Pejo 306 'ya LPG ( Lovato Easy Fast) taktırdım. 3 hafta sorunsuz bindim. Geçenlerde rolanti bozulunca ve sabahları zor çalışınca rolanti düzenleyici değiştirdim. 250 km hiç sorunsuz bindim. Şimdi sorunlar yeniden başladı. Sabahları zor çalışıyor, rolantide oynama var, ve artık lpg'de de oynama görülüyor. Öyleki bazen aracı boşa aldığımda veya vites değiştirirken ayağım biraz fazla debriyajda kalınca araç stop edecek gibi oluyor. İşin kötü yanı bugün Erkaya'ya gittim, araç cihaza bağlandı ve hiçbir sorun yok. Araç düzgün çalışıyor. Hiçbir oynama yok. Onların tavsiyesi bir kaç gün aracı denemeye devam edip bir günlüğüne servise bırakıp oksijen müşürünü (egsoz sensörü) değiştirmekmiş. Lpg'li pejolarda böyle sıkıntıların devamlı olduğu hatta bunun 406'larda üst safhalarda olduğu söylendi. Ki bu lpg sistemini söktürmeye kadar gidiyormuş. Bu ara lpg taktırdığım yere de gittim (onlar cihaza bağladıkları aracım için lpg'nin sorun çıkartmadığını söylediler). Sorunun benzin sisteminden kaynaklandığını aracın biryerlerden hava aldığını söylediler. Şimdi ben aracı 3 gün benzinde kullanacağım ve sorunun benzin sisteminden mi yoksa lpg'de mi kaynaklandığını çözmeye çalışacağım.
*** Bu konuda bilgisi veya deneyimleri olanların yardımlarını bekliyorum***
Bu konuda bir fikri olan?
406 altilarda ole sorun oldugunu bende duymustum maf sensoru yakiyo diye ama sana diyecegim servis herseyi lpgye baglar haberin olsun enjektormproblemin olabilir mi
Aracın oksijen müşürünü değiştirdim. Şimdilik bir problem gözükmüyor. 200-250 km sonra da hala bir sıkıntı olmazsa bu iş oldu diyebilirim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme