|
Photon Network 2 ile Online Oyun Yapımı Dersleri
-
-
Çok faydalı bir içerik hazırlamışsınız . -
Teşekkürler güzel içerik olmuş. -
uzun suredır bakınıyordum guzel olmus. unıtyde multıplayer baska sıstemler hakkında bılgı var mı? unet vb. 20 kısıye kadar ucretsız sanırım dedıgınıze gore pekı farklı farklı hesaplarla artırabılıyormuyuz mesela her oyun 2 kısılık oynanacak sadece 10 oyun mu acılabılıyor 21 kısı olunca 1 kısı servera baglanamaıyor mu ? -
Arkadaş en son 4 ay önce girmiş foruma ama yine de sorayım belki başkası yanıtlar. Şu an Photon'da bir proje ile uğraşıyorum da "CreateRoom" fonksiyonuyla bir sorunum var. Bu fonksiyon benim projede sunucu tarafından cevapsız kalıyor. Odayı ne kuruyor ne de kurma işlemi failed oluyor. Yani mesela oda kur butonuna basıp ilgili fonksiyonu çalıştırınca server bazlı olarak cevapsız kalıyorum. Bir türlü çözemedim, Google'da da bu sorunu yaşayan birini bulamadım.
Şu ana kadar 2 defa oda kuruldu onlar da tamamen tesadüfen bunun dışında fonksiyon yanıtsız kalıyor. -
bu sorunun cevabını bilen varmı acaba?
-
Tüm Yapılması Gereken Bu Arkadaşlar Photon Sunucularına Bağlandıktan Sonra Komutları Doğru Uyguladığınızda Hata Vermez.
using Photon.Pun;
using UnityEngine;
using Photon.Realtime;
------------------------------------->
[SerializeField] private string OdaIsmi = string.Empty;
[SerializeField] private byte MaksimumOyuncu = 0;
[SerializeField] private bool OdaGorunurlugu = false, SifreliOda = false;
private RoomInfo Info;
private void Awake() => PhotonNetwork.ConnectUsingSettings();
public override void OnConnectedToMaster() => PhotonNetwork.JoinLobby();
public override void OnJoinedLobby() => OdaKur(Info);
public override void OnCreateRoomFailed(short returnCode, string message) =>
Debug.LogFormat("<color=red>HATA:</color>Oda Oluşturulamadı! {0}/{1}",message,returnCode);
public void OdaKur(RoomInfo Info)
{
if (string.IsNullOrEmpty(OdaIsmi)) return;
this.Info = Info;
RoomOptions OdaAyarlari = new RoomOptions()
{
OdaAyarlari.MaxPlayers = MaksimumOyuncu;
OdaAyarlari.IsVisible = OdaGorunurlugu;
OdaAyarlari.IsOpen = SifreliOda;
}
PhotonNetwork.CreateRoom(OdaIsmi,OdaAyarlari,TypedLobby.Default,null);
Debug.LogFormat("Oda : {0}", _Info.Name);
}
-
elinize emeğinize sağlık çok güzel içerik.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X