


Ben Balıkesir, Edremit, Altınoluk'ta ikamet etmekteyim ve 11 gündür internet bağlantımız yok.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'na (BTK) şikayette bulundum; önce 08.03.2024 tarihine kadar düzeltilmesi öngörüldüğü belirtildi ancak düzeltilmedi. Bugün ise 18.03.2024 tarihine kadar düzeltilmesi öngörüldüğüne dair bir mesaj aldım. 18.03.2024 tarihinde de öngörü tarihinin 01.04.2024 olarak güncelleneceğini düşünüyorum. Türk Telekom gibi büyük bir şirketin elinde gerekli kabloların veya çalışacak personelin olmadığını sanmıyorum.
27.02.2024 tarihinde saat 15:30 civarında başka bir kullanıcının arızasını çözmek için Türk Telekom'a ait yerel teknik ekipler binamızın önündeki direk ve saha dolabında çalışma yaptıktan sonra, sorunsuz kullandığımız internetimizde problem başladı ve o günden beri kullanamıyoruz. İnternet 5, 10 saniyeliğine var gibi görünüyor, ancak sonra DSL bağlantısı kopuyor ve bu durum sürekli tekrarlanıyor. Ekipler çalışmayı bitirdikten sonra durumu kendilerine ilettiğimde, herhangi bir müdahalede bulunmadıklarını, yaşananın tesadüf olduğunu ve bir sorun varsa arıza kaydı açmamız gerektiğini söyleyerek ayrıldılar.
Hemen ardından arıza kaydı oluşturdum ve 28.02.2024 tarihinde saat 15:00 sularında aynı ekip tekrar geldi. Kutu içerisinde inceleme yaptılar ancak sorunu çözemediler. Her zaman olduğu gibi altyapı sorunlu olduğunu, durumu ilgili birimlere bildireceklerini ve altyapı değişimi yapılacağını ancak net bir tarih veremeyeceklerini belirttiler. Önceki gün yaşananları sorduğumda, komşumuzun bağlantı sorununu çözdüklerini ancak şimdi sorunu bizim yaşadığımızı ifade ettiler.
Buradan anladığım kadarıyla, sorunsuz şekilde kullandığımız bağlantımızı başka birine vermişler ve bize sorunlu bağlantı bırakılmış. Komşularıma sorduğumda, internet bağlantılarında herhangi bir sorun yaşamadıklarını belirttiler. Bu durum, altyapı sorununun sadece bana özgü olduğunu gösteriyor.
Bu durumu elimden geldiğince her yere yazmaya çalıştım fakat bir çıkış bulamadım. Ben internet üzerinden çalışıyorum internet olmadığında benim de işim duruyor, mobil internette bir yere kadar yetiyor.
Abonelik iptali dışında aklıma bir yol gelmiyor ama farklı bir firmaya geçtiğimde de yine aynı altyapı ve teknik ekip ile hizmet alacağım için pek değişen bir şey olmayacak gibi geliyor.
Daha önce bu tarz bir sorun yaşayıp çözmüş kişiler varsa tecrübe ve tavsiyelerini paylaşabilirse memnun olurum.
Cooler Master servisi Vektron rezilliği.
Merhaba.
Bilgisayarımda oyun sırasında restart atma sorunu olduğundan dolayı Cooler Master G570M güç kaynağımı Cooler Master servisine göndermek istedim. İlk başta yurt dışı ile görüştüm onlar ürünü Hollanda'ya göndermemi ve gönderi ücretini ödememi söylediler. Bu söylemden sonra @Coolermaster_Türkiye ile mail üzerinden görüştük. Bana ürünü Cooler Master Türkiye yetkili servisi olan Vektron'a gönderebileceğimi onların bana yardımcı olacağını söyledi.
Verilen iletişim bilgileri ile Vektron'a ulaştım bana ürünün Türkiye garantisinin bittiğini ama Cooler Master garantisinin devam ettiğini bu yüzden gönderi ücretini karşılarsam servis hizmeti sunacaklarını belirttiler.
Güç kaynağımı 17 Mayıs'ta 50? kargo ücretini ödeyip kargoya vererek Vektron'a yolladım. Kargo 20 Mayıs Vektron'a teslim edilmiş. 24 Mayıs'ta durumunu sormak için aramıştım sıra bekliyor dediler. 1 hafta bekleyip tekrar ararım düşüncesiyle beklemeye başladım. 28 Mayıs'ta UPS Kargo'dan bir mesaj geldi kargonuz mesai saatlerinde teslim edilecek diye kargo sorgulaması yaptığımda güç kaynağım 25 Mayıs 16:47 de kargoya verildiğini gördüm.
Vektron'u arayıp nasıl bir işlem yapıldığını öğrenmek istedim, aradığımda sistem kontrolü yapan arkadaş güç kaynağında bir sorun olmadığını ve geri gönderildiğini belirtti oysaki ben dilekçede bütün detayları vererek bu güç kaynağını kullandığım da bilgisayar oyun sırasında kendini resetliyor, eskiden kullandığım güç kaynağını takıp 2 gün kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadığımı belirttim. Güç kaynağımı gönderdiğim günden beri de (12 gün) eski güç kaynağımı kullanıyorum, eski güç kaynağım 600W olmasına rağmen bilgisayar hiçbir şekilde restart atmadı.
Bu videoda 600W olan güç kaynağım ile güç testini görebilirsiniz bilgisayar uzun süredir çalışmasına rağmen sıkıntı yaşamıyor.
Bu videoda da servis yolladığım ve bana sorunsuz olduğu söylenen güç kaynağı ile yaptığım güç testine bakabilirsiniz test işlemi başlamadan bilgisayar restart atıyor.
Servisten gelen güç kaynağı ile sistem açıldıktan 4 saat 50 dakika sonra bilgisayar oyun sırasında restart attı ve yukarıdaki video da bu restartdan sonra PC ilk açıldığında yapılan güç testi. Video da da görebileceğiniz gibi anında restart atıyor.
Bu durumda sorun güç kaynağında değil de neydedir acaba?
Şimdi bunların hepsini geçtim. Asıl rezillik kısmına geçiyorum.
Ürün onarılmadan bana tekrar gönderildi tamam ama aşağıdaki resimlerde görebileceğiniz gibi bu nasıl bir işçiliktir?
Güç kaynağını tekrar bu şekilde nasıl monte edebiliyorlar?
Toplama işini yoldan geçen birisine mi verdiler acaba?
Güç kaynağının kapağını tam oturtamayıp sonra vidalarını sıkmaya çalışıp dış kasasına zarar vermek nasıl bir iş bilmezliktir?
Bir ürün garantiden bu şekilde gelir mi?
Cooler Master markasına güvenip ürün aldığımızda karşılaşacağımız servis kalitesi bu mudur yani?
Yandan görünüm.

Hasarlı uç kısmı.

Üstten görünüm.

Arkadan görünüm.

Önden görünüm.

Durumu @Coolermaster_Türkiye'ye mail üzerinden belirttim bakalım bana nasıl bir dönüş sağlanacak. Detayları konu altında paylaşmaya devam edeceğim.
|
Dell Teknik servisi nasıl?
|
MSI Coil Whine Sorunu | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G
|
Yüklü Bellek 12 GB (Kullanılabilir Miktar: 5,96 Gb) Neden?
|
|
|
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 7 ay
Mesaj Sayısı: 165
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 174
İkinci El Bölümü Mesajları: 4
Konularının görüntülenme sayısı: 7.443 (Bu ay: 122)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 44 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware

