Şimdi Ara

PERİYODİK (YILLIK) BAKIM HAKKINDA (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
5.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    Rot ve Balans ayarıda yaptırmanızı öneririm o şekilde fiyat çıkarsınlar.

    Normal bakımda servisler Rot ayarı yapmıyorlar sizin istemeniz gerekiyor...

    Klima dezenfektede istenmeli.. İşlem çok basit araç çalıştırılıyor klima açık bir şekilde yaklaşık yarım saat ve bir cihaz prize bağlanıyor aracın içine konuyor yarım saat civarında bekleniyor olay tamam ve pahalı birşey değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

    bugün arkadaşım civicin ilk bakımını yaptırdı. 280 tl polen filtresi dahil. bu ay bende aynı araca yaptıracağım.arkadaş adana da yaptırdı . bakalım ben malatya da ne kadar fiyat alacağım

    Evet hocam birinci ve ikinci bakım zaten birbirine çok yakın ya, ek olarak bi fren temizleme ve ayarı bide 30000km ye yakın ise buji değişimi yapılıyor.

    Yalnız işçilikten ve her parçadan ayrı ayrı iskonto yapabiliyorlar haberiniz olsun, bide yaz kampanyasına falan denk getirirseniz fiyatı biraz daha alta

    çekilebiliyor, yani pek hemen kestirip atmamak lazım biraz pazarlık gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rumelian

    quote:

    -ÇOK AMAÇLI SPREY WD-40 200ML..........................10,00


    Merak ettim daha 15000 km de olan bir araca, bir kucuk wd40 i nereye siktilar? O aracta daha egzost bile paslanmamistir:) ayrica tapa pulu kaucuk mu? Yoksa bakir mi? Bence normal bir fiyata cikmissin. Bir daha ki bakimda acisini cikarirlar senden

    Valla hocam aracı bıraktıktan sonra hiç ilgilenmedim direkt müşteri bekleme salonuna gittim vee söz konusu parçayı da hiç bilmiyorum açıkçası,

    hatta onu yanlış yazmışlar sandım karter "tıpası" yazacaklardı herhalde diye düşündüm . Ama öğrenip yarın bakıp söyleyebilirim

    tabi bakılabilecek birşey ise. Ya da fiyatı 1,40 TL bir ihtimal fiyatından belli oluyordur kaucuk veya bakır olduğu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    Rot ve Balans ayarıda yaptırmanızı öneririm o şekilde fiyat çıkarsınlar.

    Normal bakımda servisler Rot ayarı yapmıyorlar sizin istemeniz gerekiyor...

    Klima dezenfektede istenmeli.. İşlem çok basit araç çalıştırılıyor klima açık bir şekilde yaklaşık yarım saat ve bir cihaz prize bağlanıyor aracın içine konuyor yarım saat civarında bekleniyor olay tamam ve pahalı birşey değil..

    rot balans ayarı için yüksek para istemezler mi ya? Yani eğer öyle olursa daha uygun bir fiyata dışarda yaptırmak daha iyi olabilir.


    Klima dezenfekte olayını da iyi dediniz hocam aslında çok önemli bir nokta. Klimalar çok ciddi akciğer hastalıklarına neden oluyor, zaten bir süre

    sonra biraz kötü koku yapıyor bakımdan sonra onun düzeleceğini falan sanırdım ben. Ekstra dezenfekte istememiz gerekiyor demekki yarın olmadı

    bi arar sorarım; ama çok basit bir işlem ve pahalı değil demişsiniz ama araç çalıştırılıp klima açık, bir cihaza bağlı bir şekilde yarım saat çalıştırılıyor

    demişsiniz sanki ucuz ve basit değilmiş gibi geldi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unicorn_10

    quote:

    Orijinalden alıntı: rumelian

    quote:

    -ÇOK AMAÇLI SPREY WD-40 200ML..........................10,00


    Merak ettim daha 15000 km de olan bir araca, bir kucuk wd40 i nereye siktilar? O aracta daha egzost bile paslanmamistir:) ayrica tapa pulu kaucuk mu? Yoksa bakir mi? Bence normal bir fiyata cikmissin. Bir daha ki bakimda acisini cikarirlar senden

    Valla hocam aracı bıraktıktan sonra hiç ilgilenmedim direkt müşteri bekleme salonuna gittim vee söz konusu parçayı da hiç bilmiyorum açıkçası,

    hatta onu yanlış yazmışlar sandım karter "tıpası" yazacaklardı herhalde diye düşündüm . Ama öğrenip yarın bakıp söyleyebilirim

    tabi bakılabilecek birşey ise. Ya da fiyatı 1,40 TL bir ihtimal fiyatından belli oluyordur kaucuk veya bakır olduğu?

    Valla o fiyata bakir takmislardir saniyorum. Dogrusu o. Ama yetkili servis opelin kaucuk taktigina sahit oldugum icin sordum. O tapa dedigin bildigin galvanizli civata.
    bende kendi aracim icin orjinal karter tapasina 9,5 tl verdim. (bakir conta haric) neden oyle yaptim hala bilmiyorum
    tuzla gemi sanayiden en baba paslanmaz civataya (aynisindan daha kalitesini) en fazla 1,5 tl ye alirdim.. Garantin bitince ozel bir servis bulmalisin kendine.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unicorn_10

    rot balans ayarı için yüksek para istemezler mi ya? Yani eğer öyle olursa daha uygun bir fiyata dışarda yaptırmak daha iyi olabilir.


    Klima dezenfekte olayını da iyi dediniz hocam aslında çok önemli bir nokta. Klimalar çok ciddi akciğer hastalıklarına neden oluyor, zaten bir süre

    sonra biraz kötü koku yapıyor bakımdan sonra onun düzeleceğini falan sanırdım ben. Ekstra dezenfekte istememiz gerekiyor demekki yarın olmadı

    bi arar sorarım; ama çok basit bir işlem ve pahalı değil demişsiniz ama araç çalıştırılıp klima açık, bir cihaza bağlı bir şekilde yarım saat çalıştırılıyor

    demişsiniz sanki ucuz ve basit değilmiş gibi geldi?

    Ben her zaman orjinal veya muadili parça kullanılarak dışarıda yaptırılması taraftarıyım..

    Bize gelen listelerde araca neler yapılacağı yazıyor. Örneğin işte hava filtresi değişcek yağ filtresi değişcek yağı yenilencek şanzuman yağı değişecek gibi.. Klima dezenfekteyide listeye ekletyorsunuz.

    Ayriyetten listede yazmayan şeylerde var bunlar her bakıma gelen araca ayırt etmeksizin kontrol edilir. Araç kaldırılır 4 lastik kontrol edilir çivi var mı balon var mı döndürülür kontrol edilir. Rotlara bakılır boşluk vs. var mı.. Egsoz sistemi kontrol edilir çatlak veya başka bir sorun var mı.. Bunlar her zaman kontrol edilir.

    Dezenfekte işlemi oldukça basit.. Cihaz bu ;

     PERİYODİK (YILLIK) BAKIM HAKKINDA

    Arkasında kablosu var prize takıyorsunuz. Aracı çalıştırıp camları kapatıyorsunuz ( prizin gireceği kadar boşluk olabilir sıkıntı değil ) ve klimayı açıyorsunuz.

    Cihazın arkasında yeşil ışık yanıyor devamlı olarak.. O ışık yanıp sönmeye başladığı zaman işlem tamam demektir. Ortalama yarım saat sürüyor tam ölçmedim açıkçası..

    Dışarıdada yaptırılabilir yani.. Ama serviste yaptırıyorsanız bakımı mutlaka ekletin kimsenin pek aklına gelmez ama faydalı birşeydir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Trabzon61~ -- 29 Haziran 2012; 23:59:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rumelian


    Valla o fiyata bakir takmislardir saniyorum. Dogrusu o. Ama yetkili servis opelin kaucuk taktigina sahit oldugum icin sordum. O tapa dedigin bildigin galvanizli civata.
    bende kendi aracim icin orjinal karter tapasina 9,5 tl verdim. (bakir conta haric) neden oyle yaptim hala bilmiyorum
    tuzla gemi sanayiden en baba paslanmaz civataya (aynisindan daha kalitesini) en fazla 1,5 tl ye alirdim.. Garantin bitince ozel bir servis bulmalisin kendine.


    Hocam servis Opal. Yani havasından suyundan kapmadıysalar bakır pul kullanmışlardır. Zaten bi puldan da 1,40TL almaları ilginç listeye eklemeleri falan.

    Bir yıl sonraki bakıma kadar götürsün yeter ya bu parçanın önemli olduğunu da bilmiyordum.

    Bide insan bazen kafası başka yerdeyken çok fena boşluğuna denk geliyor zaten dar bi zamanda olup bitiveriyor işler yani öyle kafanın stop ettiği

    zamanlarda verilir o fiyat Bide garanti 5 yıl/150000 km, garanti bitene kadar böyle devam edilir sonrasında da araç emekli

    edilir herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unicorn_10 -- 30 Haziran 2012; 0:23:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~


    Ben her zaman orjinal veya muadili parça kullanılarak dışarıda yaptırılması taraftarıyım..

    Bize gelen listelerde araca neler yapılacağı yazıyor. Örneğin işte hava filtresi değişcek yağ filtresi değişcek yağı yenilencek şanzuman yağı değişecek gibi.. Klima dezenfekteyide listeye ekletyorsunuz.

    Ayriyetten listede yazmayan şeylerde var bunlar her bakıma gelen araca ayırt etmeksizin kontrol edilir. Araç kaldırılır 4 lastik kontrol edilir çivi var mı balon var mı döndürülür kontrol edilir. Rotlara bakılır boşluk vs. var mı.. Egsoz sistemi kontrol edilir çatlak veya başka bir sorun var mı.. Bunlar her zaman kontrol edilir.

    Dezenfekte işlemi oldukça basit.. Cihaz bu ;

     PERİYODİK (YILLIK) BAKIM HAKKINDA

    Arkasında kablosu var prize takıyorsunuz. Aracı çalıştırıp camları kapatıyorsunuz ( prizin gireceği kadar boşluk olabilir sıkıntı değil ) ve klimayı açıyorsunuz.

    Cihazın arkasında yeşil ışık yanıyor devamlı olarak.. O ışık yanıp sönmeye başladığı zaman işlem tamam demektir. Ortalama yarım saat sürüyor tam ölçmedim açıkçası..

    Dışarıdada yaptırılabilir yani.. Ama serviste yaptırıyorsanız bakımı mutlaka ekletin kimsenin pek aklına gelmez ama faydalı birşeydir.


    Anladım teşekkür ederim hocam önemli bir nokta aslında. Bakım işlemlerinin de yetkili servisin bakması gereken kritik işlemler dışındaki işlemler

    dışarıdan yapılsa daha kolay ve ekonomik olur tabii ama aracın garanti şartlarına uygun olup olmadığını denetlemeleri zorlaşır herhalde. Sistem

    kurulmuş birşekilde bize de çarkları döndürmek kalıyor el mahkum.




  • hocam bujilerinin parça fiyatı pahalıdır, tsi bujileri 120 lira sadece parça fiyatı misal. o yüzden o kadar artmıştır fiyat. 2011 temmuzda benim aracın ilk bakımını 305 liraya yaptırmıştım, 2. bakıma 550 lira isteniyor şu anda ben de doğuşa hareketimi yapmış bulunuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    hocam bujilerinin parça fiyatı pahalıdır, tsi bujileri 120 lira sadece parça fiyatı misal. o yüzden o kadar artmıştır fiyat. 2011 temmuzda benim aracın ilk bakımını 305 liraya yaptırmıştım, 2. bakıma 550 lira isteniyor şu anda ben de doğuşa hareketimi yapmış bulunuyorum.

    Hadi yaa şaşırmışlar resmen ya yapılan işlemler de belli yani hiç ederi değil. Biliyorsunuz Çelik Motor bi doğuş olma yolunda ilerliyor umarım gittikleri

    yolun yol olmadığını kısa sürede anlarlar. Serviste ilgilenen arkadaş fazla gerekli değil dediği için motor yağ kanalları temizliği ve buji değişimini(öteki

    seneye aktardı) eklettirmedim. Eğer onlar da olsaydı ikinci bakım bi 450 TL ye falan mal olucaktı, onları çıkarınca işte 266,77TL daha kabul edilebilir bir

    seviyede oldu bakım.




  • 2011 ceratomun bugün 30 bin bakımını (yağ,hava, polen,benzin filtreleri değişti. bujileri,motor yağı, cam suyu değişti+ işçilik) toplam 441 TL ye yaptırdım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.