Şimdi Ara

.::Peugeot 205 1.9 GTİ Hakkında Görüşleriniz ::. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
13.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Daha önce arkadaşlar söylemişler zaten. Bu araba durmaz. Şahsen de kullandım 19lu yaşlarımda ve verdiği adrenalini hala unutamam. Neyse alacaksanız hayırlı olsun. Alınca haber verin de bir helvanızı yiyelim.
  • Eskiden gıpta ile bakardım çok hoşuma giderdi bu makine

    Bir garajın olacak ölü bir 205 GTi bulacaksın baştan aşağı yenileyip ferrari kırmızısına boyatıp hafta sonları zevk için kullanacaksın.

    Olacak+olacak malesef olmuyor bunlar sadece fotoğraflarına bakıp iç geçireceğiz sanırım.
  • konu çok fena hortlamış arkadaşlar 2008 in topiği yazmayında düşsün
  • hort 2 adet 205 gti kullandım. uğraşacak vaktiniz yoksa uzak durun. vaktiniz varsa tamirciyle kanka değilseniz pahalıya patlar :)
  • O araçların çoğunda piston kolları kırılmış, yatak sarmış oluyor. Sadece 205 için değil, Clio RSI, Williams gibi araçlar da aynı durumdalar. İkinci el konusunda umutlanmayın derim. Son araç olmaya müsait alet. Bence aynı motora sahip Citroen BX 1.9 GTI modeli daha iyi olur. Hidrolik kaçağı olmayanını bulursanız konfor, yol tutuşunun ne demek olduğunu anlarsınız.
  • Peugeot' un gelmiş geçmiş en yakışıklı spor otomobilidir bence. Ciddi bir alt yapısı vardır. Rallilerde argesi yapılmıştır. En çok karşılaşılan problemi debimetre sıkıntısıdır. Parmaklanmamış ve kurcalanmamışını bulmak zordur. Bulursanız 8.000 TL üzeri fiyatlara bulabilirsiniz şansınız varsa. Ancak otomobil aşığı olmayan birisinin kullanacağı bir otomobil değildir cidden. Çok özen ve ilgi ister. Mekaniği, elektriği hassastır.
  • aslında o kadar problemli araç değildir acemi ustaların elinde mundar olur. bosch jetronik sistemdir buji seçer kendi bujisini ister mesela ngk bcp6s 1.9 gti için.evet debimetre kurcalanmışsa ustası ayarlar. co ayarı 1.5 ile 1.8 olması lazım. ayrıca avas tabancası ile avans ayarı yapılması lazım göz kulak kararı olmaz, işten anlamayan ustalar suçu debimetreye atar oysa çoğu rolanti dengesizliği ve performans düşüklügü aracın kelebek boğazı,otomatik jikle ve hortumlardan kaçak hava alması hava yakıt oranını bozar buda rolenti düzensizliği ve güç düşüşü meydana getirir.teklemeler genelde disbiratör kapağındaki çatlaktan veya millindeki boşluktan olur. parçaları bulunur ve fiyatı uygundur. saç aksamı galvanizlidir korozyona dayanıklıdır. d6b kodlu motor 128 hp dir.870kg ağırlığı vardır fabrika verisi 0-100 7.8 olması lazım.debimetre den kurtulumak için MegaSquirt sistem yaptırabilirsiniz bu sistemle debimetre ve disbiratörden kurtulursunuz. dizaynı pininfarina yapımıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arena -- 20 Şubat 2012; 5:41:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arena

    aslında o kadar problemli araç değildir acemi ustaların elinde mundar olur. bosch jetronik sistemdir buji seçer kendi bujisini ister mesela ngk bcp6s 1.9 gti için.evet debimetre kurcalanmışsa ustası ayarlar. co ayarı 1.5 ile 1.8 olması lazım. ayrıca avas tabancası ile avans ayarı yapılması lazım göz kulak kararı olmaz, işten anlamayan ustalar suçu debimetreye atar oysa çoğu rolanti dengesizliği ve performans düşüklügü aracın kelebek boğazı,otomatik jikle ve hortumlardan kaçak hava alması hava yakıt oranını bozar buda rolenti düzensizliği ve güç düşüşü meydana getirir.teklemeler genelde disbiratör kapağındaki çatlaktan veya millindeki boşluktan olur. parçaları bulunur ve fiyatı uygundur. saç aksamı galvanizlidir korozyona dayanıklıdır. d6b kodlu motor 128 hp dir.870kg ağırlığı vardır fabrika verisi 0-100 7.8 olması lazım.debimetre den kurtulumak için MegaSquirt sistem yaptırabilirsiniz bu sistemle debimetre ve disbiratörden kurtulursunuz. dizaynı pininfarina yapımıdır.

    abi sen nerelerdesin ya? sattınmı 205i? ben adanadan emrah, eski th 2 0 5, jh 2 05 sahibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak11

    quote:

    Orijinalden alıntı: arena

    aslında o kadar problemli araç değildir acemi ustaların elinde mundar olur. bosch jetronik sistemdir buji seçer kendi bujisini ister mesela ngk bcp6s 1.9 gti için.evet debimetre kurcalanmışsa ustası ayarlar. co ayarı 1.5 ile 1.8 olması lazım. ayrıca avas tabancası ile avans ayarı yapılması lazım göz kulak kararı olmaz, işten anlamayan ustalar suçu debimetreye atar oysa çoğu rolanti dengesizliği ve performans düşüklügü aracın kelebek boğazı,otomatik jikle ve hortumlardan kaçak hava alması hava yakıt oranını bozar buda rolenti düzensizliği ve güç düşüşü meydana getirir.teklemeler genelde disbiratör kapağındaki çatlaktan veya millindeki boşluktan olur. parçaları bulunur ve fiyatı uygundur. saç aksamı galvanizlidir korozyona dayanıklıdır. d6b kodlu motor 128 hp dir.870kg ağırlığı vardır fabrika verisi 0-100 7.8 olması lazım.debimetre den kurtulumak için MegaSquirt sistem yaptırabilirsiniz bu sistemle debimetre ve disbiratörden kurtulursunuz. dizaynı pininfarina yapımıdır.

    abi sen nerelerdesin ya? sattınmı 205i? ben adanadan emrah, eski th 2 0 5, jh 2 05 sahibi

    nasılsın emrah, yok satmadım bir tane daha aldım yedek parçalık olarak




  • Modası geçmiş, çok sorun çıkartma potansiyelli araçlarla uğraşmamak lazım.
  • konuyu acayip hortlattım ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak11

    quote:

    Orijinalden alıntı: arena

    aslında o kadar problemli araç değildir acemi ustaların elinde mundar olur. bosch jetronik sistemdir buji seçer kendi bujisini ister mesela ngk bcp6s 1.9 gti için.evet debimetre kurcalanmışsa ustası ayarlar. co ayarı 1.5 ile 1.8 olması lazım. ayrıca avas tabancası ile avans ayarı yapılması lazım göz kulak kararı olmaz, işten anlamayan ustalar suçu debimetreye atar oysa çoğu rolanti dengesizliği ve performans düşüklügü aracın kelebek boğazı,otomatik jikle ve hortumlardan kaçak hava alması hava yakıt oranını bozar buda rolenti düzensizliği ve güç düşüşü meydana getirir.teklemeler genelde disbiratör kapağındaki çatlaktan veya millindeki boşluktan olur. parçaları bulunur ve fiyatı uygundur. saç aksamı galvanizlidir korozyona dayanıklıdır. d6b kodlu motor 128 hp dir.870kg ağırlığı vardır fabrika verisi 0-100 7.8 olması lazım.debimetre den kurtulumak için MegaSquirt sistem yaptırabilirsiniz bu sistemle debimetre ve disbiratörden kurtulursunuz. dizaynı pininfarina yapımıdır.

    abi sen nerelerdesin ya? sattınmı 205i? ben adanadan emrah, eski th 2 0 5, jh 2 05 sahibi

    nasılsın emrah, yok satmadım bir tane daha aldım yedek parçalık olarak

    :) sağolasın iyilik sağlık.hayırlı olsun abi, ben son siyahı sattıktan sonra uzun süre 205 aradım bulamadım :( çok pişmanım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak11

    quote:

    Orijinalden alıntı: arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak11

    quote:

    Orijinalden alıntı: arena

    aslında o kadar problemli araç değildir acemi ustaların elinde mundar olur. bosch jetronik sistemdir buji seçer kendi bujisini ister mesela ngk bcp6s 1.9 gti için.evet debimetre kurcalanmışsa ustası ayarlar. co ayarı 1.5 ile 1.8 olması lazım. ayrıca avas tabancası ile avans ayarı yapılması lazım göz kulak kararı olmaz, işten anlamayan ustalar suçu debimetreye atar oysa çoğu rolanti dengesizliği ve performans düşüklügü aracın kelebek boğazı,otomatik jikle ve hortumlardan kaçak hava alması hava yakıt oranını bozar buda rolenti düzensizliği ve güç düşüşü meydana getirir.teklemeler genelde disbiratör kapağındaki çatlaktan veya millindeki boşluktan olur. parçaları bulunur ve fiyatı uygundur. saç aksamı galvanizlidir korozyona dayanıklıdır. d6b kodlu motor 128 hp dir.870kg ağırlığı vardır fabrika verisi 0-100 7.8 olması lazım.debimetre den kurtulumak için MegaSquirt sistem yaptırabilirsiniz bu sistemle debimetre ve disbiratörden kurtulursunuz. dizaynı pininfarina yapımıdır.

    abi sen nerelerdesin ya? sattınmı 205i? ben adanadan emrah, eski th 2 0 5, jh 2 05 sahibi

    nasılsın emrah, yok satmadım bir tane daha aldım yedek parçalık olarak

    :) sağolasın iyilik sağlık.hayırlı olsun abi, ben son siyahı sattıktan sonra uzun süre 205 aradım bulamadım :( çok pişmanım

    buluruz emrah daha satılıga çıkmamış ne cevherler var . bu arada nette sıfır parçalar baya arttı fiyatta makul. ankaradan birisi ile görüştüm MegaSquirt sistemi oraya gelir yaparım dedi. biliyorsun debimetre distiribütör jikle iptal oluyor zaten sıfır debi+jikle+dist alsan MegaSquirt sistemden 2 kat fazlaya mal oluyor. MegaSquirt sistem yaptırmazsam bakacam duruma göre 306 gti-6 motorla şanzıman alıp atacam üstüne yazın inşallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak11

    quote:

    Orijinalden alıntı: arena

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak11

    quote:

    Orijinalden alıntı: arena

    aslında o kadar problemli araç değildir acemi ustaların elinde mundar olur. bosch jetronik sistemdir buji seçer kendi bujisini ister mesela ngk bcp6s 1.9 gti için.evet debimetre kurcalanmışsa ustası ayarlar. co ayarı 1.5 ile 1.8 olması lazım. ayrıca avas tabancası ile avans ayarı yapılması lazım göz kulak kararı olmaz, işten anlamayan ustalar suçu debimetreye atar oysa çoğu rolanti dengesizliği ve performans düşüklügü aracın kelebek boğazı,otomatik jikle ve hortumlardan kaçak hava alması hava yakıt oranını bozar buda rolenti düzensizliği ve güç düşüşü meydana getirir.teklemeler genelde disbiratör kapağındaki çatlaktan veya millindeki boşluktan olur. parçaları bulunur ve fiyatı uygundur. saç aksamı galvanizlidir korozyona dayanıklıdır. d6b kodlu motor 128 hp dir.870kg ağırlığı vardır fabrika verisi 0-100 7.8 olması lazım.debimetre den kurtulumak için MegaSquirt sistem yaptırabilirsiniz bu sistemle debimetre ve disbiratörden kurtulursunuz. dizaynı pininfarina yapımıdır.

    abi sen nerelerdesin ya? sattınmı 205i? ben adanadan emrah, eski th 2 0 5, jh 2 05 sahibi

    nasılsın emrah, yok satmadım bir tane daha aldım yedek parçalık olarak

    :) sağolasın iyilik sağlık.hayırlı olsun abi, ben son siyahı sattıktan sonra uzun süre 205 aradım bulamadım :( çok pişmanım

    buluruz emrah daha satılıga çıkmamış ne cevherler var . bu arada nette sıfır parçalar baya arttı fiyatta makul. ankaradan birisi ile görüştüm MegaSquirt sistemi oraya gelir yaparım dedi. biliyorsun debimetre distiribütör jikle iptal oluyor zaten sıfır debi+jikle+dist alsan MegaSquirt sistemden 2 kat fazlaya mal oluyor. MegaSquirt sistem yaptırmazsam bakacam duruma göre 306 gti-6 motorla şanzıman alıp atacam üstüne yazın inşallah

    abi cevher lazım bize 2 adet arıyoruz :)
    ms yapan ankarada var hatta 1-2 205'e yapmış. ama sağlıklı olup olmadığını bilmiyorum. 205team den hatırlarsan hüseyin abi vardı. o ms yapıyor ama zamanı pek yok :( savaş abinin arabayı aşırı çok güçlendirdiler mi16 :D
    306 gti - 6 için ufak kesip biçme gerekiyormuş, 306 gti 150- 5 olanlar cuk diye oturuyormuş. bence araştır abi




  • peki 1.6gtı ya sıfır motor yaptırsak malıyet ne olur.1.9 yapabilirmiyiz.kaporta saglam sadece motor istiyor.fiyatta makul.lpg li performansı ne olur.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.