
    2.0 195 HP ‐ Dizel


    not: Passat güncel passat, eski kasada sanırım bir de 102'lik 1.6 var.

    passat

    1.4 tsı manuel

    1.4 tsı dsg

    1.6 tdı manuel

    1.6 tdı dsg

    2.00 tdı dsg var anlatmak istediğim

    dizel oromatik sadece 2000 motor var hatta dizel sadece 2000 motor var

    2000 ve 2800 benzinli insigna kimse kolay kolay almaz




  • dış tip/görünüş insignia
    ön konsol insignia
    hız/performans insignia
    fiyat insignia
    2. el passat
    güncel kasa passat
    kalite/konfor passat
    kalbim insignia
    aklım passat




    sonuçta ne mi aldım



    İNSİGNİA (2.0 130 HP OTOMATİK DİZEL BEYAZ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhand09 -- 10 Mart 2012; 23:50:49 >
  • İnsignia...
  • Bu ikisi arasında kalsam -ki kalmam da- kesinlikle bir dakika bile düşünmem tabii ki insignia derim. Bi ara katalogu elime geçti tekrar tekrar aşık oluyorum o arabaya..
  • Benzinli alacaksan insignia dizel alacaksan passat... insignia ya 1600 cc altı dizel çıkarana kadar Opel e



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hipofiz -- 9 Mart 2012; 23:47:19 >
  • İnsignia
  • Yaşlı boğa ile genç boğa tepede yürüyorlarmış..Genç boğa bir bakmış aşağıda vadide bir inek sürüsü..Dürtmüş hemen yaşlı boğayı
    ---anaaaammmm karılara bak koş leyn koş çabuk koşalım alalım birer tane hatun keyfimize bakalım....

    .Bunu duyunca yaşlı ve tecrübeli boğa

    ---Dur demiş acele etme yavaş yavaş gidelim yorulmayalım sonra HEPSİNİ...HEPSİNİ......

    yani kısacası genç boğaysan eğer İNSİGNİA yok sen yaşlı boğaysan yada onun ruhuna sahipsen PASSAT...
  • Bence İnsignia..Opel bu sefer gerçekten iyi iş çıkardı,kişisel tercihler haricinde bence Insignia'dan vazgeçip Passat alacak kadar bir fark yok arada..


    Bu arada yanlışım yoksa sizi Mégane Coupe konusundan (daha doğrusu yeni Mégane konusundan) hatırlıyorum..MAIS navigasyonlu getirmeyince ve başka sebeplerden vazgeçmiştiniz
  • İnsignia tasarım harikası bence
  • 2008'de 1.4 TSI PASSAT'ı aldığımda iyi ki INSIGNIA yoktu, yoksa zor, problemli bir seçim olurdu. 4 Ay önce 1.6 TDI PASSAT VARIANT'ı aldığımda da INSIGNIA arasında çok gidip geldim. Hatta "gördüğünüzde vurulursunuz" şeklinde bir araç olan ve 70 küsür bin TL fiyat aldığım beyaz 2.0 CDTI 130 HP Otomatik Cosmo da hazırdı, sadece sunroofu yoktu, bana "git arabanı sat, öyle gel" dedikleri için bu duaya amin diyemedim.

    3 Ay önce arkadaşımıza beyaz 1.4 TURBO 140 HP INSIGNIA aldık, önce yakıt tüketiminin yüksek olduğunu söyledi, kilometre arttıkça yakıt tüketiminin düşeceğini söyledim. Şu anda 6.4 litre yakıyor şehiriçinde, sakin kullanan birisi. Ama araç. tek kelime ile muhteşem, ben olsam 1.6 TURBO 180 HP alırdım, bir atasözu vardı, pozitif yüklemli "hamama giren terler" atasözünün negatif karşılığı, en hafif haliyle iletiyorum: "eş***i si***en os****uğuna katlanırmış" ve 180 HP'lik motor, fabrika çıkışı çift eksoz çıkışlı bir INSIGNIA alınır ve yakıtından da şikayet edilmez. Az yakmasını istiyorsanız 1.6 TDI PASSAT alın. Bu kadar çeşit olmasının nedeni beklentileri karşılamaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    2008'de 1.4 TSI PASSAT'ı aldığımda iyi ki INSIGNIA yoktu, yoksa zor, problemli bir seçim olurdu. 4 Ay önce 1.6 TDI PASSAT VARIANT'ı aldığımda da INSIGNIA arasında çok gidip geldim. Hatta "gördüğünüzde vurulursunuz" şeklinde bir araç olan ve 70 küsür bin TL fiyat aldığım beyaz 2.0 CDTI 130 HP Otomatik Cosmo da hazırdı, sadece sunroofu yoktu, bana "git arabanı sat, öyle gel" dedikleri için bu duaya amin diyemedim.

    3 Ay önce arkadaşımıza beyaz 1.4 TURBO 140 HP INSIGNIA aldık, önce yakıt tüketiminin yüksek olduğunu söyledi, kilometre arttıkça yakıt tüketiminin düşeceğini söyledim. Şu anda 6.4 litre yakıyor şehiriçinde, sakin kullanan birisi. Ama araç. tek kelime ile muhteşem, ben olsam 1.6 TURBO 180 HP alırdım, bir atasözu vardı, pozitif yüklemli "hamama giren terler" atasözünün negatif karşılığı, en hafif haliyle iletiyorum: "eş***i si***en os****uğuna katlanırmış" ve 180 HP'lik motor, fabrika çıkışı çift eksoz çıkışlı bir INSIGNIA alınır ve yakıtından da şikayet edilmez. Az yakmasını istiyorsanız 1.6 TDI PASSAT alın. Bu kadar çeşit olmasının nedeni beklentileri karşılamaktır.

    Taner Abi, sabah sabah iyi güldürdün beni ya Allah razı olsun




  • Kimse darılmasın ama, şu ana kadar ürettiğimiz en iyi otomobil (insignia için) diyen bir markanın hiçbir aracını almam herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    Kimse darılmasın ama, şu ana kadar ürettiğimiz en iyi otomobil (insignia için) diyen bir markanın hiçbir aracını almam herhalde.

    Abi öyle deme ya Insignia gerçekten çok keyifli bir araç Birde piyasaya çıkalı epey oldu ama ne yalan söyleyeyim hala gördüm mü bakıyorum...

    Hele Ingiltere'de siyah renk, 20'inç jantlı, camlar filmli, OPC gördüm bir tane 20 dakika süzmüşümdür aracı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    Kimse darılmasın ama, şu ana kadar ürettiğimiz en iyi otomobil (insignia için) diyen bir markanın hiçbir aracını almam herhalde.

    Abi öyle deme ya Insignia gerçekten çok keyifli bir araç Birde piyasaya çıkalı epey oldu ama ne yalan söyleyeyim hala gördüm mü bakıyorum...

    Hele Ingiltere'de siyah renk, 20'inç jantlı, camlar filmli, OPC gördüm bir tane 20 dakika süzmüşümdür aracı...

    Araca lafım yok ama ne bileyim, bu slogan bana çok saçma geldi.

    Slogan aklıma gelince diyorum ki, ulen bu arabadan daha iyisini yapmamış mı şimdi bunlar hiç. D sınıfı normal standartlarda bir araç bu. Opelin bazı kulvarlarda kendini aşması lazım bence, batmak istemiyorsa.




  • Benim için İnsignia daha ağır basıyor. LPG takılan İnsignialar var. Ama TSİ motolara LPG uymadığı ve tercih edilmediğini duydum. LPG olsaydı eğer, kesinlikle Passat alırdım. Yanında da DSG mükemmel olurdu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    Kimse darılmasın ama, şu ana kadar ürettiğimiz en iyi otomobil (insignia için) diyen bir markanın hiçbir aracını almam herhalde.

    Mükemmel tespit.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.