Şimdi Ara

Plaka tanıma sistemleri üzerinden ortalama hız tespiti yapılacak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ipli jeton

    Döner plakalıklar var. Üzerine iki plaka takıyorsun, bi düğmeye basınca hop dönüyor plaka değişiyor. En sağlam çözüm. EDS'ye yaklaşınca bi tuşla plakayı kapat, EDS geçince tekrar aç.
    Perdeli modeller de var, plakayı perde ile kapatıyor.
    Düzenek kurmak deniyor buna ve çok fena öttürüyorlar. Hele ki ikinci bir plaka varsa sahte plaka, hapis cezası. Plakayı düzenek kurup kapama da gayet büyük bir ceza. Yakalanması da kolay. Bu şekilde yakalanan bolca insan var.

    Yakalanması güç düzenek yaprak düzeneği. Plaka altına elektromanyetik mıknatıs. Yaprak görünümlü manyetik yapay bir malzeme. Ver elektriği yaprak plakaya yapışıyor. Elektriği kestin mi yaprak düşüyor. Bunun yakalanma ihtimali daha az, ama gene düzenek kurmaktır.

    Plakaya vida atmak, köşesini kazıyıp, korozif madde ile paslandırıp, oradan pas akmış gibi bir izlenim yaratmak düzenek kurmak değildir. Kimse de fark etmez. Etse de cezası küçük olur.

    Kısaca çok daha akıllıca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir diğeri de kamerayı kör etmek, ama bu sefer illaki bir gün yakalanirsiniz. Sistemin başında şu veya bu sebeple biri oturuyordur. Yoldan bir ışık huzmesinin geçtiğini görür, ekiplere anons geçer. İlk ekip seni çevirir, öttürürler.

    Bu yöntem de şu: kızılötesi ışığı biz görmüyoruz. Ama kamera görüyor. Bu kameralar gece de çalıştığı için kızılötesi filtreleri yok. Gece görme becerisini kameraların etrafındaki kızılötesi aydınlatma ünitelerine ve kendilerinde kızılötesi filtre olmamasına borçlular.

    Bu bağlamda, yeterince güçlü bir kızılötesi ışığı kameraya bakacak açı ile yerleştirip, kameraya ışık basarsan, kamera plakanı okuyamaz. ama biraz güçlü ledlere ihtiyacın var. Ve ekran başında biri olursa dikkat cekeceginden, bir sıçrar iki sıçrar üçüncüse sıçarsın. Neticede aynı kameralar yeri geldiğinde suçlu takibi, devleti alânın güvenliği gibi amaçlarla da kullanılıyor. Dört arka araçta müsteşar vardır. Bu sebeple ekran başında memur oturuyordur. Tespit eder, anons geçer, ağzına edilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçte olsa güzel uygulama sınır neyse ona uyulacak , bu uygulamaya saat ölçütü de konabilir

    yani adam bir günde 10 saat araç kullanıp uykusuzluktan veya yorgunluktan kaza yapamasın.İlk okuduğu noktadan sonraki atıyorum 6.saatte plakayı en az 600km uzaktaki noktada okuyorsa ve iki resimde sürücü aynı ise ister ikaz ister ceza .)

    Ortalama hız geldi otoban fareleri neredeyse bitti ,tabii otoban için limitlerde 140 çekilmeli hem kullanıldığına değsin hemde illegal yolların önüne geçilsin , bölünmüş yollar için de 120 üst limit olsun ama +-%10 olmasın 121 e cezayı kesebilsin.Meskun mahal levhaları da kaldırılsın duble yol yerleşim var yok ilçe girişi 70km/h eskiyen kanunlar uygulanmayan kanunlar düzenlenmeli

    Geçen bir psikiyatristin dediği gibi vatandaşın devlete olan güveni trafikten başlar , devletle ilk ve en çok muhatap olduğu yerdir , trafikte kurallar cezalar harfiyen uygulanırsa hayat da düzene girer kimse de kendi kanununu uygulamaya yeltenemez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Bir diğeri de kamerayı kör etmek, ama bu sefer illaki bir gün yakalanirsiniz. Sistemin başında şu veya bu sebeple biri oturuyordur. Yoldan bir ışık huzmesinin geçtiğini görür, ekiplere anons geçer. İlk ekip seni çevirir, öttürürler.

    Bu yöntem de şu: kızılötesi ışığı biz görmüyoruz. Ama kamera görüyor. Bu kameralar gece de çalıştığı için kızılötesi filtreleri yok. Gece görme becerisini kameraların etrafındaki kızılötesi aydınlatma ünitelerine ve kendilerinde kızılötesi filtre olmamasına borçlular.

    Bu bağlamda, yeterince güçlü bir kızılötesi ışığı kameraya bakacak açı ile yerleştirip, kameraya ışık basarsan, kamera plakanı okuyamaz. ama biraz güçlü ledlere ihtiyacın var. Ve ekran başında biri olursa dikkat cekeceginden, bir sıçrar iki sıçrar üçüncüse sıçarsın. Neticede aynı kameralar yeri geldiğinde suçlu takibi, devleti alânın güvenliği gibi amaçlarla da kullanılıyor. Dört arka araçta müsteşar vardır. Bu sebeple ekran başında memur oturuyordur. Tespit eder, anons geçer, ağzına edilir.
    bu işin kaçışı yok kısaca..)

    hiç milletin kanına girmeyin

    herkes ne yazıyorsa onunla gidecek nokta.

    ayrıca bu yeni bir şey değil bildiğimiz hız tüneli..

    tek farklı tekrar ısıtıp sos ilave etmeleri..)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    bu işin kaçışı yok kısaca..)

    hiç milletin kanına girmeyin

    herkes ne yazıyorsa onunla gidecek nokta.

    ayrıca bu yeni bir şey değil bildiğimiz hız tüneli..

    tek farklı tekrar ısıtıp sos ilave etmeleri..)

    Alıntıları Göster
    İşte, tek yöntem şimdilik plakanın kamera için kafa karıştırıcı olması bir geçici çözüm. Uzun vadede object recognition işleri gelişecek ve kafası da karışmaz hale gelecek. Ancak şu anda durum bu değil.

    Plakada ufak hasar, özellikle de karisabilecek harf ve rakamlarda hasar aletin kafasını karıştırıyor. "0"ın ortasında hasar olması mesela. "2"nin üst kısmında hasar olması, Z gibi okunmasına sebep olabiliyor mesela.

    Ben kasten birşey yapmadım hiç. Ama plakam kare ve bir kazada hasar almış, bükülmüş ve çizilmişti. Çekiçle düzeltip geri takmıştık. Gözle gözükmeyen bu hasar, kameranın kafasını karıştırıyordu. Girişte plakamı yanlış okuduğu için, ortalama hız hesaplayamıyordu.

    Plakam gözle okunuyor. Bir dümen çevirmedim. Araçta düzenek yok. Karayolları adam olsun, okuyabilecek kamera taksın. Bana ne yani?

    Son iki yıldır zaten hız kurallarına uyuyorum. Kafa olarak gelişmiş adamız. Avrupa'daki katı atık bile efendi efendi araba kullanıyor. Çok hızlı kullandığımı fark ettim. "Avrupa'nın katı atığının bile becerebildiği şeyi ben niye beceremeyeyim? Maganda mıyım lan ben" dedim. Kendimi frenledim. Ek olarak hesap da yaptım. Ankara-bodrum arası hız sınırlarına genel olarak uysan 9.5 saatte gidiyorsun. Hayvan gibi gitsen 8.5 saatte gidiyorsun. 850 kilometre yolda anca 1 saat fark ediyor. Karşılığında hem %15 daha çok yakıyorsun, hem riskini arttırıyorsun. Çok saçma. Ki çoğu uzun yol bu kadar uzun degil. Ankara-istanbul arası mesela, 220 ile gitmeyeceksen, ki gidemezsin, 170 ile gitmekle 130 ile gitmek arasında 25-30 dakika oynuyor. Çok anlamsız yani basmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.