Merhaba arkadaşlar,
Konu biraz uzun;
Yaklaşık 1,1 buçuk ay önce ben amazonda bebeyatmaz adlı bir mağazadan bir bebek ürünü aldım. Ürünü beğenmedim iade etmek için iade kodunu çıkardım. İade etiketinde Sürat Kargo şu iade kodu ile iade ediniz şeklinde bir talimat vardı. Yakınımda ki bir Sürat Kargo'ya gidip mağazanın belirttiği icra kodunu paylaşınca oradaki eleman bu kodun artık geçerli olmadığını bu kodla ücretsiz iade yapamayacağımı belirtti. Bende aynı dakikada Amazon müşteri hizmetleri ile görüştüm. Amazondaki arkadaş benim adıma satıcıya bir mesaj gönderdi. Satıcı bana 4-5 gün dönmedi. Ben tekrar amazonu müşteri. Temsilcisi ile görüştüm. Telefondaki bayan siparişi istediğiniz bir kargo firması ile karşı ödemeli gönderin. Gönderim kodunu satıcı ile paylaşın dedi. Bende PTT Kargo ile gönderdim ürünü. Satıcıya da buradan mesaj attım iade takip kodunu. Satıcı sonunda benimle iletişime geçti ve "gerekli aksiyonlar alınacaktır." şeklinde bir mesaj attı. Ardan 8 9 gün geçti hala bir satıcıdan ses yok. Ben Amazon müşteri. Temsilcisi ile görüştüm oradaki bayan A'dan Z'ye korumada olduğumu merak etmeme gerektiğini söyledi benim adıma satıcıya tekrar mesaj attı. Satıcı aynı gün beni aradı. Siz ürünü PTT ile gönderdiğiniz için bizim iade politikamıza ters bu yüzden ürünü kabul etmiyoruz dedi. Ancak bana istediğiniz kargo şirketi ile gönderin diyen Amazon'un müşteri temsilcisiydi. Sonra işler iyici sarpa sardı. Kaç kere müşteri. Temsilcisiyle görüştüğümde her seferinde ayrı bir kişi işi başında savmaya çalışıp garip garip sorular soruyordu. Yok ürünü Aras Kargo ile göndermeliymişim, vs.(snradan satıcının iddasına göre iade kodunda ARAs yazıyormuş güya ki hala yazmıyor :) ) İyi de ben zaten ürünü göndermiş oldum.amazonun dediği yöntemle gönderdim. Bana ürünü göndermeden Aras Kargo ile göndereceğime dair ne bir mail ne de bir mesaj gönderdiniz. Satıcının iletişim eksikliği, Amazon müşteri temsilcinin yanlış yönlendirmesinin kurbanı oldum.
Amazon, Şu an bana ya 3'ya 4'kez A'dan Z'ye garanti kapsamından benim durumumu hiç okumadan ürünü Aras Kargo ile gönderin deyip garanti kapsamına almıyorlar.
Sonuçta satıcının ve amazonun hatasını müşteri çekiyor.Amazon müşteri hizmetleriniz kesinlikle sınıfta kalmıştır.
Kısaca; Amazonda bir mağazadan ürün aldım,iade yaptım, ancak amazon hala para iadesini yapmıyor.
Soru; amazon müşteri hizmetlerinin haricinde daha etkili bu konuda kiminle görüşebilirim?
İade etikiti:
Siemens, Çamaşır Makinem Nerede!
|
|
|
Ege'de doğada kamp yapmak
|
Samsung Np350v5c şarj sorunu
|
Samsung NP350V5C Bios update
|
Asus x550vc Fan sesi
|
Wipe sonrası stroeOID çalışmaması
|
Ales ve yds sınavı aöf
|
Meslek: Sysadmin
A human being should be able to change a diaper, plan an invasion, butcher a hog, conn a ship, design a building, write a sonnet, balance accounts, build a wall, set a bone, comfort the dying, take orders, give orders, cooperate, act alone, solve equations, analyze a new problem, pitch manure, program a computer, cook a tasty meal, fight efficiently, die gallantly. Specialization is for insects. -Robert A. Heinlein |
Son Giriş: geçen hafta
Son Mesaj Zamanı: 9 ay
Mesaj Sayısı: 330
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 725
İkinci El Bölümü Mesajları: 187
Konularının görüntülenme sayısı: 17.076 (Bu ay: 199)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 41 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El