Şimdi Ara

PRİNS TECHNOMAX (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
294
Cevap
7
Favori
88.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsekotogazankara

    SAYIN RECORİ

    Prins ecomax ve technomax kitlerinde şamandra çıkmaz .Silverline ve VS2 kitlerinde şamandra vardır. Aksam listesinde yer alan markaları kullanma hakkı vardır servislerin.Örneğin Biz montajlarımızda bu hususda müşterilerimize bilgi veriyoruz.Bayi istediği şamandrayı takamaz sadece distribütörün aksam listesinde ön gördüğü markaları takabilir.bence hakkınızı aramadan önce bir araştırma yapın .projenin içersinde aksam listesi yazan bir kağıt var .inceleyin bayiiye yasal hak tanıyor çünkü saygılar
    sorunum ankara asil otogaz grup tarafından çözüldü.tüm çalışanlarına teşekkür ederim.ilği ve alakalarından dolayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recori -- 26 Mayıs 2018; 20:24:39 >
  • Merhaba, hyundai era aracıma prins technomax taktırdım geçen hafta, ilk depoyu fullememde 42 lt lik tank, 39.5 lt gaz aldı. Takan ustaya sorduğumda "Bazen kilitleme yapmıyor hızlı dolum dan dolayı sorun yok" yanıtını aldım. Yardımcı olabilir misiniz? Şamandıra arızası mıdır, yoksa ara ara böyle durumlar olabiliyor mu, ustam haklı mı?
  • Merhaba, Aracımda bir süre binmediğim zaman beklediği zaman ilk bindiğimde araçta koku var lpg kokuyor( kokmuş yumurta gibi) montajda cihazla baktıklarında kaçak yok. İki depo boşalttım yeni olduğundan dolayı olabilir mi.
    İkinci sorum gaz göstergesi swithc ayarını yapamadık ( depo boş gel dediler ) yapıldı parça parça gaz alarak ayar yaptılar son ışık yeşil yanarken kırmızı olmadan birden gaz bitti kırmızı yanması gerkemiyormu yardımcı olabilirmisiniz lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nevkaya

    Merhaba, Aracımda bir süre binmediğim zaman beklediği zaman ilk bindiğimde araçta koku var lpg kokuyor( kokmuş yumurta gibi) montajda cihazla baktıklarında kaçak yok. İki depo boşalttım yeni olduğundan dolayı olabilir mi.
    İkinci sorum gaz göstergesi swithc ayarını yapamadık ( depo boş gel dediler ) yapıldı parça parça gaz alarak ayar yaptılar son ışık yeşil yanarken kırmızı olmadan birden gaz bitti kırmızı yanması gerkemiyormu yardımcı olabilirmisiniz lütfen.
    Kullandığım aracı yazmamışım.
    Araç 2009 AURİS kit teknomax
  • Prins ecomax takılmış bir araç aldım,kit takılalı daha 20 gün olmuş.Sorum şu,lpg göstergesi hata veriyor,yani mesela 3 kademe yeşil yanar iken,birden kırmızıya düşüyor ve alarm verip anında benzine geçiyor,yani gösterge hatası var.

    Çevremde simit tanklarında bunun çok görüldüğü ve kesin çaresinin olmadığı söylendi.

    Acaba bu doğrumu?Çözümü yokmu?
  • Crizantem kullanıcısına yanıt
    sayın crizantem

    şayet diğer alımlarda aynı ise şamandrayı değiştirmek gerekir .ilk dolumlarda bazen gözlemlenebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsekotogazankara

    sayın crizantem

    şayet diğer alımlarda aynı ise şamandrayı değiştirmek gerekir .ilk dolumlarda bazen gözlemlenebilir.
    güncel tehnomax fiyatınız nedir acaba? 2008 b7 kasa A4'üme taktıracağım bu hafta. 1.6motor 105 bg. Silverline'a gerek varmıdır aralarındaki enjektör farkı çok önemli midir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Lapidus

    güncel tehnomax fiyatınız nedir acaba? 2008 b7 kasa A4'üme taktıracağım bu hafta. 1.6motor 105 bg. Silverline'a gerek varmıdır aralarındaki enjektör farkı çok önemli midir?

    Alıntıları Göster
    sayın frank bey



    Prins sistemlerinde ecomaxda 3 ohm luk valtek enjektör kullanmakta .Technomax ise Prins'in bünyesine kattığı İtalyan OMVL markasının dahada geliştirdiği enjektörünü kullanmaktadır. Amaç, düşük kapasitedeki araçlara daha ekonomik çözümler sunmaktır Khein marka enjektörler ise yalnızca VSI2 sisteminde kullanılmaktadır. Silverline sistemi ise Prins tarafından geliştirilmiş yüksek kapasiteli, performanslı ve uzun ömürlü "Prins" marka enjektörler kullanır. Bosch tarafından geliştirilen ECU'su OBD bağlantısına izin verir. Bu sayede sistem ekipmanlarının çalışması daha rahat kontrol edilerek, daha kapsamlı ayar ve arızalara müdahale edilebir.

    105 beygir aralığı için technomax oldukça yeterli olacaktır bence fazla para ödemeye gerek yok.

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsekotogazankara

    sayın frank bey



    Prins sistemlerinde ecomaxda 3 ohm luk valtek enjektör kullanmakta .Technomax ise Prins'in bünyesine kattığı İtalyan OMVL markasının dahada geliştirdiği enjektörünü kullanmaktadır. Amaç, düşük kapasitedeki araçlara daha ekonomik çözümler sunmaktır Khein marka enjektörler ise yalnızca VSI2 sisteminde kullanılmaktadır. Silverline sistemi ise Prins tarafından geliştirilmiş yüksek kapasiteli, performanslı ve uzun ömürlü "Prins" marka enjektörler kullanır. Bosch tarafından geliştirilen ECU'su OBD bağlantısına izin verir. Bu sayede sistem ekipmanlarının çalışması daha rahat kontrol edilerek, daha kapsamlı ayar ve arızalara müdahale edilebir.

    105 beygir aralığı için technomax oldukça yeterli olacaktır bence fazla para ödemeye gerek yok.

    saygılar

    Alıntıları Göster
    Degerli yorumunuz icin tesekkur ederim, siz takiyormusunuz? Takiyorsaniz ucret bilgisi alabilir miyim?




  • technomax montaj fiyatı 2550 tl

    haziran ayı boyunca kartlara peşin fiyatına taksit imkanı şu şekil ,

    akbank 4+3
    işbank 4+3
    yapı kredi 5+3
    garanti 3+3

    şayet montaj yaptırmak isterseniz 0 312 394 22 15 nolu telefondan randevunuzu oluşturabilirsiniz.
  • Obd desteği var mı? Atiker gold ile kiyaslarsak nasıldır.

    Aracım scenic 2 2007 Manuel
  • Hocam 2013 model linea 1.4 için hangi model önerirsiniz acaba performanslı olarak kullanabileceğim ayrıca fiyatı nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bomba4

    Obd desteği var mı? Atiker gold ile kiyaslarsak nasıldır.

    Aracım scenic 2 2007 Manuel
    Technomax LPG Sistemi'nin özellikleri

    OBD bağlantısı bulanan elektronik kontrol ünitesine sahiptir. Prins yazılım ile geliştirilmiş diagnostik ve arıza tespit programı ile donatılmıştır. ECU, tüm komponentler ile hızlı iletişim kurarak sinyal gecikmesi oluşturmaz ve hafif-kompakt olarak üretilmiştir.
    Yüksek kalitede filtre ünitesine sahiptir.Filtreye entegre edilmiş Bosch marka bir gaz sıcaklık ve basınç sensörü mevcuttur. Bu sensör sayesinde LPG'nin basınç ve sıcaklık değerleri anlık net olarak takip edilebilir.
    Tek kademeli, yüksek ısı transferi yapabilen, kesici valf-filtre entegreli, ayarlanabilir basınç aralığı ile yaz-kış basınç ayarlaması gerektirmeyen, sabit LPG debisine sahip regülatörü mevcuttur. Regülatör üzerinden motor soğutma suyu sıcaklığı takip edilebilir.
    Motor gücüne göre özel olarak nozul seçimi yapılan,yüksek kapasiteli ve yüksek performanslı enjektörlere sahiptir. Her koşulda benzine eş değerde LPG püskürtülmesini sağlar. Uzun ömürlü kullanımı ve performansı bir araya getirir.
    Seviye gösterge düğmesi; ayarlanabilir seviye sinyalleri sayesinde, gösterge optimum hassasiyette çalışır. Tank içerisindeki LPG seviyesini LED ışıklar ile gösteren ve tank içerisindeki LPG bittiğinde, sesli ikaz ile sürücüyü uyaran yakıt göstergesine sahiptir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxser

    Hocam 2013 model linea 1.4 için hangi model önerirsiniz acaba performanslı olarak kullanabileceğim ayrıca fiyatı nedir
    Sayın maxser,

    Aracınıza Prins Technomax modelimiz son derece uyumludur.
    Çekiş kaybınız olmayacaktır.
    Tasarrufunuz %45 olacaktır.
    Fiyat bilgisi 2550 tl
    50 tl gas hediyesi ipragazdan verilcek
    taksit isterseniz
    akbank 4+3
    işbank 4+3
    yapı kredi 5+3
    garanti 3+3

    Saygılarımızla
  • Merhaba aracim fiesta 2013 1.25 benzinli.Gecen ay prins teknomax taktirdim.Aracimda soyle bir sorun var arac calisirken ve rolantideyken gaza bastigimda ilk olarak devir saati rolantinin altina dusuyor daha sonra artiyor.Bunu ara ara yapiyor.Araca 3 kere ayar yapildi, gaz kelebegi temizlendi adaptasyonu yapildi.2mm noz takildi fakat sorunum hala devam etmekte.Sizce sorun bujilerde midir yoksa baska bir sorun mu vardir? Benzinde boyle bir sorun yok.Ayrica arac bosta dururken gaza bastigimda cok az milisaniyelik gecikmeyle devir artiyor.Yardim ederseniz cok memnun olurum tesekkurler
  • Bu tarz sorunları her markada görüyorum ve taktirmaktan vazgeçiyorum. Sıfır sorunlu olmuyor sanırım bu işler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .BURAK.

    Merhaba aracim fiesta 2013 1.25 benzinli.Gecen ay prins teknomax taktirdim.Aracimda soyle bir sorun var arac calisirken ve rolantideyken gaza bastigimda ilk olarak devir saati rolantinin altina dusuyor daha sonra artiyor.Bunu ara ara yapiyor.Araca 3 kere ayar yapildi, gaz kelebegi temizlendi adaptasyonu yapildi.2mm noz takildi fakat sorunum hala devam etmekte.Sizce sorun bujilerde midir yoksa baska bir sorun mu vardir? Benzinde boyle bir sorun yok.Ayrica arac bosta dururken gaza bastigimda cok az milisaniyelik gecikmeyle devir artiyor.Yardim ederseniz cok memnun olurum tesekkurler
    SAYIN BURAK BEY,

    Analttığınız Rolanti Sorunu ve Sebepleri muhtemel olarak


    Sıralı sistem araçta rolanti şikayeti LPG ve motor sistemi olamak üzere iki ana sebepten ortaya çıkar. Öncelikle LPG sistemi kaynaklı sıralı sistem rolanti sorunu ve sebeplerini ele alalım.

    LPG SİSTEMİ KAYNAKLI ROLANTİ SORUNU VE SEBEPLERİ

    LPG Enjektör Kaynaklı Gazda Rolanti Düşmesi

    LPG enjektörleri içerisinde bulunan piston yay ve contalarda zaman içinde kullanmaya bağlı aşınma yaşanır.zira bu olay ancak lpg de 35-50 bin km sonra Belirtilen parçaların aşınması sonucu LPG enjektör arızası ve debi ayarlarının sapması yaşanıp araçta LPG'de rolanti düşüklüğü ve motorda tekleme ortaya çıkar. LPG enjektörlerinden her hangi birinin bozuk olması rolantinin düşmesine ve tekleyerek çalışmasına yol açar.



    LPG Enjektör Değişim Sonrası Yaşanan Rolanti Sorunu
    Arıza sonrası LPG enjektör değişimlerinde nadirende olsa rolanti düşüklüğü hatta benzinden gaza geçişlerde stop etme sorunları yaşanmaktadır. Yeni enjektör takıldıktan sonra yaşanan rolanti ve benzeri sorunların bir kaç sebebi vardır. Bir kaç örnekle aracın LPG ayarının eski enjektörlere göre ayarlı olması beraberinde enjektör nozullarının küçük olmasından kaynaklanır. Enjektör değişim sonrası araçta rolanti düşüklüğü var ise eski enjektör nozullarını yeni enjektöre takıp LPG ayarı yapılınca sorun düzelecektir. Bir diğer sebep ise araç sahibi veya bilinçsiz usta tarafınca yapılan enjektör değişim esnasında LPG enjektör kablo sıralamasının yanlış dizilmesi sonucu sürekli rolanti sorunu yaşanır. Kablo sıralaması bazı sistemlerde 1234 diye sıralanırken bazılarında A B C D diye sıralanır.

    Sıralı Sistem LPG Rolanti Düzensizliği
    Gaza Geçiş Isı Ayarının Düşük Ayarlanması Sonucu Motor Isınana Kadar Rolantinin Düşük Olaması
    Kış aylarında motorun geç ısınmasından dolayı LPG ayarında sorun olduğunu düşünüp gaza geçiş ısısını programdan düşürttürmek notor tam ısınana kadar gazda rolantinin düşük olmasına sebep olur. Sıvı LPG sistemleri hariç hangi marka olursa olsun gaza geçiş ısısı kış mevsiminde minumun 35 derece olmalıdır.

    Sıralı Sistem Araçta Rolanti Düzensizliği

    Sıralı Sistem Araçlarda LPG Regülatör Kaynaklı Rolanti Düşüklüğü
    LPG regülatörleri motor sıcakken +100 soğukkende -50 dereceye mağruz kalırlar. Ani ısı değişikliğine uğrayan regülatör diyafram ve contaları zamanla serleşip motor ısınana kadar LPG enjektörlerine düzensiz miktarda yakıt göndererek gazda rolanti düşmesine hatta ilk gaza geçişlerde motorun stop etmesine yol açarlar. Beş yılını dolduran regülatörlerde diyafram değişimi rolanti sorunlarına engel olacağı gibi yakıt sarfiyatınada katkı sağlar.

    Sıralı Sistem Rolanti Sorunu

    LPG Ayarının Düzensiz Olması Rolantiyi Etkiler
    Araçlarda LPG'de yapılan km bağlı LPG regülatör basıncı ve enjektör ms sürelerinde değişim yaşanır. Bu değişimlerin oranına göre araçta LPG'de rolanti düzensizliği performans kaybı gibi belirtiler ortaya çıkar. Rolanti problemi ve benzer sorunların yaşanmaması için yılda birkez LPG ayarı bakım yapılması araç ve LPG sistemi için fayda sağlar.

    sıralı sistem araçta rolanti düşmesi

    LPG Ecu Arızasının Rolantiye Etkisi
    Bilindiği üzere sıralı sistemlerde ecu yani elektronik beyin bulunur. Ecu içerisine su kaçması veya nem alması sonucu arıza yaparak LPG enjektör sürelerinde sapma görünür. Bunun sonucunda araç gazda iken sıralı sistem araçta rolanti düzensizliği görünür.

    Sıralı Sistem LPG'de Rolantinin Düşmesi


    MOTOR SİSTEMİ KAYNAKLI LPG'de ÇALIŞIRKEN ROLANTİYİ ETKİLEYEN SEBEPLER


    Termostat Kaynaklı Sabahları Veya Motor Soğukken LPG'de Rolanti Düşmesinin Sebepleri
    Bir çok konuda belirtiğimiz üzere aracın gazda sağlıklı çalışması için motor termostadının sağlam olması gerekir. Yaz aylarında hararet yükseliyor diye sökülen veya arızalı termostat takılı araçlarda motor normalden geç sürede ısınacağı gibi araç ne kadar çalışsada motor normal sıcaklığa ulaşamaz. Termostat bulunmayan veya arızalı araçlarda özellikle kış aylarında regülatör depeodan gelen sıvı gazı buhar haline tam olarak dönüştüremez ve sıvı gazı LPG enjektörlerine gönderir. Bereberinde motor iyice ısınana kadar LPG'de rolanti düşmesi ve yakıt sarfiyatının aşırı derecede artmasına yol açar.

    Sıralı Sistem Araçta Rolantide Dalgalanma

    Boğaz Kelebeğinin Kirlenmesi ve LPG'de Rolantiye Etkisi
    Enjeksiyonlu sistem araçlarda benzinde boğaz kelebeği kurum yağ bağladığı zaman nasıl rolanti düşüyor ise gazdada aynı sorun yaşanır. Fakat benzinde rolantinin düşmesi için boğaz kelebeğinin aşırı kirlenmesi gerekirken gazda kullanırken az bişey kirlenmesi aracın LPG'de kullanırken rolantide sarsıntılı çalışmasına yol açar. Bu yüzden her iki üç yılda bir boğaz kelebeğini temizletip adaptasyon yaptırmak gerekir.zira kelebek dışdan değil tamamen söklüp de temizliği yapılmalı.bu temizlikten sonra benzinde en az 300 km kullandıktan sonra gaz ayarı yapılıp gaza alınmalı

    Gazda Rolantide Sarsıntılı Çalışma
    Ateşleme Sisteminin Gazda Rolantiye Etkisi
    Sıralı sistem LPG'li araçlarda her 30 bin km bir buji ve kablolarını değişmek gereklidir. buji veya kablolardan biri görevini tam yapamaz ise araçta rolantide sarsıntılı çalışma meydana gelir. Örneğin buji veya kanlonun birinin arızalı olması bunu motorcu buji ve kabloları değişmeden ne bilgisayarda nede bakarak anlayamaz. Bunun sonucunda araç sahibini LPG sisteminden kaynaklandığını söyleyerek gazcıya gönderir gazcıda buji ve kablo arızasını bilemiyeceği için ateşlemenin zayıf olduğu enjektörün arızalı olduğunu düşünerek LPG enjektörlerini değişir. Ama sorun gazda rolanti sorunu doğal olarak devam eder. Boşuna enjektör değişimi yaşamak istemiyorsak her 30000 km bir buji buji kabloları ve her 100.000 km birde ateşleme bobini değişmelidir.araçta motorcu Aracın şarz dinamosu görevini tam yapamıyorsa yani düşük şarzdan dolayı rolantiyi etkiler.

    Ateşleme Sistemi LPG'de Rolantiyi Etkiler

    Enjeksiyonlu yeni nesil araçlarda rolanti motoru bulunur ve çeşitli nedenlerden dolayı Rolanti motoruna pislik kaçarak yada arıza yaparak duruma göre araç gazda çalışırken rolantide düşüklük yaşanır. Son olarak kırsal tozlu bölgelerede bulunan araçların hava filtresi aşırı kirlenirse LPG'de rolanti düşüklüğü yaşatır. Bu sorun benzinde görünmez.

    Araç Gazda Çalışırken Rolantide Düşüklük

    EGR Valfi Nedir? Ne İşe Yarar Arıza Belirtileri Nelerdir?
    Motordan çıkan eksoz gazının %10 luk kısmının motorda göndererek yakıt sarfiyatına katkı sağladığı gibi zararlı emisyon değerlerini düşüren parçadır. Egr valfinde iki tür arıza yaşanır. Bunlardan ilki egr valfinde bulunan egsoz gazının geçtiği deliklerde yağ ve kurumdan dolayı zamana bağlı olarak daralma tıkanma yaşanmasıdır. İkinci arıza türü ise egr valf pistonunun açık konumda takılı kalmasıdır. Bu iki arızadan her hangi biri yaşandığında aşağıdaki belirtiler ortaya çıkar. Egr valfi temizliği her 50000 km bir yaptırmak motorun gazda ve benzinde sağlıklı çalışması için çok faydalıdır.

    Sıralı Sİstem Araçta Rolanti Düşüklüğü

    EGR Valfi Arıza Belirtileri
    * Tıkanıklık ve arıza oranına göre motor arıza ışığını yakabilir.
    * Eksoz emisyon değerlerinde artış ve eksozdan çiğ yakıt attırıp koku yayar
    * Arıza durumuna göre Motorun hararetinde yükseltme yaşatır
    * Aracın LPG yakıt sarfiyatında artışa yol ve performansını düşürür
    * Motor rolantide düzensiz çalışır ve tekler

    Debimetre ve Map Sensörü Arızası Rolanti ve Benzer Sorunlara Yol Açar
    Debimetre map sensörü aynı görevi gören araç çalıştığında manifolddaki hava akış miktarını ecu'ye ileten parçalardır. Kimi araçlarda map sensörü kullanılırken kimi araçlarda map sensörü kullanılır. Ecu yanma odasına giren hava miktarını debimetre ve map sensöründen gelen sinyaller doğrultusunda hesaplayıp enjektörlerinin silindirlere ihtiyacını karşılayacak yakıt püskürtmesini sağlar.

    Gazda Rolanti Düşüyor Stop Ediyor

    Debimetre Arızası Belirtileri ve LPG'de Rolantiye Etkisi
    Debimetredeki hava akışını ölçen sensörü zamanla yağ ve toz kaplayıp sensörü saran pisliğin miktarına göre rolanti düşüklüğü performans kaybı yüksek devirde gaz yememe gibi belirtiler ortaya çıkar. Fazla detaya girmeden debimetrenin LPG' de rolantiye etkisini açıklayalım. Benzine göre LPG'nin yanma oranı daha düşük olduğu için debimetrede oluşan pislik arıza lambasını yakmadan araç benzinde veya gazdayken rolantisinin düşmesine hatta vitesi boşa atınca aracın stop etmesine yol açar. Şayet sizinde aracınızda giderelemeyen gazda rolanti sorunu varsa debimetre ve map sensörünü temizlettiriniz. Büyük ihtimalle LPG'de stop etme ve rolanti sorunu düzelecektir.

    Sıralı Sistem Rolantide Stop Ediyor LPG'de Rolanti Düşüyor

    Emme ve Egsoz Manifold Contası Sorunu
    Sıralı sistem araçlarda LPG'de rolanti sorunu yaşanıp bir türlü soruna çözüm üretilemiyorsa sorunun çözümü için bakılacak yerlerin başında emme ve ekzoz manifold contalarıdır. Özellikle emme manifoldundaki contanın hasarı kolay kolay tespit edilemediğinden araç sahibini yaşadığı LPG'de rolanti dalgalanması sonucu gereksiz yere yaptığı masraflardan dolayı araçtan soğur. Manifol contasındaki hasarın miktarına göre yanma odasınndaki oksijen miktarı değişir beraberinde gazda çalışırken rolantide düzensiz çalışma ve performans kaybı yaşanır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bomba4

    Bu tarz sorunları her markada görüyorum ve taktirmaktan vazgeçiyorum. Sıfır sorunlu olmuyor sanırım bu işler.
    sayın bomba 4

    belirli bir sisteme bağlı çalışan ekipmanlarda her daim teknik hatalar olabilir örneğin bir araç alacaksınız ilgili formlara bakın bir çok kronik yahut spontane hatadan bahsedilir her marka için geçerli sonuç olarak araba alma fikrinizi değiştirir mi bu ? elbette hayır . örneğin bir televizyon alacaksınız ilgili formlara bakın bir çok kronik yahut spontane hatadan bahsedilir her marka için geçerli sonuç olarak televizyon alma fikrinizi değiştirir mi bu ? elbette hayır .bunun gibi bir sürü örneği mevcut .saygılar .
  • LPG de gösterge ekranı ile tüp üzerindeki gösterge birebir olmuyor, ve içerideki gösterge benzin kadar stabil değil diyorlar doğrumudur kullananlarda durum nasıl ?
  • UNF0RGIVEN U kullanıcısına yanıt
    SAYIN UNF0RGIVEN

    Lpg level seviye göstergeleri benzin kadar stabil olamaz.kaldı ki benzin göstergeleri bile çok hassas sunum göstermez .bunun marka ile alakası da yoktur.Tüm markalar için bu böyledir.lpg benzin gibi tek fazdan oluşan bir yakıt değildir.benzin sıvı lpg ise yarı sıvı yarı gaz fazındadır ve basınçlı bir yakıttır .tank içinde konversiyonel hareket eğilimi çoktur.bir başka etken basınçlı kaplar yönetmeliği gereği basınçlı kaplar silindirik olma zorunululuğu var .yani siz lpg tankının en kesitini bir daire olarak düşünüldüğünde yatay şamandranın enlemesi harekat mesafesi eşit aralıklı olamaz .bu yüzden 3. e 2. led çabuk söner.elbet elektronik kontrol ünitesinde gerekli ayarlamalar var ama stabil olarak ayarlamak mümkün olamıyor tahmini sunum yapar .saygılar .
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.