Yayıncılığını Sega'nın yaptığı, oyun dünyasının popüler yapımlarından Yakuza'da ufak bir tür değişikliğine gidiliyor. Ryu Ga Gotoku Studio'nun yönetici yapımcısı Toshihiro Nagoshi ve yapımcı Kazuki Hosokawa, geçtiğimiz günlerde IGN'e seri ile ilgili bir açıklama yaptılar.
Uzun bir süredir gerçek zamanlı dövüş sistemine sahip olan Yakuza serisi, en son yayınlanan Yakuza: Like a Dragon ile sıra tabanlı dövüş sistemine geçiş yapmıştı. Başlangıçta oyuncular bu duruma tepki gösterse de oyunun çıkışı ile birlikte birçok oyuncu olumlu eleştirilerde bulunmuştu.
Geçtiğimiz günlerde de yapımcılara sorulan soru üzerine yapımcılar, bundan sonraki süreçte Yakuza serisinin sıra tabanlı RPG türünde kalacağını ve seriye böyle devam edeceklerini açıkladılar.
Yakuza: Like a Dragon, yani yedinci ana Yakuza oyunu, şu anda PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series, Xbox One ve PC için Steam ve Microsoft Store üzerinden satın alınabilir.
Demolar güzel ama oynanışından haz alamadığım seri...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu ilk bakışta kötü duruyor, çünkü çoğu kişi yakuza'yı dövüşü serisi için seviyor, ama aslında JRPG olarak çok daha iyi sattığı ve hikayesinin gerçekten iyi yazılmış olduğu var. Tabii bence yine Yakuza 0 hem dövüş oyunu olarak hem de hikayesi çok iyi bir oyundu, ama yine de umutluyum neler çıkacak.
Aslında ben sırf beat them up olduğu için oynasini seviyordum. Umarım bu durum beni fazla üzmez.
Hep ismini duyduğum fakat hiç şans vermediğim oyun serisi.