Yeni Focusun kalitesine açıkçası diyeceğim bişey yok ta, değerlendirme focus reklamı gibi olmuş açıkçası...
Alıntıları Göster
direksiyon fazla eleştiri almış fakat diğer sınıfı olan araçlarla kıyaslandığında en iyi en güzel tasarıma sahip olan 307/308 direksiyonu bence. bir megane direksiyonu istemezdiniz herhalde.
bunun dışında fiyatı yüksek. bence tek eksisi bu.
quote:
Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR
direksiyon fazla eleştiri almış fakat diğer sınıfı olan araçlarla kıyaslandığında en iyi en güzel tasarıma sahip olan 307/308 direksiyonu bence. bir megane direksiyonu istemezdiniz herhalde.
bunun dışında fiyatı yüksek. bence tek eksisi bu.
Alıntıları Göster
Aracın burnunu kestirmek zor oluyor park ederken, biraz şişik garip 1 önü var.
quote:
Orijinalden alıntı: duvall
quote:
Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A
AutoCar dergisinin Focus 1.6 TDCi, 308 1.6 HDİ, Astra 1.3 CTDİ, ve Hyundai İ30 Dizel'in karşılaştırma Sonucu ;
Yeni Focusun kalitesine açıkçası diyeceğim bişey yok ta, değerlendirme focus reklamı gibi olmuş açıkçası...
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: duvall
Yeni Focusun kalitesine açıkçası diyeceğim bişey yok ta, değerlendirme focus reklamı gibi olmuş açıkçası...
test..focus odaklı ypıldı zaten....en son o geldi diye...onu baz alarak değerlendirme yapıldı....bu açıklamalar yazının başında var... bilginize...
quote:
Orijinalden alıntı: dwain
Merhaba,
Çok detaylı bir inceleme yapmadım ama izlenimlerim şöyle:
Ön konsolun çevresindeki kaplamanın uç noktaları yani ön camla birleştiği noktalar sanki yarım kalmış gibi duruyor. Direksiyonunu Golf ile karşılaştırırsak Golf'ünki kesinlikle daha güzel. Teyp konsolu aslında Peugeot'nunki hoşuma gitmiyor değil. Ancak Golf gibi görüntülü olabilirdi. Bunun yanısıra mesela el freninin yanında bardaklıklar var. Golf'de bu bölüm güzel bir kapak ile kapalı durumda ve kapağı açtıktan sonra bardaklıkların açılması da çok güzel. Switch eder gibi ittiriyorsunuz ve otomatik açılıyor.
Peugeot da öyle değil. Kol dayama kısmında da Golf daha ağır basıyor. Peugeot'da kaldırım çekiyorsun vs...
Torpido gözü Golf'te açtığın zaman kapak yavaşça aşağıya doğru iner ve karşında süet kaplı bir torpido gözü belirir. Peugeot'da içi tamamen plastik ve bence güzel değil.
Yine gözlük kabı yeri Golf'te tam dikiz aynasının önünde bir düğmeyle açılıyor. Peugeot'da bu başının üstünde sol tarafta kapı penceresinin yukarıda bittiği yerde ve açmak için bir düğmesi yok. Çekip içine koyuyorsun.
Sonra dikiz aynasının yanındaki düğmeler... Peugeot'da bunlara bastığın zaman tavan içeri doğru esniyor. Ki görüntüsü de çok basit bence. Sanki Doğan Şahin'in ışıkları gibi... Arada hiçbir mekanizma yok. Işık ve camı var sadece.. Golfte düğmeler güzel bir çerçeve ile sarılmış. Bastığında öyle tavan içine göçer gibi esnemiyor. Sağlam yani.
Şu anda bunlar aklımda kalanlar. Dış görünüşü Golf'ten daha güzel Peugeot'nun... Cam tavan opsiyonu da var üst modellerinde. Bence çok şık duracaktır. Aracın içindeki bu söylemiş olduğum kalite farkları aslında sadece işçilikle ilgili. Peugeot'da baktığımızda yok yok... Her türlü özellikler var. Sadece kaliteleri biraz farklı.
Açıkçası ben de ne alacağımı şaşırdım.
Golf düşünüyordum ama kasasının değişecek olmasından dolayı tamamen soğudum. Peugeot için de daha hala karar veremiyorum. Ama şu anda görünüşü hepsinden güzel Seat Leon var. Konsolu hepsinden daha güzel. Ama teyp konsolu hepsinden kötü :) Yine de çok güzel sportif bir araç. 1.4 her şeyden önce. TSI ve 125 hp ile iyi bir performans sunuyor.
Ben bu yorumları daha aracı test etmeden yapıyorum :) Bu haftasonu hepsini test edeceğim. Golf, Leon ve Peugeot... Hayırlısıysa Leon istiyorum. Ama test ettikten sonra gönlüm hangisine giderse ona da yönelebilirim... Golf hariç tabi... Kasasını hem sevmiyorum hem de değişecek zaten... O kadar da beklemek istemiyorum...
Sevgiler...
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: dwain
Merhaba,
Çok detaylı bir inceleme yapmadım ama izlenimlerim şöyle:
Ön konsolun çevresindeki kaplamanın uç noktaları yani ön camla birleştiği noktalar sanki yarım kalmış gibi duruyor. Direksiyonunu Golf ile karşılaştırırsak Golf'ünki kesinlikle daha güzel. Teyp konsolu aslında Peugeot'nunki hoşuma gitmiyor değil. Ancak Golf gibi görüntülü olabilirdi. Bunun yanısıra mesela el freninin yanında bardaklıklar var. Golf'de bu bölüm güzel bir kapak ile kapalı durumda ve kapağı açtıktan sonra bardaklıkların açılması da çok güzel. Switch eder gibi ittiriyorsunuz ve otomatik açılıyor.
Peugeot da öyle değil. Kol dayama kısmında da Golf daha ağır basıyor. Peugeot'da kaldırım çekiyorsun vs...
Torpido gözü Golf'te açtığın zaman kapak yavaşça aşağıya doğru iner ve karşında süet kaplı bir torpido gözü belirir. Peugeot'da içi tamamen plastik ve bence güzel değil.
Yine gözlük kabı yeri Golf'te tam dikiz aynasının önünde bir düğmeyle açılıyor. Peugeot'da bu başının üstünde sol tarafta kapı penceresinin yukarıda bittiği yerde ve açmak için bir düğmesi yok. Çekip içine koyuyorsun.
Sonra dikiz aynasının yanındaki düğmeler... Peugeot'da bunlara bastığın zaman tavan içeri doğru esniyor. Ki görüntüsü de çok basit bence. Sanki Doğan Şahin'in ışıkları gibi... Arada hiçbir mekanizma yok. Işık ve camı var sadece.. Golfte düğmeler güzel bir çerçeve ile sarılmış. Bastığında öyle tavan içine göçer gibi esnemiyor. Sağlam yani.
Şu anda bunlar aklımda kalanlar. Dış görünüşü Golf'ten daha güzel Peugeot'nun... Cam tavan opsiyonu da var üst modellerinde. Bence çok şık duracaktır. Aracın içindeki bu söylemiş olduğum kalite farkları aslında sadece işçilikle ilgili. Peugeot'da baktığımızda yok yok... Her türlü özellikler var. Sadece kaliteleri biraz farklı.
Açıkçası ben de ne alacağımı şaşırdım.
Golf düşünüyordum ama kasasının değişecek olmasından dolayı tamamen soğudum. Peugeot için de daha hala karar veremiyorum. Ama şu anda görünüşü hepsinden güzel Seat Leon var. Konsolu hepsinden daha güzel. Ama teyp konsolu hepsinden kötü :) Yine de çok güzel sportif bir araç. 1.4 her şeyden önce. TSI ve 125 hp ile iyi bir performans sunuyor.
Ben bu yorumları daha aracı test etmeden yapıyorum :) Bu haftasonu hepsini test edeceğim. Golf, Leon ve Peugeot... Hayırlısıysa Leon istiyorum. Ama test ettikten sonra gönlüm hangisine giderse ona da yönelebilirim... Golf hariç tabi... Kasasını hem sevmiyorum hem de değişecek zaten... O kadar da beklemek istemiyorum...
Sevgiler...
selam kardesim sen hic fiat bravoyu gordun mu?bu saydiklarinin hepsi fiat bravo da bir numara,hem dis gorunus hem iscilik kalitesi..ic gorunusu ise bana gore mukkemel bir arac,plastik ,iscilik kalitesi teknolojinin son noktasi,ayrica teybi de senin istedigin gibi dort cesidi var,en ucuzu da hem cok guzel hem de mukemmel ses kalitesi veriyordu,denedigim icin soyluyorum,bir de fiat servis ve yedek parca agi en avantajli araclardan biri...yine de sen bilirsin renkler ve zevkler tartisilmaz...ben bunu soyledim cunku fiat bravo cok yeni cikmis bir model ve en az 4-5 sene genel olarak degismez.ben al demiyorum ama test edersen bu da aklinda olsun dedim...hayirli testler........
quote:
Orijinalden alıntı: levis_mk
quote:
Orjinalden alıntı: dwain
Merhaba,
Çok detaylı bir inceleme yapmadım ama izlenimlerim şöyle:
Ön konsolun çevresindeki kaplamanın uç noktaları yani ön camla birleştiği noktalar sanki yarım kalmış gibi duruyor. Direksiyonunu Golf ile karşılaştırırsak Golf'ünki kesinlikle daha güzel. Teyp konsolu aslında Peugeot'nunki hoşuma gitmiyor değil. Ancak Golf gibi görüntülü olabilirdi. Bunun yanısıra mesela el freninin yanında bardaklıklar var. Golf'de bu bölüm güzel bir kapak ile kapalı durumda ve kapağı açtıktan sonra bardaklıkların açılması da çok güzel. Switch eder gibi ittiriyorsunuz ve otomatik açılıyor.
Peugeot da öyle değil. Kol dayama kısmında da Golf daha ağır basıyor. Peugeot'da kaldırım çekiyorsun vs...
Torpido gözü Golf'te açtığın zaman kapak yavaşça aşağıya doğru iner ve karşında süet kaplı bir torpido gözü belirir. Peugeot'da içi tamamen plastik ve bence güzel değil.
Yine gözlük kabı yeri Golf'te tam dikiz aynasının önünde bir düğmeyle açılıyor. Peugeot'da bu başının üstünde sol tarafta kapı penceresinin yukarıda bittiği yerde ve açmak için bir düğmesi yok. Çekip içine koyuyorsun.
Sonra dikiz aynasının yanındaki düğmeler... Peugeot'da bunlara bastığın zaman tavan içeri doğru esniyor. Ki görüntüsü de çok basit bence. Sanki Doğan Şahin'in ışıkları gibi... Arada hiçbir mekanizma yok. Işık ve camı var sadece.. Golfte düğmeler güzel bir çerçeve ile sarılmış. Bastığında öyle tavan içine göçer gibi esnemiyor. Sağlam yani.
Şu anda bunlar aklımda kalanlar. Dış görünüşü Golf'ten daha güzel Peugeot'nun... Cam tavan opsiyonu da var üst modellerinde. Bence çok şık duracaktır. Aracın içindeki bu söylemiş olduğum kalite farkları aslında sadece işçilikle ilgili. Peugeot'da baktığımızda yok yok... Her türlü özellikler var. Sadece kaliteleri biraz farklı.
Açıkçası ben de ne alacağımı şaşırdım.
Golf düşünüyordum ama kasasının değişecek olmasından dolayı tamamen soğudum. Peugeot için de daha hala karar veremiyorum. Ama şu anda görünüşü hepsinden güzel Seat Leon var. Konsolu hepsinden daha güzel. Ama teyp konsolu hepsinden kötü :) Yine de çok güzel sportif bir araç. 1.4 her şeyden önce. TSI ve 125 hp ile iyi bir performans sunuyor.
Ben bu yorumları daha aracı test etmeden yapıyorum :) Bu haftasonu hepsini test edeceğim. Golf, Leon ve Peugeot... Hayırlısıysa Leon istiyorum. Ama test ettikten sonra gönlüm hangisine giderse ona da yönelebilirim... Golf hariç tabi... Kasasını hem sevmiyorum hem de değişecek zaten... O kadar da beklemek istemiyorum...
Sevgiler...
selam kardesim sen hic fiat bravoyu gordun mu?bu saydiklarinin hepsi fiat bravo da bir numara,hem dis gorunus hem iscilik kalitesi..ic gorunusu ise bana gore mukkemel bir arac,plastik ,iscilik kalitesi teknolojinin son noktasi,ayrica teybi de senin istedigin gibi dort cesidi var,en ucuzu da hem cok guzel hem de mukemmel ses kalitesi veriyordu,denedigim icin soyluyorum,bir de fiat servis ve yedek parca agi en avantajli araclardan biri...yine de sen bilirsin renkler ve zevkler tartisilmaz...ben bunu soyledim cunku fiat bravo cok yeni cikmis bir model ve en az 4-5 sene genel olarak degismez.ben al demiyorum ama test edersen bu da aklinda olsun dedim...hayirli testler........
Alıntıları Göster
bence hiçkimseyi dinleme test et içine sineni al
quote:
Orijinalden alıntı: edilhan
bence hiçkimseyi dinleme test et içine sineni al
Alıntıları Göster
bu arada ford testi çok komik olmuş, fordun ne zaman tahtı oldu da tahtından inmemiş-miş
quote:
Orijinalden alıntı: demir_mert
Bence en büyük problemi 207 den farksız olan tasarımı. Bunun dışında, arabayı kullanmadığım için pek fikir sahibi değilim...
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: demir_mert
Bence en büyük problemi 207 den farksız olan tasarımı. Bunun dışında, arabayı kullanmadığım için pek fikir sahibi değilim...
geçenlerde yolda park etmiş 1 araç gördüm kendi kendime oha ne kadar büyükmüş bu 207 dedim arkasına bir baktım 308 yazıo
quote:
Orijinalden alıntı: dkerem2
quote:
Orjinalden alıntı: demir_mert
Bence en büyük problemi 207 den farksız olan tasarımı. Bunun dışında, arabayı kullanmadığım için pek fikir sahibi değilim...
geçenlerde yolda park etmiş 1 araç gördüm kendi kendime oha ne kadar büyükmüş bu 207 dedim arkasına bir baktım 308 yazıo
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: dkerem2
quote:
Orjinalden alıntı: demir_mert
Bence en büyük problemi 207 den farksız olan tasarımı. Bunun dışında, arabayı kullanmadığım için pek fikir sahibi değilim...
geçenlerde yolda park etmiş 1 araç gördüm kendi kendime oha ne kadar büyükmüş bu 207 dedim arkasına bir baktım 308 yazıo
207 ile 308 i ayirt edemiyosan bence burada yorum filan yazma gozlerin iyi gormuyo demekki.
308 yandan ve onden tasarim olarak bence cok guzel olmus fakat arkadan 307 308 den daha guzel
aracin icine bindiginizde egimli on konsol cok sportif duruyo ic tasarim olarak bence focustan daha iyi ama sinyal dugmeleri, muzik sisteminin dugmeleri ve direksiyonun kalitesiz olmasi gibi etkenlerden dolayi focus daha iyi.
kafamda 3 araba vardi civic hb, 308 ve focus 2 kere bu araclari incelemeye gittim ikisindede pejodan ve forddan cikip hondaya gidince ya kalite buymus dedim simdi 2. el honda civic hb ariyorum(i-shiftin vites gecislerinin yazilim ile hizlandigi konusu var donanimhaber honda bolumunde)
quote:
Orijinalden alıntı: ay61n
quote:
Orjinalden alıntı: dkerem2
quote:
Orjinalden alıntı: demir_mert
Bence en büyük problemi 207 den farksız olan tasarımı. Bunun dışında, arabayı kullanmadığım için pek fikir sahibi değilim...
geçenlerde yolda park etmiş 1 araç gördüm kendi kendime oha ne kadar büyükmüş bu 207 dedim arkasına bir baktım 308 yazıo
207 ile 308 i ayirt edemiyosan bence burada yorum filan yazma gozlerin iyi gormuyo demekki.
308 yandan ve onden tasarim olarak bence cok guzel olmus fakat arkadan 307 308 den daha guzel
aracin icine bindiginizde egimli on konsol cok sportif duruyo ic tasarim olarak bence focustan daha iyi ama sinyal dugmeleri, muzik sisteminin dugmeleri ve direksiyonun kalitesiz olmasi gibi etkenlerden dolayi focus daha iyi.
kafamda 3 araba vardi civic hb, 308 ve focus 2 kere bu araclari incelemeye gittim ikisindede pejodan ve forddan cikip hondaya gidince ya kalite buymus dedim simdi 2. el honda civic hb ariyorum(i-shiftin vites gecislerinin yazilim ile hizlandigi konusu var donanimhaber honda bolumunde)
Alıntıları Göster
ben ilk çıktığında 308 leri eleştirince baya bir üstüme gelinmişti.zamanında kusursuz bulan forum üyeleri bile sanırım eleştirmeye başlamış.4-5 aydır siteden uzağım.Bu zaman zarfında benim söylediklerime katılınmaya başlamış.Tekrarlıyorum kısaca.308 tam bir fiyaskodur.böyle dememin sebeplerini ilk test drive yaptığımda izlenimlerim olarak aktarmıştım.
quote:
Orijinalden alıntı: apolloapollo
ben ilk çıktığında 308 leri eleştirince baya bir üstüme gelinmişti.zamanında kusursuz bulan forum üyeleri bile sanırım eleştirmeye başlamış.4-5 aydır siteden uzağım.Bu zaman zarfında benim söylediklerime katılınmaya başlamış.Tekrarlıyorum kısaca.308 tam bir fiyaskodur.böyle dememin sebeplerini ilk test drive yaptığımda izlenimlerim olarak aktarmıştım.
Alıntıları Göster
selam arkadaşlar.. ben 307 kullanıcısıyım aracımdan memnunum evet zaman zaman problemler çıkıyor tıkırtılar araçtan hiç eksilmiyor debriyaj tüm 307 lerde kütük gibi sert istanbul trafiğinde resmen işkence olabiliyor.. şimdide 308 çıkardılar, çıkarmaları kaçınılmazdı ama biz tüm peugeot 307 kullanıcılarını enayi yerine koyarak kendilerinin çok akıllı sanıyorlar.. 308 geçtiğimiz hafta inceledim aracın içine girdim 30 dakikadan biraz daha uzun sadece içini inceledim resmen makyaj ve fiyasko, tasarımı bir kenara bırakın bir debriyaj yapmış adamlar tebrik ederim helal olsun onlara, şahin ve brodway den aşağı kalmaz aynı 307 ler gibi kütük tüm gücünü kullan demiş adamlar öyle boş boş oturmak yok.. 40-46 bin ytl para verip böyle bir debriyaja sahip olmak gerçekten bir ayrıcalık olsa gerek.. yok.toyalarında, vw lerinde, opellerinde debriyajları iyi yumuşak.. 308 palio tarz arabaların debriyajıyla ve sertliğiyle yarışıyor ilginç..yumuşak sistemli bir pedal yapmak çok mu zor? demekki peugeot için zor.. yeni bravoyuda test ettim adamlar kuş tüyü gibi rahat pedallar yapmışlar, 2000 2001 yılındaki brava ve bravolarında tüm pedalları yumuşaktı.. 308 de gazda debriyajda akıllara zarar.. aracı direksiyon siteminde çok az modifiye dışında herhangi bir değişiklik göremedim yanılmıyorsam hidrolik yerine elektronik tercih edilmiş biraz daha yumuşak ama yoldaki titreşimler hala hissediliyor ama 307 kada değil, arabanın iç tasarımım ufak tefek değişikliklerle örtbas edilmiş ve hepsi kandırmaca ve bana gölge oyunlarını hatırlattı.. ve 308 in 307 den daha zevkli daha süper bir sürüş zevki vermesi ne mantık olarak ne mekanik olarak nede işlevsel olarak söz konusu değildir, 0 araçların o kukosu bile insanı mest ediyor ve adı üstünde 0.. sormak isterim hangi 0 km 307 araçtan ses gelmiştir yada o problemler en başta görülmüştür?. herşey 307 inin aynısı, 307 imden inip 308 bindim hiç ama hiç farklı bir araba gibi gelmedi bana..tamam bir takım şeyleri makyajlayıp ısıtma olayı gibi tekrar önümüze getirdiler, iyide bu fiyata nasıl bu aracı satıyorlar ve bu fiyata bir fransız arabasına insanlar bu parayı 308 ile ilgili 2 milyon km tes olayına gelince bu testler tek bir araçla yapılmaz çünkü bazı forum sayfalarında bazı arkadaşların tek bir aracı 2 milyon km tesatmişler gibi bir bilgiye sahip olduklarını sanıyorum.. bu tesler diyelimki 30 araç çıktı trafiğe 30 unun toplamı üzerinde 2 milyon km olur.. bu araç 307 den daha sağlam olamaz olmayacaktır.. en son kasa makyajlı 307 nin 2nci makyajlı hali.. çok detaya girmedim zaten herşey 307.. çok değil 5,6 ay sonra herkes neler oluyor görecek.. biz peugeot 307 kullanıcıları o 308 dedikleri makyajlı 307 almayalım bir süre bekleyelim bakın fiyatlar nasıl düşücek.. utanmasalar audi ve bmw mercedesle yarışacaklar fiyat konusunda gerçi volvo ya baya yaklaşmış 308.. lütfen 308 i detaylı inceleyin fanatik olmayalım..parası kıymatli olan tabi.. herkese sevgi ve saygılar..
quote:
Orijinalden alıntı: Ünal
İç mekanı da ben söyleyim o zaman.
Sürüşü güzel. Ancak el frenini çektiğiniz zaman vitesle nerdeyse aynı boyuta geliyor. Sinyal verdiğinizde sinir bozucu tetris sesi gibi ses veriyor. Direksiyonu eski. Daha güzel tasarım yapabilirlerdi. Vites geçişlerini beğenmedim. 1. vitese geçireceğim zaman sola iyice yapıştırıpta geçirebiliyordum. Keza 2. viteste öyle. Vites aralıkları çok büyük geldi bana. Vites topuzu da eski topuz sanırsam. Ufak ama önemli detay olarak görüyorum.
Alıntıları Göster
+ olarak kalitesi yeni cımış bir araça göre güzel değil günümüzde golf ve astra ikilisi bile 308 den cok daha kalitelidir,vede iç fonksiyyonel özelliklri zayıf
quote:
Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz
İç mekanı da ben söyleyim o zaman.
Sürüşü güzel. Ancak el frenini çektiğiniz zaman vitesle nerdeyse aynı boyuta geliyor. Sinyal verdiğinizde sinir bozucu tetris sesi gibi ses veriyor. Direksiyonu eski. Daha güzel tasarım yapabilirlerdi. Vites geçişlerini beğenmedim. 1. vitese geçireceğim zaman sola iyice yapıştırıpta geçirebiliyordum. Keza 2. viteste öyle. Vites aralıkları çok büyük geldi bana. Vites topuzu da eski topuz sanırsam. Ufak ama önemli detay olarak görüyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: burnout_revenge
selam arkadaşlar.. ben 307 kullanıcısıyım aracımdan memnunum evet zaman zaman problemler çıkıyor tıkırtılar araçtan hiç eksilmiyor debriyaj tüm 307 lerde kütük gibi sert istanbul trafiğinde resmen işkence olabiliyor.. şimdide 308 çıkardılar, çıkarmaları kaçınılmazdı ama biz tüm peugeot 307 kullanıcılarını enayi yerine koyarak kendilerinin çok akıllı sanıyorlar.. 308 geçtiğimiz hafta inceledim aracın içine girdim 30 dakikadan biraz daha uzun sadece içini inceledim resmen makyaj ve fiyasko, tasarımı bir kenara bırakın bir debriyaj yapmış adamlar tebrik ederim helal olsun onlara, şahin ve brodway den aşağı kalmaz aynı 307 ler gibi kütük tüm gücünü kullan demiş adamlar öyle boş boş oturmak yok.. 40-46 bin ytl para verip böyle bir debriyaja sahip olmak gerçekten bir ayrıcalık olsa gerek.. yok.toyalarında, vw lerinde, opellerinde debriyajları iyi yumuşak.. 308 palio tarz arabaların debriyajıyla ve sertliğiyle yarışıyor ilginç..yumuşak sistemli bir pedal yapmak çok mu zor? demekki peugeot için zor.. yeni bravoyuda test ettim adamlar kuş tüyü gibi rahat pedallar yapmışlar, 2000 2001 yılındaki brava ve bravolarında tüm pedalları yumuşaktı.. 308 de gazda debriyajda akıllara zarar.. aracı direksiyon siteminde çok az modifiye dışında herhangi bir değişiklik göremedim yanılmıyorsam hidrolik yerine elektronik tercih edilmiş biraz daha yumuşak ama yoldaki titreşimler hala hissediliyor ama 307 kada değil, arabanın iç tasarımım ufak tefek değişikliklerle örtbas edilmiş ve hepsi kandırmaca ve bana gölge oyunlarını hatırlattı.. ve 308 in 307 den daha zevkli daha süper bir sürüş zevki vermesi ne mantık olarak ne mekanik olarak nede işlevsel olarak söz konusu değildir, 0 araçların o kukosu bile insanı mest ediyor ve adı üstünde 0.. sormak isterim hangi 0 km 307 araçtan ses gelmiştir yada o problemler en başta görülmüştür?. herşey 307 inin aynısı, 307 imden inip 308 bindim hiç ama hiç farklı bir araba gibi gelmedi bana..tamam bir takım şeyleri makyajlayıp ısıtma olayı gibi tekrar önümüze getirdiler, iyide bu fiyata nasıl bu aracı satıyorlar ve bu fiyata bir fransız arabasına insanlar bu parayı 308 ile ilgili 2 milyon km tes olayına gelince bu testler tek bir araçla yapılmaz çünkü bazı forum sayfalarında bazı arkadaşların tek bir aracı 2 milyon km tesatmişler gibi bir bilgiye sahip olduklarını sanıyorum.. bu tesler diyelimki 30 araç çıktı trafiğe 30 unun toplamı üzerinde 2 milyon km olur.. bu araç 307 den daha sağlam olamaz olmayacaktır.. en son kasa makyajlı 307 nin 2nci makyajlı hali.. çok detaya girmedim zaten herşey 307.. çok değil 5,6 ay sonra herkes neler oluyor görecek.. biz peugeot 307 kullanıcıları o 308 dedikleri makyajlı 307 almayalım bir süre bekleyelim bakın fiyatlar nasıl düşücek.. utanmasalar audi ve bmw mercedesle yarışacaklar fiyat konusunda gerçi volvo ya baya yaklaşmış 308.. lütfen 308 i detaylı inceleyin fanatik olmayalım..parası kıymatli olan tabi.. herkese sevgi ve saygılar..
Alıntıları Göster
Hocam ne güzel acıklamısın öyle.yorum budur işte söylenecek baska söz yok.
quote:
Orjinalden alıntı: burnout_revenge
selam arkadaşlar.. ben 307 kullanıcısıyım aracımdan memnunum evet zaman zaman problemler çıkıyor tıkırtılar araçtan hiç eksilmiyor debriyaj tüm 307 lerde kütük gibi sert istanbul trafiğinde resmen işkence olabiliyor.. şimdide 308 çıkardılar, çıkarmaları kaçınılmazdı ama biz tüm peugeot 307 kullanıcılarını enayi yerine koyarak kendilerinin çok akıllı sanıyorlar.. 308 geçtiğimiz hafta inceledim aracın içine girdim 30 dakikadan biraz daha uzun sadece içini inceledim resmen makyaj ve fiyasko, tasarımı bir kenara bırakın bir debriyaj yapmış adamlar tebrik ederim helal olsun onlara, şahin ve brodway den aşağı kalmaz aynı 307 ler gibi kütük tüm gücünü kullan demiş adamlar öyle boş boş oturmak yok.. 40-46 bin ytl para verip böyle bir debriyaja sahip olmak gerçekten bir ayrıcalık olsa gerek.. yok.toyalarında, vw lerinde, opellerinde debriyajları iyi yumuşak.. 308 palio tarz arabaların debriyajıyla ve sertliğiyle yarışıyor ilginç..yumuşak sistemli bir pedal yapmak çok mu zor? demekki peugeot için zor.. yeni bravoyuda test ettim adamlar kuş tüyü gibi rahat pedallar yapmışlar, 2000 2001 yılındaki brava ve bravolarında tüm pedalları yumuşaktı.. 308 de gazda debriyajda akıllara zarar.. aracı direksiyon siteminde çok az modifiye dışında herhangi bir değişiklik göremedim yanılmıyorsam hidrolik yerine elektronik tercih edilmiş biraz daha yumuşak ama yoldaki titreşimler hala hissediliyor ama 307 kada değil, arabanın iç tasarımım ufak tefek değişikliklerle örtbas edilmiş ve hepsi kandırmaca ve bana gölge oyunlarını hatırlattı.. ve 308 in 307 den daha zevkli daha süper bir sürüş zevki vermesi ne mantık olarak ne mekanik olarak nede işlevsel olarak söz konusu değildir, 0 araçların o kukosu bile insanı mest ediyor ve adı üstünde 0.. sormak isterim hangi 0 km 307 araçtan ses gelmiştir yada o problemler en başta görülmüştür?. herşey 307 inin aynısı, 307 imden inip 308 bindim hiç ama hiç farklı bir araba gibi gelmedi bana..tamam bir takım şeyleri makyajlayıp ısıtma olayı gibi tekrar önümüze getirdiler, iyide bu fiyata nasıl bu aracı satıyorlar ve bu fiyata bir fransız arabasına insanlar bu parayı 308 ile ilgili 2 milyon km tes olayına gelince bu testler tek bir araçla yapılmaz çünkü bazı forum sayfalarında bazı arkadaşların tek bir aracı 2 milyon km tesatmişler gibi bir bilgiye sahip olduklarını sanıyorum.. bu tesler diyelimki 30 araç çıktı trafiğe 30 unun toplamı üzerinde 2 milyon km olur.. bu araç 307 den daha sağlam olamaz olmayacaktır.. en son kasa makyajlı 307 nin 2nci makyajlı hali.. çok detaya girmedim zaten herşey 307.. çok değil 5,6 ay sonra herkes neler oluyor görecek.. biz peugeot 307 kullanıcıları o 308 dedikleri makyajlı 307 almayalım bir süre bekleyelim bakın fiyatlar nasıl düşücek.. utanmasalar audi ve bmw mercedesle yarışacaklar fiyat konusunda gerçi volvo ya baya yaklaşmış 308.. lütfen 308 i detaylı inceleyin fanatik olmayalım..parası kıymatli olan tabi.. herkese sevgi ve saygılar..
quote:
Orijinalden alıntı: gizemli35
Hocam ne güzel acıklamısın öyle.yorum budur işte söylenecek baska söz yok.
quote:
Orjinalden alıntı: burnout_revenge
selam arkadaşlar.. ben 307 kullanıcısıyım aracımdan memnunum evet zaman zaman problemler çıkıyor tıkırtılar araçtan hiç eksilmiyor debriyaj tüm 307 lerde kütük gibi sert istanbul trafiğinde resmen işkence olabiliyor.. şimdide 308 çıkardılar, çıkarmaları kaçınılmazdı ama biz tüm peugeot 307 kullanıcılarını enayi yerine koyarak kendilerinin çok akıllı sanıyorlar.. 308 geçtiğimiz hafta inceledim aracın içine girdim 30 dakikadan biraz daha uzun sadece içini inceledim resmen makyaj ve fiyasko, tasarımı bir kenara bırakın bir debriyaj yapmış adamlar tebrik ederim helal olsun onlara, şahin ve brodway den aşağı kalmaz aynı 307 ler gibi kütük tüm gücünü kullan demiş adamlar öyle boş boş oturmak yok.. 40-46 bin ytl para verip böyle bir debriyaja sahip olmak gerçekten bir ayrıcalık olsa gerek.. yok.toyalarında, vw lerinde, opellerinde debriyajları iyi yumuşak.. 308 palio tarz arabaların debriyajıyla ve sertliğiyle yarışıyor ilginç..yumuşak sistemli bir pedal yapmak çok mu zor? demekki peugeot için zor.. yeni bravoyuda test ettim adamlar kuş tüyü gibi rahat pedallar yapmışlar, 2000 2001 yılındaki brava ve bravolarında tüm pedalları yumuşaktı.. 308 de gazda debriyajda akıllara zarar.. aracı direksiyon siteminde çok az modifiye dışında herhangi bir değişiklik göremedim yanılmıyorsam hidrolik yerine elektronik tercih edilmiş biraz daha yumuşak ama yoldaki titreşimler hala hissediliyor ama 307 kada değil, arabanın iç tasarımım ufak tefek değişikliklerle örtbas edilmiş ve hepsi kandırmaca ve bana gölge oyunlarını hatırlattı.. ve 308 in 307 den daha zevkli daha süper bir sürüş zevki vermesi ne mantık olarak ne mekanik olarak nede işlevsel olarak söz konusu değildir, 0 araçların o kukosu bile insanı mest ediyor ve adı üstünde 0.. sormak isterim hangi 0 km 307 araçtan ses gelmiştir yada o problemler en başta görülmüştür?. herşey 307 inin aynısı, 307 imden inip 308 bindim hiç ama hiç farklı bir araba gibi gelmedi bana..tamam bir takım şeyleri makyajlayıp ısıtma olayı gibi tekrar önümüze getirdiler, iyide bu fiyata nasıl bu aracı satıyorlar ve bu fiyata bir fransız arabasına insanlar bu parayı 308 ile ilgili 2 milyon km tes olayına gelince bu testler tek bir araçla yapılmaz çünkü bazı forum sayfalarında bazı arkadaşların tek bir aracı 2 milyon km tesatmişler gibi bir bilgiye sahip olduklarını sanıyorum.. bu tesler diyelimki 30 araç çıktı trafiğe 30 unun toplamı üzerinde 2 milyon km olur.. bu araç 307 den daha sağlam olamaz olmayacaktır.. en son kasa makyajlı 307 nin 2nci makyajlı hali.. çok detaya girmedim zaten herşey 307.. çok değil 5,6 ay sonra herkes neler oluyor görecek.. biz peugeot 307 kullanıcıları o 308 dedikleri makyajlı 307 almayalım bir süre bekleyelim bakın fiyatlar nasıl düşücek.. utanmasalar audi ve bmw mercedesle yarışacaklar fiyat konusunda gerçi volvo ya baya yaklaşmış 308.. lütfen 308 i detaylı inceleyin fanatik olmayalım..parası kıymatli olan tabi.. herkese sevgi ve saygılar..
Alıntıları Göster
308 i inceledim ve de test ettim. (buradan bir arkadaş ile)
öncelikle şu debriyaj olayını anlayamadım.benim aracımda 307 fakat ne zaman başka araçlardan 307 ye geçsem debriyajı tüy gibi hissediyorum. bence araçla ilgili sıkıntı olabilir. yada gerçektende debriyajı serttir.benim kullandığım diğer araçlarda bir sorun olabilir.
genel olarak ben debriyajımdan memnunum.
şimdi 308 e gelelim.benim kullandığım confort+stil paketli 1.6 hdi 110 hp lik modeldi. confort olduğu için bana bomboş geldi. keşke premium pack kullanabilsem.
test aracının da iki stop lambası su almış ya da içinde buhar oluşmuştu bu arada.
quote:
Orijinalden alıntı: levis_mk
quote:
Orjinalden alıntı: dwain
Merhaba,
Çok detaylı bir inceleme yapmadım ama izlenimlerim şöyle:
Ön konsolun çevresindeki kaplamanın uç noktaları yani ön camla birleştiği noktalar sanki yarım kalmış gibi duruyor. Direksiyonunu Golf ile karşılaştırırsak Golf'ünki kesinlikle daha güzel. Teyp konsolu aslında Peugeot'nunki hoşuma gitmiyor değil. Ancak Golf gibi görüntülü olabilirdi. Bunun yanısıra mesela el freninin yanında bardaklıklar var. Golf'de bu bölüm güzel bir kapak ile kapalı durumda ve kapağı açtıktan sonra bardaklıkların açılması da çok güzel. Switch eder gibi ittiriyorsunuz ve otomatik açılıyor.
Peugeot da öyle değil. Kol dayama kısmında da Golf daha ağır basıyor. Peugeot'da kaldırım çekiyorsun vs...
Torpido gözü Golf'te açtığın zaman kapak yavaşça aşağıya doğru iner ve karşında süet kaplı bir torpido gözü belirir. Peugeot'da içi tamamen plastik ve bence güzel değil.
Yine gözlük kabı yeri Golf'te tam dikiz aynasının önünde bir düğmeyle açılıyor. Peugeot'da bu başının üstünde sol tarafta kapı penceresinin yukarıda bittiği yerde ve açmak için bir düğmesi yok. Çekip içine koyuyorsun.
Sonra dikiz aynasının yanındaki düğmeler... Peugeot'da bunlara bastığın zaman tavan içeri doğru esniyor. Ki görüntüsü de çok basit bence. Sanki Doğan Şahin'in ışıkları gibi... Arada hiçbir mekanizma yok. Işık ve camı var sadece.. Golfte düğmeler güzel bir çerçeve ile sarılmış. Bastığında öyle tavan içine göçer gibi esnemiyor. Sağlam yani.
Şu anda bunlar aklımda kalanlar. Dış görünüşü Golf'ten daha güzel Peugeot'nun... Cam tavan opsiyonu da var üst modellerinde. Bence çok şık duracaktır. Aracın içindeki bu söylemiş olduğum kalite farkları aslında sadece işçilikle ilgili. Peugeot'da baktığımızda yok yok... Her türlü özellikler var. Sadece kaliteleri biraz farklı.
Açıkçası ben de ne alacağımı şaşırdım.
Golf düşünüyordum ama kasasının değişecek olmasından dolayı tamamen soğudum. Peugeot için de daha hala karar veremiyorum. Ama şu anda görünüşü hepsinden güzel Seat Leon var. Konsolu hepsinden daha güzel. Ama teyp konsolu hepsinden kötü :) Yine de çok güzel sportif bir araç. 1.4 her şeyden önce. TSI ve 125 hp ile iyi bir performans sunuyor.
Ben bu yorumları daha aracı test etmeden yapıyorum :) Bu haftasonu hepsini test edeceğim. Golf, Leon ve Peugeot... Hayırlısıysa Leon istiyorum. Ama test ettikten sonra gönlüm hangisine giderse ona da yönelebilirim... Golf hariç tabi... Kasasını hem sevmiyorum hem de değişecek zaten... O kadar da beklemek istemiyorum...
Sevgiler...
selam kardesim sen hic fiat bravoyu gordun mu?bu saydiklarinin hepsi fiat bravo da bir numara,hem dis gorunus hem iscilik kalitesi..ic gorunusu ise bana gore mukkemel bir arac,plastik ,iscilik kalitesi teknolojinin son noktasi,ayrica teybi de senin istedigin gibi dort cesidi var,en ucuzu da hem cok guzel hem de mukemmel ses kalitesi veriyordu,denedigim icin soyluyorum,bir de fiat servis ve yedek parca agi en avantajli araclardan biri...yine de sen bilirsin renkler ve zevkler tartisilmaz...ben bunu soyledim cunku fiat bravo cok yeni cikmis bir model ve en az 4-5 sene genel olarak degismez.ben al demiyorum ama test edersen bu da aklinda olsun dedim...hayirli testler........
Alıntıları Göster
arkadaşım fiat bravo nun fiyatı falan uygun ama mazeme kalitesi olarak hiçte öyle övdüğün gibi iyi değil bence. hatta şuan bravo yla ilgili en büyük eleştiride bu. bende bir ara almayı düşündüm pek tavsiye etmediler
quote:
Orijinalden alıntı: tave03
arkadaşım fiat bravo nun fiyatı falan uygun ama mazeme kalitesi olarak hiçte öyle övdüğün gibi iyi değil bence. hatta şuan bravo yla ilgili en büyük eleştiride bu. bende bir ara almayı düşündüm pek tavsiye etmediler
Alıntıları Göster
308 gelince bende bu aracı test ettim ama biraz sert geldi (laguna kullanıyor olmam böyle hissetmeme sebep olmuş olabilir) yani koltukları falanda hoşuma gitmedi. ayrıca pedal takımlarıda beni pek tatmin etmedi ve vites geçişlerinde sorun 307 deki gibi aynen devam. ama açıkça söyliyeyim performansına diyecek yok. test sürüşünde yanıma verdikleri görevli biraz pasif çıkınca ve hız yapmam ses çıkarmayınca ve bende arabanın performansına kendimi kaptırınca ibreye bir baktım 200 e geliyor. görevliye sordum bu araba daha nekadar çıkar diye adam koltuğa korkudan yapışmış bir vaziyette abi heralde bundan fazla çıkamaz dedi ve test ettiğim araç 1.6 hdi 110 hp ydi
quote:
Orijinalden alıntı: tave03
308 gelince bende bu aracı test ettim ama biraz sert geldi (laguna kullanıyor olmam böyle hissetmeme sebep olmuş olabilir) yani koltukları falanda hoşuma gitmedi. ayrıca pedal takımlarıda beni pek tatmin etmedi ve vites geçişlerinde sorun 307 deki gibi aynen devam. ama açıkça söyliyeyim performansına diyecek yok. test sürüşünde yanıma verdikleri görevli biraz pasif çıkınca ve hız yapmam ses çıkarmayınca ve bende arabanın performansına kendimi kaptırınca ibreye bir baktım 200 e geliyor. görevliye sordum bu araba daha nekadar çıkar diye adam koltuğa korkudan yapışmış bir vaziyette abi heralde bundan fazla çıkamaz dedi ve test ettiğim araç 1.6 hdi 110 hp ydi
Alıntıları Göster
bmw den sonra tek favorim. yakında bi test sürüşüne gidiceğim.
quote:
Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR
bmw den sonra tek favorim. yakında bi test sürüşüne gidiceğim.
Alıntıları Göster
Ev alma komşu al , Araba alma Servis al ...
Ahhh ahhh ne sen sor ne ben anlatayım... Kararını kendin ve sakin kafa ile vermen dileğiyle hocam umarım gönlüne göre bir araç alırsın...
auto show dergisinde c4 focus 308 e test yapılmıştı 308 birinci sıradaydı focus makyajlı focustu demek 308 forever
quote:
Orijinalden alıntı: gacara_53
auto show dergisinde c4 focus 308 e test yapılmıştı 308 birinci sıradaydı focus makyajlı focustu demek 308 forever