




Beinconnect ve tod'u karşılaştıran oldu mu?
Bendeki tod ile arkadaştaki beinconnect'ten aynı anda dün premier ligden bi maç açtık Onun yayın benden nerdeyse 30sn önden gidiyordu Sırf bu olay yüzünden uyuz oldum tod'a
İkisi de aynı firma Büyük ihtimalle de aynı sunucuları kullanıyorlar Nasıl böyle bi fark olabiliyor anlamış değilim
Tod'un süresi bitiyor Normalde uzatacaktım ama beinconnect kutusuzlara bakmaya başladım (Eve ekstra bir kutu ve kumanda kalabalığı yapmak istemiyorum Ondan kutusuz dijital yayın peşindeyim) Fakat beinconnectlerde ds fiyat daha pahalı Tod'lara gelen indirim beinconnect'e gelmedi
30 saniye çok geç değil diyebilirsiniz fakat sokakta bi komşu var Geçen gün sağolsun tüm golleri ondan öğrendim Benim yayın geriden geliyor 30sn civarı önden Sanırım beinconnect ve kutulu dijiturk arasında geriden gelme olayı yok Tod yayınları bunlardan geriden geliyor gibi
Evet bu ara Twitter'da ara ara gündem kısmına baktığımda görüyorum
Gece yatıp sabah kalktığında tüm paraları gitmiş, üstüne 100-200-300bin neyse üzerine kredi çekilip borçlandırılan mağdurların paylaşımları görüyorum Benim de en çok borç limitimin olduğu banka
Başına böyle şeyler gelen veya çevresinde duyan var mı Sanırım kapattıracağım hesapları
İŞTE BAZI PAYLAŞIMLAR
https://x.com/hasantastc/status/1804418335242625041?t=PhojZG5f0mWIor8maAJeBQ&s=19
,
https://x.com/engafume/status/1804790869125452009?t=xZFVtIHBp_aSBAU6GiQbKA&s=19
https://x.com/atay0101/status/1802062156940382251?t=uSqNzEtit3T8vCcBfRGM2g&s=19
https://x.com/fatih2051083644/status/1804393886321717313?t=d_fgcM5FqJlNl9jhPzACTA&s=19
https://x.com/rojdaaltintas/status/1804620648616260083?t=g58cQpb51FgL1slOjTjXkw&s=19
https://x.com/mahmutcantekinn/status/1804392389676580984?t=iAfrctIrcMuI_K5qXY2Z6w&s=19
https://x.com/Camlicatalca/status/1802052458253849050?t=3wR1mPP6UW-M6unFUEUlxA&s=19
https://x.com/atay0101/status/1801716808841379865?t=QzPPKLL6xOGPcJ94lJ2U3Q&s=19
https://x.com/hakan_kaza7032/status/1804787529834520807?t=sRM1-SW9FcDbm-fCG_cvhw&s=19
https://x.com/Esmeral42507697/status/1801947525655478665?t=ffjn_qs6SedkNYM-7-45ug&s=19

Bina ankastresi fotoğrafta görüldüğü üzere rezil durumda Her kablo bir sürü ekli Bantlama, kablolama berbat Muhtemelen son gelen arkadaşta biri için teknik desteğe geldiği esnada bizim interneti bozup gitti 24 saattir evde internet yok Daireme hiç dsl sinyali gelmiyor Yaklaşık 2.5 ay önce de yine aynı durum yaşanmıştı Saha dolabı veya bu bina ankastresinde çalışma yapan arkadaş yüzünden internetim gitmişti 3 gün sonra gelen eleman sorunu dakikalar içerisinde çözdü Bizden kaynaklanan arıza vardı diyip gitti
1 yıldır Comnet kullanıyorum Comnet TürkTelekom'un altsağlayıcıları yani iş ortakları 2.5 ay önce yaşadığım arıza esnasında Türktelekom'a açtıkları arıza kaydını bu sefer inatla açmıyorlar İlla işi ticarete döküp evde destek hizmeti adı altında 700tl istiyorlar Halbuki bir akşam vakti hiçbir sorun yokken birden sinyal kesiliyor Daireye gelen kablolarda voltaj yok Yani sorun ev tesisatında olmadığı açık Bu sorunu düzeltecek olan Türktelekom fakat Comnet Telekom'a arıza kaydı açmak için para istiyor Site üzerinden açtığım arıza kayıtlarını da direk kapatıyorlar ya da 700tl'lik evde destek hizmetine yönlendiriyorlar Öncekinin aksine bu sefer sorun bendeyse bu ödemeyi yapmayı kabul ediyorum da diyemiyorum Israrla peşin ödeme talep ediliyor Aboneliği iptal etmek istediğimde ise tam 365 gün olan kalan kullanım hakkımı da vermiyorlar Halbuki ben comnet'e geçerken ücretsiz iade vardı Kaç gün kalırsa kalsın ne kadar kullanırsan kullan kalan günler hesaplanıp ücret iadesi yapılır şeklinde beyanda bulunuyorlardı Şimdi ise iade olmadığını beyan ediyorlar Kısacası kullanamadığım internet hizmetini iade bile etmiyorlar Ücretsiz destekte sağlamıyorlar Resmen kullanıcıyı berbat durumda bırakıyorlar
Güncelleme 1: Kaç gündür internet yok Pes ettim 700tl yi ödedim Hemen Telekom'a arıza kaydı açtılar 2-3 gün de böyle geçti Halen bi çalışma yok Ne gelen var ne giden Bayram falan anlıyorum ama yine de nöbetçi ekip vs. yok mu nasıl iş bu?
Güncelleme 2: Bu sabah 10 gibi ttkom elemanı geldi Bina ankastresinden değil sokaktaki saha (dslam) dolabından kısa sürede çözdü sorunu Muhtemelen onlar benim hattı bi şekilde bozdular Kabloları yenileyeğini söyledi fakat internet ilk geldiği andan beri hiç kesilmedi Herhangi bir yenileme yaptığını sanmıyorum Sadece yerinden çıkan yada kopan kabloyu bağladı, o kadar
Neyse sorun çözüldü 45 mbps de olsa yaklaşık 1 hafta aradan sonra wifi kullanabilmek güzel
TURKCELL Mİ ÇÖKTÜ? SİTE AÇILMIYOR Güncellendi
BEDAVA 3 AY SPOTİFY PREMİUM
https://www2.hm.com/tr_tr/member/info.html
Merhaba,
Öncelikle üstteki linkten H&M markasının sitesine üye oluyorsunuz (Herhangi bir ev adresi vs. gerekmiyor)
Daha sonra profil kısmına tıklayıp oradaki Spotify Premium kısmına geliyorsunuz
Açılan sayfada kodu al kısmına tıkladığımızda premium kodu beliriyor Kopyalıyoruz
Daha sonra orada Spotify sitesine yönlendirme var Orayı kullanarak daha önce hiç Spotify'da kullanılmamış bir eposta ile yeni bir Spotify hesabı açıyoruz
Gerekli adımları bitirdikten sonra en son da az önceki kodu yapıştıracağız alan çıkıyor
Buraya kodu yapıştırıp daha önce spotifyda kullanmadığım kartımla ödeme yapıyorum
(Bedava dedin, ne ödemesi diyeceksiniz Sistem gerçek yeni bir kullanıcı olduğunu anlamak için 0 (sıfır) tl bi ödeme çekmeye çalışıyor Bende yeni kart olsun düşüncesiyle bir sanal kart oluşturup bunu yaptım Size de bunu öneririm)
Ve mutlu son 3 ay premium aldık
3 ay sonra premiumu iptal edersiniz yada sanal kartı iptal edersiniz Aksi halde - güncel fiyatı 59tl olması lazım- çekim yapar kartınızdan limit varsa
Edit: Güncelleme
H&M markası üyelerine bedava Spotify'dan hariç başka fırsatlarda sunuyor Mubi premium, Mediamarkt'ta geçerli 500tl vs. gibi

Bu arada Turknet ve comnet bir kampanya yapmışlar Detaylar ve ek kampanyalar için şu mesaja bakabilirsiniz: https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/160214920
Güncelleme 3: COMNET REZİLLİKLER DOYMUYOR Bi anda herkesin interneti kapattı En azından geçiş süreçleri beklenseydi
An itibariyle internetsiz kaldık
Güncelleme 2: Haber doğrulandı Adamlar resmen bu iss işinden çıkıyorlar Herkes başka yere geçme telaşında Herkese kalan günleri hesaplanıp ödenecek deniyor Umarım en azından bu sözünde dururlar
Güncelleme: Comnet linkedin sayfası çalınmadıysa oradaki yapılan açıklamaya göre adamlar son kullanıcıya internet sağlayıcılık hizmetinden çekilmiş Muhtemelen Türk Telekom'a olan ödemeyi yapamadıklarından zaten yakında şartelleri indirilecekti Umarım herkes parasını hakkıyla alır
Evet arkadaşlar aslıda bu konuyu güncellemeyecektim ama güncel olarak yine ülke geneli comnet arızası olması, yorumlarda çokca arkadaşımın konuya mesaj atıp güncel tutması sebebiyle güncelleme kararı kaldım
Hali hazırda ne yazık ki halen comnet müşterisiyim Comnet, müşteri memnuniyetini hiç iplemeyen en ufak eleştiride tek taraflı aldığı kararıyla müşterilerinin hattını bir mail bildirimiyle kapatan bi firma
En son yazın bir sorun yaşadım ve benden eve ekip yollamak için 700tl istediler Fakat sorun ttkom bakımı esnasında olmuştu Benden kaynaklanan bişey yoktu Ama bunu bi türlü anlatamadık adamlara ve parayı ödedim Haram zıkkım olsun Neyse gelen ttkom ekibi de benim dediğimi dedi ve sorun sizle alakalı değil bizden kaynaklı dedi Sanırım saha dolabından çözdü ve gitti Olan sırf comnete ttkom sistemine arıza kaydı bırakması için ödediğim 700tl haraç parasına oldu Bu para hiç önemli değil Ama ben burada enayi yerine koyulmaya uyuz oldum
Her neyse adamlar sanırım adamlar haklıymış :D Çünkü bu muameleye rağmen 3-5ay sorun yaşamadık diye geçen günlerde telefonuma gelen sınırlı müşteri için 600 güne kadar uzatma teklifine icabet ettim ve 1 yıl daha uzattım (Hali hazırda yaklaşık 18-19 ay daha kullanım hakkım var)
Sanırım bundan birkaç hafta sonra aşağıya bıraktığım videoda daha detaylı anlatılan süreç başladı İşin ilginci birkaç güne düzelir diye beklerken her gün daha kötüye gitti ve gidiyor internet İlk günler genel arıza diyolardı Artık onu da demiyorlar Önerimle comnet'li olan arkadaşlara mahcup oldum
Şuan ne yapmak gerekiyor hiç bilmiyorum Btk'ya mı şikayet etmek lazım Tüketici hakem heyetlerine mi gitmek lazım, yoksa yenibosna-bahçelievlere gidip firmayı bi ziyaret mi etmek lazım, yoksa şu alttaki video gibi videoları her yerde paylaşmak, sosyal medyada gündemde mi tutmak lazım bilmiyorum
Sanırım hepsini aynı anda yapmak lazım
Ama şuna eminim ki artık senelerdir müşterilerini enayi yerine koyan şu firmaya bişeyler yapmak lazım

Sağolsun Mesut çevik de video paylaşmış

https://www.youtube.com/watch?si=1JV5Huwgjx7it_I9&v=44QgP_ZmVnw&feature=youtu.be
Güncelleme: Mevcut durumun sebebi olarak yeni bir iddia ortaya atıldı Banada en mantılı gelen kısım bu Türk Telekom, altsağlayıcısı comnet'e bant daraltması, kapasite sınırlaması uyguluyor Detaylar için linki bırakıyorum
https://forum.donanimhaber.com/comnet-kesintileri-odenmeyen-telekom-ucretleri--160199886
____________________________________________________
Not: Burası kesinlikle yanlış gösteriyor 3.5dk bi google sayfası açılıyor diye internet hizmeti veriyorum diyemezsiniz insanlara
Başlıkta da dediğim gibi yaklaşık 2 sene önce başıma gelen olay yine yaşandı Sabah kalktım baktım internet yok Gıbırnet uygulamasından arıza sorgulama yaptım Bölgede çalışması varmış TurkTelekom'un Neyse birkaç saat sonra internet kendi kendine geldi Fakat akşam 60-65 aldığım hız 25mbps'e düşmüştü Olayın Gıbırnet ile alakalı olduğunu sanmıyorum Muhtemelen Telekom ekipleri kabloma zarar verdi Ayrıca bina girişindeki ankastrede bazı kablolar bantlanmıştı. Benim kabloya buradan zarar verildiğini düşünüyorum Arıza kaydı açtım Hatta btk'ya da btk'ya da durumu anlatan bir şikayette bulundum Umarım çözülür
Merak ettiğim husus binada 10-15 daireli binada ekstra yeni bir hat açılması benim hızımı yüzde 60 düşürebilir mi Bu kadar hat gürültüsü artamaz herhâlde değil mi? Daha dün gece bu forumda Gıbır'ı övdüm Hattın tam performansını alıyordum Şimdi ise altyapı sorgulamasında 100mbps görünen evimde 25mbps zor alıyorum
Neredeyse 2 Aydır Yalın İnternet Talebim Bekliyor
Başlıkta da belirttiğim gibi nerdeyse oldu ama yalın internete nedense geçiremediler Bugüne kadar tek bir arama bile yapmadım Hatta hiç telefon bile bağlamadım Ücreti de çok bişey değil ama nedense böyle kaldı başvurum
Acaba hattın işleyişiyle ilgili bir sıkıntı mı olabileceğindem bekletiyorlar Zaten istediğim performansta değil hız Hepten düşmesinden korkuyorum
Destek no: 37074825

12.10.2020 Güncelleme: hattım 80 mbps destekliyor Hız profili güncellemesi bu sabah 80mbps olarak yapıldı. Bina içindeki kutudan direk internet alamadık (100mbps istiyordum) ama beklediğime yakın bir internet hızı elde ettik. Şuan için bir sorun görünmüyor.
______________________________
10.10.2020 Güncelleme: Evime gelen devre bozukmuş, devreyi değiştirdiler, 35mbps tanımlıymış hemen o hıza yükseldi. Hattım max 85 mbps destekler gösteriyordu(alttaki görselde de gördüğünüz üzere) ki gerçekten de tam o civar maksimum hız olarak görünüyor.
Bu arada önceki adresimden nakil yaptığım için 100mbps'e kadar halen paketim. Destek kaydına 100 olmasa da 80 civarı tanımlayın dedim. Benden oradaki arkadaş ek ücret istedi. Zaten 100lük paketteyim, telefon ücreti hariç 95tl ödüyorum dedim. Cevap bekliyoruz bakalım. Muhtemelen hizmet profilime bakmadan cevap yazdı.
_________________________________
Zamanım yok aşağıları okumak istemiyorum diyenlere:
Sormak istediğim mevzu şu:
Ben direk binamdaki fiber kutudan eve hat çekemez miyim? İlla hattın dışarlarda gezip öyle mi eve gelmesi lazım?
_________________________________
Önceki adresimde TürkTelekom altyapısıyla 100mbps Vdsl Turknet kullanıyordum. Adres değiştirdim ve tüm altyapı sorgulama sayfalarında hattımın en az 85mbps desteklediği görünüyor.

Neyse taşınmadan önce 26 eylülde nakil başvurusu yaptım. Neyse 3-4 içinde demelerine göre önce telefon hattım taşındı. Yaklaşık 5-6 gün sonra da internet hattım taşındı. Neyse eve kuruluma gelen ekip internetin çok sorunlu olduğunu tespit etti. Ölçümlerde sinyal yok gibi birşeydi. Bina kabloları kalitesiz kullanılmış vs. dedi. Daha sonra bina girişinden ölçüm yaptı ve orada da hızın olması gerekenden çok düşük olduğunu gördü. Bu arada ben binada fiber kutu var dedim. Nasıl böyle düşük çıkar, kutu 10m uzaktaydı. Neyse fiber kutu olduğunu bilmiyordu, şaşırdı. Ama kontrol edince senin hat dışardan geliyor vs. dedi. Nasıl oluyor abi dedim. Direk bundan dairelere dağılmıyor mu diye o da durumu anlattı.

İşte görseldeki bu kutudan var binanın bodrum katında (Fotoğraf temsili, aşağı inip çekmedim fotoğraf ama aynı bundan var.) Demesine göre bu kutu sokakta birçok bina tarafından ortak kullanılıyormuş. Bizim binaya özel değilmiş. Buraya gelen ana fiber hat buradan çıkıp dışardaki ankastreye oradan da tekrar binalara dağılıyormuş. (Yani adamın ağzından cımbızla aldığım laflardan anladığım bu.) Ama yine de 100 civarı çıkması lazım dedi. Bu arada hattım 100mbps tanımlı hat.
Neyse hakkını yemim bayağı uğraştı kabloları söktü çıkardı taktı. Kablo içindeki diğer bakır telleri denedi, priz bağlantılarını söktü yeniden taktı, kesti biçti. Hatta en son bina girişinden bile ölçtü. Ama yine olması gereken beklediğimiz hızın yarısı bile çıkmadı. En son dışardan gelen hatta da sorun var dedi. Turktelekom ekiplerinin bakması gerekiyor dedi. (Kendisini Turknet'e çalışan taşeron ekip gibi düşünebilirsiniz.) Ama bina tesisatında iyi değil dedi. (Halbuki bir üst kattaki komşu 35mbps Netgalaksi kullanıyor. Bizzat ölçtüm Speedtest'te 33 civarı çıkıyor. Yani hat çok az kayıp yaşıyor. Modem şifresini bulamadığım için hattın ne kadar desteklediğini öğrenemedim.) Bir elektrikçi getir yeni kablo çeksin yada mevcut kabloları tamir etsin dedi ve gitti. Hat o gün hiç bağlanmıyordu. Sadece 1 kere ip alabildi onda da 20sn dayamadı koptu hat.
Ertesi gün elektrikçi getirdim. Tesisata bir çeki düzen verdi. Fakat yine istediğim performanstan çok uzaktı. En azından bu sefer modem ip alabiliyor ve kopmuyordu hat. Elektrikçi abi istersen cat6 kablo getirim deneyelim. Gerçekten bina tesisatından mı bu kadar düşüyor hız görelim dedi. Denedik ama Cat6 ile mevcut hat hemen hemen aynı sonuçları verdi. Cat6 çok az bir farkla öndeydi. Kısaca yeni kablo çekmeye gerek olmadığını gördük. Bina girişime uzatma kablosu çekip modemi orada açtık yine dairedeki hıza yakın çıktı. Ve artık emin oldum ki binaya gelen hatta bir sorun var.
Akabinde hemen Turknet'e kayıt açtım. Durumu kabaca anlattım. Onlarda Türktelekom'a ip alamıyorum şeklinde bir arıza kaydı açmışlar. Ekipler 2 gün sonra -heralde- geldiler ben görmedim yada gelmeyip uzaktan hattı kontrol ettiler ve "SAHADA FİZİKSEL SORUN TESPİT EDİLMİŞTİR- Arıza ile ilgili kontroller yapılarak çözümlenmek üzere bir üst ekibe eskale edilmiştir" yazmışlar. Turknet destek'te bu şekilde cevap geldiği görülüyor Telekom'dan.
Şuan hat performansım bu şekilde

Turknet Destek kayıt no: 37130039
Turknet Müşteri kayıt no: 1713685
Asıl sormak istediğim mevzu şu:
Ben direk bu kutudan eve hat çekemez miyim İlla hattın dışarlarda gezip öyle mi eve gelmesi lazım?
İmzalar komple kalksa mı acaba |





















Son Giriş: 23 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 sa.
Mesaj Sayısı: 2.501
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 5.444
İkinci El Bölümü Mesajları: 5
Konularının görüntülenme sayısı: 70.407 (Bu ay: 1.526)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3.284 (Bu hafta: 29)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Spor

