Şimdi Ara

:: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.020
Cevap
35
Favori
539.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracım 306 XT 1.8 4 kapı/ Lovato Easy Fast lpg var. Şimdilik sadece eski fotoğrafını ekleyebiliyorum. Aracı aldığım vatandaşlar hala ilanlarını silmemişler. O fotoğrafı ekliyorum. Biraz değişiklkler var. Yeni fotoları (lpg ile baraber) en yakın zamanda ekleyeceğim.

     :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı ::
  • Şu senin göztepedeki ustaya bi ara ben de gideyi ya da bi gün ayarlayalım beraber gidelim. Arabayı açı ya götürdüm ama memnun kalmadım...


    quote:

    Orjinalden alıntı: armoni59

    sevgili rb. atasoy kardeşim, malum tozlu yollarda sık yıkatamadım o dönem aracı şöyle güzel bir yıkatıp resmini çekeyim foruma koyarım.
    Burada memnun kaldığımız servis hizmetlerinden de bahsedersek birbirimize faydalı olacağımızı zannediyorum.
    Ben aracı alalı 3 yıl kadar oldu. Bu zamana kadar kafama göre bir servis bulamamıştım.geçen hafta ist. göztepe sanayide özel bir peugeot servisi buldum tanıdık vasıtasıyla. Gayet mütevazi bir usta.baştan şüpheyle baktım ama 82000 km olan araca güzel bir bakım yaptı.
    araçla ilgili bir çokta bilgi verdi.(Çoğu usta bilmez yada konuşmaz.)Sonuç olarak hava ,yakıt filtresi,bujiler değişti fren hidroliği değişti.arka fren ayarları yapıldı.ıvır zıvır değişecek yerler vardı onları yaptı.70 ytl de para aldı.Daha ne olsun.
    LPG ile ilgili bende birşey söyleyeyim.Önceki aracım tofaş doğana lpg taktırmıştım.yolda lpg bitip benzine geçince araç tutuştu.Allahtan kalabalık bir yerdi de duranlar söndürdü.Ondan beri LPG olayına sıcak bakmam.Ama teknoloji gelişti.daha iyi sistemler çıktı.Çok geziyorsanaız arabayla iyi ustaya taktırın derim.yok benim gibi ayda 300-400 km yapıyorsan değmez..




  • Hasank24 kardeşim , ben ayın 15 inden sonra müsait olurum, istersen o zamana bırak yada bana PM mesajı at telefonunu vereyim oradan.
    Bende arar söylerim ona geleceğini.
  • selam arkadaşlar. uzun süredir şehirdışında idim 306mla. buğra bilir. kesin dönüş yaptım bugün yurda

    gelmeden 4 gün önce 70 milyonluk yakıt aldım. toplamda 360 km yol yaptım. 290 ş dışı. 70 km tamamen ş içi. kısa mesafeler ve küçük bi şehrde dur kalk. 2 de bir kontak kapat tekrar çalıştır. çarşıya dal trafik, pazar derken 100 km de o şekilde ş içi.

    kaba bi hesapla ortalam 200 bin lira yakmış aracım. demekki 200 ortalamayı yakalamak için uzun yolda 200 ün bile altına düşmüş. ki benzin 3 ytl olmadan önce 175 bini görmüştüm şehirler arası. ş dışında 100 ü geçmedim. fakat 3 dk süreyle de olsa çevre yolunda 160 la seyrettim. zaten ibrenin oynadığını gördüm. unutmadan söyliyim araba da 1 bilgisayar, eski hantal 51 ekran tv, 4 bavul ve ıvır zıvır bi sürü eşya. eve dönüş ne de olsa. anlıycağınız bagaj ve arka koltuk komple doluydu. tabi bu sadece şehir dışı ortalamaya katılabilir. ş içinde o şekilde gezmedim. 3-4 kişi gezdik sadece.

    diyeceksiniz ki depoda hiç mi benzin yoktu 70 ytl lik almadan önce? ewet vardı. kırmızı ışığın tam dibindeydi. taş çatlasa 1-2 lt benzin vardır ki o azcık kalın sarı çizginin dibindeydi. 1 gün o şekilde kullandıktan sonra 70 ytl lik benzin aldım. kısacası bu hata payıyla beraber 360 değil 350 km yapmış olsam 70 ytl 200 bin tam yapıyor. eminim temmuzda uzun yolda 170 bini yakalarım.

    yakıt konusunda aracı çok beğeniyorum. sizde paylaşın. bnmki biraz uzun oldu kusura bakmayın. saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 4 Haziran 2007; 23:16:08 >




  • Pejo 306 'ya lpg ( Lovato Easy Fast) taktırdım. 3 hafta sorunsuz bindim. Geçenlerde rolanti bozulunca ve sabahları zor çalışınca rolanti düzenleyici değiştirdim. 250 km hiç sorunsuz bindim. Şimdi sorunlar yeniden başladı. Sabahları zor çalışıyor, rolantide oynama var, ve artık lpg'de de oynama görülüyor. Öyleki bazen aracı boşa aldığımda veya vites değiştirirken ayağım biraz fazla debriyajda kalınca araç stop edecek gibi oluyor.
    İşin kötü yanı bugün Erkaya'ya gittim, araç cihaza bağlandı ve hiçbir sorun yok. Araç düzgün çalışıyor. Hiçbir oynama yok. Onların tavsiyesi bir kaç gün aracı denemeye devam edip bir günlüğüne servise bırakıp oksijen müşürünü (egsoz sensörü) değiştirmekmiş. Lpg'li pejolarda böyle sıkıntıların devamlı olduğu hatta bunun 406'larda üst safhalarda olduğu söylendi. Ki bu lpg sistemini söktürmeye kadar gidiyormuş.
    Bu ara lpg taktırdığım yere de gittim (onlar cihaza bağladıkları aracım için lpg'nin sorun çıkartmadığını söylediler). Sorunun benzin sisteminden kaynaklandığını aracın biryerlerden hava aldığını söylediler.
    Şimdi ben aracı 3 gün benzinde kullanacağım ve sorunun benzin sisteminden mi yoksa lpg'de mi kaynaklandığını çözmeye çalışacağım.


    *** Bu konuda bilgisi veya deneyimleri olanların yardımlarını bekliyorum***




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 306ankara

    Tüm 306 cıların burada toplanması ve bilgi paylaşımı olması çok güzel, elinize sağlık hayırlı olsun.


    Teşekkür ederiz.Siz de hoşgeldiniz topluluğumuza.


    armoni59, abicim bizimki takılmak işte.İnsanın vakti olmuyor bazen yıkatmaya.
    Servis işi de önemli gerçekten.Bizim aracı almamıza vesile olan babamın arkadaşı pejo servisidir.Ankara batıkentteki sanayide.Vatan peugeot.4 sene önce vatan amca vesilesiyle almıştık pejoyu.


    Ahmet Uzun, abi sizin araç da çok tatlı.Rengi de çok güzel valla.Bize biraz donanımlardan bahsetsene biz bu xr, xt işinden çıkamadık da Cihan abimle Yeni fotoğrafları da bekliyoruz.


    Cihan abi, Hoşgeldin sefalar getirdin.Bu araç az yakıyo cidden ya.Bide lpg olunca koklar valla Bu aralar bi görüşelim.Aracının bakımı gelsin bide vatan pejo yaparız senle.


    Ben yeni fotoğraflar çektim ama üşeniyorum buraya yüklemeye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-18F1A75FA -- 5 Haziran 2007; 13:51:19 >




  • rb.atasoy, ne dersin sizin vatan amca bu problemimmi çözebilir mi? tam olarak yeri neresi. başkent sanayiye gitmeyi düşünüyordum(eski ustama). Dün erkaya'ya gittim beni tam olarak tatmin edemediler
  • aracın donanımları;
    ABS
    Klima
    Çift Hava Yastığı
    Dört Cam Otomatik
    Yağmur sensörü
    .
    .
    .
    .
    Platinium'a ek olarak kadife koltuk, Ben alırken en fulü denmişti.Ankra'da 3 adet varmış
    Ruhsatta 306 XT 1.8 4 kapı geçiyor
  • Çözermi bilemem ama peugeot'lar konusunda tecrübelidir.Eğer problem devam ederse sizde özel servis düşünürseniz yönlendirebilirim sizi.
  • TEŞEKKÜR EDERİM
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmet Uzun

    rb.atasoy, ne dersin sizin vatan amca bu problemimmi çözebilir mi? tam olarak yeri neresi. başkent sanayiye gitmeyi düşünüyordum(eski ustama). Dün erkaya'ya gittim beni tam olarak tatmin edemediler




    bizde erkaya gittik servis için. aynen tatmin edemiyorlar. istediği kadar işini düzgün yapsın tatmin edemiyorlar ya erkay bi garip.
  • Özel servis olarak önerim:

     :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı ::



    Karttaki adres eski adrestir.Onun karşısında şimdi.Güzergah yine aynı.Carrefouru geçince volvo plazadan hemen sonra sağa dönün.

     :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı ::
  • Oksijen müşürünü değiştirdim, araba düzeldi. 200-250 km daha kullandıktan sonra herşeyin normale dönüp dönmediği belli olur.
    Aracım şu anda şehirler arası %90 klima açık olarak 0,115 ykr yakıyor. Şehir içi de (gerçek yoğun trafik) 0,144 ykr yakıyor. Şu anda çok memnunum.
    Hatta geçen hafta arkadaşımın Bora ile kapıştık, şimdi pejomun yanında bir de Bora'm oldu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmet Uzun

    Oksijen müşürünü değiştirdim, araba düzeldi. 200-250 km daha kullandıktan sonra herşeyin normale dönüp dönmediği belli olur.
    Aracım şu anda şehirler arası %90 klima açık olarak 0,115 ykr yakıyor. Şehir içi de (gerçek yoğun trafik) 0,144 ykr yakıyor. Şu anda çok memnunum.
    Hatta geçen hafta arkadaşımın Bora ile kapıştık, şimdi pejomun yanında bir de Bora'm oldu.




    oksijen müşürü dediğin olay, 250 ytl civarında bir parça dimi. Bir de rolanti motoru değişecek 250 ytl de o. doğrumu biliyorum. ,

    306xr platinum araç 0,200 ykr yakıyor km de ....




  • BİZİM ARAÇLARIN BİJON ARALIĞI NEDİR...?
  • Şasi numaranla parçayı istiyorlar. Erkaya'da oksijen müşürüne 185+işçilik dediler. Ben orjinalini işçilik dahil 150 ytl'ye takdırdım.
    Rolanti düzenleyicisini servise sormadım. Ama, taktırma+kelebeğin sökülüp temizlenmesi dahil 230 ytl verdim. Tabi benim taktırdığım yerlerde de araç cihaza bağlandı, gereken ayarlar ve arıza tespitleri yapıldı.
    Şimdilik bir problemim yok...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmet Uzun

    Oksijen müşürünü değiştirdim, araba düzeldi. 200-250 km daha kullandıktan sonra herşeyin normale dönüp dönmediği belli olur.
    Aracım şu anda şehirler arası %90 klima açık olarak 0,115 ykr yakıyor. Şehir içi de (gerçek yoğun trafik) 0,144 ykr yakıyor. Şu anda çok memnunum.
    Hatta geçen hafta arkadaşımın Bora ile kapıştık, şimdi pejomun yanında bir de Bora'm oldu.



    Problemin düzeldiğine sevindim.İnşallah bir problem daha çıkmaz.

    Şimdilerde bizim araba değiştirme düşüncemiz var.Ben 406 diyorum babam bora diyor.Ve 2004 406lar 22bin civarı 2004 boralar 25bin civarı fiyattalar.Sizce 406nın yanında bora arabamı




  • Arkadaşlar cihan abim dedi ki hava filitresine giden boru uzun süre beklediği için yırtılmış olabilirmiş.Onunki yırtıkmış değiştirmiş baya fark etti dedi.Bende bakacağım.E onca senelik araç, yırtılma ihtimali yüksek.

    Ayrıntılı bilgi için oneMoreaCupofCoffee seni bekliyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-18F1A75FA -- 10 Haziran 2007; 17:57:37 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy
    Sizce 406 nın yanında bora araba mı



    araba... ama oyuncak araba
  • evet teşrif edebildim sonunda

    önceleikkle buğra bence borayı yabana atma. 406 ewt şekil araç bende çok beğeniyorum ama bora karşısında seçim yapmak oldukça zor. bora eniştemde var 2004 baya kaliteli. az önce indim arabanın tepesinden. tek eksiği iç darlığı diyebilirim 406 dan.. ince elemek lazım. araçların temizliğide önemli tabi.

    406 üst sınıf olmasına rağmen boradan oldukça ucuz.. bu da ilginç . tabi burada boranın 1,6 olmasından ötürü getirdiği vergi avantajınıda göz ardı etmemk gerek.


    körük olayına gelince resim ekliyim. yalnız o körük bunda bütünleşik gibi duruyor. 99 model bizimkisinde basit plastik kelepçeyle tek taraflı tutturulmuş vaziyettedir. kendiniz rahatlıkla değiştirebilirsiniz. dışardan bakınca bişi belli olmuyor ama azcık dokunun inceleyin paramparça olduunu göreceksiniz. tabi uzun süredir değiştirmediyseniz. fiyat olarak 16 ytl verdim.. orjinal.. tavisye ederim çünkü daha yumuşak yumuşak plastik daha toleranslı uzun ömürlüdür.

    ayrıca değiştirmesseniz ne olur? elbette yolda kalmazsınız. ama motor soğuk hava alsın diye adamlar boruyu tee oraya uzatmışlar şimdi ortasından yırtılması oradan az hava almasına veya motordan sıcak hava almasına neden olacaktır. performans ve yakıtta etkisi olacaktır. yakıtta göremedim henüz ama çekiş iyileşti.. saygılar..

     :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı ::


     :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı ::



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 11 Haziran 2007; 0:39:57 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.