Merhaba arkadaşlar uzun süredir çözemediğim, sorunun da nerde olduğunu anlayamadığım bir problemle karşı karşıyayım. Sene başında bir bilgisayar topladım, her şey sorunsuz çalışıyordu fakat yaklaşık 1-2 ay geçtikten sonra bilgisayar bir anda kapanıverdi. Açmaya çalıştığımda ise tuşa basınca güç geliyor ve anında geri kapanıyordu (2 saniye kadar). İlk seferde ne yaptıysam olmadı, bütün sistemi yeniden söküp taktım yine olmadı, ilginç bi şekilde ekran kartını alt slota takınca düzelmişti. Şükredip, heralde düzeldi diyerek devam ettim. Sorun bir süre sonra yine baş gösterdi, bu sefer çalışmak için bilgisayarı açtığımda yine aynı sorun vardı. Ekran kartının güç kablosunu tak çıkar yapınca düzeldi. Sorun ayda bir olmaya başladı, bir şeyleri tak çıkar yapınca düzeliyordu. Güç kaynağından olabileceğini düşünüp dün yeni bir güç kaynağı aldım fakat yine aynı sorun devam ediyor, artık neyi söküp taksam da çalışmıyor. Normalde ekran kartı takmasam da intel işlemci ile çalışması gerekiyor ama ekran kartını söktüğümde de aynı sorun var. Sorun güç kaynağında değil, ekran kartında da değil gibi gözüküyor.
Gözümden kaçan bir şey mi var, yoksa başka bi parçada mı sıkıntı olabilir bi türlü anlayamadım. Daha önce başına gelen, bilen eden DHl'i dostlardan yardım rica ediyorum.
Sistem
işlemci: i7 10700k
Psu: Corsair RM650x
Ekran Kartı: GIGABYTE RTX 3060 Ti GAMING OC 8GB GDDR6 256 Bit
Anakart: Asus h470pro wifi
Ram: Corsair Vengeance 2x8GB 3000MHz
Edit: Anakartı garantiye gönderdim. Garantinin söylediğine göre işlemci soketindeki pinlerde eğik varmış. Şu an onarım işleminde, beklemedeyim.
Edit: Anakartta chipset arızası olduğu da söylendi fakat tamir ettirmekten vazgeçip ürünü amazondan aldığım için geri iade hakkımı kullanma kararı verdim.
Ümraniye Dudullu da bulunan Sms infocomm Asus yetkili servisi. Ürünü geri aldığımda üzerinde ufak çizikler ve yapıştırılmış kağıt parçaları vardı. Sonradan görüp fotoğrafını çektim. Hayatımda bu kadar ilgisiz ve suratsız insanların çalıştığı bir yetkili servis görmedim. Asla sizi dinlemiyorlar ve kendi bildiklerini okuyorlar. Toplamda şubeye 3 kere gittim ve her seferinde benden başka insanlar da kayıt açan suratsız kadınla tartışıyordu. Sadece ben değil bir çok kullanıcıyı mağdur etmişler ve sırf o servis yüzünden benim gibi Asus'a tövbe diyen bir çok müşteri var. Asus eğer marka değerini önemsiyor ve müşterilerine ilgili davranmak istiyorsa kesinlikle ve kesinlikle bu teknik servis şubesi ile ilgili ivedi bir şekilde ilgilenmelidir. Hayatımda bu kadar kötü bir hizmet deneyimi yaşamamıştım. İnsanlara bu kadar suratsız ve ilgisiz davranmanın hiçbir açıklaması yok. Tamir edilmesi gereken ürünler daha fazla hasar görüp tekrar geri veriliyor.
Ürünün üzerine yapışkanlar yapıştırıp kirli bir şekilde geri vermek ne demek? Müşteriye karşı bir hakaret olarak görüyorum. Asus'un böyle bir yerle çalışması içler acısı...
Şükürler olsun ki amazonla görüştüm ve iade alabileceklerini söylediler. İade edip başka bir anakart sipariş ettim. Ne yapın edin şartlar uygunsa amazondan (amazon satıcısı olması lazım) alışveriş yapın, hem çok iyi ilgileniyorlar hem de mağdur etmiyorlar.
Ses Sorunu.
|
İKİ SAP NEREYE GİDER?
|
SONY ASUS |
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 65
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 228
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 6.054 (Bu ay: 40)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 38 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic