arkadaşlar 2011 modellerde ön camlara elini koyduğunuz zaman kendiliginden durmuyor 2011 lerde yokmu yada var aktifmi değil cevaplarsanız sevinirim
Cam tek dokunuşla açılıp kapanmıyorsa engelle karşılaştığında durma olayı olmuyor. Benim araçta sürücü tarafı tek dokunuşlu olduğu için engelle karşılaşırsa bir miktar geri gidiyor Ama yolcu tarafı camında bu özellik olmadığı için geri dönüşüm yok.
teşekkürler bi sorum daha olacaktı ben arca tesisat bağlatmak istiyorum ama bu orjinal teyibi cıkarttıgın zaman bu saat ayarları vs şeyleri nerden yapıcaz arkadaşlar bide bu koldan teyip kumandası çalışmıyor heralde bilen varsa açıklayabilirmi
Bu soruların cevabı için siz en iyisi servise gidin.
arkadaşım servise kaldıysak daha cok işimiz var servise ne sorsan onu yapma bunu taktırma diolar
quote:
Orijinalden alıntı: ertuğ2045
selamlar bizim araçlarda tork eğrisi grafiği aklıma takildi hiç bi yerde bulamadim bilgisi olan varmidir.?
bildiğim ve hissettiğim kadarı ile overboost herzaman yada her hızlanmada devreye girmiyor tam hissetmek için se toprak yolu secebilrsiniz. yokusun olduğu bir yerde düşük devirde 2. vitesle çıkmya çalısın ve gaza yüklenin lastiklerdeki tık tık tık şeklindeki kesik kesik patinajı , aracın aynı şekilde tık tık arkya iteklemesi ve devrin bi anda yükselmesi ile kendini gösteriyor
quote:
Orijinalden alıntı: tepeetepee
teşekkürler bi sorum daha olacaktı ben arca tesisat bağlatmak istiyorum ama bu orjinal teyibi cıkarttıgın zaman bu saat ayarları vs şeyleri nerden yapıcaz arkadaşlar bide bu koldan teyip kumandası çalışmıyor heralde bilen varsa açıklayabilirmi
tesisat için direk 2. bir teyp taktırmanızı öneririim eğerki ekranlı takıcam diyorsanız ya 2500 tl ye orjinalini alın yada içinde ekran çıkan model teyplarden alın servisede kulak asmayın bizim aracımızın ilk sahibi bu şekilde normal bir teyp taktırmıs orjinal teybide bilgisayar olarak kullandık ama ses gelmiyordu yalnız şu varki bana kalırsa yaptırmayın çünkü kumanda kuallanamyosunuz büyük faydası var orjinal teybine anfide bağlanıyor sanırım yaptıran vardı yani
quote:
Orijinalden alıntı: kaefya
merhaba arkadaşlar, size ufak bir sorum olacak. bir kaç ay önce arabayı sattıktan sonra 110 luk tepee alacaktım ancak yakıt tüketiminin çok olduğu bilgisine inandım. focus dizel aldım.
merak ettiğim aracınızın yol bilgisayarında şehir içi yakıt tüketimi kaç gösteriyor. veya kendi ölçümlerinizde ne kadar hesapladınız. kendime göre çok yol yaptığım için yakıt önemli benim için (30-40 bin arası yıllık). ikamet ettiğiniz ili de yazabilirseniz ilden ile değişiyor çünkü.
eğer focusun yakıtından çok fazla fark etmez ise hemen tepee alıcam. büyük araba istiyorum. bir iki saat aradım ama net bir bilgi bulamadım onun için buraya yazdım.
teşekkürler...
eğer 110 hp focus aldıysanız tepee alabilrsiniz çünkü bildiğim kadarı ile sadece elektronik aksamları farklı motor aynı hatta dinledinizde göreceksini ki motor sesleri aynı
teşekkürler brkn01 bilgi için saol
quote:
Orijinalden alıntı: brkn01
quote:
Orijinalden alıntı: kaefya
merhaba arkadaşlar, size ufak bir sorum olacak. bir kaç ay önce arabayı sattıktan sonra 110 luk tepee alacaktım ancak yakıt tüketiminin çok olduğu bilgisine inandım. focus dizel aldım.
merak ettiğim aracınızın yol bilgisayarında şehir içi yakıt tüketimi kaç gösteriyor. veya kendi ölçümlerinizde ne kadar hesapladınız. kendime göre çok yol yaptığım için yakıt önemli benim için (30-40 bin arası yıllık). ikamet ettiğiniz ili de yazabilirseniz ilden ile değişiyor çünkü.
eğer focusun yakıtından çok fazla fark etmez ise hemen tepee alıcam. büyük araba istiyorum. bir iki saat aradım ama net bir bilgi bulamadım onun için buraya yazdım.
teşekkürler...
eğer 110 hp focus aldıysanız tepee alabilrsiniz çünkü bildiğim kadarı ile sadece elektronik aksamları farklı motor aynı hatta dinledinizde göreceksini ki motor sesleri aynı
Focus ile aynı motoru kullanıyor olması aynı yakacağı anlamı taşımaz. iki aracın rüzgar dirençleri ağırlıkları vites kutusu yürüyen aksam gibi konular tüketimi farklılaştırır. Ama iki araç arasında olağan üstü bir fark olacağını sanmam. Fikir vermesi açısından 90 hp lik olanlar 190-230 ykr arası yakıyor. Daha üst bir motor olduğu için 110 hp olanlar daha az yakacaktır. Biraz daha sabrederseniz 112 hp lik daha az tüketen bir motorla donatılımış olarak gelecek tepee'ler.
quote:
Orijinalden alıntı: tepeetepee
arkadaşım servise kaldıysak daha cok işimiz var servise ne sorsan onu yapma bunu taktırma diolar
O konuda haklısınız bir hız sabitleyici taktıramadım elemanlara ( peugeot yasaklamış ) ama garanti bitesiye mecburuz elemanlara
Partner Tepee, Peugeot'un DV6 kodlu motoru yerine gelen yeni DV6C kodlu motora kavuştu. Partner Tepee bu sayede artık daha keyifli ve daha ekonomik hale geldi. DV6 motor 110 Hp gücü 4000d/d üretirken yeni motor 112 Hp gücü 3600 d/d 'da üretiyor. Güç devir bandı Partner'ın artık çok daha keyifli olduğunu bize söylüyor. Yeni Partner Tepee'de tork 240 Nm olarak sunuluyor. DV6 motordaki 7.0 lt Şehiriçi tüketim yeni motorla 6,1 lt/100 km'ye düşürülmüş. Performans olarak ise 0-100km/h değeri 0,4 sn iyileşerek 12,1 sn'ye düşmüş. 151g/km lik eski gaz salınımı ise 139 g/km ye düşürülerek çok iyi bir veri elde edilmiş.
yeni gelen tepee lerde kasa değişecek mi acaba yoksa sadece motor mu
quote:
Orijinalden alıntı: turuncude
quote:
Orijinalden alıntı: brkn01
quote:
Orijinalden alıntı: kaefya
merhaba arkadaşlar, size ufak bir sorum olacak. bir kaç ay önce arabayı sattıktan sonra 110 luk tepee alacaktım ancak yakıt tüketiminin çok olduğu bilgisine inandım. focus dizel aldım.
merak ettiğim aracınızın yol bilgisayarında şehir içi yakıt tüketimi kaç gösteriyor. veya kendi ölçümlerinizde ne kadar hesapladınız. kendime göre çok yol yaptığım için yakıt önemli benim için (30-40 bin arası yıllık). ikamet ettiğiniz ili de yazabilirseniz ilden ile değişiyor çünkü.
eğer focusun yakıtından çok fazla fark etmez ise hemen tepee alıcam. büyük araba istiyorum. bir iki saat aradım ama net bir bilgi bulamadım onun için buraya yazdım.
teşekkürler...
eğer 110 hp focus aldıysanız tepee alabilrsiniz çünkü bildiğim kadarı ile sadece elektronik aksamları farklı motor aynı hatta dinledinizde göreceksini ki motor sesleri aynı
Focus ile aynı motoru kullanıyor olması aynı yakacağı anlamı taşımaz. iki aracın rüzgar dirençleri ağırlıkları vites kutusu yürüyen aksam gibi konular tüketimi farklılaştırır. Ama iki araç arasında olağan üstü bir fark olacağını sanmam. Fikir vermesi açısından 90 hp lik olanlar 190-230 ykr arası yakıyor. Daha üst bir motor olduğu için 110 hp olanlar daha az yakacaktır. Biraz daha sabrederseniz 112 hp lik daha az tüketen bir motorla donatılımış olarak gelecek tepee'ler.
zaten 0 virgüllü bi değer farkedeceği için oda insanın cebini etkilemiceğini düşündüm
bizim araçların orjinal teyibinde anfi çıkışı varmı acaba
quote:
Orijinalden alıntı: tepeetepee
yeni gelen tepee lerde kasa değişecek mi acaba yoksa sadece motor mu
hayır kasada yada içte bir değişim yok zaten video sitelerindede 112 hp yazınca görürsünüz aynı yani
quote:
Orijinalden alıntı: tepeetepee
bizim araçların orjinal teyibinde anfi çıkışı varmı acaba
anfi çıkısı olması lazım yani anfi bağlananaını gördüm
arkadaslar araçlarınızı dikkatli kullanın özelikle debriyajına kesinlikle çok basmayın çünkü debriyaj + volant olarak değişim yapılıyor seviste 1200 tl gibi bir rakamı buluyor ve inanılmaz bi ses yapıyor değişmediği zaman ayrıca volantınızın zarar görmemesi için aracınızı debriyaja basarak söndürün çalıstırırkende basmanız marş dinamasonun üzerinde fazlalık yükü alır
quote:
Orijinalden alıntı: turuncude
Partner Tepee, Peugeot'un DV6 kodlu motoru yerine gelen yeni DV6C kodlu motora kavuştu. Partner Tepee bu sayede artık daha keyifli ve daha ekonomik hale geldi. DV6 motor 110 Hp gücü 4000d/d üretirken yeni motor 112 Hp gücü 3600 d/d 'da üretiyor. Güç devir bandı Partner'ın artık çok daha keyifli olduğunu bize söylüyor. Yeni Partner Tepee'de tork 240 Nm olarak sunuluyor. DV6 motordaki 7.0 lt Şehiriçi tüketim yeni motorla 6,1 lt/100 km'ye düşürülmüş. Performans olarak ise 0-100km/h değeri 0,4 sn iyileşerek 12,1 sn'ye düşmüş. 151g/km lik eski gaz salınımı ise 139 g/km ye düşürülerek çok iyi bir veri elde edilmiş.
Dostum Şuan partner tepee 110 luklar da da tork 240 Nm hatta overbost ile 260 Nm olarak mevcut.diye biliyorum yanlış isem düzelt lütfen hatamı
selam arkadaşlar en son fiyatı nedir tepee premium ve zenith pack in
quote:
Orijinalden alıntı: officer33
quote:
Orijinalden alıntı: turuncude
Partner Tepee, Peugeot'un DV6 kodlu motoru yerine gelen yeni DV6C kodlu motora kavuştu. Partner Tepee bu sayede artık daha keyifli ve daha ekonomik hale geldi. DV6 motor 110 Hp gücü 4000d/d üretirken yeni motor 112 Hp gücü 3600 d/d 'da üretiyor. Güç devir bandı Partner'ın artık çok daha keyifli olduğunu bize söylüyor. Yeni Partner Tepee'de tork 240 Nm olarak sunuluyor. DV6 motordaki 7.0 lt Şehiriçi tüketim yeni motorla 6,1 lt/100 km'ye düşürülmüş. Performans olarak ise 0-100km/h değeri 0,4 sn iyileşerek 12,1 sn'ye düşmüş. 151g/km lik eski gaz salınımı ise 139 g/km ye düşürülerek çok iyi bir veri elde edilmiş.
Dostum Şuan partner tepee 110 luklar da da tork 240 Nm hatta overbost ile 260 Nm olarak mevcut.diye biliyorum yanlış isem düzelt lütfen hatamı
doğru şimdikilerde 240 nm tork + 20nm overboost var bence saçma olmus 112 hp aynı tork değeri olması ama yanlısınız olmasın ? c4 ve c5 modellerinde 112hp ler de kullanıldı ve 270 nm tork üretiyor sanırım bu bilgide bi yanlıslık var.