Şimdi Ara

Philips PFL7xxxK ( dahili uydu alıcılı ) serisi kullanıcılarının dikkatine (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
82
Cevap
1
Favori
3.135
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bakınız arkadaşım,yukarıda bazı satır aralarından zaten durumu özetledim

    yani "kaçış taktikleri" diye bahsettiğim durum genelde böyle tanımlanamayan/çözülemeyen v.s
    hatalar içindir! ve dikkat edersen birde "Kalite" diyede bir şeyden bahsettim,olayın özeti budur!

    ++
    Sen şimdi soruyorsun;bu ses normalmidir?? diye;Hayır değildir!
    Tamir/Değişim durumunu ise bilemem;bundan sonrası Servis/Satıcı/Merkez v.s ile alakalı bir durumdur!

    Ancak şunu söyliyeyim bu kabil "sinir bozucu" sesler dışarda doğrudan "değişim" gerekçesidir!!

    +
    Not;sana ilk tavsiyem,birisinden emanet Receiver bul birde öyle dene,daha da emin olmak için!
    panelden genel olarak da memnunsan,o zaman işi pratik yoldan Receiver kullanarak aşabilirsin!
    hiç Servisle v.s uğraşarak daha fazla sinirde olmazsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albani -- 18 Şubat 2012; 14:00:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Bakınız arkadaşım,yukarıda bazı satır aralarından zaten durumu özetledim

    yani "kaçış taktikleri" diye bahsettiğim durum genelde böyle tanımlanamayan/çözülemeyen v.s
    hatalar içindir! ve dikkat edersen birde "Kalite" diyede bir şeyden bahsettim,olayın özeti budur!

    ++
    Sen şimdi soruyorsun;bu ses normalmidir?? diye;Hayır değildir!
    Tamir/Değişim durumunu ise bilemem;bundan sonrası Servis/Satıcı/Merkez v.s ile alakalı bir durumdur!

    Ancak şunu söyliyeyim bu kabil "sinir bozucu" sesler dışarda doğrudan "değişim" gerekçesidir!!

    +
    Not;sana ilk tavsiyem,birisinden emanet Receiver bul birde öyle dene,daha da emin olmak için!
    panelden genel olarak da memnunsan,o zaman işi pratik yoldan Receiver kullanarak aşabilirsin!
    hiç Servisle v.s uğraşarak daha fazla sinirde olmazsın

    receiver kullanırsam büyük ihtimal ses gelmez, çünkü sesin çok açık bi şekilde kendi alıcısından kaynaklandığı aşikar, ben zaten ayrı receiver ayrı kumanda kullanmamak için dahili uydu alıcılı modeli aldım, bunun yerine wifi dongle ı olan modeli alırdım, kablosuz wifi media connect programını kullanırdım direk, amacımın dışına çıkmı olurum ekstra reciver alırsam, ölü yatırım oldu o zaman bu tv, kendi uydu alıcısını kullanamayacaksam ,




  • şimdi de 2 tane ölü pixel buldum panelde, ışık hüzmesi zaten var, bi de üstüne hafif ıslık sesi , insan detaycı olunca takılıyor be arkadaş !!!
  • dün önce teknik servis sonra philips mh aradı. son durumu sordular.
    sesin devam ettiğini ancak önceki kadar rahatsız edici olmadığını söyledim.

    sorunun tamamen çözümü için yurt dışındaki philips merkez ile iletişime geçilmiş.

    kayan alt yazılardaki titreşim den bahsettim, video ya çekip göndermem halinde onu da genel merkeze ileteceklerini söylediler.

    ben ürünü iade edip lw serisine geçmeyi veya yeni serilerin gelmesini bekleyecektim. ancak ailem sesi duymadıklarını ve iade etmek istemediklerini söyleyince vazgeçtim.

    yeni tv alacak arkadaşlar şunu bilsin K serisinden alıp tv nin uydu alıcısını kullanmak isterlerse bu sorundan tv leri servise gitmek zorunda olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechatronik

    dün önce teknik servis sonra philips mh aradı. son durumu sordular.
    sesin devam ettiğini ancak önceki kadar rahatsız edici olmadığını söyledim.

    sorunun tamamen çözümü için yurt dışındaki philips merkez ile iletişime geçilmiş.

    kayan alt yazılardaki titreşim den bahsettim, video ya çekip göndermem halinde onu da genel merkeze ileteceklerini söylediler.

    ben ürünü iade edip lw serisine geçmeyi veya yeni serilerin gelmesini bekleyecektim. ancak ailem sesi duymadıklarını ve iade etmek istemediklerini söyleyince vazgeçtim.

    yeni tv alacak arkadaşlar şunu bilsin K serisinden alıp tv nin uydu alıcısını kullanmak isterlerse bu sorundan tv leri servise gitmek zorunda olacak.

    Peki servise gitmeden ya da servis çağırmadan bu güncellemeyi kullanıcıya sunma imkanı yok mu? Bunu talep etmek çok daha iyi servis peşinde koşmaktansa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusty

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechatronik

    dün önce teknik servis sonra philips mh aradı. son durumu sordular.
    sesin devam ettiğini ancak önceki kadar rahatsız edici olmadığını söyledim.

    sorunun tamamen çözümü için yurt dışındaki philips merkez ile iletişime geçilmiş.

    kayan alt yazılardaki titreşim den bahsettim, video ya çekip göndermem halinde onu da genel merkeze ileteceklerini söylediler.

    ben ürünü iade edip lw serisine geçmeyi veya yeni serilerin gelmesini bekleyecektim. ancak ailem sesi duymadıklarını ve iade etmek istemediklerini söyleyince vazgeçtim.

    yeni tv alacak arkadaşlar şunu bilsin K serisinden alıp tv nin uydu alıcısını kullanmak isterlerse bu sorundan tv leri servise gitmek zorunda olacak.

    Peki servise gitmeden ya da servis çağırmadan bu güncellemeyi kullanıcıya sunma imkanı yok mu? Bunu talep etmek çok daha iyi servis peşinde koşmaktansa.

    güncelleme tabiki bizde yapabiliyoruz, boş bir usb ye güncelleme dosyasını atıp, tv ye takıyoruz, ama biz bu uydu alıcısından ses geliyor dedik, götürdüler tv yı yazılım güncelleyip getirdiler,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgs54
    güncelleme tabiki bizde yapabiliyoruz, boş bir usb ye güncelleme dosyasını atıp, tv ye takıyoruz, ama biz bu uydu alıcısından ses geliyor dedik, götürdüler tv yı yazılım güncelleyip getirdiler,

    Yok ben de onu soruyorum işte, götürmelerine ihtiyaç olmaması gerekli normalde bir yazılım yükseltmesi için. Sonuçta sırf yazılım yükseltmesi için panelimizi yerinden oynattırmak zorunda değiliz. Madem kronik bir ses sorunu var ve güncellemeyle çözülüyor, o zaman koysunlar web sitesine, rahatsız olanlar çeksin alsınlar oradan dosyasını. Ben paneli kaldırıp, götürmeye sinir oldum




  • Güncellemeyi ben evde yapabilirim dediğimde, olmaz dediler. Sitedeki güncelleştirmeler gibi değilmiş.

    Uydu cihazının yazılımı özel cihaz(büyük ihtimalle pc dir) ile güncellenecek demişlerdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechatronik -- 21 Şubat 2012; 14:50:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusty

    quote:

    Orijinalden alıntı: cgs54
    güncelleme tabiki bizde yapabiliyoruz, boş bir usb ye güncelleme dosyasını atıp, tv ye takıyoruz, ama biz bu uydu alıcısından ses geliyor dedik, götürdüler tv yı yazılım güncelleyip getirdiler,

    Yok ben de onu soruyorum işte, götürmelerine ihtiyaç olmaması gerekli normalde bir yazılım yükseltmesi için. Sonuçta sırf yazılım yükseltmesi için panelimizi yerinden oynattırmak zorunda değiliz. Madem kronik bir ses sorunu var ve güncellemeyle çözülüyor, o zaman koysunlar web sitesine, rahatsız olanlar çeksin alsınlar oradan dosyasını. Ben paneli kaldırıp, götürmeye sinir oldum

    dediğim gibi bu modellerde olan sorunmuş bu ses, ve adamlar sadece yazılım güncellemesi için tv yi alıp götürüyorlar, belki de panele bilmediğimiz neler yapıyorlar :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgs54


    quote:

    Orijinalden alıntı: dusty

    quote:

    Orijinalden alıntı: cgs54
    güncelleme tabiki bizde yapabiliyoruz, boş bir usb ye güncelleme dosyasını atıp, tv ye takıyoruz, ama biz bu uydu alıcısından ses geliyor dedik, götürdüler tv yı yazılım güncelleyip getirdiler,

    Yok ben de onu soruyorum işte, götürmelerine ihtiyaç olmaması gerekli normalde bir yazılım yükseltmesi için. Sonuçta sırf yazılım yükseltmesi için panelimizi yerinden oynattırmak zorunda değiliz. Madem kronik bir ses sorunu var ve güncellemeyle çözülüyor, o zaman koysunlar web sitesine, rahatsız olanlar çeksin alsınlar oradan dosyasını. Ben paneli kaldırıp, götürmeye sinir oldum

    dediğim gibi bu modellerde olan sorunmuş bu ses, ve adamlar sadece yazılım güncellemesi için tv yi alıp götürüyorlar, belki de panele bilmediğimiz neler yapıyorlar :(

    İşte ben de bunu diyorum, ya o aletle gelsin evimde, gözümün önünde yapsın (alet dediği bir flash bellekten öte bir şey değildir bence) ya da benim yapmamı sağlasın. Bu şekilde paneli evden alıp, götürüp, kullanıcı görmeden yazılımsal işlem yapma durumu sakat. Ha, olmayabilir de ama ben huylanırım arkadaş. Yazılımsalsa durduğu yerde hallet, donanımsalsa bana değişim ya da iade ver. Kaç aylık TV güncelleme için servise mi gidermiş tekrar kutulanıp da...




  • Tekrar mh ile görüştüm ve birde konunun linkini içeren mail attım. (tuketicidanisma.tv@philips.com)

    Kayan yazılardaki titremeyide video ya çekip gönderdim. Fazla belli olmuyordu titreme test bölümünün tv yi denemesini istedim.

    Islık sesini tekrar söyledim. Yazılım yüklemekten başka bir çözüm yolu olup olmadığını sordum.

    Işık sızması sorununu philips ambleminin üzerindeki çerçeveye kağıt sıkıştırarak çözüyorlarmış
    MM de ürünü alırken sıfır açılmamış olarak verdiler ve kurulumdan sonra farkettim kağıdı.

    Bu arada panel 100hz miş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechatronik

    Tekrar mh ile görüştüm ve birde konunun linkini içeren mail attım. (tuketicidanisma.tv@philips.com)

    Kayan yazılardaki titremeyide video ya çekip gönderdim. Fazla belli olmuyordu titreme test bölümünün tv yi denemesini istedim.

    Islık sesini tekrar söyledim. Yazılım yüklemekten başka bir çözüm yolu olup olmadığını sordum.

    Işık sızması sorununu philips ambleminin üzerindeki çerçeveye kağıt sıkıştırarak çözüyorlarmış
    MM de ürünü alırken sıfır açılmamış olarak verdiler ve kurulumdan sonra farkettim kağıdı.

    Bu arada panel 100hz miş.



    benim tv kuruldu, sonra t servisi çağırdım logonun üzerinde ışık hüzmesi için ve ben geldiklerinde 2 dk odadan ayrılmıştım kağıt sıkıştırmışlar panele, senin başına gelenlerin aynısını yaşadım, ve daha fazlasını, şu an tv merkez servisde,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgs54 -- 21 Şubat 2012; 16:45:45 >




  • dün attığım maile bugün gelen cevap.

    mailde 7656K modeline sahip olduğumu belirtmeme rağmen uydu alıcımın modelini sormuşlar.

    ve alt yazı haricindeki sorunlara (ıslık sesi ve kağıt sıkıştırmaya cevap vermemişler veya sorun olarak kabul etmemişler)



    Tuketici Danisma Merkezimize iletmis oldugunuz e-mailiniz icin tesekkur ederiz.

    Belirtmis oldugunuz konular uzerinde ayrintil inceleme saglanmis ve bilgileriniz yurtdisi birimlerimize iletilmistir. Yapilan incelemeler dogrultusunda televizyon uzerinde genel bir problem tespit edilmemis ve yurtdisi birimlerimiz bu bilgiyi onaylamislardir. Alt yazi titreme konusu uzerinde bazi uydu alicilarinda (ornegin Digiturk) bu durumun sozkonusu olabilecegi bilgisi tarafimiza iletilmistir. Uydu alicinizin markasini ve modelini iletmenizi rica ederiz.

    Her turlu konu ve onerilerinizde size yardimci olmaktan mutluluk duyariz.

    Saygilarimizla
    Turk Philips T. A.S.
    TV Tuketici Danisma Merkezi
    444 8 445



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechatronik -- 23 Şubat 2012; 10:17:50 >




  • Beyler iyi akşamlar

    yaw bu yukarıda yazılanların bazıları acaba "kamera şakasımı" yoksa DH Forum şakasımı

    ülen kafayı yememek işten değil be,birde siz koskoca Phil olacaksınız!

    Hoş bu herifler artık bitti;dünyada sadece Avrupada mal satabiliyorlar;USA/Canada silince bunları,bunlarda
    adeta bittiler,sonra Avrustralya çizdi sonrada Asya çizdi v.s kısaca sadece Avrupada panel satabiliyorlar!

    ++

    A-Onların bahsettiği yazılım diye anladığınız olay cihaza yeniden SW yüklemektir,bu iş TR de evde olmaz,
    dışarda da çoğu ülkede olmaz!! sadece USA/Canada da Servisler çok daha gelişmiş ve aktiş oldukları
    için eve Notebook ile gelinip yüklenir! ancak bunun içinde arızanın spesifik olarak bilinmesi gerekiyor,
    kısaca bu biliniyorsa SW evde atılır,sorumlulukta Üreticide olur çünkü bazen böyle durumlarda MB elden gidiyor!
    Bunları kullanıcıya yükletmezler FW ile karıştırmayın olayı

    Ayrıca SW den bütün değerler resetlenir! Default olarak bunlarda yüklenir ve en önemlisi bazı Testleri vardır
    bunlar yapılır v.s kısaca SW işi evde olmaz!!

    B-Ancak yukarıyı okuyunca,zaten kronik sorun olan bu ve benzeri Phil sorunları için,Servisler de bazen bir şey
    yapamıyor ve Merkezin devreye girmesi gerekiyor!
    SW yüklemek genelde ilk uygulanan pratik bir yöntemdir!(maliyeti ucuz olduğu için!)aksi halde MB değişimi
    gerekiyor buda Panel "Garanti kapsamında" olunca herifler için maliyet demektir! yani işlerine gelmeden,SW atarak
    durumu kurtarırsak OK dir diyecekler

    Sonuç olarak bütün bu aşamalar evde değil Servislerde olur daha da olmadı Panel İts.Merkez Servise girer!

    ++




  • iyi akşamlar albani,

    öncelikle yorumlarınız için teşekkürler.

    özellikle sizin çözüm önerilerinizi okumaları için konunun linkini ve mesajlarınızı maile iletmiştim. ne yazıkki verdikleri cevap yukarda.

    testlerde sorun yok diyorlar. hangi ürünü test ettilerse artık piyasadaki ürününde dahili uydu alıcısı olduğundan bi haberler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechatronik -- 22 Şubat 2012; 23:06:34 >
  • Belki bilirsin genelde çoğu sorunlar için Üreticiler .....abi normaldir bunlar..... derler!

    Sanada ...abi normal... demişler yani normal durum bunlar

    ++
    Zaten verilen cevabı görünce ne kadar "normal" olduğu anlaşılmaktadır!

    Asşlında bu yazıyıda genelde çoğu müşterilere gönderdikleri ve aslında teknik servisin bile görmediği
    ve Sekretere söyleyip postalayın dedikleri durum

    İşin garibi bu olaylar günümüzde artık hemen her üreticide aynen olmaktadır,salt Phil e özgü bir
    durumda değildir,yani sadece ona odunu verirsek haksızlık etmiş oluruz

    Ben dışardan da takip ediyorum,öyle olaylar oluyorki,bizdekiler bile onların yanında çok ciddi kalıyorlar!!
    Adamlar böyle şeylere bizler gibi alışık olmadıkları için,tam kafaları karışıyor

    Öyle gerçek olaylar anlatırımki;gülermisiniz ağlarmısınız çok ciddi şaşırırsınız! yani bunlarda USA/Avrupada oluyor
    sadece bizde değil böyle "şaka gibi" durumlar

    Artık bu panellerde son geldi herifler ısrarla uzatmaları oynuyorlar!
    Kalite zaten Çin e yıkıldıkça ciddi çuvalladı!
    İşin bok tarafı ise artık neredeyse "Kalite Kontrol" kalmadı yaw

    ++




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Belki bilirsin genelde çoğu sorunlar için Üreticiler .....abi normaldir bunlar..... derler!

    Sanada ...abi normal... demişler yani normal durum bunlar

    ++
    Zaten verilen cevabı görünce ne kadar "normal" olduğu anlaşılmaktadır!

    Asşlında bu yazıyıda genelde çoğu müşterilere gönderdikleri ve aslında teknik servisin bile görmediği
    ve Sekretere söyleyip postalayın dedikleri durum

    İşin garibi bu olaylar günümüzde artık hemen her üreticide aynen olmaktadır,salt Phil e özgü bir
    durumda değildir,yani sadece ona odunu verirsek haksızlık etmiş oluruz

    Ben dışardan da takip ediyorum,öyle olaylar oluyorki,bizdekiler bile onların yanında çok ciddi kalıyorlar!!
    Adamlar böyle şeylere bizler gibi alışık olmadıkları için,tam kafaları karışıyor

    Öyle gerçek olaylar anlatırımki;gülermisiniz ağlarmısınız çok ciddi şaşırırsınız! yani bunlarda USA/Avrupada oluyor
    sadece bizde değil böyle "şaka gibi" durumlar

    Artık bu panellerde son geldi herifler ısrarla uzatmaları oynuyorlar!
    Kalite zaten Çin e yıkıldıkça ciddi çuvalladı!
    İşin bok tarafı ise artık neredeyse "Kalite Kontrol" kalmadı yaw

    ++

    bu yazılanları okuyunca bi kere daha soğudum philipsden...




  • @cgs54

    Phil den soğumaya gerek yok,çünkü anlattıklarım geneldir aslında
    Neredeyse tüm üreticilerde durum yaklaşık budur,kısaca bu durumlar salt Marka ilede alakalı değildir!

    Sadece bir kaç Marka vardır onlarda olmaz böyle "numaralar"!!

    ++
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    @cgs54

    Phil den soğumaya gerek yok,çünkü anlattıklarım geneldir aslında
    Neredeyse tüm üreticilerde durum yaklaşık budur,kısaca bu durumlar salt Marka ilede alakalı değildir!

    Sadece bir kaç Marka vardır onlarda olmaz böyle "numaralar"!!

    ++

    numara yapmayan markalar hangileri :) pana ve sony mi ?
  • Boşver sen onları

    Fiyatları Cip parasınadır onların!
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.