Şimdi Ara

piaggio mp3 hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
2.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkese merhabalar.. b sınıfı ehliyetim var ama trafik tecrübem pek yok araba ve motosiklet arasında çok gittim geldim ve sonunda motor almaya karar verdim. İstanbulda oturuyorum malumunuz trafik, park ve yakıt gibi masraflar araba konusunda tereddüt yaşamama sebep oldu ve sonunda a2 ehliyeti için kursa yazıldım. a2 ehliyeti alma sebebim ise piaggio'nun mp3 modelini görmem ile oldu. 3 tekerlekli olması ise en önemli sebepti. asıl sorum şu burada motosiklet kullanan arkadaşlar var diğer scooterlara göre farkı nedir (marka model olarak) acemi birisi olduğum için alışma sürecim ne kadar olur?

    Not: Daha önce 1-2 sefer arkadaşımın scooterını kullanmıştım.



  • mp3 ün genişliği aynı sınıftaki diğer scooterlardan görece çok geniş değil. O nedenle trafikte çok sıkıntı çekmezsin. Diğer scooterlara göre farkı 3 teker olması :) Viraj kabiliyeti güzel bir makine. Çukurlarda töleransı daha fazla. Ancak duyduğuma göre bol laka ve tümsekler var bu memlekette malum sıkıntı durumunda biraz daha masraflı olabiliyormuş. Tabi bana kalırsa teknolojinin getirisi (Kullanım açısından.) bakımından kabul edilebilir bir şey. Tabi marka olarak da yine görece parça maliyeti yüksek bir marka. Öndeki 2 tekerin çalışma prensibini kaptıktan sonra çocuk oyuncağı gibi gelir. Ayşe Şule Bilgiç bel rahatsızlığı nedeniyle bu motordan almıştı hatta o aralar aktif olarak bu motoru kullanan ve fikirlerini paylaşan 3-5 kişiden biriydi ve çok memnundu. Tabi böyle motor olur mu, ne şekilsiz alet gibi tuhaf ve gereksiz söylemlere kulağınızı kapatacaksınız. Keyfinize bakacaksınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HighVoltage

    mp3 ün genişliği aynı sınıftaki diğer scooterlardan görece çok geniş değil. O nedenle trafikte çok sıkıntı çekmezsin. Diğer scooterlara göre farkı 3 teker olması :) Viraj kabiliyeti güzel bir makine. Çukurlarda töleransı daha fazla. Ancak duyduğuma göre bol laka ve tümsekler var bu memlekette malum sıkıntı durumunda biraz daha masraflı olabiliyormuş. Tabi bana kalırsa teknolojinin getirisi (Kullanım açısından.) bakımından kabul edilebilir bir şey. Tabi marka olarak da yine görece parça maliyeti yüksek bir marka. Öndeki 2 tekerin çalışma prensibini kaptıktan sonra çocuk oyuncağı gibi gelir. Ayşe Şule Bilgiç bel rahatsızlığı nedeniyle bu motordan almıştı hatta o aralar aktif olarak bu motoru kullanan ve fikirlerini paylaşan 3-5 kişiden biriydi ve çok memnundu. Tabi böyle motor olur mu, ne şekilsiz alet gibi tuhaf ve gereksiz söylemlere kulağınızı kapatacaksınız. Keyfinize bakacaksınız.


    cevap için teşşekürler açıkçası kimin ne dediğimi umurumda olmaz. zaten alma sebebim tamamen 3 teker olması ayrıca videolardan izlediğim kadarıyla sizin temas ettiğiniz gibi virajlardaki manevra kabiliyeti. acemiyim işte,bakalım kavrarım diye düşünüyorum tabi daha ehliyeti alamadım 2 aydan fazla bir süre var almam için.




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhant -- 19 Eylül 2011; 1:16:10 >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhant -- 19 Eylül 2011; 1:16:27 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.