Şimdi Ara

PEUGEOT 408 (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.023
Cevap
116
Favori
196.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt

    Merhabalar hocam, alure de cam tavan yok. Başlı başına eksi malesef :(

  • ketti444 K kullanıcısına yanıt

    O kısım göreceli hocam ; güvenlik ekipmanları vs alluere için tercih sebebi ki arada 180.000 tl fark var

  • Arkadaşlar İstanbul’daki bazı bayiler sözleşmiş gibi 1400 diyorlar GT için. Ne diyorsunuz bu duruma. Liste fiyatına bulabilen varmı
  • selcuk_3277 S kullanıcısına yanıt

    Malesef direkr liste fiyatı olarak söyleyen yok olsa bile zaten 2-3 aya kadar araç yok

  • Araçların stok durumu hangi bayiye kaç araç verileceği yarın belli olacakmış bir bayiden öğrendiğim kadarıyla. Belli olduktan sonra konuşmak daha mantıklı olacaktır. Şuan aşırı talep var sıraya adınızı yazdırın 50.000 kapora alırız ayağında hepsi. GT için 1350 den aşağı fiyat bulmak zor gibi şuan görünen
  • alphi3458 kullanıcısına yanıt

    Doğrudur hocam katılıyorum ancak allure da yok GT paket de yok zaten malesef. Şimdiden tüm bayiiler dolmuş sıradakilerle. Lansman fırsatını kaçırdık sanırım.

  • ketti444 K kullanıcısına yanıt

    Lansman esprisini anlamadım ben bunların. Lansmandan önce bayiyle iletişime geçtik, yok / bitti dediler. Lansman bugün, yine araç yok. Yine kimlere verdikleri belli. 6001km ilanları başlar, belki de başladı.

  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle hocam, lansman adı altında 'kolay bulunabilirlik' ümidiyle bu aracı aradık bayilerde. Ne hikmetse hepsi satılmış dediler. Kaldı ki ben 408 tanıtılmadan 1 hafta önce adımı yazdırmıştım. Bayilere yeni gelen/gelecek bu araç bile zor bulunuyorsa, bir de halihazırda üretimi devam eden ve yüksek talep gören araçları arayan veya bulmaya çalışan arkadaşlara rabbimden kolaylıklar dilerim.

  • ketti444 K kullanıcısına yanıt

    Kafamda deli sorular hocam. Bu aracı ( GT ) bize 1350 - 1400 arasından iteleyecekler belli ki. 1.2 puretech motora bu fedakarlık değer mi ? Ben haberi bekliyorum, şayet haftaya çözüm üretemezsem bu bütçeyle Qashqai veya Tucson'a yöneleceğim.

  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Tucson da bulunmuyor
  • Tr acı gerçekleri ya 50-100 fazla vereceğiz ya da boş boş ilanlara bakacağız
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    408’i inceledim. On tarafta oturma alani 308 ile ayni oldugu icin yine sigamadim. Getirdikleri jant da bence yakismamis araca. Onun disinda bu tasarima 225 hp motor yakisirdi.

    Bende yeni tucson var. Cok memnunum. Ancak sportage’i daha basarili buldum. Seneye gelecek yeni 3008’i de gormek lazim.
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt

    evet tabiki de motor kağıt üstünde biraz pasif kaldı gibi görülüyor hocam. Nihayetinde bu araç Fransa'da hibrit olarak tasarlandı ve satışa sunuldu. O haliyle gayet verimli idi. Fakat tahminimce o şekilde gelecek GT paket 1.7 milyon civarlarına satılabilir. gelelim puretech'e- Bu fiyata değer mi derseniz - Test araçları henüz kullanıma açılmadı benim şehrimde. Bugün denemek istiyordum. Bu piyasa için böylesine teknolojik bir araç aslında ucuz sayılabilir. Bu ucuzluk da motordan tasarruf ederek gelmiştir diye düşünüyorum. Aracını agresif ve seri kullanmak isteyen kullanıcıları üzebilir. Ben 80 i geçmediğim için motora pek takılmadım :). Bana sorarsanız qashqai'den ziyade tucson'u tercih ederim. qashqai yerine de 100 kere kırmızı 2008 GT tercih ederim :).

  • @trexin hocama da katılıyorum. Yeni sportage ler çok tutuldu gayet şık araçlar.

  • ketti444 K kullanıcısına yanıt

    Kırmızı 2008 GT Line 1.2 puretech'i 408'e çevirmeyi düşünüyoruz hocam biz de   Bu nedenle 2008 yerine bir boy büyük modeller Tucson ve Qashqai kalıyor seçeneklerde. Sportage'ın ön tasarımını hiç beğenmiyorum. Makyaj gelmeden veya komple tasarım değişmeden düşüneceğim bir araç değil. Sizin de belirttiğiniz gibi 408'in Hybrid versiyonları çok çekici. Bugün pazara girmiş olsa min €8000 + vergiler olacak. ₺1.7k nin bile üzerine çıkartırlar ki o zaman da 408 pek mantıklı olmuyor. Belki de 408 Hybrid hiç getirmeden 3008 Hybrid gelebilir. Fakat orada da bir sorun karşımıza çıkacak ; yeni 3008'ler eat8 ile gelmeyecek, PSA çift kavrama kullanmaya başlayacak. İstanbul şartlarında bu maceraya PSA üzerinden girmektense ilk 3 - 5 senesi boyunca VW modellerini tercih ederim yine.





  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Ek bilgi 3008 hybrid en erken temmuzda tanıtılır tr ye gelmesi yeni yılı bulur tercihinizi bence bu şekilde yönlendirebilirsiniz
  • ygb kullanıcısına yanıt

    Hocam ; Fransa güncel fiyatlarla 1 e 1 gelse dahi bütçemi aşıyor şu anda. Seçim sonrası oluşacak süreç ve ortam da belli olur o zamana.

    408'in arka tasarımıyla 3008 de fastback benzer bir görünüme kavuşacak sanırım. Yüksek bir 408 ile benzer tasarım ve 180hp - 225hp motorlarla ( ben olsam önceliği 408 ile fiyatı açmak için Hybrid 225hp'e verirdim ) 3008 de çok alımlı bir araç olacaktır diye düşünüyorum. 408 sırasından 3008 sırasına kaydoluruz bu ülkede   Ah bir de çift kavramaya geçmeselerdi işte.  

  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Aynen katılıyorum 3008 de suv dan fastback e kayar. Malum menzil için suv dan sedan tarzına dönmek sürtünme katsayısı için daha verimli oluyor. Çinliler hep sedana yöneliyor bu yüzden.
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Yeni 3008'in Çift kavramaya geçeceği doğru mu ?

    Hadi geçti diyelim, kuru m ıslak mı ne marka :) çok şaşırdım çok..
  • Mindolluin kullanıcısına yanıt

    Maalesef doğru. Peugeot en güçlü tarafı olduğu Aisin şanzımanlara veda ediyor. Kendi üreteceği çift kavramaya geçiyor yeni 3008 ile. Bildiğim kadarıyla da kuru tip. Bununla ilgili özellikle 3008 konusunda kaynaklarla paylaşım yapılmıştı. Çok gerilerde değildir gözatmak isterseniz.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.