Şok market şokcüzdan parama el koydu
Merhaba değerli arkadaşlar sizlerin de dikkat etmesi için konu açayım dedim. Şok Markete ait, kolay ödeme için önceden para yüklenerek marketlerde kullanılan, cüzdan uygulamasını yaklaşık 1 yıldır kullanmaktaydım. Ocak ayının başında tarafıma bilgi verilmeden içerisinde 2500 TL civarı bakiye bulunan hesabım dondurulmuş. Alışveriş için markete gittiğimde hesabıma giriş yapamadım. Kendilerine 4 kez ulaşarak durumu izah ettim ancak ne yazık ki 1 ayı geçmesine rağmen alışverişlerim için ayırdığım parayı kullanmıyorum. Mağdur edildim. Bakiyemin kullanılmasına da hesabın açılmasına da izin verilmiyor. Haksızlık olduğunu düşündüğüm bu durumu paylaşmak istedim. Şokcüzdan dikkatli kullanılmalı.
SAS, İskandinav havayolu şirketi bana büyük kayıp yaşattı. İskandinav havayolları ile Kopenhag'dan Stockholm'e uçak bileti aldık. Uçuş günü öncesine kadar her türlü Kontrolleri yaptım sorun görünmüyordu. Uçuş günü sabah uyandığımda telefonuma bir mesaj gelmişti saat 9 civarı uçuşunu iptal olduğuna dair. Herhangi bir alternatif uçuş önerisi yapmadılar. Sadece uçuş iptal oldu yazılmış, hepsi bu. Kopenhag da otelden çıkıp havalimanına geldim, sas İskandinav havayolu yetkilileri ile görüşüp başka bilet almak istedim. Öğleden önce 10 gibi sıraya girdim. 6 Saat bekledim ve sıra bana geldi. Herhangi bir şekilde yardımcı olmadılar. 6 Saat beklerken başka uçuşlar da doldu. Uzun süre anlatmaya çalıştım ama beni anlamadılar.
1 gün Kopenhag otel uzatma / 100 euro
1 gün Stockholm de önceden yaptığım otel ödemesi iade olmadı / 100 euro
Aynı gün otobüs bileti aldım (normalde 40 euro) ama ben ertesi gün istediğim için / 100 euro
Otobüse ulaşmak için harcadığım taksi ücreti / 50 euro
Yolculuk uzadı yemek yemek zorunda kaldık / 50 euro
Stockholm gezmek için 5 günlük süre ayırmıştım ve gezi kartı satın aldım. 300 euro halen iade olacak ama kesinti olacak / 20 euro
Sas İskandinav havayolu bilet iadesi veya değişiklik yapmadı böylece kalırsa zarar /300 euro
Tahmini toplam zarar 720 euro. İşçi haklarını ben de savunuyorum. Şartlarınızın iyi olmasını ben de isterim. Mutlu olmadan çalışmayın ama ben büyük bir zarara girdim. 1 kişiye bu kadar zarar vermek doğru değil. Hak ararken bu şekilde zarar verildiği zaman, amaca uygun hareket olmuyor.
2 tane çocuk ile otobüste 12 saat geçirdik. 1 saatte uçup yolculuğu bitirmeyi planlamıştım. Rezil oldum kısacası. 5 gün plan yaptım Stockholm gezisi için ama 4 güne düştü havayolu yüzünden. Yıllardır bu gezileri planlıyorum. Sizin için küçük bir iptal ama benim için büyük bir olay. Bu kadar düzenli ve güzel ülkelerde bu denli saçma bir olay beni çok üzdü. 48 saati boşa gitti gezinin. Zararımın telafi edilmesini istiyorum. Türkçe ve İngilizce yazacağım.
Airline Booking Reference :
P669O3
SK 1424
E-ticket SK 117-3912417759
E-ticket SK 117-3912417760
//////////////
SAS, the Scandinavian airline, has caused me great loss. We bought a flight ticket from Copenhagen to Stockholm with Scandinavian airlines. I made all kinds of checks before the flight day and the problem was not seen. On the day of the flight, when I woke up in the morning, I received a message on my phone about 9 o'clock that the flight was cancelled. They did not offer any alternative flight suggestions. It's just written flight cancelled, that's all. I left the hotel in Copenhagen and came to the airport, I wanted to talk to the sas Scandinavian airline officials and buy another ticket. I got in line around 10 am. I waited 6 hours and it was my turn. They were not helpful in any way. While waiting for 6 hours, other flights were also full. I tried to explain for a long time, but they did not understand me.
1 day Copenhagen hotel extension / 100 euro
1 day hotel payment in Stockholm was not refunded / 100 euro
I bought a bus ticket on the same day (normally 40 euro) but because I wanted it the next day / 100 euro
Taxi cost / 50 euros to get to the bus
The trip was long, we had to eat / 50 euros
I had set aside 5 days to visit Stockholm and bought a travel pass. 300 euros will still be refunded but there will be a deduction / 20 euros
Sas Scandinavian airline did not refund or change the ticket, so if it stays, the damage / 300 euro
The estimated total loss is 720 euro. I also advocate for workers' rights. I also want you to be on good terms. Do not work without being happy, but I have suffered a great loss. It's not right to hurt one person that much. When damage is done in this way while seeking a right, it is not a fit for purpose.
We spent 12 hours on the bus with 2 children. I had planned to fly in 1 hour and finish the trip. In short, I'm stuck. I planned 5 days for a trip to Stockholm, but it was reduced to 4 days because of the airline. I've been planning these trips for years. A small cancellation for you, but a big event for me. Such an absurd event in such organized and beautiful countries made me very sad. 48 hours wasted. I want compensation for my loss. I will write in Turkish, Swedish and Danish.
Airline Booking Reference:
P669O3
SK 1424
E-ticket SK 117-3912417759
E-ticket SK 117-3912417760
//////////////
pubg uyumlu ekran kartı önerisi
|
|
Güney Kore'den telefon getirmek hakkında
|
|
|
|
|
Meslek: eğitim
İlgi Alanları: motorsporları
YA araba sürün, ya telefon ile oynayın! |
Son Giriş: 17 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 4 gün
Mesaj Sayısı: 80
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 783
İkinci El Bölümü Mesajları: 8
Konularının görüntülenme sayısı: 15.522 (Bu ay: 209)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 93 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar