Öncelikle bu satırları TurkNet genel merkezinde iki kez gitmiş, forumda TurkNet'e yapılan haksız eleştirilere cevap vermiş birisi olarak yazdığımı belirtmek istiyorum.
Aylar önce arkadaşıma tavsiyemle o veya bu şekilde TurkNet bağlatmayı başarabilmiştik. Arkadaşımla yazılımcıyız, yani hayatımız internet. Santrala uzak olduğundan VAE ile 7-9 mbps alabildik. Neyse yapılacak bir şey yok derken hiçbir şey sorulmaksızın YAPA'ya alındık. Yapa hızımız 6-7 mbps. Uzatmamak için kısa geçiyorum, YAPA'da da kopma sorunlarıyla boğuştuk. Ara sıra koparak can sıkıyordu ama neyse ya uğraşmayalım dedik ama artık buraya kadar... Olay örgüsü burada başlıyor.
26.11.2020 DSL ışığımız söndü. Hemen destek talebi yaşayıp neden kopma ve bu sorunların olduğu soruldu. Otomatik TT'ye iş emri açıldı.
27.11.2020 Ertesi gün zorlamamız sonucu bir insan cevabı alabildik. Cevap çalışmamız sürüyor.
28.11.2020 Sorunu genel arızaya bağlayan sistem mesajı alındı. Sabah TurkNet tekrar TT'ye iş emri açtı. Öğlen 2 mbps olacak şekilde internet geldi.
Burada daha önce TurkNet'e on küsür insan geçirmiş ve sorunlarıyla teker teker şahsen uğraşmış biri olarak tecrübelerimle sorunun TT'nin fiberleşme çalışması sonucu YAPA kablolarının dolaştırılması olduğunu anladım. Mesafe uzayınca internet felaket hale geldi. Hız 2 mbps'ye düştü. Hemen port sorguladık şansıma VDSL port olduğunu fark ettik. VDSL port talebimizi ilettik. İşlemlere başladık dendi.
30.12.2020 Geçişimizin başladığı söylendi. İki gündür ne yapıyordunuz acaba?
02.12.2020 Israrımız sonucu geçişin ortalama 7 gün süreceği söylendi.
07.12.2020 Yine her gün yazarak halen TT onayı beklendiğini öğrendik.
12.12.2020 Aradaki 5 gün boyunca mesajlara hiçbir yanıt verilmedi. İç tesisat için ekip yolladık dendi. Ekiplerin randevu için aramasını bekledik.
Bu arada buralardan cevap verilmeyince twitter'dan yazan arkadaşım sessize alındı. OIM'de yazma limiti kondu. Yani OIM'e yazması engellendi. Yeni Twitter hesaplarıyla yazıldı aynı işlem onlara da uygulandı.
15.12.2020 Gelen ekip TT tarafında sorun olduğundan DSL sinyali gelmiyor dedi. TT'ye iş emri yollandı.
16.12.2020 TT sorun bizde değil diye sistem mesajı yolladı.
Sorun ne TT de ne TurkNet'te sorun her faturasını zamanında ödeyip engellenen bizde! Hiç bir küfürümüz yokken hemde! Parasını verdiğimiz müşteri hizmetlerine yazamıyoruz. Üstelik iş gereği 300 liralık mobil veri harcandı.
18:12.2020 Son üç günde 3 kere TT'ye iş emri gitti ve TT sorun Turknet kaynaklıdır diye cevap verdi.
Destek Numarası : 38783998
Müşteri No : 1581470
Genel müdürünüze kadar şu MH'nizi düzeltin diye insan gibi anlattık. DNS sorunu, 3 ayda bir genel arıza, VoWifi sorunu, müşteri hizmetlerinin telefonla aramadan bile yavaş çalışması. Yeni nesil mh eski nesil çağrı merkezinden bile kötü çalışıyorsa siz bu işi beceremiyorsunuz demektir. (Çağrı merkezini desteklemiyorum sadece siz ondan da betersiniz)
Burada sövmüyorum çünkü biliyorum ki suç burayı okuyan çalışan arkadaşların değil. Suç bu saçma sistemi yeni nesil diye yutturmaya çalışan yöneticilerde.
|
|
Meslek: http://haydarsahin.com
İlgi Alanları: PHP,Laravel Framework, Teknoloji, Bilim, Kültür
"Nasıl düşüneceğini bilmek, sadece ne düşüneceğini bilenlerin çok daha ötesinde olmanı sağlayacaktır." -Neil deGrasse Tyson |
"Nasıl düşüneceğini bilmek, sadece ne düşüneceğini bilenlerin çok daha ötesinde olmanı sağlayacaktır." -Neil deGrasse Tyson |
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 318
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 336
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 3.852 (Bu ay: 57)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 114 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar