Şimdi Ara

Passat tsi (i kırmızı) gördüm yolda.(Antalya) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
5.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • passat gurubunda TSI ın geldıgını bılmıyordum.performansı merak ettim gercekden.bilgi veren arkadaslara tesekkurler.
  • Uçuşa geçen eurodizel fiyatları çok fazla km yapmayanlar için TSI motorları çok cazip hale geçirdi. Alana hayırlı olsun.
  • Passat'a bu motorlar hiç yakışmıyor 122 ...veya 140 - 150 beygirle olacak iş değil

    O kasaya ancak 2.0 tfsi veya 170 beygirlik 2.0tdi yakışır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    Passat'a bu motorlar hiç yakışmıyor 122 ...veya 140 - 150 beygirle olacak iş değil

    O kasaya ancak 2.0 tfsi veya 170 beygirlik 2.0tdi yakışır



    aslında passata değil ben şahsen bu tip motorları orta segmente yakıştırmıyorum bencede 2.0 litre atmosferik ve turbo yada v6 güçlü motorlar bu araçların kaputunun altında olmalı ama büyük hacimli motorlar bizim gibi ülkelerde vergi sorunu yaşatıyor..

    bu tip motorların geliştirilme nedeni ise 2012 yılında yapılması düşünülen 130g/km ortalama emisyon değeri yüzünden markalar çok ciddi yatırımlar altına giriyor bu konuda gm ve fordun büyük savaşı var hatta gm dünya çevre birliğini protesto amacı ile volt çevreci konseptini iptal etti bu tip motorların maliyeti çok fazla ve herkesin motor zevkine hitap etmiyor ben sahsen vergi sorunu olmasın 2.0 150hp fsi motoru alırım bununla ilgili büyük savaş var bakalım ne olacak




  • 1.4 tsi 122 hp mantıklı bir çözüm olmuş bence
    alınası olmuş en azından
    hergün şehirler arasımı gazeceğiz arabamızla
    şehir içi kullanımda makul devirlerde az yakacak daha ne
    170 beygirin çokta gereği yok bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    Passat'a bu motorlar hiç yakışmıyor 122 ...veya 140 - 150 beygirle olacak iş değil

    O kasaya ancak 2.0 tfsi veya 170 beygirlik 2.0tdi yakışır



    aslında passata değil ben şahsen bu tip motorları orta segmente yakıştırmıyorum bencede 2.0 litre atmosferik ve turbo yada v6 güçlü motorlar bu araçların kaputunun altında olmalı ama büyük hacimli motorlar bizim gibi ülkelerde vergi sorunu yaşatıyor..

    bu tip motorların geliştirilme nedeni ise 2012 yılında yapılması düşünülen 130g/km ortalama emisyon değeri yüzünden markalar çok ciddi yatırımlar altına giriyor bu konuda gm ve fordun büyük savaşı var hatta gm dünya çevre birliğini protesto amacı ile volt çevreci konseptini iptal etti bu tip motorların maliyeti çok fazla ve herkesin motor zevkine hitap etmiyor ben sahsen vergi sorunu olmasın 2.0 150hp fsi motoru alırım bununla ilgili büyük savaş var bakalım ne olacak




    Dostum benim eski aracım forumda bilenler bilir 2.0 fsi highline tipronik idi Arabayı çok severek aldım ancak performansına bir türlü ısınamadım Arabanın ara hızlanmaları istersen sportta ol sitersen kendin değiştir vitesleri o kadar kötü ki ... kolaylıkla 90-100 beygirlik bir tdi otobanda canını sıkabilir .... diğer yandan 2.0 tdi da keza öyle daha canlı hissettirse de onunda son hızı aynı 2.0 fsi gibi .... Manule 2.0 tdi arkadaşımda var otobanda denedik.
    Ben 1.8t 150beygir eski kasaların perfomansından daha iyi birşey beklemiştim ancak arabayı aldığımı zaman ne kadar yanıldığımı daha iyi anladım ...

    Bir başka testi de 1.4 accent 97beygirle yaptık Arkadaşım 2.0tdi ile hızlanmaya başladı ve bende ardında .... sonuç mu ??? Komik ama passatın son hızında dahi bir iki araba boyu ile arkasındaydım hiç kopamadı

    Bu nedenşe dedim hiç yakışmıyor diye 2.0 tfsi veya v6 3.2 ok ancak gerisi yalan




  • quote:

    Orjinalden alıntı: soul-car

    1.4 tsi 122 hp mantıklı bir çözüm olmuş bence
    alınası olmuş en azından
    hergün şehirler arasımı gazeceğiz arabamızla
    şehir içi kullanımda makul devirlerde az yakacak daha ne
    170 beygirin çokta gereği yok bence


    bu tip motorların en büyük avantajı vergi ve şehir içinde esnek aynı zamanda da ekonomik olmaları ama bunun bir turbo olduğunu unutmamalı performanslı kullanımda 1.6 125hp atmosferik rakiplerinden fazla yakacağını söyleyebilirim çünkü autocar golf gt ile gti modellerini karşılaştırmıştı o testte sürücü gt giderken kullandım dedi şehir içine girdim baya bir yol gittikden sonra gt 1.4 170hp 6.1 litre ortalama elde ettim, gti ise dönerken kullandım daha fazla yokuş çıktım ve trafikde daha fazla takıldım dedi sonuçmu..2.0 tfsi ortalaması 6.3 litre idi..

    yani bir turbo sonuçda hacmi küçük olsada gaza bastığınız zaman turbo olduğunuda unutmamak lazım..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    quote:

    Orjinalden alıntı: soul-car

    1.4 tsi 122 hp mantıklı bir çözüm olmuş bence
    alınası olmuş en azından
    hergün şehirler arasımı gazeceğiz arabamızla
    şehir içi kullanımda makul devirlerde az yakacak daha ne
    170 beygirin çokta gereği yok bence


    bu tip motorların en büyük avantajı vergi ve şehir içinde esnek aynı zamanda da ekonomik olmaları ama bunun bir turbo olduğunu unutmamalı performanslı kullanımda 1.6 125hp atmosferik rakiplerinden fazla yakacağını söyleyebilirim çünkü autocar golf gt ile gti modellerini karşılaştırmıştı o testte sürücü gt giderken kullandım dedi şehir içine girdim baya bir yol gittikden sonra gt 1.4 170hp 6.1 litre ortalama elde ettim, gti ise dönerken kullandım daha fazla yokuş çıktım ve trafikde daha fazla takıldım dedi sonuçmu..2.0 tfsi ortalaması 6.3 litre idi..

    yani bir turbo sonuçda hacmi küçük olsada gaza bastığınız zaman turbo olduğunuda unutmamak lazım..



    Dostum bu değerler şehir içerisinde imkansız

    Bende octavia rs var 2.0 tfsi (gti motoru) ve şehir içinde en iyi koşullarda minimum 10lt yakabilirsin Şehirler arasında 6-6.5 o da ancak 90km sabit hızla

    Arabamı almadan önce golf gti ve gt ikisini de test ettim .... verdiğin veriler ancak şehirler arasında geçerli !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 21 Ocak 2008; 22:28:58 >




  • benim aracımdada 1.6 122 bg motor var ama atmosferikbizim bir komşuda bundan aldı füme renginden yakıt tüketimi azmış performansta tatmin edici dedi ben de o motorları yakıştıramıyorum passat gibi bir baba yiğide ama bizim ülkede baya satar diye düşünüyorum:::
  • 2.0 fsi motorun en kötü yanı dsg ile sunulmaması eminim o araçda dsg yada mauel olsa idi çok değişirdi zaten vw wn başarılı şanzımanı dsg gerisi hikaye sportif tad sürüş istiyorsan kesinlikle dsg olmalı yoksa mauel tercih edilmeli bence dsg olsa idi sana bu sorunu asla yaşatmazdı

    2.0 tdi motor daha doğrusu vw grubu dizelleri en çok eleştiriye maruz kalıyor geçen yanımdan bir dizel fabia geçti şaştım hem çok sesliler hemde common rail kadar yumuşak ve esnek değiller zaten bunun farkında olan vw grubu inadı bırakıyor artık oda common rail dizel motorlar üretmeye başlıyor..


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    Passat'a bu motorlar hiç yakışmıyor 122 ...veya 140 - 150 beygirle olacak iş değil

    O kasaya ancak 2.0 tfsi veya 170 beygirlik 2.0tdi yakışır



    aslında passata değil ben şahsen bu tip motorları orta segmente yakıştırmıyorum bencede 2.0 litre atmosferik ve turbo yada v6 güçlü motorlar bu araçların kaputunun altında olmalı ama büyük hacimli motorlar bizim gibi ülkelerde vergi sorunu yaşatıyor..

    bu tip motorların geliştirilme nedeni ise 2012 yılında yapılması düşünülen 130g/km ortalama emisyon değeri yüzünden markalar çok ciddi yatırımlar altına giriyor bu konuda gm ve fordun büyük savaşı var hatta gm dünya çevre birliğini protesto amacı ile volt çevreci konseptini iptal etti bu tip motorların maliyeti çok fazla ve herkesin motor zevkine hitap etmiyor ben sahsen vergi sorunu olmasın 2.0 150hp fsi motoru alırım bununla ilgili büyük savaş var bakalım ne olacak




    Dostum benim eski aracım forumda bilenler bilir 2.0 fsi highline tipronik idi Arabayı çok severek aldım ancak performansına bir türlü ısınamadım Arabanın ara hızlanmaları istersen sportta ol sitersen kendin değiştir vitesleri o kadar kötü ki ... kolaylıkla 90-100 beygirlik bir tdi otobanda canını sıkabilir .... diğer yandan 2.0 tdi da keza öyle daha canlı hissettirse de onunda son hızı aynı 2.0 fsi gibi .... Manule 2.0 tdi arkadaşımda var otobanda denedik.
    Ben 1.8t 150beygir eski kasaların perfomansından daha iyi birşey beklemiştim ancak arabayı aldığımı zaman ne kadar yanıldığımı daha iyi anladım ...

    Bir başka testi de 1.4 accent 97beygirle yaptık Arkadaşım 2.0tdi ile hızlanmaya başladı ve bende ardında .... sonuç mu ??? Komik ama passatın son hızında dahi bir iki araba boyu ile arkasındaydım hiç kopamadı

    Bu nedenşe dedim hiç yakışmıyor diye 2.0 tfsi veya v6 3.2 ok ancak gerisi yalan




  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    quote:

    Orjinalden alıntı: soul-car

    1.4 tsi 122 hp mantıklı bir çözüm olmuş bence
    alınası olmuş en azından
    hergün şehirler arasımı gazeceğiz arabamızla
    şehir içi kullanımda makul devirlerde az yakacak daha ne
    170 beygirin çokta gereği yok bence


    bu tip motorların en büyük avantajı vergi ve şehir içinde esnek aynı zamanda da ekonomik olmaları ama bunun bir turbo olduğunu unutmamalı performanslı kullanımda 1.6 125hp atmosferik rakiplerinden fazla yakacağını söyleyebilirim çünkü autocar golf gt ile gti modellerini karşılaştırmıştı o testte sürücü gt giderken kullandım dedi şehir içine girdim baya bir yol gittikden sonra gt 1.4 170hp 6.1 litre ortalama elde ettim, gti ise dönerken kullandım daha fazla yokuş çıktım ve trafikde daha fazla takıldım dedi sonuçmu..2.0 tfsi ortalaması 6.3 litre idi..

    yani bir turbo sonuçda hacmi küçük olsada gaza bastığınız zaman turbo olduğunuda unutmamak lazım..



    Dostum bu değerler şehir içerisinde imkansız

    Bende octavia rs var 2.0 tfsi (gti motoru) ve şehir içinde en iyi koşullarda minimum 10lt yakabilirsin Şehirler arasında 6-6.5 o da ancak 90km sabit hızla

    Arabamı almadan önce golf gti ve gt ikisini de test ettim .... verdiğin veriler ancak şehirler arasında geçerli !



    zaten bu veriler normal kullanımda yapıldı şehir içinde ve max performans kullanımında 2.0 tfsi biraz daha fazla yaktı ama uzun yolda 90km dediğin gibi hızla aralarında çok fazla yakıt tüketimi farkı yoktu sadece şehir içi ve pistte max performans değerlerinde 1.4 tsi avantajlı idi..




  • Tam hatırlamıyorum ama golf gti ile golf gt nin pist tüketim değerleri vardı.

    Düşük vites- yüksek devir kullanımda gti 21 lt, gt 17 litre yakmıştı (100 km ortalaması). Yanlış hatırlıyor olabilirim bi arama yapacağım.

    Buldum. Volkan senin açtığın bir konuymuş

    http://forum.donanimhaber.com/m_11388155/mpage_1/key_golf%252Cgti%252Ct%25FCketim//tm.htm#11388155

    30km lik bir pistte sert kullanımla yakıt tüketimleri kontrol edildi..

    GTI 28.5lt GT TSI 21.2lt
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    2.0 fsi motorun en kötü yanı dsg ile sunulmaması eminim o araçda dsg yada mauel olsa idi çok değişirdi zaten vw wn başarılı şanzımanı dsg gerisi hikaye sportif tad sürüş istiyorsan kesinlikle dsg olmalı yoksa mauel tercih edilmeli bence dsg olsa idi sana bu sorunu asla yaşatmazdı

    2.0 tdi motor daha doğrusu vw grubu dizelleri en çok eleştiriye maruz kalıyor geçen yanımdan bir dizel fabia geçti şaştım hem çok sesliler hemde common rail kadar yumuşak ve esnek değiller zaten bunun farkında olan vw grubu inadı bırakıyor artık oda common rail dizel motorlar üretmeye başlıyor..





    Hayır dostum değişmiyor dostum

    Artı dsg'li golf gti ve passat tdi'da kullandım ...topu topu sana saniyenin yarısını kazandırır sana düzlükte 0-400 ve birde ara hızlanmalarda yanlış viteste yakalanmazsın gerisi boş

    + Son hızın da artmıyor dsg olunca !

    Dediğim gibi maalesef ister dsg olsun ister olmasın 140 ve 150 beygir bile fayda etmezken tsi nasıl olur düşünemiyorum ....

    Bu arada sırf merak için tsi motorlu passat test edeceğim vaktim olunca izlenimlerimi aktarırım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    Tam hatırlamıyorum ama golf gti ile golf gt nin pist tüketim değerleri vardı.

    Düşük vites- yüksek devir kullanımda gti 21 lt, gt 17 litre yakmıştı (100 km ortalaması). Yanlış hatırlıyor olabilirim bi arama yapacağım.

    Buldum. Volkan senin açtığın bir konuymuş

    http://forum.donanimhaber.com/m_11388155/mpage_1/key_golf%252Cgti%252Ct%25FCketim//tm.htm#11388155

    30km lik bir pistte sert kullanımla yakıt tüketimleri kontrol edildi..

    GTI 28.5lt GT TSI 21.2lt



    Doğru olan bu değerler

    Aksi takidrde sadece 6 ile 6.5 litre şehirlerarası yakar bu araçlar

    Şehiriçinde 9.5 ve üstü kesinlikle daha altı imkansız




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    Tam hatırlamıyorum ama golf gti ile golf gt nin pist tüketim değerleri vardı.

    Düşük vites- yüksek devir kullanımda gti 21 lt, gt 17 litre yakmıştı (100 km ortalaması). Yanlış hatırlıyor olabilirim bi arama yapacağım.

    Buldum. Volkan senin açtığın bir konuymuş

    http://forum.donanimhaber.com/m_11388155/mpage_1/key_golf%252Cgti%252Ct%25FCketim//tm.htm#11388155

    30km lik bir pistte sert kullanımla yakıt tüketimleri kontrol edildi..

    GTI 28.5lt GT TSI 21.2lt




    sağol enis dostum bugün dergileri karıştırdım autocarın bu testini bulmak için araçlar test için izmir körfez pistine götürülüyordu 110km'lik bir yolda autocar sürücüsü 90-110km sabit hızlarla giderken gt modelini dönerkende gti kullandım dedi hatta dönerken gti ile trafiğe daha fazla takıldım daha çok yokuş tırmandım ve artı dsg şanzıman olmasına rağmen 6.8lt yakıt tüketti dedi (gt 6.1lt)

    ve izmir körfez pistinde 30 km boyunca max performansda kullanılan iki aracın yakıt tüketimi gti 28.5, gt ise 21.2 litre tüketti..tsi motorun artısı şehir içinde ve performanslı kullanımda ortaya çıkıyor ama uzun bir yolda sakin bir sürüşler fark olmuyor zaten genel motorlarda öyledir mesel 1.4 77hp bir motorla şehir içi ve max kullanımda az yakarsınız ama aynı motor 1.6 115hp bir motor ile uzun yolda 90-120km arası fazla bir fark aralarında olmaz..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    2.0 fsi motorun en kötü yanı dsg ile sunulmaması eminim o araçda dsg yada mauel olsa idi çok değişirdi zaten vw wn başarılı şanzımanı dsg gerisi hikaye sportif tad sürüş istiyorsan kesinlikle dsg olmalı yoksa mauel tercih edilmeli bence dsg olsa idi sana bu sorunu asla yaşatmazdı

    2.0 tdi motor daha doğrusu vw grubu dizelleri en çok eleştiriye maruz kalıyor geçen yanımdan bir dizel fabia geçti şaştım hem çok sesliler hemde common rail kadar yumuşak ve esnek değiller zaten bunun farkında olan vw grubu inadı bırakıyor artık oda common rail dizel motorlar üretmeye başlıyor..





    Hayır dostum değişmiyor dostum

    Artı dsg'li golf gti ve passat tdi'da kullandım ...topu topu sana saniyenin yarısını kazandırır sana düzlükte 0-400 ve birde ara hızlanmalarda yanlış viteste yakalanmazsın gerisi boş

    + Son hızın da artmıyor dsg olunca !

    Dediğim gibi maalesef ister dsg olsun ister olmasın 140 ve 150 beygir bile fayda etmezken tsi nasıl olur düşünemiyorum ....

    Bu arada sırf merak için tsi motorlu passat test edeceğim vaktim olunca izlenimlerimi aktarırım



    ilginç çift kavrama dsg özellikle sportif kullanım için çok övülen bir şanzımandır hatta golf 2.0 200hp gti 0-100km değeri manuel 7.1sn dsg ile 6.9sn belirtiliyor jetta 1.4 tsi 170hp seçeneğinde de manuel 8.3sn dsg ile 8.1sn olarak açıklamıyor aynı motoru taşıyan golf gt ise manuel 7.9sn dsg ile 7.7sn değeri elde ediyor..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    2.0 fsi motorun en kötü yanı dsg ile sunulmaması eminim o araçda dsg yada mauel olsa idi çok değişirdi zaten vw wn başarılı şanzımanı dsg gerisi hikaye sportif tad sürüş istiyorsan kesinlikle dsg olmalı yoksa mauel tercih edilmeli bence dsg olsa idi sana bu sorunu asla yaşatmazdı

    2.0 tdi motor daha doğrusu vw grubu dizelleri en çok eleştiriye maruz kalıyor geçen yanımdan bir dizel fabia geçti şaştım hem çok sesliler hemde common rail kadar yumuşak ve esnek değiller zaten bunun farkında olan vw grubu inadı bırakıyor artık oda common rail dizel motorlar üretmeye başlıyor..





    Hayır dostum değişmiyor dostum

    Artı dsg'li golf gti ve passat tdi'da kullandım ...topu topu sana saniyenin yarısını kazandırır sana düzlükte 0-400 ve birde ara hızlanmalarda yanlış viteste yakalanmazsın gerisi boş

    + Son hızın da artmıyor dsg olunca !

    Dediğim gibi maalesef ister dsg olsun ister olmasın 140 ve 150 beygir bile fayda etmezken tsi nasıl olur düşünemiyorum ....

    Bu arada sırf merak için tsi motorlu passat test edeceğim vaktim olunca izlenimlerimi aktarırım



    ilginç çift kavrama dsg özellikle sportif kullanım için çok övülen bir şanzımandır hatta golf 2.0 200hp gti 0-100km değeri manuel 7.1sn dsg ile 6.9sn belirtiliyor jetta 1.4 tsi 170hp seçeneğinde de manuel 8.3sn dsg ile 8.1sn olarak açıklamıyor aynı motoru taşıyan golf gt ise manuel 7.9sn dsg ile 7.7sn değeri elde ediyor..



    Sonuç olarak aynı şeyden bahsediyoruz

    Verdiğin değerlerde zaten dediklerimi destekliyor dostum

    Topu topu 0.2sn fark ediyor golf gti'da bile (manule-dsg farkı) ....ki ben vw erel'de golf gti dsg ve golf gt manuel test etmiştim ...her iki aracın ilk 3 vitesi o kadar yakın ki birbirine sonra ancak gti açılıp gidebiliyor o da 30 ekstra beygir sayesinde




  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    Sonuç olarak aynı şeyden bahsediyoruz

    Verdiğin değerlerde zaten dediklerimi destekliyor dostum

    Topu topu 0.2sn fark ediyor golf gti'da bile (manule-dsg farkı) ....ki ben vw erel'de golf gti dsg ve golf gt manuel test etmiştim ...her iki aracın ilk 3 vitesi o kadar yakın ki birbirine sonra ancak gti açılıp gidebiliyor o da 30 ekstra beygir sayesinde



    evet son yazdığın doğru aynı testtede gt kalkışda burnunu öne atmasına rağmen gti toparlayıp gt'yi geride bırakdı yazıyordu..

    fakat dsg şanzımanın farkını anlamak için kendi içine değil rakiplerine bakmalısın rakipleri otomotik veya triptonik şanzımanlarla bırak dsg gibi daha aşağıda, aynı değeri veremiyor hatta rakiplerinde ateşli hb versiyonlarda böyle bir şanzıman bulunmuyor bu vw bünyesi için büyük artı mesela focus st volvo motoru kullanıyor 2.5 225hp 0-100km 6.9sn ama aynı motoru volvo kendi modellerinde geartronik adlı şanzımanlada kullanıyor ama dsg gibi verisi yok s40 t5 230hp 0-100km 7.2sn ama geartronic şanzımanla bu değer daha yukarı çıkıyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    Sonuç olarak aynı şeyden bahsediyoruz

    Verdiğin değerlerde zaten dediklerimi destekliyor dostum

    Topu topu 0.2sn fark ediyor golf gti'da bile (manule-dsg farkı) ....ki ben vw erel'de golf gti dsg ve golf gt manuel test etmiştim ...her iki aracın ilk 3 vitesi o kadar yakın ki birbirine sonra ancak gti açılıp gidebiliyor o da 30 ekstra beygir sayesinde



    evet son yazdığın doğru aynı testtede gt kalkışda burnunu öne atmasına rağmen gti toparlayıp gt'yi geride bırakdı yazıyordu..

    fakat dsg şanzımanın farkını anlamak için kendi içine değil rakiplerine bakmalısın rakipleri otomotik veya triptonik şanzımanlarla bırak dsg gibi daha aşağıda, aynı değeri veremiyor hatta rakiplerinde ateşli hb versiyonlarda böyle bir şanzıman bulunmuyor bu vw bünyesi için büyük artı mesela focus st volvo motoru kullanıyor 2.5 225hp 0-100km 6.9sn ama aynı motoru volvo kendi modellerinde geartronik adlı şanzımanlada kullanıyor ama dsg gibi verisi yok s40 t5 230hp 0-100km 7.2sn ama geartronic şanzımanla bu değer daha yukarı çıkıyor



    Anlatmak istediğin nedir sonuç olarak yani sen hala passat 2.0 fsi dsg2li olsa daha mı iyi olur diyorsun yani bariz farklı yoksa başka birşey mi konu dağıldı da




  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    Sonuç olarak aynı şeyden bahsediyoruz

    Verdiğin değerlerde zaten dediklerimi destekliyor dostum

    Topu topu 0.2sn fark ediyor golf gti'da bile (manule-dsg farkı) ....ki ben vw erel'de golf gti dsg ve golf gt manuel test etmiştim ...her iki aracın ilk 3 vitesi o kadar yakın ki birbirine sonra ancak gti açılıp gidebiliyor o da 30 ekstra beygir sayesinde



    evet son yazdığın doğru aynı testtede gt kalkışda burnunu öne atmasına rağmen gti toparlayıp gt'yi geride bırakdı yazıyordu..

    fakat dsg şanzımanın farkını anlamak için kendi içine değil rakiplerine bakmalısın rakipleri otomotik veya triptonik şanzımanlarla bırak dsg gibi daha aşağıda, aynı değeri veremiyor hatta rakiplerinde ateşli hb versiyonlarda böyle bir şanzıman bulunmuyor bu vw bünyesi için büyük artı mesela focus st volvo motoru kullanıyor 2.5 225hp 0-100km 6.9sn ama aynı motoru volvo kendi modellerinde geartronik adlı şanzımanlada kullanıyor ama dsg gibi verisi yok s40 t5 230hp 0-100km 7.2sn ama geartronic şanzımanla bu değer daha yukarı çıkıyor



    Anlatmak istediğin nedir sonuç olarak yani sen hala passat 2.0 fsi dsg2li olsa daha mı iyi olur diyorsun yani bariz farklı yoksa başka birşey mi konu dağıldı da



    çift kavrama farkını anlaman için mesela 2.0 dsg passat ile 2.0 triptonik mondeo karşılaştırmalı yani kendi içinde dsg farkını çok fazla anlayamazsın birde yakıt tüketimi ve performans adına dsg çok başarılı neyse konu kaymasın anlatmak istediğim dsg farkı için aynı hacime veya güçteki motorların otomatik olanlarını kullanmak gerek..




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.