< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
PEUGEOT 408 (28. sayfa)
-
-
Arkadaşlar ben kasımda allure alarak aranıza katılmıştım,Peugeot Gönüllü çağırma sayfasından kontrol ettiğimde şu şekilde gözüküyor;
UYGULANMASI GEREKEN KAMPANYALAR
AYARLAMA KAMPANYASI DAHA ÖNCE UYGULANMAMIŞ
MMQ - 308 (P5), 408 - Arka lamba
Kampanya kapsamında aracınızdaki arka lambalar kontrol edilecek ve gerekirse düzeltilecektir
Bu uyarıyı ya da durumu yaşayan oldu mu ? Olduysa ne gibi bir işlem yapıldı ?
-
-
Malesef C2 almış bulunmaktayım.araci bekliyorum. Sağlık olsun diyelim artik
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2023 modellerde stop buğlanma problemi vardı. Onunla ilgilidir. Ben de 2024 allure var uyarı yok ben de.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bugüne kadar farketmedim ama daha dikkatli bakacağım,cevap verdiğiniz için teşekkürler.
-
Daha Önce 2019 Model 3008 kullanıcısı olarak söylüyorum bence fark yok Şuan 408 im var ve gayet memnunum. Ama Yeni Kasa 3008 mi 408 mi derseniz o zaman belki 3008 i tercih edebilirim tamamen için konsol dizaynından dolayı.
-
Merhaba 2022 c5 180hp shine bold ve 2023 408 130hp gt arasında hangisini tercih ederdiniz? C5 100k daha ucuz. C5 motor ve süspansiyon olarak çok cazip ama 408 iç mekan olarak önde sanki inanılmaz arada kaldım
-
Ben aynı araçtan 408 e geçtim. Tasarım ve daha fazla sürüş keyfi için 408 i tercih ettim. En sevmediğim yanı, 180 bg lik makinadan sonra motoru ve zaman zaman sapıtan elektronikleri oldu. Gazladığınızda motorun dizel gibi hırlamasını ben pek sevemedim. Bunların haricinde keyifli bir araç. Yine de önce test etmenizi öneririm.
-
23bin bir fiyat verdiler bayide ziebartta da 27 bin sanırım fiyatlar bayide nasıl malzeme kullanılır bilmiyorum,bayilerden yaptırıp memnun olmayan var mı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
408 GT için kapora verdim arkadaşlar. Peugeot 301 den geçicem nasipse. Hem kötüleyen hem yücelten yorumlar epey var. 1860 a anlaştık fiyatta. Bayi Ankara göral. Habire alternatif öneriyor insanlar ama hiç biri sıfır değil. Bu fiyata passatlar , bmvler alırdımlar havada uçuşuyor. Performansı kötü falan diyorlar. 130 bg araç ne kadar kötü olabilir diye düşünüyorum bazen. Yorumlarınızı bekliyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
408 ile ilgili şikayetler gördüğüm kadarıyla
1-Direksiyon baya hissizmiş, tepkiler kötü ve çok geriden geliyor.
2-Motor sesi çok geliyor.
3-Yol Sesi Normal Seviyede
4-1.2 Puretech 5 kişi yüklü yokuşta zor kalkıyor.
5-Araba heybetli olmasına rağmen arka diz ve baş mesafesi yeterli genişlikte değil deniliyor.
6-Yalıtım Orta Seviyede
7-Yol tutuş yüksek yapısı nedeniyle 308 e göre daha kötü
gerçektende böyle mi arkadaşlar? kullanan eden deneyimleyen tarafsız şekilde yazsın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunları kim nerede neden yazıyor anlamış değilim
Aracın en büyük artısı yalıtım ve arka diz mesafesi,baş mesafesinde de sorun yok
Motor sesi normal benzinli motora göre biraz var ama dizelden çok daha sessiz.Uzun yol yaptım ve aracın motor sesi bariz düştü,standart benzinli motora çok yakın.
Aynı anda bluehdi 3008 de kullanıyorum,çok daha atak gaz tepkimesi daha iyi net.3 kişi bagaj 1000 km de 3008 den daha rahat yolculuk yaptık,rampada en ufak olumsuzluk yaşamadık.
Yol tutuş ve direksiyon hissizliği ile ilgili negatif durum yaşamadım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemy -- 10 Nisan 2024; 19:5:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıllardır honda fc 5 ve en son kasa 182hp lik fe1 (biraz hızlı bir )kullanıcısı olarak ilk çıktığından beri 408 kullanıyorum. Arabanın artıları
-Yol tutuşu, ben böyle yeri pençeleri ile tutan araba görmedim tüm limitlerini zorladım kaymıyor abi korkum kaymadan takla atmaz umarım 160-170 lerle keskin virajlara giriyorum atmıyor kesinlikle güvenle binin
- yalıtımı bir mercedes vs olmasa bile japon araçlarına göre çok iyi
- tipi subjektif ben çok beğeniyorum
- bakım km aralığı. Azımsanamayacak kadar önemli japon arabalarında 10 binde bir 5 kağıt bayılınca 15bin km ilaç gibi geliyor
- servis kalitesi, japon araçlar servislerine göre bir tık kaliteli geldi
-iç kabin tasarımı, bağajı olsun iç yaşam alanı gayet tatmin edici hissiz direksiyon denmiş ama tofaş alışkanlığı bu hisli direksiyon isteği. Artık hisli direksiyon mu kaldı hepsi elektronik.
- koltukları, 3-4 saat kesintisiz bel ağrısız uzun yol yapabiliyorum güzel.
Eksileri
-Gaz tepkileri bana zayıf geldi gaza ani yüklendiğinde bir düşünüyor taşınıyor sonra ilerliyor. Çekişi güzel ama 5 kişi klima açık bağaz çakılı dolu banamısın demiyor rampalarda. Honda çok yüklü olmayı sevmezdi mesela….
-yazılım sorunları arada sırada carplay e bağlanmıyor çok kritik hatalar değil ama. Çok nadirde ortadaki multimedya pejo logosunda kalıp restart attı düzeldi
- her 30 binde hava filtresinin değilmesi ? Bana saçma geldi servis bülteninde her 30 binde bir olduğu yazıyormuş
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Enteresan, civic de iyi yol tutuyordur ona göre nasıl?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
230nm tork üzmez her türlü, başarılı bir motor. Eleştiriler 180hpyi hak ediyor minvalinde. Yoksa örneğin 156hp mercedes ya da 136hp bmw motorlarından her türlü verimli.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Civic elegance üzerinde gelen dunlop lastikler ankara şartlarına hiç uygun değil 2 defa yoldan attı beni o lastikler sonrasında satıp conti lastik aldım görece daha iyi yol tutuşuna sahip ama 408 in yanına yaklaşamaz yol tutuşu konusunda
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Açılıyor. Üstüne basarsanda mute ediyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba C0 için fiyat araştırması yapıyorum da. Kk na taksit yapan bayi var mı biliyor musunuz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X