Şimdi Ara

Polo 1.2 TSi Downpipe Yardım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
6.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ekoman245 kullanıcısına yanıt
    Tam detayına ezbere hakim değilim fakat birçok kişi uygulamış, güç artışı olduğu söyleniyor, ama uzun vadede araca ne gibi bir etkisi olur bunun garantisini vermeleri lazım.

    Burada iyice açıklamışlar hocam, okuyabilirsiniz;

    http://www.ucrhidrojen.com/nedir2.asp?nedir=1-Hidrojen%20yak%FDt%20destek%20sistemi%20nedir?

    Fakat 650 Euro gibi bir fiyat ortaya çıkıyor ve euronun 4 tlyi aştığını düşünürsek 2.500 tlyi geçiyor maliyeti.

    Ben de motor ömründen ve maliyetinden dolayı çok yaptırma taraflısı değilim fakat, yaptıranlar memnun, ve güç alındığını söyledikleri için paylaşmak istedim belki ilginizi çekebilir diye

    Konunuzu takipteyim, downpipe yaptırırsanız eğer, tekrar bi yazılım ayarıyla nasıl olur merak ediyorum açıkçası




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Ben de merak ediyorum, bakalım; çok kısa zaman içinde düşünüyorum.

    Güç artışı garanti değilmiş fakat tasarruf garantiymiş. Ama bir depoyla 1000-1200km yapıyorum, 100km eklemek demek %10 gibi bir tasarruf oluyor. 2500tl'nin değeceğini düşünmüyorum, fazla km yapan insan değilim.

    Üstte de yazmıştım, pal mili büyütmek ile ortalama kaç hp'lere çıkarım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekoman245

    Ben de merak ediyorum, bakalım; çok kısa zaman içinde düşünüyorum.

    Güç artışı garanti değilmiş fakat tasarruf garantiymiş. Ama bir depoyla 1000-1200km yapıyorum, 100km eklemek demek %10 gibi bir tasarruf oluyor. 2500tl'nin değeceğini düşünmüyorum, fazla km yapan insan değilim.

    Üstte de yazmıştım, pal mili büyütmek ile ortalama kaç hp'lere çıkarım?

    1.2 TSI için kanatlar büyüse 10-15 beygir alınabilir diye düşünüyorum.
    Eğer 1.4 TSI turbosu kullanılırsa 25-30 beygir daha elde edilebilir gibime geliyor. Fakat kimilerine göre pek sağlıklı bir işlem değil. İşin ehli birilerine danışmak faydalı olacaktır, ben sadece internetten baktığım kadarıyla yorum yapabiliyorum bu konuda tecrübem olmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 14 Ocak 2017; 20:36:35 >




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    1.4 TSi 136hp olan, Türkiye'de hiç satılmamış bir Polo'nun turbosunu 1.2 TSi'a takan abim var. 230hp civarı aldığını söyledi. Bana biraz fazla geldi. O güce ne benzin pompası dayanır, ne krank, ne pistonlar. Üstelik intercooler sıkıntısı var. Bilemiyorum canlı görmedim, yorum yapmayayım.

    Tecrübeniz olmasa da teknik bilginiz var efendim, bu şimdilik yeter. Pratiği olan insanlarla görüşüyorum zaten ara sıra. Teşekkürler.
  • ekoman245 kullanıcısına yanıt
    ilk önce araştırıp oem turbona uygun büyük pal alman lazım yaptıracağın yer için de zaten dr ecu yardımcı olur, sallıyorum 170 -190 arası bir şey olur max hp değeri verdiği devir en fazla 500 rpm falan artar(büyük turbo büyük intercooler la 1000 civarı artmıştı) yani çok bir eksisini görmezsin ama maliyetli olur siz en iyisi dp ile yazılımı biraz daha açın
  • brkbrnsl B kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam
  • Üstadım başlığın tamamını okudum , çabalarınız ve araca verdiğiniz emek için tebrik ederim ancak konu içinde cevapladınız da benim mi gözümden kaçtı bilmiyorum?

    Şehir içi , şehir dışında 70-80 km gittiğinizi belirtmişsiniz. Bu km ler için stage yazılım , downpipe vs gerekli mi ? Hız yapmadığınızı belirtmişsiniz özellikle de...

    Hani şöyle alt devirlerde , düşük viteslerde hareket gelsin vs istesek 1.2 TSI stock haliyle bile o kasa ve ağırlık için zaten atik bir motor. Kaldı ki siz zaten 90 beygirlik bir araç için soft yazılım sınırlarını aşarak 136 Hp yi görmüşsünüz. Dyno da mı ölçüldü bilmiyorum ancak gayet iyi rakamlar...

    Bence amaç ve kullanım tercihlerinizi tekrar bir gözden geçirin derim.

    Yanlış anlamış olduğum bir husus varsa da şimdiden özür diliyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • thejollyjoker kullanıcısına yanıt
    Selamlar hocam. Yazmamış olabilirim haklısınız. Ben aslında joker araba gibi bir şey istiyorum. Şehirlerarası yolda evet 70-80 ile giderim; 2-3 kişi geziyoruz ve çok keyifli oluyor. Yolu uzatmayı seviyorum. Ve bayağı az yakıyoruz. 4.1-4.8 litre arası geziyorum sürekli. Hatta Polo Büyüksün grubundaki tüketim rekoru bende. Ama istediğimde de çok iyi yürüsün istiyorum. Daha geçen F kasa BMW 520i, 520d, 420d cabrio ile denedik. Scirocco, Golf, Passat vs çoğu arabayla denedim ve çoğunu geçebiliyorum. Geçtiğime çok şaşırıyorlar. Bunların bazıları anlaşmalı, bazıları bana iş atanlar tarafından oluyor. Hatta geçen benzinli İnsignia ile denedik. 180hp sanıyorum o araba. 2 boy civarı ile aldım. Şaka makinesi gibi bir şey yapıyorum kısaca. Polo grubundan arkadaşlarla da deniyoruz arada, bu bana keyif veriyor.

    Eski 1.2 TSi Polo'm yine sadece yazılımla 130hp idi, dynoda da ölçülmüştü ve şimdiki arabama yazılım atılırken daha fazla sıkılmasını istedim. Ondan daha iyi yürüyor o yüzden 135hp diyorum kısa olsun diye. 130'dan kesin fazla ama o belli.

    Ne yaptığımı iyi biliyorum hocam, sorun yok :)




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.