Şimdi Ara

Philips Shq3305ws iade nasil yapmalıyım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.
    Yaklasik 1.5 hafta once ister bisiklet ister bass amacli d&r dan philips shq3305ws satin aldim. Kulakliktaki akustik ve bass neredeyse yok. Birkac gun once aldigimiz yere gittik. (D&R Izmir mavibahce AVM Subesi) konuyu acikladiktan sonra 15dk civari muduru bekledik ve mudur bize philips'in teknik destek subesi oldugunu, artik satin olma durumundan sonra d&r in bu islere karismadigini soyledi. Sizce dogru mudur soyledikleri? Bugun sehirlerarasi yolculuga cikiyorum, haftaya dondugumde ne yapmaliyim? Urun degisimi ya da iadeye zorlamaya calisacagim. Sizce mumkun mudur? 30tl lik kulaklikta yuksek bass almama ragmen 100tl lik kulakliktan bass alamamak koyuyor insana.
    Ornegin gidip teslim ettigimde, yeni urun geldiginde ayni sorun bas gosterdiginde iade veya ayni fiyatta urun degisimi mumkun mudur?
    Cevaplar icin simdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EfeKrm -- 22 Ocak 2016; 21:09:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.