Merhaba arkadaşlar, Mayıs ayında peageot 208 prime 2021 model araç kiraladım 1 aylık 20 bin liraya fakat kiralarken aracın dış aksanların da arka stop lambası yoktu (üst cam taraftaki) ve aracın motor arıza ışığı sarı yanıyordu sorun yok servisten geçti dediler bana 10 gün falan bu şekilde kullanarak 2 gün annem istemişti aracı verdikten sonra annem süratliyken aracın lastiği patlamış olunup ani fren ile aracı çarpmış fakat dış hasar oluşmadı ve tutanak tutulmadı akabinde araç kontak almayınca çekici vasıtasıyla sanayiye götürülüp kontrolden geçiriliyor ve beyinde hasar olduğu ortaya çıkıyor 50-60 bin lira gibi bir rakam karşılığı yapılacağı söylendikten sonra sanayideki usta illegal işlerden dolayı tutuklanıp cezaevine giriyor ve araç bize bu şekilde veriliyor, bu şekilde bizde rent a car arayıp olayı anlatıyoruz ve servise götürülüp 100 bin beyin 50 bin masraflar çıkartıyolar (araç daki kablolar falan çıkmış bir önceki usta tarafından) ve 1 ay yatar parası 20 bin verdikten sonra bu ağustos ayına kadar devam etti ve bu ayda istiyolar şuan aracın masrafı 250 bin liraya dayanmış öyle söylüyolar bence çok saçma bu kadar tutması imkansız gibi geliyor pert olması gerekir bu kadar çıkması için, ve aracı yetkili servisin otoparkında yatırıyolar yetkili servis aracın arızasını tespit edemiyormuş, öyle diyolar avukata danıştığım da bu konuyla ilgili sözleşme nushası ve olay yeri kamera kaydı veya mobese kaydı istedi bunlar elimde yok arkadaşlar ne yapmam gerekiyor lütfen tavsiye verin bu kadar parayı ben ödeyemem.
11 eylül saat 3 civarı bulundugum yemekhaneye gelen türk telekom saha satış danımanı bir kampanya sundu 130 TL ye 50 Mbps internet + IP tv tivibu söyledi tivibunun içeriğini konuşmadık ama internet özellikle belirttim 50 Mbps diye evet dedi. Fakat evdeki hesap çarşıya uymadı 24 Mbps internet geldi ve tivibu çanak anten olarak geldi 6 gün için de arkadaş ile iletişimi koparmadım interneti yükseltcem dedi 50 Mbps yapacağını belirtti fakat fatura da 15 lira fazla geleceğini söyledi kabul etmedim iptal edeceğimi belirttim türk telekom müşteri hizmetleri 785.44 TL cayma bedeli sundu 6 gün oldu daha 1 hafta bile olmadığını belirttim ödemeden kapatamayacaklarını söyledi ve tüketici hakem heyetine gideceğimi belirttim ve gittim de iptal etmek istediğimi söyledim bu kadar ücret talep ediyolar dedim bana geçerli nedeniniz varsa söyleyin dedi ona göre yol izleyelim dedi, yaşadığım olayı söyledim bana sözleşmeniz de böyle bir yazı var mı dedi sözleşmem de sadece abonelik sözleşmesi ve hiç bir şeyden bahsedilmiyor üyelik sözleşmesi gibi tüketici hakem heyeti kabul edemiyeceklerini belirtti ee 7 gün 14 gün cayma hakkım var nasıl yapamıyorum dedim abonelik sözleşmelerin de öyle bir hakkınız yok dendi bana iptal de edemiyorum ödemekte istemiyorum ne yapacağım?
8GB RAM (4GB USABLE)
|
Ingilizce çevirmen lazım..
|
Savunma bakanlığı uzman er ve erbaş alıyor
|
Askerde devam edebilir miyim ?
|
Istanbul Anadolu yakası Akşam liseleri.
|
Kız arkadaşım doğum günümü unuttu ve birde
|
G300S kapanıp açılıyor..
|
Türk telekom 2.sözleşme iptali
|
Meslek: Öğrenci
İlgi Alanları: Teknoloji
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 573
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 659
İkinci El Bölümü Mesajları: 36
Konularının görüntülenme sayısı: 23.874 (Bu ay: 299)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 51 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar