28 mayistan beri toyota tarafindan magdur ediliyorum
aracimla 28 mayis 2022de kaza yaptim sol on teker mekanik aksamda hasar var. servise goturdum pazartesi kayit acilacak vs dendi carsambaya anca acildi kayit siparisler verildi dendi meger verilmemis 9 haziranda parcalar siparis edildi. serviste hasar bolumundeki calisana parcalar siparis verilmemis diyorum dalga gecer gibi bana yurtdisi parcasi siparis edilmemis olabilir mi falan diger parcalar siparis edildi diyor surecin devaminda bununda yalan oldugunu anliyorum soyleki by kadar garip olayin icinde en garibi su oldu haftalarca parcayi beklerken benim aracin sasi numarasi toyota sisteminde yaris diye kayitli diye yaris parcalari gelmis, bayrama 1.5 hafta kala yani gercekten yurtici parcalarda 9 hazirandan once siparis edilseydi bu hata erken farkedilebilirdi ama olmadi. sonra ozur dileriz magdur etmeyecegiz vs dendi ama agustos geldi benim aurisin parcasi hala gelmedi. toyota turkiyeyi aradim bayramdan 1.5 hafta once aracimi bayramdan once teslim edin ya da ikame arac verin dedim ne arac verdiler ne de magdur ettikleri musteri icin bir aksiyon aldilar. sozde bayramdan 1.5 hafta once parca siparis edildi bugun oldu hala parca nerde bilmiyorum aracimi ne zaman alacagim bilmiyorum
bugun 1 agustos aradim ay sonunda size donulecek dediler 2 aydir aracim ellerinde 1 ay yanlis aracin parcalarini bekledim ustune hala bekleyip 3.ayi doldurmami bekliyorlar. toyota turkiyede surekli ayni sesleri soyluyor surec devam ediyor aciliyetini belirtecegim baska konu var mi vs vs isleminizi hizlandiracagiz diyorlar ama 3. ayi doldurtacaklar. hizlandirilmis hali buysa ne olurdu acaba ... cocuk kucuk annemlere getir gotur rezalet, gecen bayrami ailemle geciremedim bu bayramda arac yoktu akrabalarimi ziyaret edemedim bunlari belirttigim halde durum bu sozde kurumsal firma olacaklar ne musteri memnuniyeti ne musteri magduriyeti hic bir sey umurlarinda degil
sozde kurumsal bir firmalar ama surec takipleri yok en kucuk birimleri musteriyi oyaladiklarini farketmeleri icin musterinin surekli sureci sorgulamasi gerekiyor yoksa benim gibi pesine pek dusmezseniz agziniza bal surup aciliyetini belirtiyoruz surec devam ediyor der dururlar
bir parcanin siparis edilip edilmedigi nerde oldugunu bile bilemiyorlar takip sistemleri yok koca firmanin, musteri hizmetleri 1 ay diyor sonra biri ariyor 10 gun diyor sonra servis 2 gun diyor her taraftan birbiriyle celisen sozler duyarsaniz cunku kimse tam olarak ne nerde goremiyor
kendi hatalarindan dolayi magdur edilirseniz size yapacaklari tek sey bakim indirimi ya da ucretsiz bakim teklifi, olmayan araciniza bakim onerip gonlunuzu almayi dusunurler. soruna yonelik bir cozumleri onerileri olmaz bunu akil bile etmezler musteri memnuniyetini onemseseler sorun musterinin aracinin olmamasi diyip ikame arac verelim demeliler ama yok sizi oyalayan servise aracinizi bakim icin teslim edeceginizi hayal ederler