Şimdi Ara

Perez McLarene Hamilton Mercedese... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
1
Favori
1.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yukarıda bazı arkadaslar macca kimi birlikteligi hayallerinden beshsetmisler. ben bu sezon maccadan boyle bir aciklamanın dedikosunu bile duymadım. taraftarlar arasında, medyada birtakım fikirler ortaya atıldı, orası ayrı. yahu bu kimi gecenlerde gelecek sezon formulada olup olmayacagının bile belli olmadigini belirtti. boyle aciklamalar yapan bir pilotu bir daha maccaya getirirler mi, mumkun degil.
  • Onu bunu bırakın da bu V6 turbo motorlar pek beğenilmedi ve daha geçenlerde beğenen bay E, bu kez v6 ları 3-4 sene ötelemeyi düşünüyormuş.
    Eğer böyle olur da V6 turboların işleme alınmasın 2014 yerine 2018 e sarkarsa ne gülerim Mercedes ve Hamilton'a
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    Onu bunu bırakın da bu V6 turbo motorlar pek beğenilmedi ve daha geçenlerde beğenen bay E, bu kez v6 ları 3-4 sene ötelemeyi düşünüyormuş.
    Eğer böyle olur da V6 turboların işleme alınmasın 2014 yerine 2018 e sarkarsa ne gülerim Mercedes ve Hamilton'a

    Bu ecleston kokonası; daha gecenlerde monza yarısı oncesi maranelloyu gezip, turbo motorlar hakkında övgü dolu sozlerle acıklama yapmamıs mıydı. simdi de tam tersi acıklamalar yapıyor.
    v6 ların iptal ve ertelenme haberleri piyasaya dustu ya, hami simdi soguk su iciyordur.
    ben yine de karamsar degilim, merso her zaman kotu olmayacaktır. illa ki iyi performans yaklayacaktır yakında.




  • hulkenberg bir perez etmez yaw. hulkenberg ü severim ama perez kadar iyi değil bence. bu yıl force india da hele hele paul di resta yı surekli altetmesi beni şaşırttı ve sevindirdi. inş. böyle sürer. perez iyi ama.

    hami,
    merso da alacağı orijinal kupaların hayalini kura dursun. Mercedes GP geçen zamanda Michal Schumacher ın de katkısı olduğu büyük
    bir tecrübeye sahip. hep kötü olmazlar. başarılı olacaklarına inanıyorum...
  • oncelıkle her zaman dedıgım gıbı mclaren ıcın hayırlısıpılotlar gecıcıdır(ıstısnalar harıc)ama mclaren bakıdır

    DC nın yorumunu okudunuzmu bılmıyorum ama guzel noktalara degındı.hamılton artık buyudu.once babasından ayrıldı evını monako ya tasıdı menejer olarak daha profesyonel bır fırma ıle calıstı.keza 13 yasından berı onu bu spor dalında egıten takımdan ayrıldı.profesyonel oldu artık mclaren ın evladı.fazla dramatık hale getırmemek lazım.ama umarım para ıcın gıtmemıstır hamılton.

    ama evet bana kalırsa hata yaptı.ama benım bılmedıgım cık sey vardır pek tabıı.brawn bagzı guvenceler vermıstır muhtemelen.bakalım gelecek sezon mercedes gp ıyı ısler cıkartacakmı?

    sunuda eklıyeyım pılot desteklememek ıle aslında ne denlı haklı oldugumu tekrar anladım.haa bır mıka yı destekledım
  • Arkadaş en çok Schumi konusunda zoruma giden Ferrari'de Mercedes'te MSC'yi takımdan ayrılmaya zorlayan haltlar yediler.
    Bi nevi suyu sıkıp pozasını atar gibi çok aşşalık bi hareket bu yaptıkları esasında.

    F1'de MSC ayrılana kadar Ferrari sevgim daha fazla sanırdım ama o ayrılınca ve zoraki olunca MSC öne çıktı Ferrari'yi yine de severim halen ama Mercedes Schumi'den sonra inş. sürünmeye devam eder..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Arkadaş en çok Schumi konusunda zoruma giden Ferrari'de Mercedes'te MSC'yi takımdan ayrılmaya zorlayan haltlar yediler.
    Bi nevi suyu sıkıp pozasını atar gibi çok aşşalık bi hareket bu yaptıkları esasında.

    F1'de MSC ayrılana kadar Ferrari sevgim daha fazla sanırdım ama o ayrılınca ve zoraki olunca MSC öne çıktı Ferrari'yi yine de severim halen ama Mercedes Schumi'den sonra inş. sürünmeye devam eder..


    Düşüncelerime tercüman olmuşsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Arkadaş en çok Schumi konusunda zoruma giden Ferrari'de Mercedes'te MSC'yi takımdan ayrılmaya zorlayan haltlar yediler.
    Bi nevi suyu sıkıp pozasını atar gibi çok aşşalık bi hareket bu yaptıkları esasında.

    F1'de MSC ayrılana kadar Ferrari sevgim daha fazla sanırdım ama o ayrılınca ve zoraki olunca MSC öne çıktı Ferrari'yi yine de severim halen ama Mercedes Schumi'den sonra inş. sürünmeye devam eder..


    Al benden de o kadar.
    Hala bir Ferrari destekçisiyim ama MSC nin yarış kazanmasını, MGP de başarılı olmasını çok istedim.
    Ferrari'de önceliğim Massa idi, (Alonso'nun geçmiş lafları yüzünden sevemiyorum bir türlü bu adamı), Baktım ki Massa'dan bir cacık olmayacak MSC kazansın ama Massa da takım için puan alsın istedim, hiç biri olmadı.

    şu v6 lar bir ertelense de mgp nin süründüğünü görsem.
    Rosberg bile kendini bulunmaz hint kumaşı sanmaya başladı.




  • Schumacher ne denli büyük bir pilot olduğunu ikinci kariyerinde de gösterdi. Adam o yaşında Monakoda pole pozisyonu aldı. Her yarış her pozisyon için savaştı. Yarış kazanması falan gerekmez adamın hırsı yeter ve F1.i izlenmeye değer kılıyor. Eğer kalmazsa gerçekten üzülürüm.

    Raikkonen Lotus.ta kalacağı için Mclaren için Perez zaten en iyi seçenekti lakin biz bir yıl daha Ferrari.de Massa.yı izlemek zorunda kalırsak bu biraz sıkıcı olur. Gerçi ben şuna eminim ki çok üst klas bir pilot olmadıktan sonra Alonso.nun yanında sivrilmesine imkan yok. İşte Hamilton böyle bir pilottu. Alonso.nun geçildiği tek takım arkadaşı ama Mercedes GP sizlerin de belirttiği gibi ona iyi bir araba vermesi gerekir.

    Mclaren açısından düşünürsek ben Perez.in başarılı olacağına inanıyorum ama Button.ı en azından ilk yılında geride bırakacağına pek inanmıyorum. Perez.in çok hızlı olması Button.ı geçmesine yetmez bence.




  • Perez, button u cig cig yer can-i gonulden inaniyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    Kimi ilk yarisinda puan almisti. Perez de oyle.

    ayrıca şunu gözardı etmeyelim, kimi ilk puanını alırken gridde şampiyonluk adayı 3 büyük takım bulunmaktaydı ve en az 6. olmak gerekiyordu yani ilk 6 içinde bitirmek önceki senenin ferrari motoru kullanan sauberiyle çok düşük bir ihtimaldi ama kimi daha o senelerde kumaşının ne denli iyi olduğunu gösterdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    Onu bunu bırakın da bu V6 turbo motorlar pek beğenilmedi ve daha geçenlerde beğenen bay E, bu kez v6 ları 3-4 sene ötelemeyi düşünüyormuş.
    Eğer böyle olur da V6 turboların işleme alınmasın 2014 yerine 2018 e sarkarsa ne gülerim Mercedes ve Hamilton'a

    Bu ecleston kokonası; daha gecenlerde monza yarısı oncesi maranelloyu gezip, turbo motorlar hakkında övgü dolu sozlerle acıklama yapmamıs mıydı. simdi de tam tersi acıklamalar yapıyor.
    v6 ların iptal ve ertelenme haberleri piyasaya dustu ya, hami simdi soguk su iciyordur.
    ben yine de karamsar degilim, merso her zaman kotu olmayacaktır. illa ki iyi performans yaklayacaktır yakında.


    ıyıde v6 turbo motorlar ıle bu olayın alakasını anlayamadım.aynı motoru mclaren de kullanacak sonucta.kagıt uzerınde 2015 sezonu sonuna kadar mclaren,mercedes motoru kullanacak




  • mercedes v6 motorunun daha iyi olacağını kim garanti ediyor? brawn mı? hadi görek bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    Onu bunu bırakın da bu V6 turbo motorlar pek beğenilmedi ve daha geçenlerde beğenen bay E, bu kez v6 ları 3-4 sene ötelemeyi düşünüyormuş.
    Eğer böyle olur da V6 turboların işleme alınmasın 2014 yerine 2018 e sarkarsa ne gülerim Mercedes ve Hamilton'a

    Bu ecleston kokonası; daha gecenlerde monza yarısı oncesi maranelloyu gezip, turbo motorlar hakkında övgü dolu sozlerle acıklama yapmamıs mıydı. simdi de tam tersi acıklamalar yapıyor.
    v6 ların iptal ve ertelenme haberleri piyasaya dustu ya, hami simdi soguk su iciyordur.
    ben yine de karamsar degilim, merso her zaman kotu olmayacaktır. illa ki iyi performans yaklayacaktır yakında.


    ıyıde v6 turbo motorlar ıle bu olayın alakasını anlayamadım.aynı motoru mclaren de kullanacak sonucta.kagıt uzerınde 2015 sezonu sonuna kadar mclaren,mercedes motoru kullanacak

    Fabrika takımlarının avantaj sağlayacağı konu şu:
    şu anda bu motorları ürettiler bile. Ve bu motorun dizaynına göre de en uygun şasiyi hazırlamak için diğerlerinden daha fazla zamanları olacak.
    şu an Ferrari bu motora uygun şasiyi çizmiş, hatta aracı bile üretmiş olabilir.
    dolayısıyla müşteri takımlar ancak motor kendilerine geldikten sonra bir şasi üretebilecekler.
    Yani işin özü fabrika takımları v6 motorlu sezona 1-0 önde başlayacak.
    Tabii ikinci sezonunda güçlü müşteri takımları işin özünü kavrayıp da 1-1 yaparlar mı , muhtemelen yaparlar.
    yani bence fabrika takımlarının üstünlüğü (ya da avantajı diyelim) 1 sezon sürer , hadi bir sezon da senden olsun 2 sezon.




  • bu perez'i garanti whitmarsh almıştır. adam bayılıyor böyle lastik koruyan pilotlara.

    şahsen tam tersine, tek turda inanılmaz şeyler başaran pilotlar her zaman üstündür gözümde. button 50 yarışta 1 pole aldı, o da tuhaf olayların gelişmesi sonucunda.

    perez ve button ile sıralamalar kabusa dönüşebilir.

    hamilton'ın lastik koruma özürlüsü bir takıma geçmiş olması da tuhaf. 4. yılda da lastik aşınma sorununu çözemezlerse lewis sinirden kendine bir şeyler yapabilir.
  • 2014 de v6 15000 devir 1600cc motorla birlikte, Kers dedigimiz unite ERS adıyla motora zorunlu olarak entegre hale getirilmis olacak. ERS; kinetik enerjiyi (ers-k) ve ısı enerjisini (ers-h) elektrik enerjisine cevirecek sistemlerle birlikte 2.5 kata yakın daha fazla guc uretecek. Bu sistem zorunlu olarak motora entegre halde gelecek ve baska bir ureticiden ers sistemi saglama gibi bir olanak yok bildigim kadarı ile direk motor ureticisinden bu sekilde alınacak. 2014 de ayrıca şasi ve aero kuralları bugunkunden cok daha kısıtlayıcı olacak. Motorun boyle cok onemli bir paya sahip olacagı ortamda, gozler motor ureticilerinde olacak. guclu motor ureticisinin motorunu kullanan takımlar, sezonu onemli bir gucle onde goturecekler. Motor ureticilerinin avantajlari ne olacak dersek, @öner arkadasimizinkine ek olarak 2014 ten itibaren en az 1-2 sezon motorlar oturana kadar gelisimine izin verecekler ve bu ureticiler burda artı avantaj elde edecekler. ayrıca bu motorların diger takımların araclarına dogru duzgun sorunsuz entegre edilmesinde motor ureticilerinden destek alınacak ve birlikte calisacaklar. Bu da motor ureticilerinin diger takım araclarının bazı bilgilerine erisebilmesine olanak saglayacak.

    Yukarıda belirttigim gibi bu Ecleston kokonası, monza yarısı oncesi maranello yu gezerek turbo motorlar hakkında ovgu dolu sozler etti. kimileri diyor ki, montezemolo eclestonu aramıs motorun gelisiminde sorunların oldugunu ve ertlenmesini istemis. bir ihtimaldir. eger degilse; birileri bu kokonaya iyi para yedirip önüne güzel şeyler sunmuş olabilir. Yoksa kısa bir surede boyle dengesiz tutarsız acıklama yapması zor.
    her neyse, bir an once bir karar versinler de takımlar da ona gore haraket ederler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GulfStream -- 1 Ekim 2012; 2:39:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cantan

    Perez, button u cig cig yer can-i gonulden inaniyorum

    Perez bu yıl Sergio ismiyle devam edip sezonu kazasız belasız kapasın hele. Onumuzdeki sezondan itibaren benim icin Sercan dır artık bu eleman. Gözünü sevdiğim çekik gözlüsü. benim fikrime gore de bir kategulli olmazsa; onumuzdeki sezon birkaç yarıstan sonra Sercan Perez, Button la top gibi oynar.
    inancim, umudum, kanaatim bu yonde.
    Nazar değmez inş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GulfStream -- 1 Ekim 2012; 2:38:11 >
  • Alex Zanardi bugun soyle bir tweet atti:
    quote:

    mercedes problem has been all but Michael speed. too bad clock's thiking fast for him. Come on old kaiser! Make us proud once more in 2012


    Kabaca cevirisi:
    quote:

    Mercedes'in Michael'in hizi disinda herseyde sorunu vardi. Onun icin saatin hizli islemesi cok kotu. Hadi yasli kayzer! Bizi 2012'de bir daha gururlandir
  • Bu yıl ki Mercedes GP'de Hami olsa
    Schumacher ın yapacağından fazla ne yapabilir çok merak ediyorum. ben diyeyim hiç. koca bir hiç....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optimus 1

    2014 de v6 15000 devir 1600cc motorla birlikte, Kers dedigimiz unite ERS adıyla motora zorunlu olarak entegre hale getirilmis olacak. ERS; kinetik enerjiyi (ers-k) ve ısı enerjisini (ers-h) elektrik enerjisine cevirecek sistemlerle birlikte 2.5 kata yakın daha fazla guc uretecek. Bu sistem zorunlu olarak motora entegre halde gelecek ve baska bir ureticiden ers sistemi saglama gibi bir olanak yok bildigim kadarı ile direk motor ureticisinden bu sekilde alınacak. 2014 de ayrıca şasi ve aero kuralları bugunkunden cok daha kısıtlayıcı olacak. Motorun boyle cok onemli bir paya sahip olacagı ortamda, gozler motor ureticilerinde olacak. guclu motor ureticisinin motorunu kullanan takımlar, sezonu onemli bir gucle onde goturecekler. Motor ureticilerinin avantajlari ne olacak dersek, @öner arkadasimizinkine ek olarak 2014 ten itibaren en az 1-2 sezon motorlar oturana kadar gelisimine izin verecekler ve bu ureticiler burda artı avantaj elde edecekler. ayrıca bu motorların diger takımların araclarına dogru duzgun sorunsuz entegre edilmesinde motor ureticilerinden destek alınacak ve birlikte calisacaklar. Bu da motor ureticilerinin diger takım araclarının bazı bilgilerine erisebilmesine olanak saglayacak.



    Güzel açıklama olmuş optimus, eline sağlık.

    Ben bir kaynakta Ecclestone'un V6 Turbo motorlarının ertelenmesini isteme sebebi olarak; yapılan testlerde motor seslerinin bu sporun ruhuna yakışmayacak derece kötü olduğunu düşünmesi olarak okudum.
    Kağıt üzerinde herşey uygun gibi görünse de testlerde bu problem Bernie'nin canını fazlasıyla sıkmış.
    Ne kadar doğrudur bilemiyorum.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.