
merhabalar,
Yaklaşık 5 6 ay önce sahibinden.com üzerinden bir kişiden garanti süresi devam eden faturalı kutulu msi marka mpg27cq2 model bir monitör aldım. ürün geçtiğimiz hafta arıza çıkardı bende servisi arayarak ürünü kendilerine gönderdim. servispoint bugün ürünün değişimi için bir form göndermiş faturanın aslı ile birlikte bu formu kullanarak ürünün satın alınan mağazadan değişim yapılabileceğimi söylemiş. Hepsiburada yı aradım fakat ürünün faturası bana ait olmadığı için değişim yapamayacaklarını söylediler. Monitörü aldığım kişiye ulaşamadığımı söyledim yapabilecekleri birşey olmadığını problemi servisle çözmem gerektiğini söylediler. Ben de servisi tekrar arayarak hepsiburadanın değişim yapmadığını söyledim, servisteki arkadaşta sorunu hepsiburadayla çözmem gerektiğini, yapabileceği birşey olmadığını söyledi ve topu birbirlerine attılar. Şuan arızalı monitörümü bile değişim formu gönderdikleri için servisten geri alamıyorum, değişim de yapamıyorum. Gönderdiğim ürün benden çalınmış gibi bir durum oldu ve hakkımı arayamıyorum. Daha önce benimle benzer bir durum yaşayan varsa nasıl çözüldüğüne dair bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum.
Son Giriş: 4 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 32
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 33
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 252 (Bu ay: 7)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 11 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar

