16 Şubat 2013 de ; stoklummarket.com dan Piranha Ultra Tab 10.1 tablet aldım. Alma sebebim : fiyat uygunluğu,ürün özellikleri,Türk firması olması,Türkiye'nin kazanması.
Fakat ürün istedigim gibi çıkmadı , elinize ilk aldıgınızda sanki güzel kaliteli bir ürün gibi geldi ama benim için en önemli olacak şey wifi ,internette hızlı gezinmem idi.
Fakat wifi çekim gücü inanılmaz kötü çıktı. aynı odada modemin dibine oturuyom bağlantı yerlerde sürünuyor. Forumlarda baktım, kimisi arka kapak alüminyum olduğu için wifide sıkıntı diye yazmış.
Ürünü ilk aldığımda kullanmadan kardeşime göndermiştim, o yuzden benım incelemem geç oldu cihazı.
Bu wifi sorunundan dolayı ben ürünü Piranha teknik servisine kargo parası ödeyerek gönderdiim.
Ürünü iki hafta servisde bekletip, ondan sonra üründe teknik sorun yok,yazılım güncellemesi yapıldı diyip gönderdiler tarafıma .
Cihazı teslim aldım , hemen kutuyu açıp inceledim testimi yaptım. sonuç aynen ilk günkü gibi , birde üstüne takılmalar olmaya başladı cihazda donmalar vs...
bende ertesi gün tekrar ürünü kargoyla piranhaya gönderdim
Gene aynı şekilde servis süresini sonuna kadar kullanmak adetleri sanırım (müşteri mennuniyeti önemli degil) bu sefer 3 hafta sonra cihazı gönderdiler. Cihaz sorunlu , değişimi yapıldı yazdılar teknik servis destek kısmına.
Bu gun gidip aldım sürat kargo subesinden cihazı, eve geldim hemen açtım kutuyu, Tabi ben değişim yapıldığını söyledikleri için; sıfır temiz sorunsuz bir cihaz bekliyordum: Birde ne göreyim , eski kutusunda ,sağı solu çizik, kullanılmış ,başka seri numaralı,eski pis bir cihaz çıktı !!! Normal olarak bu durum karşısında DELİ oldum. Aklıma gelen bütün bedduaları ve küfürleri saydım. Bugun cumartesi olduğu için iletişime geçeceğim bir numarada yok.
O yuzden Piranhanın sitesinden iletişim kısmından yazdım ,ağzıma gelenleri...
Benım sormak istedgiim böyle bir durum karşısında; Yasal olarak ne yapabilriim, dava açmak istiyorum, maddi manevi tazminat davası. ürünü aldık doğru dürüst kullanamadık bir de üstüne bunları yaptılar tarafıma.
YASAL SÜREÇ İLE İLGİLİ TECRUBESİ OLANLAR PAYLAŞIRSA SEVİNİRİM
TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE Mİ BAŞVURMAM GEREKLİ ?
Benı bilgilendirirseniz cok seviniirim
Herkese teşekkür ederim şimdiden
BU ARADA LÜTFEN KİMSE CEBNDEKİ PARASINI SOKAĞA ATMAK İÇİN GİDİPTE PİRANHA TABLET VS.. ALMASIN !!! 3 KURUŞ FAZLA VERİN KAFANIZ RAHAT OLSUN. BENIM YAŞADIKLARIMI YAŞAMAYIN
İnsanın parasıyla rezil olması gerçekten.. Ben de bu model çıktığında satın almayı düşünüyordum. Tüketici hakem heyetine başvururun hemen.. Geçmiş olsun..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
piranha ultra tab 7 aldım 2 kere ölü piksel çıktı ama o fiyata o performansı bulamazdım 2 oda öteden çekti tamam dedim ölü piksel olsada artık urasmayacagım suan memnunum 1 sene götürse yeter garantiden de bişi beklemiyorum zaten bu arada ucuzcity üründen şikayetci oldum gbi isterseniz iadesini alalım dediler ben iade etmedim bisürü çimnli tablette fıkır fıkır wifi o bu su sorunu varken ben tam kösedeki ölü piksele kafamı takmam bile zaten arkasının plastik oldunu ögrendim gbi aldım asla arkasında plastik çözümü olmayan tableti almayın wifi çekmez kesin ve garanti çekmez
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme