![çavuş](/Static/forum/img/rozet/tegmen.png)
Merhaba arkadaşlar,
Samsung bulaşık ve çamaşır makinem için teknik servis çağırdım. Çağrı merkezinden, teknik servisin gelip tamir yapmaması durumunda servis ücreti alacağını belirtti. Buraya kadar normal, standart prosedür. Teknik servis eve geldi. Bulaşık makinesine baktılar ve fiyat verdiler ben de kabul ettim evdeyken. O esnada çamaşır makinesinin de su akıttığını söyledim(arıza kaydı açarken de zaten çamaşır makinesini de belirtmiştim). Bulaşık makinesinin tamir ücretini ödeyeceğim halde bana, çamaşır makinesine bakılması durumunda da ekstra 80 TL servis ücreti alınacağını söyledi. Zaten onu da yaptıracaktım fahiş bir fiyat çıkmaması durumunda ve kapaktan su akıttığı için arıza tespitinin zor olmadığı bir şeydi. Ben de evimden çıkmalarını istedim, onlar da 80 TL servis ücreti almadan gitmeyeceklerini, polis çağırabileceğimi söylediler. Evimden çıkmalarını istediğim halde zorla evimde durdular..
Müşteri hizmetlerini aradığımda teknik servisin yaptığının doğru prosedür olduğunu söylediler. Peki neden ben kayıt oluştururken bana her bir cihaz için ayrı ayrı ücret alınacağını söylemediklerini sorduğumda ise aldığım cevap şu oldu: ''sormamışsınız ki'' . Ya servis ücreti alıyor musunuz diye de sormadım. Onu neden sormadığım halde söylüyorsunuz da evdeki her bir cihaz için ayrı ayrı ücret alacağınızı söylemiyorsunuz?
Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Son Giriş: 3 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 75
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 82
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 2.816 (Bu ay: 44)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Web Tasarım - Programlama
![](/static/forum/img/yukleniyor.gif)
![](/static/forum/img/yukleniyor.gif)