Şimdi Ara

pickup kazası..130km hızla tıra arkadan çarpmak... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
3.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir kişide dememiş 130 km hızla tankın içindeyken duran araca çarpsan içeriden düzgün çıkmazsın, 130 km hız değil olsa olsa 60-70 km ile çarpmıştır, merdiven şasi olsa bile kurtarmaz.
  • Hızlı gitme sebebi neymiş arkadaş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı arac bende de var tahmınlerınızın otesınde seri ve güçlü net 200 gıdıyor , tam şeseli bir arac olmasından dolayı fazla hasar almamış , bınek arac olsa Şoför kesın hayatını kaybederdi , ssangyong kalite ve saglamligı bir kez daha tescıl edılmış ,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • falken34 kullanıcısına yanıt
    Bence kamyonla kıyaslanamayacak şekilde dağılmış ne demiri o kadar hızla balyozla vursanda yamulur ne olacaktı yani o koruma demiri olmasa zaten daha fena olurdu SangYong Rexton baya ciddi hasar almış bu arada
  • araba volvoya diss atmış
  • Al işte, trafikte nasıl ucubeler ile birlikte seyrediyoruz. Altındaki aracın teknik ve yolun fiziksel özelliklerine bakmadan direksiyona geçen herkes kendini Schumacher zannediyor.
    O kadar hızlı gitmeye gerek yok, hele hele kamyon-tırların arasında makas atarak ilerlemek de ne oluyor. Ölseydi üzülmezdim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaceKıng26

    Bence kamyonla kıyaslanamayacak şekilde dağılmış ne demiri o kadar hızla balyozla vursanda yamulur ne olacaktı yani o koruma demiri olmasa zaten daha fena olurdu SangYong Rexton baya ciddi hasar almış bu arada

    Araba rexton değil. Korando sports.
    4x2 Pickup.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • falken34 kullanıcısına yanıt
    Tam hatamı düzelticektim ki
  • böyle bir kaza için pikap çok diri çıkmış, biraz daha dağılıp çarpışma gücünü dağıtmalıydı. kullandığım araçta motor fırlatma sistemi var. 130 la katil hafriyat kamyonuna girse dağılmadık yeri kalmaz.
  • Peki arkadaşlar ben de bir şey sormak istiyorum

    110 ile gidiyoruz diyelim ani fren yaptık ama çok geç 70 ile vurduk ama arabanın burnu aşağıda olduğu için üstten aldı darbeyi.

    Diğer durum da 90 ile vurduk ama frensiz araba düz yani .

    Hangisinden daha sağlam çıkabiliriz ? Genel de bu araçların altları kamyonun altına girip biçiliyor ya o sırada dip gaz yapıp burnu kaldırsak daha mı iyi sonuç olur ?
  • genel olarak çok sakin kullanıtım düşünün yani amarok ile ortalamam şehir içi 7,6 LT / 100 km , ama bazen çok acelem oluyor o zmn 150-160 yapıyorum araç daha giderim diyor ama basmıyorum. Bundan sonra daha da dikkatli olmak lazım.
  • Eğitim niye şart belli, lisede fizik dersinde bir çoğunuz uyumuş belliki. Hareket halindeki bir araç duran bir cisimle çarpışırsa ivmesi duran araç veya cisimden olduğu gibi vuran araca yansır, aynı yönde yani ileri hareket eden bir nesne veya araca çarparsa ivme kuvveti öndeki araca dağılır kendisi ise kendi hızı-öndeki aracın hızı farkı kadar bir ivme gücüne maruz kalır. Hafriyat kamyonlarının çoğunluğu maalesef en az 90-100 km hızlarla gidiyor adeta yürüyen katil gibiler. 130-90=40 km ivme gücü etkisi kadar bir hasar kamyonette iken 90 km ivmeye maruz kalan ve soğuran kamyonun arkasındaki bu hasar da normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0z0z

    Eğitim niye şart belli, lisede fizik dersinde bir çoğunuz uyumuş belliki. Hareket halindeki bir araç duran bir cisimle çarpışırsa ivmesi duran araç veya cisimden olduğu gibi vuran araca yansır, aynı yönde yani ileri hareket eden bir nesne veya araca çarparsa ivme kuvveti öndeki araca dağılır kendisi ise kendi hızı-öndeki aracın hızı farkı kadar bir ivme gücüne maruz kalır. Hafriyat kamyonlarının çoğunluğu maalesef en az 90-100 km hızlarla gidiyor adeta yürüyen katil gibiler. 130-90=40 km ivme gücü etkisi kadar bir hasar kamyonette iken 90 km ivmeye maruz kalan ve soğuran kamyonun arkasındaki bu hasar da normal.

    En basit deney; sol elinizi sabit tutup sağ elinizle yumruk atın, daha sonra sol elinizi vücudunuzdan uzaklaştırırken sağ elinizle vurun, nasıl ilkinde sol elinizde bunu hissetiniz hatta yumruğunuz da hissetti bu darbeyi, oysa ikincisinde ise sol eliniz biraz daha az hissetti ancak yumruğunuz da belkide boşa sallamış gibi hissetiniz değil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Peki arkadaşlar ben de bir şey sormak istiyorum

    110 ile gidiyoruz diyelim ani fren yaptık ama çok geç 70 ile vurduk ama arabanın burnu aşağıda olduğu için üstten aldı darbeyi.

    Diğer durum da 90 ile vurduk ama frensiz araba düz yani .

    Hangisinden daha sağlam çıkabiliriz ? Genel de bu araçların altları kamyonun altına girip biçiliyor ya o sırada dip gaz yapıp burnu kaldırsak daha mı iyi sonuç olur ?



    Böyle bir şey teoriden öteye gidemez. Hiç kimse kaza öncesi gaza abanmaz. Hep kurtarma umuduyla frene asılır ve aracın burnu yatar. ama ne olur. Bir çarpışma testinde dediğiniz şekilde denenirse bence gaza değilde hiç frene de basılmasa araç kamyonun altına, frene sonuna kadar basıldığı andaki kadar girmez.
    Not; Şahsi görüşüm. Fizikçiler saldırmasın lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonNn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Peki arkadaşlar ben de bir şey sormak istiyorum

    110 ile gidiyoruz diyelim ani fren yaptık ama çok geç 70 ile vurduk ama arabanın burnu aşağıda olduğu için üstten aldı darbeyi.

    Diğer durum da 90 ile vurduk ama frensiz araba düz yani .

    Hangisinden daha sağlam çıkabiliriz ? Genel de bu araçların altları kamyonun altına girip biçiliyor ya o sırada dip gaz yapıp burnu kaldırsak daha mı iyi sonuç olur ?



    Böyle bir şey teoriden öteye gidemez. Hiç kimse kaza öncesi gaza abanmaz. Hep kurtarma umuduyla frene asılır ve aracın burnu yatar. ama ne olur. Bir çarpışma testinde dediğiniz şekilde denenirse bence gaza değilde hiç frene de basılmasa araç kamyonun altına, frene sonuna kadar basıldığı andaki kadar girmez.
    Not; Şahsi görüşüm. Fizikçiler saldırmasın lütfen

    Dediğiniz gibi içgüdüsel olarak frene basarız hepimiz . Bir deneyi yapılmalı bunun


    Volvo dinler beni bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir örnek daha vereyim; boksörler rakiplerinin direk vuruşlarından korunmak için sağa veya sola kaçırırlar kafalarını, birde geriye doğru nedeni açık yumrukla aynı yöne kafanızı hareket ettiriseniz gelen ivme kuvvetini azaltır, yumruk isabet etse bile çarpma etkisi ivme sönümlenmesi az olacağından az etkilenirsiniz rakip yumruğun ivme gücü kafasına isabet etse bile bu gücün bir bölümünü onun yumruğuna yansıtır sönümlendirirsiniz. Tavsiyemdir kavga kötü şeydir kavga anında aynı taktiği uygulayın, kafanızı ileri değil geriye doğru çekin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: SonNn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Peki arkadaşlar ben de bir şey sormak istiyorum

    110 ile gidiyoruz diyelim ani fren yaptık ama çok geç 70 ile vurduk ama arabanın burnu aşağıda olduğu için üstten aldı darbeyi.

    Diğer durum da 90 ile vurduk ama frensiz araba düz yani .

    Hangisinden daha sağlam çıkabiliriz ? Genel de bu araçların altları kamyonun altına girip biçiliyor ya o sırada dip gaz yapıp burnu kaldırsak daha mı iyi sonuç olur ?



    Böyle bir şey teoriden öteye gidemez. Hiç kimse kaza öncesi gaza abanmaz. Hep kurtarma umuduyla frene asılır ve aracın burnu yatar. ama ne olur. Bir çarpışma testinde dediğiniz şekilde denenirse bence gaza değilde hiç frene de basılmasa araç kamyonun altına, frene sonuna kadar basıldığı andaki kadar girmez.
    Not; Şahsi görüşüm. Fizikçiler saldırmasın lütfen

    Dediğiniz gibi içgüdüsel olarak frene basarız hepimiz . Bir deneyi yapılmalı bunun


    Volvo dinler beni bence

    Aman aman. Volvo duymasın. Kazanın kaçınılmaz olduğunu hesapladığında gaza dibine kadar otomatikman basan bir sistem yaparlar, sonra kamyonun önünden çıkar araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hala NCAP test yapsın bu teori vs diyen tembel liseli arkadaşlara yukarıda anlattım bu ivme etkisi sadece aynı yönde hareket eden iki cismin çarpışması halinde meydana gelir. Kafakafaya çarpışmalardaher iki aracın hızLarının toplamı kadar her iki araç ivme etkisi olur, duran araca çarpılırsa her iki araçta hareket eden aracın hızı kadar etkisi olur. En kötü kazalar o nedenle kafakafaya yapılanlardır. Varsa o lise diplomalarınızı yırtın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  pickup kazası..130km hızla  tıra arkadan çarpmak...

     pickup kazası..130km hızla  tıra arkadan çarpmak...

     pickup kazası..130km hızla  tıra arkadan çarpmak...

     pickup kazası..130km hızla  tıra arkadan çarpmak...

     pickup kazası..130km hızla  tıra arkadan çarpmak...

     pickup kazası..130km hızla  tıra arkadan çarpmak...




  • iniyesta kullanıcısına yanıt
    aracı kullanan sofor ayakda tedavı edılıp taburcu edılmıs . ufak tefek sıyrıklar varmıs , ssangyongkalıte ve saglamlıgı bir kez daha tescıl edılmıs oldu , bir golf , opel veya renault olsaydı kesın sofor olurdu ...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.