DH Yönetici
Tarihinde Katıldı
Toplam: 1729 (Bu ay: 18)
21/05/2022
Tarihinde Ankara Itopya mağazası ürünü sıfır cihazla değişimini ve teslim etti tarafıma. Tekrar teşekkür ediyorum ilgileri ve alakaları için. Yeni cihazı beraber kontrol ettik herhangi bir sorun sıkıntı mevcut değildi. Özellikle Ankara mağazasındaki müşteri hizmetlerine ayrı parantez açmak istiyorum. Gerçekten ilgililer ve güler yüzlüler. Ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar. Hepsine selam olsun.
Tekrar Merhabalar.
Uzun bekleyiş ve uğraşlar sonucu sorunum çözüme kavuşturuldu. Itopya son derece erdemli davranarak cihazın değişimine karar verdi. En kısa sürede nihayete erdirilecek.
Bu süre zarfında başta Ankara mağazası ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum. Bu süreç zarfında destek olan her kişiye minnettarım. Sonunda çözüme kavuştu. Şimdi yeni cihaz siparişi verildi ve bunu beklemekteyim.
Merhaba biraz uzun bir yazı olacak ancak adım adım gitmek istiyorum
06.05.2022 faturalı Lenovo IdeaPad Gaming 3 15ACH6 Ryzen 5 5600H 16GB DDR4 RTX 3060 GDDR6 6GB 512GB SSD 15.6" FHD 165Hz FreeDos Notebook adlı ürünü www.itopya.com adlı siteden aldım. Cihaz elime 07.05.2022 tarihinde ulaştı. Aynı gün Leptop paketinden çıkarıldığı sırada leptop jelatinlerinin alelade şekilde sarıldığını gördüm ancak acil olduğu için durum bunu önemsemedim ancak ekranı kaldırdığımda ürünün ıslak mendille veya başka bir temizleme beziyle silindiğini ve her yerinde lekeler olduğunu gözlemledim.(Resimler mevcut) ardından bilgisayarı açıp Windows kurduğumda ise klavye ışıklarının (Backlight)(RGB) çalışmadığını ve klavyenin arasında toz pislik olduğunu da gözlemledim. Belli ki bana iade ürün yollanmış üstüne fabrikasyon hatalı. Bunun üzerine ITOPYA Ankara mağazasına gidip durumu bildirdim bana verdikleri cevap Windows kurduğunuz için yok cihaz kaydı başlamış 14 günlük cayma kaydını kullanamazsınız, biz kontrol ettik bu iade ürün değil vs. Hikayesi anlatıldı (resimler mevcut mail ile kayıtlı şekilde bana yollandı) ve servisten belge alınması gerektiği söylendi ama öyle bir şey yok. Cihaz 09.05.2022’de BDH servisine yollandı 10/05/2022 tarihinde ellerine ulaştı. (resimlerde bulunan talep ile) BDH servis şaka gibi cihazı onarmış üstüne pişkin bir şekilde ( Klavye RGB ışığının kablosu çıkmış takıldı diye not düşmüş) ve ürünü geri yollamış DOA verilemedi onarıp yapıldı. Bunun üzerine ITOPYA bölge LENOVO müdürüyle ve LENOVO müşteri hizmetleri yetkilisiyle görüşüp tekrar cihazın servise tekabül ettirdim. LENOVO müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğimde dediler ki nasıl böyle bişey olabilir o klavyenin sökülmesi için bütün kasanın sökülüp anakartın çıkarılıp takılması lazım, kabul edilemez daha 1 günlük ürün bile değil kesin iade veya değişim yapılması gerekli diye konuştu. Üstüne cihazın garantisi 2021 Aralıkta başlamış bu yüzden de olabilir dendi garanti güncellenmesi gerektiğini beyan ettiler. Bunun üzerine ITOPYA’dan Seri No yazan fatura talep ettim ne cevap geldi ne bir şey. LENOVO’ya yazıyorum onlarda Faturada seri no yazması gerektiğini beyan ediyorlar. Bu iki firma beni rezil etti. Bu yüzden onlarla uğraşmak yerine İngiliz servise ulaştım ve sadece fatura yeterli görüldü garanti güncellendi ancak oda maalesef gerçek dışı çıktı. Neyse cihaz bugün itibariyle tekrar servise gitti ve LENOVO müşteri hizmetlerinden aldığım cevap şu oldu. Cihazda bir problem yok şuan fabrikasyon hatalı değil. İlk başta getirseydiniz kesin rapor verirdik. Böyle böyle ilk seferde bu talep edildi diyorum. Bu seferde ITOPYA bunu talep etmemiştir diyorlar. Bakın servise yollanırken açıklama yazıldı diyorum evrağı beyan ediyorum. Cihazı kullanın ilerde herhangi bir hata alırsanız o zaman bakarız diyorlar. Şaka gibi bir süreç işliyor. Tabi ki bu işin sonucu mahkeme. ITOPYA,LENOVO,BHD SERVİS. Bir daha LENOVO mu ? asla.
Son Giriş: 35 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 gün
Mesaj Sayısı: 1.823
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.752
İkinci El Bölümü Mesajları: 162
Konularının görüntülenme sayısı: 18.116 (Bu ay: 415)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 990 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar